Powitalnawiadomość
Witaj na upiornej Wiki o własnych postaciach Monster High!
Wikia
Monster High Własne Postacie Wiki — wiki o wymyślonych przez użytkowników potworach uczęszczających do Straszyceum. Są tu unikatowe postacie, które nie zostały wymyślone przez firmę Mattel, a nawet wymyślone szkoły i własne odcinki o postaciach. Monster High własne postacie Wiki została założona przez Lunavampirek15. Obecnie o stronę dba administracja, w której skład wchodzi Ejyh. W razie jakichkolwiek problemów można się do niej zgłosić. Przeczytaj proszę regulamin! Odwiedź także stronę o naszym dość tradycyjnym głosowaniu i obecne głosowanie. Jesteś nowym użytkownikiem i chcesz stworzyć swoją pierwszą postać? Zajrzyj do tego poradnika oraz obowiązkowo do regulaminu. Jeśli chcesz o czymś podyskutować to wpadnij na Forum.

Zapraszamy też do odwiedzenia Wiki o oryginalnych postaciach Monster High, Monster High Wiki.

Głosowanie na postać miesiąca
Wikia3
Co miesiąc na naszej wiki odbywa się tradycyjne głosowanie, pozwalające wyłonić najlepsze prace w danym miesiącu. Każdy może zgłosić swoją postać i pochwalić się swoją postacią!

Więc, czy wiesz, że postać, która zwyciężyła we wrześniowym głosowaniu to:

Jamyang Kwin Kyaoe oraz Moyra "Brooke" McMalory?

I czy kiedykolwiek wiedziałeś, że:

Moyra jest banshee?

Jamyang jest duchem?

Imię "Moyra" oznacza "przeznaczenie" lub "los"?

Jamyang zginęła w górach niedaleko rodzinnego domu?

Moyra nie utrzymuje kontaktów z najbliższą rodziną?

Jamyang pierwszy tatuaż otrzymała jako urodzinowy prezent od brata?

Jamyang by A.GMoyra ID 2

Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę niektórych własnych postaci Monster High
Nasze własne postacie
Wikia3
Lista par na wiki
WikiPary
Wikimapa
Jesteś tutaj
Wiki-wordmark
Możesz również odwiedzić
MHWiki-wordmark
EAHWiki-wordmark
EAHWPWWiki-wordmark
WinxWiki-wordmark