FANDOM

Weź, posłuchaj tego i nie bocz się juuuuuuuuż...

— Miusa do Larisse

Harumi "Miusa" Hatsuko Nonomiya
Uczeń Monster High
IMG 20160615 204626
Wiek Wydaje mi się, że coś koło... 17? tak 17.
Zabójczy Styl Mój styl może wydawać się 'kontrowersyjny' i 'kiczowaty', ale co ja poradzę, że lubie łączyć ze sobą kolorowe matwriały, unikalne kroje czy pstrokate wzorki? Oczywiście, nigdzie nie ruszam się bez słuchawek.
Dziwaczna wada Zawsze, ale to zawsze, noszę przy sobie MP3. Nie jestem w stanie skupić się czy czegokolwiek wymyślić bez dobrego podkładu.
Zwierzę Motyl - Kui. Jest bardzo spokojny i ułożony.
Ulubione zajęcie Kocham tworzyć nowe, zaskakujące piosenki i łączyć różne sekwencje nut, by powstało coś ciekawego oraz do tej pory nieznanego. Mogę godzinami siedzieć i miksować różne melodie, które na pozór nigdy by do siebie nie pasowały.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę, kiedy ktoś podważa moje zdanie. Szybko sobie radzę z niezdyscyplinowaniem... i skutecznie.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Muzyka, rzecz jasna. Kocham tworzyć nowe melodie i zgłębiać tajniki nut.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F. Już nudniejszego przedmiotu nie można było wymyślić.
Ulubiony kolor Beżowy i błękitny oraz różany.
Ulubione jedzenie Jestem duchem, więc nie potrzebuję jedzenia, jednakże najbardziej smakuje mi ryż z wieprzowiną w sosie słodko-kwaśnym.
Przyjaciele San-Hee Yumeha, Willa Huīshôu oraz Symphony Space i Ally "Octo" Pus
Dolldiaryicon Pamiętnik Harumi Nonomiya

Harumi "Miusa" Nonomiya - Duszyca urodzona i zmarła w Japonii, lecz rodzina od strony jej matki ma korzenie Koreańskie.. Dziewczyna najwięcej swojego czasu poświęca muzyce, z którą wiąże przyszłość. Jej specalizacją, jest komponowanie podkładów oraz melodii. Mimo że ma smykałkę literacką, o wiele bardziej pewnie, czuje się za konsoletą. Harumi, potrafi zachować spojój i choć nie stroni od towarzystwa innych osób, woli siedzieć cicho i słuchać, niż się udzielać. Dziewczynę cwchują duże ambicje i uparcie dąży do spełnienia swoich marzeń. Prócz muzyki, dziewczyna swego czasu interesowała się fotografią oraz dziennikarstwem, ale obecie, te dwie pasje ustąpiły miejsca DJowaniu, i zeszły w cień. Harumi, jeśli tylko organizowana jest jakaś impreza, zawsze stara się o fuchę DJ'a i potrafi nawet po trupach iść do celu. Marzy jej się sława oraz stanie w bkasku reflektorów.

Osobowość

Miusa posiada subtelny charakter, jakkolwiek potrafi być stanowcza, a nawet groźna. Ma bardzo duże ambicje i równie wielkie możliwości. Nie ulega wpływom, zachowując przy tym wiele taktu i samodzielności. Gdy coś postanowi szkoda czasu, sił i energii, aby namawiać ją do zmiany decyzji. Posiada niezachwianą pewność siebie, dzięki czemu zachowuje zimną krew w kryzysowych momentach. Niestety jest bardzo subiektywna i ocenia wszystko po swojemu. Z reguły nie ufa ludziom i ma niewielu prawdziwych przyjaciół, chociaż to bardzo miła, szczera i pomocna osoba. Znajomości traktuje poważnie, ale nie łatwo zdobyć jej sympatię, mimo to rozmowy z nią przebiegają zawsze lekko i przyjemnie. Bywa dumna i pamiętliwa – mści się za każdą niesprawiedliwość i źle znosi porażki. Zawsze żąda akceptowania tylko jej pomysłów.

