Wikia

Monster High Własne Postacie Wiki

Strona główna

283strony na
tej wiki
Dyskusja2

Witaj na upiornej Wiki o własnych postaciach Monster High!
Wikia.png
Monster High Własne Postacie Wiki — wiki o wymyślonych przez użytkowników potworach uczęszczających do Straszyceum.. Są tu unikatowe postacie, które nie zostały wymyślone przez firmę Mattel, a nawet wymyślone szkoły i własne odcinki o postaciach. Monster High własne postacie Wiki została założona przez Lunavampirek15. Obecnie o stronę dba  administracja, składająca się z użytkowników Ejyh oraz Kaciak. Opiekę nad czatem zaś sprawuje Trefel. W razie jakichkolwiek problemów można się do nich zgłosić. Przeczytaj proszę regulamin! Odwiedź także stronę o naszym dość tradycyjnym głosowaniu i obecne głosowanie. Jesteś nowym użytkownikiem i chcesz stworzyć swoją pierwszą postać? Zajrzyj do tego poradnika. Jeśli chcesz o czymś podyskutować to wpadnij na Forum.

Zapraszamy też do odwiedzenia Wiki o oryginalnych postaciach Monster High, Monster High Wiki.

Głosowanie na postać miesiąca
Wikia3.png
Co miesiąc na naszej wiki odbywa się tradycyjne głosowanie, pozwalające wyłonić najlepsze prace w danym miesiącu.

Więc, czy wiesz, że postać, która zwyciężyła w czerwcowym głosowaniu to:

Tsehaj Coffe?

I czy kiedykolwiek wiedziałeś, że:

Tsehaj jest córką boga Zulu?

Źle czuje się w kompletnych ciemnościach?

Jest uzależniona od kawy?

Zawsze nosi ze sobą telefon?

Rzadko nosi buty?

Potrafi ożywiać rzeczy martwe?

Tsehaj.jpg

Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę niektórych własnych postaci Monster High
Monster High własne postacie Wiki
Wikia3.png

Wikimapa
Jesteś tutaj
Wiki-wordmark.png
Możesz również odwiedzić
MHWiki-wordmark.png
EAHWiki-wordmark.png
EAHWPWWiki-wordmark.png

/

Więcej od Wikii