FANDOM

Skoro Lonnie może siedzieć za biurkiem, obżerać się pączkami i wyzywać innych od "niekompetentnych leniwców" to ja też chcę!

—Milo w debiucie.

Milo Gomez Von Vamps
Wampir
Milo ID
Wiek 9 ludzkich lat.
Styl Po prostu ubieram to co kupi mi mama?
Okupacja Uczeń szkoły podstawowej dla RADowców.
Zwierzę Pajęczyca imieniem Adaline. Jest świetnym partnerem do wycinania numerów.
Ulubione zajęcie A mogę wpisać tutaj dokuczanie Lonnie? Wiele osób mówi że zachowuję się jakbym miał "ADHD" ale ja nie rozumeim o co im chodzi, po prostu nie lubię siedzieć za długo w jednym miejscu!
Partner Fuj?!
Ulubiony kolor Czarny. Tak, ciemne kolory są najlepsze.
Ulubione jedzenie Wszystko. Absolutnie wszystko co ma na sobie budyń...no, chyba że jest brukselką, fuj.
Przyjaciele Mam kilkoro w klasie, lecz najbardziej dogaduję się z Otisem i Ettą - to świetni kumple do wycinania numerów!

Milo Von Vamps - Około dziewięcio-letnie na ludzkie lata dziecko, Włoch z pochodzenia, wampir. Uczęszcza do szkoły podstawowej. Milo może i sprawia wrażenie słodkiego i uroczego aniołka, lecz kryje się a nim prawdziwy demon. Najbardziej zauważalne jest to w jego relacji z siostrą - Lonnie, chłopak wprost uwielbia jej dokuczać. Jest świetnym kawalarzem który najbardziej słynie ze swoich (może i nie trafionych) dowcipów przy współpracy z egzotycznymi zwierzętami, którymi niezwykle się fascynuje.

Osobowość

Milo jest jak większość swoich rówieśników - nieco nieokrzesany, energiczny i niecierpliwy. Zdecydowanie brak mu dojrzałości i stabilności emocjonalnej ale co się dziwić, skoro ma 9 ludzkich lat. Chłopiec za największą frajdę upodobał sobie dokuczanie starszej siostrze, coś w jej irytacji sprawia że Milo czuje się zauważony oraz rozbawiony.

Ma ogromne poczucie humoru, doceni każdy, nawet najsłabszy według innych osób żart. Uwielbia ruch, musi mieć pole do popisu. Dość trudno przekonać wampira do swoich racji, nie ufa wszystkim osobom ot tak, lecz jeśli zdobędziesz zaufanie Milo, możesz być pewien że nikomu nie zdradzi powierzonej tajemnicy.

Chociaż nie należy do fanów nauki, a czas woli spędzać na powietrzu, wampir stara się wywiązywać z obowiązków co sprawia że pomimo rozbrykanego charakteru, dość dobrze radzi sobie w szkole. Nie lubi być nazywany "dzieciakiem" ponieważ wtedy czuje się jakby był kimś gorszym ze względu na wiek.

Wygląd

Milo jest młodym wampirem o ciele 9-letniego dziecka. Jego niesforne włosy mają barwę smolistej czernii opalizującej na brąz i sterczą na różne strony. Rysy twarzy wampira są chatakterystyczne dla włochów a karnacja oliwkowa lecz w zalezności od padania światła zdaje się być bledsza niż w rzeczywistości. Tęczówki Milo mają kolor czerwienii pomieszanej z brązem, brwi są czarne. Będąc wampirem, Milo ma charakterystycznie wydłużone uszy, przycięte w szpony paznokcie oraz sporych rozmiarów kły.

Relacje

Rodzina

Milo jest synem pary wampirów. Matka chłopaka to wysoko ceniona pani prezes w firmie z kremami przeciwsłonecznymi, ojciec natomiast był założycielem Glassesum i zginął pod murami pierwszego projektu, dziadek i babcia (oraz inne osoby w rodzinie Milo) mieszkają w średniowiecznym zamku w rodzinnym kraju chłopca. Jednocześnie szczycą się sławą okolicznych "wyższych sfer", krążą plotki, że przodkowie Milo (Ci, którzy nie stali się Wampirami) pochodzili ze szlacheckiego rodu. Milo urodził się wampirem, nie przeszedł zmiany, tak samo jego starsza sioatra ucząca się w Glassesum - Lonnie Von Vamps.