Wygląd

Harumi posiada długie brązowe włosy, najczęściej spina je w kucyk. Oczy Miusy są niebieskie, a brwi brązowe jej ręce i nogi są przeźroczyste. Lubi eksperymentować ze swoimi ubraniami, przez co część uczniów ma ją za upiorkę ekscentryczną. Skóra nastolatki z racji genów ducha, zdaje się być lekko przeźroczysta, od dziewczyny bije brzoskwiniowa aura, zas bialka jej oczów są lekko musniętę pomarańczowymi tonami. Znakiem rozpoznawczym Harumi, stały się duze sluchawki DJskie, z którymi nigdy się nie rozstaje.

Relacje

Rodzina

Harumi jest córką duchów. Jej ojciec i matka mieszkali kiedyś w Japonii, jednak przeprowadzili się do USA w celach poznania tamtejszej kultury oraz w celach zarobkowych. Miusa bardzo przeżyła przeprowadzkę i wciąż ma żal do rodziców. Brat jej ojca (tata Sun Hi) powiedział, że San uczęszcza do Straszyceum. Rodzice Miusy uznali, że ta szkoła będzie dla niej odpowiednia, a obecność kuzynki Sun Hi dobrze jej zrobi. W Straszyceum, uczy się także inna kuzynka Harumi, Min Hwan ale rzadko ją widuje. Harumi posiada także przyszywane kuzynki Ori Gami, która również uczy się w Straszyceum. Miusa nie przepada za Ori, uważa, że ta podlizuje się innym, by zwrócić na siebie uwagę i nie musieć tym samym wykonywać jakichkolwiek obowiązków, oraz Sakurę Naegi do której osobiście nie żywi żadnej urazy.

Przyjaciele

Harumi, zaprzyjaźniła się z Willą Huīshôu, Symphony Space oraz z Ally "Octo" Pus.

Znajomi

Dobrymi znajomymi duszycy są Szeherezada Chaahate hain, Justin Saina a także Flora Grant.

Wrogowie

Dziewczyna szczerze nie lubi Larisse Rare, w przeszłości miały nawet koleżeńskie relacje, ale przez pewien incydent na balu, wszystko się zmieniło.

Miłość

Miusa nie interesuje się tymi sprawami, jednak uwielbia patrzeć na zakochane pary. Ale bez przesady. Dziewczyna preferuje chlopców uroczo zakręconych, wyrozumiałych i o artystycznej duszy, nie muszą wyglądać niczym modele z katalogów, byle by poczuła z nim tą specyficzną więź.

Zwierzak

Pupilkiem Harumi, jest motyl imieniem Kui.

Historie relacji

Z Symphony Space

Najlepsza przyjaciółka Miusy, najprawdopodobniej połączyła je pasja do muzyki, choć preferują inne gatunki, Symphony kocha muzykę klasyczną, natomiast Miusa jest na bieżąco ze wszystkimi gatunkami oraz muzyką klubową, mimo tego znalazły wspólny język i są bardzo często razem widywane.

Z Szeheryzade Chaahate hain

Z Szeheryzade poznały się przed biblioteką, kiedy Harumi chciała napisać o niej artykuł do swojego dziennika w sekcji 'najmniej popularne osoby'. Sze wytłumaczyła jej, że jest jedną z nielicznych osób odwiedzających to pomieszczenie. Kilka godzin później dziewczyny wpadły na pomysł, by jakoś wspólnie, przywrócić bibliotece dawną świetlność.

