Powitalnawiadomość
Witaj na upiornej Wiki o własnych postaciach Monster High!
Wikia
Monster High Własne Postacie Wiki — wiki o wymyślonych przez użytkowników potworach uczęszczających do Straszyceum. Są tu unikatowe postacie, które nie zostały wymyślone przez firmę Mattel, a nawet wymyślone szkoły i własne odcinki o postaciach. Monster High własne postacie Wiki została założona przez Lunavampirek15. Obecnie o stronę dba administracja, w której skład wchodzi Ejyh. Opiekę nad czatem zaś sprawuje Trefel. W razie jakichkolwiek problemów można się do nich zgłosić. Przeczytaj proszę regulamin! Odwiedź także stronę o naszym dość tradycyjnym głosowaniu i obecne głosowanie. Jesteś nowym użytkownikiem i chcesz stworzyć swoją pierwszą postać? Zajrzyj do tego poradnika. Jeśli chcesz o czymś podyskutować to wpadnij na Forum.

Zapraszamy też do odwiedzenia Wiki o oryginalnych postaciach Monster High, Monster High Wiki.

Głosowanie na postać miesiąca
Wikia3
Co miesiąc na naszej wiki odbywa się tradycyjne głosowanie, pozwalające wyłonić najlepsze prace w danym miesiącu. Każdy może zgłosić swoją postać i pochwalić się swoją postacią!

Więc, czy wiesz, że postać, która zwyciężyła w wrześniowym głosowaniu to:

Neomi Cay i Kornelia Huld?

I czy kiedykolwiek wiedziałeś, że:

Neomi jest syreną?

Kornelia jet huldrą?

Neomi jak na syrenę ma fatalny głos?

Kornelia prawie nic nie mówi?

Neomi porusza się w szkole na wózku inwalidzkim?

Kornelia jest niesamowicie zwinna?

Neomi Basic by PixieKornelia ID 2

Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę niektórych własnych postaci Monster High
Nasze własne postacie
Wikia3

Wikimapa
Jesteś tutaj
Wiki-wordmark
Możesz również odwiedzić
MHWiki-wordmark
EAHWiki-wordmark
EAHWPWWiki-wordmark