Powitalnawiadomość
Witaj na upiornej Wiki o własnych postaciach Monster High!
Wikia
Monster High Własne Postacie Wiki — wiki o wymyślonych przez użytkowników potworach uczęszczających do Straszyceum. Są tu unikatowe postacie, które nie zostały wymyślone przez firmę Mattel, a nawet wymyślone szkoły i własne odcinki o postaciach. Monster High własne postacie Wiki została założona przez Lunavampirek15. Obecnie o stronę dba administracja, w której skład wchodzi Ejyh. W razie jakichkolwiek problemów można się do niej zgłosić. Przeczytaj proszę regulamin! Odwiedź także stronę o naszym dość tradycyjnym głosowaniu i obecne głosowanie. Jesteś nowym użytkownikiem i chcesz stworzyć swoją pierwszą postać? Zajrzyj do tego poradnika oraz obowiązkowo do regulaminu. Jeśli chcesz o czymś podyskutować to wpadnij na Forum.

Zapraszamy też do odwiedzenia Wiki o oryginalnych postaciach Monster High, Monster High Wiki.

Głosowanie na postać miesiąca
Wikia3
Co miesiąc na naszej wiki odbywa się tradycyjne głosowanie, pozwalające wyłonić najlepsze prace w danym miesiącu. Każdy może zgłosić swoją postać i pochwalić się swoją postacią!

Więc, czy wiesz, że postać, która zwyciężyła w listopad głosowaniu to:

Poppy Hokkaido oraz Leila Crowne?

I czy kiedykolwiek wiedziałeś, że:

Poppy jest Nopperą-Bo?

Leila jest córką Amaroka?

Poppy zawsze tuli się na przywitanie?

Leila nigdy nie ubiera się tak samo dwa razy pod rząd?

Poppy nie potrafi płakać?

Leila jest biseksualna?

Leila Basic by PixiePoppy ID

Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę niektórych własnych postaci Monster High
Nasze własne postacie
Wikia3

Wikimapa
Jesteś tutaj
Wiki-wordmark
Możesz również odwiedzić
MHWiki-wordmark
EAHWiki-wordmark
EAHWPWWiki-wordmark