Z Justinem Saina

Dobrzy znajomi, Miusa często komponuje melodie dla chłopaka. Duszyca od czasów BHWC, nie dawała chłopakowi spokoju, zamęczając go swoimi tworami z nadzieją ze dzięki jego nazwisku wylansuje swoje kawałki. Chłopaka z początku męczyła osoba Miusy, i już miał po prostu dość milionowego odsłuchiwania tworów duszki. Jednakże, kiedy już miał ochotę by zerwać z Miusą jakikolwiek kontakt, póki nie odsłuchał kilkusetnej piosenki autorstwa Miusy. Zauroczył się melodią już od samego początkowego taktu, przywiodła mu na myśl jego rodzinny dom i czasy kiedy dopiero odkrywał swoje pasje. Stwierdził że mimo iż Miusa często go denerwuje, produkuje naprawdę fajne melodie i nie może pozwolić na zmarnowanie jej talentu. Jednak mimo podjętej z nią współpracy muzycznej, chłopak raczej unika Miusy, gdyż po dłuższym przebywaniu w jej towarzystwie Justin ma dość wszystkiego.

Z Flora Grant

Mają dobre relacje, aczkolwiek są rzadko razem widywane.

Z Willą Huīshǒu

Dziewczyny poznały się na jednej ze szkolnych dyskotek, obie bardzo liczyły na zgarnięcie fuchy DJa, jako że obie są świetne w tej dziedzinie, żadna w siebie nie wątpiła. Kiedy dziewczyny przybyły na miejsce, okazało się że obie...dostały tą pracę! Były wobec siebie nie chętne, zaniedbując przy tym imprezową atmosferę. W końcu kiedy zauważyły że dyskoteka "Umiera" przestały traktować siebie jak rywalki Połączyły siły i zafundowały uczniom najlepsze dyskotekowe doznania ostatniej dekady. Potem wiele razy spotykały się, bowiem jak odkryły Łączył je podobny gust muzyczny, szybko się zaprzyjaźniły.

Zainteresowania

Muzyka i pisanie melodii

Harumi jest wspaniałą DJką i ma szerokie spektrum w dziedzinie muzycznej. Od grania poprzez miksowanie po pisanie melodii czy piosenek.

Dziennikarstwo

Dawna pasja dziewczyny, zanim poznała zawód DJ'a. Duszyca uwielbia "zaglądać innym przez ramię" i być na bieżąco ze wszystkim. W wolnych chwilach, spisuje swoje obserwacje.

Fotografia

Kiedy duszyca chciała zostać dziennikarką, Harumi przez pewien czas szkoliła się w zakresie fotografii.

Zdolności

  • Przenikalność - Miusa potrafi przenikać przez różne przedmioty oraz przez podłogę czy ściany.
  • Lewitacja - Miusa potrafi latać i unosić się w powietrzu. Tak najczęściej się przemieszcza.
  • Nieśmiertelność - Miusa będąc duchem jest nieśmiertelna.
  • Telekineza - Miusa potrafi przenosić przedmioty stałe siłą umysłu.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Poszukuję! Dzięki swojej wytrwałości i opanowaniu zawsze dochodzę tam, gdzie chcę. Potrafię skleić parę faktów w zaskakującą melodię.
  • Ksywka: DJ Tune
  • Ulubione powiedzonka: U...super, Ten bit nieźle żre!
  • W szkole najbardziej lubi: Muzykę, to chyba oczywiste.
  • ...A najmniej: W-F
  • Zwierzak: Motylek imieniem Kui
  • Nie rusza się bez: MP3 oraz długopisu
  • Sekrety jej pokoju: Miusa ma w pokoju zestaw Dj'a i mnóstwo małych głośniczków

Niezapomniane cytaty

Oj, wcale nie tracimy imprezki, to impreza traci nas!

—- Kiedy po wielu wydarzeniach, w końcu dotarła z San-Hee na przyjęcie

Jeszcze jeden...jeszcze raz TAK! tak niewiele brakuje...nie jednak mam dość,na razie!

—- Do grupki znajomych podczas szkolnego projektu

A-ale...który mam wziąć? brzoskwiniowy, czerwony, błękitny...acha wszystko jedno byleby klarnet, okej. Wezmę wszystkie

—- Rozmowa z Blair

No co Ty nie powiesz..

