FANDOM

Mira Glass
Uczeń Monster High
Mira Glass
Concept Art
Wiek  ?
Zabójczy Styl Dopiero uczę się co to znaczy mieć styl. Najchętniej jednak wybieram blade kolory z motywem szkła lub witrażu.
Dziwaczna wada Moją wadą jest to, że jestem ze szkła. Mogę się w każdej chwili potłuc.
Zwierzę  ?
Ulubione zajęcie Uczenie się życia i poznawanie świata.
Najbardziej irytująca rzecz Słońce. Moje ciało odbija nawet najmniejszy promień światła. Jeśli nie chcesz stać się świadkiem pożaru, lepiej trzymaj się z dala.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Geografia.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny  ?
Ulubiony kolor Srebrny.
Ulubione jedzenie Nie potrzebuję jedzenia.
Przyjaciele  ?
Dolldiaryicon ?
Lustro to tak jakby odzwierciedlenie twojej postaci. Jednak istoty takie jak ja, odzwierciedlają postać, którą nie chcesz być.

—Mira opowiada o sobie

Mira Glass jest lusternicą. Powstała znikąd, więc nie ma rodziców ani bliskich. Mira jest tak naprawdę lustrem, które przybiera postać osoby, która w nie patrzy. Jednak dziewczyna odzwierciedla karykaturalną wersję tego. kto zerka w jej wnętrze.

Mira jest skazana na samotność. Chociaż nie wiadomo jaki jest tak naprawdę sens istnienia Miry, dziewczyna czuje, że musi pokonywać tę drogę samotnie.

Mira jest upersonifikowaną postacią każdej osoby, która boi się poznać swoje prawdziwe wnętrze. Spotkanie z nią poskutkuje odkryciem swojego prawdziwego ja, które nie zawsze musi nam pasować. Właściwie to los dziewczyny jest przeklęty. Osoby, które się z nią zadają doświadczają niepojętej przemiany i Mira nie potrafi tego kontrolować.

Mira Glass nie jest potworem, człowiekiem, nie jest nawet osobą. W zależności od tego kto ją poznaje, dziewczyna przybiera inną postać. Jednak jakaś niewytłumaczalna siła, sprawiła, że Mira stała się postacią realną, żywą i rzeczywistą. Sama dziewczyna boi się swojego nowego wcielenia, jak i swojego istnienia. Nie potrafi się przyzwyczaić do nowego życia, dlatego sprawia wrażenie wycofanej i aspołecznej osoby.

Słowo o sobie

,, Moja egzystencja jest dla mnie nowym doświadczeniem. Wciąż uczę się jak to jest być żywą istotą. Poznaję swoje zmysły i uczucia, odkrywam czym są emocje.  Wcześniej jako lustro nie posiadałam tego wszystkiego. Teraz nie odzwierciedlam czyjejś postaci, sama jestem postacią i zyskałam swój własny wygląd. Nie umiem jeszcze zinterpretować swojego życia, ale mam nadzieję, że wkrótce nauczę się jak to jest: istnieć.

Osobowość

Mirze ciężko przypisać osobowość. Dziewczyna dopiero poznaje świat i uczy się wszystkiego. Jednakże Mira sprawia wrażenie wycofanej i aspołecznej osoby ze skłonnościami do izolacji od społeczeństwa.

Wygląd

Dziewczyna jest zrobiona ze szkła. Jej ciało jest ze srebrnego, półprzezroczystego szkła, włosy z czarnego a usta i powieki z różowego.

Relacje

Rodzina

Mira nie ma rodziców. Wzięła się znikąd.

Przyjaciele

Mira nie ma przyjaciół.

Miłość

Mira nie wie co to miłość.

Ciekawostki

  • Mira jest tak naprawdę lustrem,
  • Mira jest zrobiona ze szkła.
  • Dziewczyna nie ma rodziców.
  • Dziewczyna nie posiada wieku.
  • Nie wiadomo jaki jest sens jej istnienia.
  • Mira odzwierciedla daną osobę, która na nią patrzy.

Klasyczny Potwór

Mira jest lusternicą. To postać wymyślona przez LilyWolf. Lusternica to dziewczyna, która odzwierciedla daną osobę, która się na nią patrzy. Lusternice nie posiadają rodziców ani wieku. Mogą przybierać wygląd kogo chcą, jednak to Mira jako pierwsza otrzymała swój rzeczywisty. Istnienie lusternic nie ma tak naprawdę zamierzonego celu.

Meta timeline

  • LilyWolf zastrzega znaki towarowe dla Mira Glass.
  • LilyWolf zastrzega ,,lusternicę".