Dalsza rodzina

Wampir raczej nie wspomina o swoich bliższych bardziej niż jest to potrzebne.

Przyjaciele

Milo w swojej klasie jest popularną osobą i to nie tylko dzięki kawałom ale i znanym przodkom. Mimo tego, wampir tak naprawdę przyjaźni się jedynie z klasowym kolegą imieniem Otis oraz koleżanką - Ettą. Oboje tak samo jak Milo są wamporami i tworzą zgrane trio.

Znajomi

Jak zostało wspomniane Milo cieszy się sławą, lecz w zalezności od osoby - tą złą.

Wrogowie

Wampir pomimo tego żr uwielbia dokuczać Lonnie, nie traktuje jej jak wroga. Nie przepada za to za kilkoma nauczycielkami, ponieważ twierdzi że są wścibskie. Ze swojej klasy, najbardziej drze koty z Alice - pupilkiem wychowawczyni, której rodzina to kosmici. Milo nie przegapia żadnej okazji by dokuczyć dziewczynce.

Miłość

Milo obecnie uważa że związki damsko-męskie są "obrzydliwe". Jest po prostu za młody na amory.

Zwierzak

Wampir posiada pajęczycę którą nazwał Adaline. Chłopak uwielbia swojego zwierzaka...szczególnie kiedy przy jej pomocy może wyciąć komuś dowcip.

Zainteresowania

Psikusy

Milo jest uzdolnionym kawalarzem. Potrafi planować z wyprzedzeniem oraz starannością i mimo roztrzepanego charakteru żarty niemal zawsze mu wychodzą. Szczególną frajdę czerpie wtedy, kiedy psikusy może robić w towarzystwie innych osób.

Zwierzęta egzotyczne

Milo od małego ciągnęło do zwierząt...lecz nie tych "domowych" i dobrze znanych. Uwielbia towarzystwo nietuzinkowych pupilków jak przykładowo: węże, pająki, owady. Mimo młodego wieku, posiada szeroką wiedzę w tym zakresie dzięki czemu może pozwolić sobie na posiadanie pająka. Oczywiście, niejadowitego ale o tym raczej nie wspomina.

Zdolności

  • Długowieczność - Milo nie jest jieśmiertelny, lecz może istnieć znacznie dłużej niż inni.
  • Zmiana - Milo potrafi zmienić się w nietoperza a potem odzyskać ludzką formę.
  • Telekineza - Milo może przenosić ciała stałe siłą woli.
  • Paraliż - Chłopiec potrafi "zamrozić w ruchu" jedną lub kilka wybranych osób na maksymalnie 5 minut.
  • Wrażliwość na światło - Z racji bycia wampirem, skóra chłopca jest niezwykle podatna na światło.
  • Regeneracja - Nawet jeśli odniesie urazy fizyczne, wampir potrafi zregenerować uszkodzenia w swoim ciele.
  • Szybkość i siła - Dzieki wampirzym genom, Milo mimo młodego wieku jest niezwykle silną oraz szybką osobą.

Po czym go rozpoznać?

  • Nienaturalnie dużych kłach przez króre sepleni.
  • Zwykle nosi na sobie pelerynę.
  • Jak na wampira ma ciemną, oliwkową cerę.

Niezapomniane cytaty

Ćśś, ja o tym wiem, Ty o tym wiesz ale oni nie muszą.

— - Do kolegów, kiedy wycinali numer nauczycielce.

Czy widział tu ktoś pająka? Jest mniej więcej tego wzrostu, bardzo włochaty, z dużymi odnóżami...ale nie ma się czego bać! Jest jadowity a ugryzienie tylko trochę poboli i przestanie niemal od razu po upadku na ziemię!

— - Klasyczny tekst przy wycinaniu numerów z pomocą pająków.

Prawdziwi mistrzowie nie zdradzają swoich tajemnic.

— - w debiucie.