—- Do Mii

Chętnie bym została ale...preferuję jakąś dobrą płytę także ten, pa pa!

—- Miusa spławia Ori

Nigdy. Nie.Obrażaj.Tej.Piosenki w mojej obecności bo osobiście wepchnę Ci Twoją pięść do gardła!

—- Do Sechmet

Spokojnie! Zawsze zdążysz się spóźnić!

— Do Cherry Cheedar.

Uwielbiam każdy kolor, pod warunkiem, że jest beżowy lub różany, albo błękitny.

— Do San-Hee Yumeha.

Osiągnięcia

Medal3
Harumi "Miusa" Nonomiya zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Listopad 2016!

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Strój w "Fierce Rockers" jest mocno inspirowany strojem "Show must go on" z gry Beemov "Słodki Flirt". Również portret Harumi w tej serii, jest zaczerpnięty od ilustracji z tejże gry.
  • Jej pokój jest większy niż pokój jej rodziców.
  • Jej szczęśliwa liczba to zero.
  • W jej pokoju na ścianie jest mural, na którym maluje (a właściwie próbuje, aczkolwiek wychodzi jej to średnio).
  • San-Hee to jedyna jej kuzynka z którą się dogaduje, reszty kuzynostwa Miusa nie znosi. (Poza jednym "przyszywanym" kuzynem)
  • Ona, jej ojciec i matka mieszkają w letnim domu jej dziadków.
  • Obchodzi urodziny 21 marca.
  • Jest jedyną duszką w rodzinie z błękitnymi oczami.
  • W koncepcie, postać interesowała się literaturą oraz dziennikarstwem i nosiła beret.
  • Duszyca nie znosi herbat z czerwonych owoców.

Po czym ją poznać?

  • Nosi przy sobie mp3 i słuchawki.
  • Jej znakiem rozpoznawczym i symbolem jest nuta ósemka, ma ją umieszczoną na słuchawkach, ubraniach, zeszytach itp, itd.
  • We włosach trzyma ołówki i długopisy.
  • Jest niezwykle wysoka.
  • Jak na ducha jest lekko 'opalona'.

Klasyczny Potwór

Duch – w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym.

Duch

Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami.Duchy mają się manifestować przez osobę żyjącą (medium), zmieniając jej wygląd (transfiguracja) i wagę dzięki mieszaniu fluidów, lub przemawiając i wykonując inne czynności za pośrednictwem medium. Ponadto mają się komunikować w sposób widzialny poprzez dźwięki, dotyk, hałas, zapach, poruszanie przedmiotów, pismo, rysunek, muzykę itp.

Miejsce pochodzenia

Japonia oficjalnie Państwo Japonia – państwo usytuowane na wąskim łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji, o długości 3,3 tys. km.

Japonia

Archipelag rozciąga się niemal południkowo (Japończycy utrzymują, że ich kraj ma kształt „trzydniowego Księżyca”) pomiędzy 45°33′ a 20°25′ stopniem szerokości północnej, od Morza Ochockiego na północy do Morza Wschodniochińskiego i Tajwanu na południu. Stolica Tokio jest usytuowana prawie dokładnie na tej samej szerokości geograficznej co Ateny, Pekin, Teheran i Waszyngton.

Galeria

Galeria rysunków

Galeria rysunków  w różnych strojach

Galeria od Innych

Meta timeline

  • Luty 2016-"Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Miusa Harumi
  • Marzec 2016-Pojawia się strona i art Miusy. Rochi zastrzega grafikę związaną z Harumi "Miusą" oraz tekst (nie licząć opisów klasycznego potwora i miejsca pochodzenia).
  • Kwiecień 2016-Miusa zalicza odcinkowy debiut
  • Styczeń 2017 - Rochi mouscedes rozpoczyna reaktywację Miusy, gdyż za bardzo ją polubiła by dać ją niżej w swej hierarchi lubialności.
  • 2017 - Zmiana znaków z "Miusa Harumi" na: Harumi " Miusa" Nonomiya.