Wikia

Monster High Własne Postacie Wiki

Strona główna

272strony na
tej wiki
Dyskusja2


Witaj na upiornej Wiki o własnych postaciach Monster High!
Wikia.png
Monster High Własne Postacie Wiki — wiki o wymyślonych przez użytkowników potworach uczęszczających do Straszyceum. Są tu unikatowe postacie, które nie zostały wymyślone przez firmę Mattel, a nawet wymyślone szkoły i własne odcinki o postaciach. Monster High własne postacie Wiki została założona przez Lunavampirek15. Obecnie o stronę dba administracja, składająca się z użytkowników Ejyh oraz Kaciak. Opiekę nad czatem zaś sprawuje Trefel. W razie jakichkolwiek problemów można się do nich zgłosić. Przeczytaj proszę regulamin! Odwiedź także stronę o naszym dość tradycyjnym głosowaniu i obecne głosowanie. Jesteś nowym użytkownikiem i chcesz stworzyć swoją pierwszą postać? Zajrzyj do tego poradnika. Jeśli chcesz o czymś podyskutować to wpadnij na Forum.

Zapraszamy też do odwiedzenia Wiki o oryginalnych postaciach Monster High, Monster High Wiki.


Głosowanie na postać miesiąca
Wikia3.png
Co miesiąc na naszej wiki odbywa się tradycyjne głosowanie, pozwalające wyłonić najlepsze prace w danym miesiącu. Każdy może zgłosić swoją postać i pochwalić się swoją postacią!





Więc, czy wiesz, że postać, która zwyciężyła w lipcowym głosowaniu to:

Otto VonRust?


I czy kiedykolwiek wiedziałeś, że:

Otto jest duchem?

Urodził się i zmarł 24 grudnia?

Boi się grzmotów?

Ma opaloną skórę pomimo bycie duchem?

Nigdy nie był w wesołym miasteczku ani w cyrku?

Lubi zbierać pocztówki?


Otto ID.jpg


Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę niektórych własnych postaci Monster High
Monster High własne postacie Wiki
Wikia3.png


Wikimapa
Jesteś tutaj
Wiki-wordmark.png
Możesz również odwiedzić
MHWiki-wordmark.png
EAHWiki-wordmark.png
EAHWPWWiki-wordmark.png