Drop Dead Diary

  • Ksywka - Miziuś (przez Lonnie, nie lubi tego).
  • Ulubione powiedzonko - "Fuj?!"
  • Nie rusza się bez - Ulubionej peleryny, miętowych cukierków.
  • Najbardziej lubi - Budyń, dobre psikusy, chłodną temperaturę, filmy akcji i pająki.
  • ...A najmniej - Przedmioty ścisłe, brak czasu dla siebie, gorąc, brukselkę.
  • Sekrety jego pokoju - Urządzony w może i typowym dla wampirów sposób. Jedyne źródło swiatła to dwie świece, grune, satynowe zasłony zakrywają szklane okna a jego łóżko kształtem przypomina trumnę. Na klapie od łóżka chłopaka wygrawerowane jest jego imię.
  • Ciekawostka - Milo nie jest wrażliwy na zapach czosnku.

Wystąpienia

  • Brak.

Ciekawostki

  • Imię wampirek zawdzięcza Mykonidowi z gry "Eldarya".
  • Jego nazwisko można przetłumaczyć jako "Co wampirzy".
  • Urodziny obchodzi 7 Listopada.
  • Drugię imię wampir zawdzięcza postaci Gomeza z filmu "Rodzina Addamsów".
  • Wprost nienawidzi kompotu z suszu.
  • Milo jeat drugą OC Rochi na tym Fandomie która została opublikowana i nie ma odpowiedniego qieku na naukę w loceum (pierwsza była Kimiko Yumeha. Jest też pierwszą postacią Rochi na tym Fandomie, która jest dzieckiem.

Serie

Basic

  • Data wydania - Październik 2018.

Włosy Milo są zaczesane z przodu symetrycznie a reszta potargana. Wampor ubrany jest w długą, mleczno białą , wyszywaną koszulję oraz siegające przed kolano orzechowe spodnie z podwiniętymi nogawkami. Wokół szyji ma związaną czarno-czerwona "wampirzą" pelerynkę. Jego buty to dopasowane kolorystycznie do spodni obuwie sportowe.

Klasyczny potwór

Wampir

Wampir – fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość oraz ogromna siła.

Pierwsze wampiry pojawiły się w książce "Dracula" Brama Stokera, która powstała w XIX wieku. Zgodnie z wierzeniami, wampir to zmarły, który wstaje z grobu i wypija ludzką krew. Istoty te w wielu książkach i filmach zostały unicestwiane za pomocą kołków. Było można się przed nimi ochronić wieszając czosnek na drzwiach i oknach oraz nacierać kominki, drzwi i okna, aby wampiry się nie dostały. Oprócz tego, stosowano także wodę święconą i krzyże. Według Brama Stokera, Dracula miał wyrazistą twarz o ostro zarysowanych nozdrzach. Na zaciętych ustach, widocznych pod sumiastymi wąsami, rysował się wyraz okrucieństwa, a ostre białe zęby wychodziły na wargi zaskakująco czerwone, jak na człowieka w tym wieku. Uszy miał blade i szpiczaste, a paznokcie długie i przycięte w szpic. A co najdziwniejsze, środek jego dłoni był owłosiony.

Miejsce pochodzenia

Włochy

Włochy - państwo leżące w Europie Południowej, posiadające na swoim terytorium dwie enklawy: San Marino na północy i Watykan na terenie stolicy kraju, Rzymu. Włochy cechuje wyżynny i górzysty krajobraz.

Praktycznie cały kraj reprezentuje klimat podzwrotnikowy i roślinność śródziemnomorska. Całkowita granica lądowa Włoch wynosi 1932,2 km. Sąsiadują z Francją – 488 km granicy, Szwajcarią – 740 km, Austrią – 430 km i Słowenią – 232 km. Wewnątrz terytorium Włoch znajdują się ponadto dwa państwa-enklawy: San Marino (39 km granicy) i Watykan (3,2 km). Linia brzegowa jest dość dobrze rozwinięta, długość wybrzeża wynosi aż 7600 km. Oblewają je wody kilku akwenów Morza Śródziemnego: Morze Liguryjskie, Morze Tyrreńskie, Morze Jońskie i Morze Adriatyckie. Zachodnie wybrzeże półwyspu jest rozczłonkowane wieloma zatokami (Gaecka, Neapolitańska, Salerno) i skalistymi przylądkami.

Galeria

Meta timeline

  • 11.10.08 - Rochi ujawnia istnienie postaci.
  • 12.10.18 - Rochi zastrzega Milo Von Vamps i tekst swojego autorstwa.
  • 13.10.18 - Pojawienie się artu postaci. Rochi zastrzega grafikę związaną z Milo Von Vamps.
  • 14.10.18 - Milo zostaje opublikowany jako strona na Fandomie.