FANDOM

Cytat1Może mam ćmę w nazwisku, ale jak usiądę na kimś to po nimCytat2 – Michelle o swoim ciele.

Michelle Mothman
Uczeń Monster High
Wiek 15 lat~
Zabójczy Styl Kocham nosić męskie ubrania. A zwłaszcza garniaki. Uwielbiam także dodatki z piórami i skrzydłami, albo ich wzorami. Obowiązkowo w różnych odcieniach szarości, czerni i czerwieni.
Dziwaczna wada Mam zawsze problem z rękoma a zwłaszcza z łapaniem rzeczy. Cóż, ale tak to jest, gdy rąk masz przyczepione skrzydła. Przynajmniej umiem latać.
Zwierzę Moim zwierzęciem jest wróbel Zyzio. Zawsze sobie latamy, gdy mam czas.
Ulubione zajęcie Kocham latać, chcę w przyszłości zostać lotnikiem.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy chcą mnie zestrzelić, gdy latam. Co ja? Ptak?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kocham lekcje latania. Spełniam się na tych lekcjach!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gotowanie z powodu mojej dziwacznej wady. Jak ja mam funkcjonować w kuchni bez podpalenia niczego ani zwalenia?
Ulubiony kolor Kocham szarość, czerń i czerwień. Podkreślają mnie~
Ulubione jedzenie Hm.. Sama nie wiem, jest tyle fajnych rzeczy do jedzenia.
Przyjaciele Steve Elert, Simon Cry
Dolldiaryicon ?
ZF9CfMY
Michelle Mothman zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca października 2014!

Osobowość

Jest to typowa chłopczyca. Kocha uprawiać sporty, zwłaszcza latać. Uwielbia też rozmawiać o motoryzacji. I oceniać wygląd dziewczyn. Każdy chłopak może ją wziąć za swego kumpla, z którym może pójść na piwo, albo się powygłupiać.
Oczywiście ma także dziewczęce zainteresowania takie jak śpiewanie. Lecz jest ich strasznie mało. Z tego powodu dziwnie się czuje w towarzystwie dziewczyn. Może też tak być z powodu tego, że niektóre się jej bardzo podobają..
Jest bardzo dobrą słuchaczką, można jej powiedzieć wszystko a ona tego nie wyda. Nie będzie cię osądzać ani mówić co ty powinnaś zrobić. Nienawidzi za to jak ktoś inny mówi jej jak ma żyć. Jest strasznie uparta, więc i tak nic nie zdziałają. Nienawidzi też osób, które zdają się królowymi świata.. Oraz uważają, że są lepsze od niej w pewnych dziedzinach, mimo że tak nie jest.

Zainteresowania

Latanie

Jest to jej pierwsze w życiu hobby.. I te, któremu się całkowicie oddała. Zaczęło to się w wieku około 3 lat.. Pierwszy lot był wspaniały.. I bolesny. Upadła na podłogę z wysokości metra. Niestety ojciec nie zdążył jej złapać.. Dlatego wylądowała w szpitalu na tydzień. Jednak się nie poddała i latała dalej! Dzisiaj może śmiało przyznać, że jest w tym świetna.

Śpiewanie

Zaczęła się tym interesować w wieku około 11 lat.. A było to tak.. Podczas pewnej wycieczki Michelle zagubiła się wśród wysp Karaibskich.. Wylądowała na jednej z nich, aby odpocząć i później znowu lecieć. Po kilku godzinach spania usłyszała piękny śpiew.. Podeszła do morza i zobaczyła gromadę syren. I syrenów.. Jeden z nich popłynął do niej i zaczęli rozmawiać. Później temat przeszedł na śpiew.. I owy syren bardzo zachęcił Michelle to zaśpiewania mu ulubionej piosenki. Jak się okazało dziewczyna miała piękny głos. Od tego czasu postanowiła swój talent rozwijać.

Wygląd

Michelle posiada krótkie, ciemnobrązowe włosy i nadnaturalnie duże, czerwone oczy. Zamiast normalnych rąk ma nietoperze skrzydła z dłońmi na ich końcach. Mogą się one giąć/zginać bez żadnych uszkodzeń, ale to jest szczerze niewygodne. Jej cała skóra jest szara.

Relacje

Rodzina

Jest córką Mothmanów.. Jako jedynaczka była przez nich rozpieszczania. Oczywiście ma także kuzynkę, lecz niestety rzadko z nią spędza czas.

Przyjaciele

Jej najlepszą przyjacielem jest Simon Cry. Poznali się wieki temu.. Dzielą to samo zainteresowanie, czyli śpiewanie. Wie, że na nim może zawsze polegać. Świetnie się też dogaduje ze Stevem Elertem.
Ma dobre kontakty także z Alanem DifShapem, Mojrym Xenem, który ją trochę przeraża, swoją kuzynką oraz wszystkimi co kochają latać i śpiewać.

