Monster High Własne Postacie Wiki

Strona główna

278stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

About-information tcm577-212991.png
Witaj na upiornej Wiki o własnych postaciach Monster High!
Wikia.png
Monster High Własne Postacie Wiki — wiki o wymyślonych przez użytkowników potworach uczęszczających do Straszyceum. Są tu unikatowe postacie, które nie zostały wymyślone przez firmę Mattel, a nawet wymyślone szkoły i własne odcinki o postaciach. Monster High własne postacie Wiki została założona przez Lunavampirek15. Obecnie o stronę dba administracja, w której skład wchodzi Ejyh. Opiekę nad czatem zaś sprawuje Trefel. W razie jakichkolwiek problemów można się do nich zgłosić. Przeczytaj proszę regulamin! Odwiedź także stronę o naszym dość tradycyjnym głosowaniu i obecne głosowanie. Jesteś nowym użytkownikiem i chcesz stworzyć swoją pierwszą postać? Zajrzyj do tego poradnika. Jeśli chcesz o czymś podyskutować to wpadnij na Forum.

Zapraszamy też do odwiedzenia Wiki o oryginalnych postaciach Monster High, Monster High Wiki.

Głosowanie na postać miesiąca
Wikia3.png
Co miesiąc na naszej wiki odbywa się tradycyjne głosowanie, pozwalające wyłonić najlepsze prace w danym miesiącu. Każdy może zgłosić swoją postać i pochwalić się swoją postacią!

Więc, czy wiesz, że postać, która zwyciężyła w listopadowym głosowaniu to:

Amelie Muroame?

I czy kiedykolwiek wiedziałeś, że:

hybrydą Okuri-suzume i Zennyo Ryūō?

Jest słaba z biologii?

Nie potrafi pływać?

Pochodzi z królewskiej rodziny?

Nie wyćwiczyła jeszcze dobrze umiejętności latania?

Trzy pierwsze litery jej imienia, oraz trzy ostatnie jej nazwiska oznaczają deszcz w języku japońskim?

Amm First Day of School by Sandomia.jpg

Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę niektórych własnych postaci Monster High
Monster High własne postacie Wiki
Wikia3.png

Wikimapa
Jesteś tutaj
Wiki-wordmark.png
Możesz również odwiedzić
MHWiki-wordmark.png
EAHWiki-wordmark.png
EAHWPWWiki-wordmark.png

Więcej w Fandom