Wrogowie

Cóż.. Pomyślmy.. Wrogiem numer 1 są osoby, co próbują ją zestrzelić! Jakby była jakimś ptakiem.. Ptakiem na sterydach.. Także nie znosi osób, które próbują zrobić z niej dziewczęcą osóbkę, do których należy między innymi Draculaura.
A co do innych.. Mimo wszystko nie potrafi się dogadać z Cleo de Nile. Według niej jest zwykłą, egoistyczną lalunią, która nie potrafi się odwdzięczyć za osoby, które ma przy sobie.

Miłość

Dziewczyna jest zakochana w pewnej osóbce. Lecz to próbuje ukryć, gdyż się boi, że przez to wyznanie zacznie być dręczona.
Kiedyś chodziła z pewną uroczą potworniarą, lecz tamta okazała się.. No cóż, niemoralna, aby nie przekląć.

Klasyczny potwór

Mothman3

Mothman (ang. człowiek-ćma, rzadziej Birdman, człowiek-ptak) – zagadkowe stworzenie, które według zeznań licznych świadków rzekomo pojawiało się w Wirginii Zachodniej, w szczególności w Point Pleasant i okolicach rzeki Ohio jesienią 1966 i na początku 1967 roku (John Keel podaje, że ponad 100 osób utrzymuje, iż widziało stworzenie w tym czasie). Nazwa dotyczy też podobnych istot widzianych w innych miejscach.

Według osób utrzymujących, że spotkały rzekome stworzenie, Mothman miał od 1,8 m do 2,5 m wzrostu, błoniaste skrzydła, czarną, brązową lub szarą skórę i ogromne czerwone, świecące oczy opisywane jako podobne do reflektorów rowerowych. Jego rzekomym wizytom miały towarzyszyć dźwięki przypominające pisk myszy, krzyk kobiety lub zgrzyt płyty muzycznej obracanej w przyspieszonym tempie. Według świadków Mothman nie machał skrzydłami ani podczas lotu (z ogromną prędkością), ani wznosząc się w powietrze. Rzekomym spotkaniom miały czasem towarzyszyć zakłócenia sygnału telewizyjnego lub radiowego.

Miejsce urodzenia

Wirginia Zachodnia (ang. West Virginia) – stan we wschodniej części USA.

Graniczy ze stanami: Ohio, Pensylwania, Maryland, Wirginia i Kentucky.

Drop Dead Diary

Ksywki: Ćma, MM
Ulubione powiedzonko: Może mam ćmę w nazwisku, ale jak usiądę na kimś to po nim
Najbardziej lubi: Latanie, śpiewanie
...a najmniej: Ubieranie się w dziewczęce stroje i projektowanie ubrań
Zwierzak: Wróbel Zyzio. Mój towarzysz podczas wycieczek.
Nie rusza się z domu bez: Gogli, mapy i szczęśliwego naszyjnika w kształcie jajka ze skrzydłami.. Dostała te rzeczy od najważniejszych dla niej osób.
Ulubiony kolor: Szarość, czerń i czerwień.
Sekrety pokoju: Mój pokój jest jak domek na drzewie. Na górze mam zasuwany dach, gdy chcę odlecieć zawsze mogę go zasunąć za pomocą korbki przy drzwiach. Mam też łóżko, półkę z książkami i szafę. Wszystko w odcieni brązu i szarości
Ciekawostka: Na co mam alergię?

Cytaty

Cytat1Ludzie chcą mnie zastrzelić, gdy latam. A co ja? Ptak?Cytat2 – Michelle o irytującej rzeczy

Cytat1Jestem bardzo ciekawa jak przelecisz przez Trójkąt Bermudzki z twoimi zdolnościami.Cytat2 – Michelle w odcinku

Cytat1Dostałam ten naszyjnik od.. bliskiej memu sercu osoby. Dlatego mam go ciągle przy sobie. Może nie zawsze wisi na szyi.. Ale jest przy mnie.Cytat2 – Michelle o swoim naszyjniku.

Po czym ją rozpoznać?

  1. Ma 1,8 metra wzrostu.
  2. Nosi męskie ubrania z dodatkiem piór i wzorem skrzydeł.
  3. Ma skrzydła przyczepione do rąk.
  4. Posiada wielkie, czerwone oczy.
  5. Najczęściej przebywa w towarzystwie kumpli.
  6. Jej bluzy/kurtki/bluzki mają w rękawach dziury na skrzydła.
  7. Nosi na szyi naszyjnik z jajkiem ze skrzydłami. Dostała je od specjalnej osoby..

Stroje

Basic

  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie:
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

???

  • Linia: '???'
  • Wydanie: lipiec 2016
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Classroom

  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie:
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Ciekawostki

  1. Ma 1,8 metra wzrostu, czyli 5 stóp i 8,9 inchów.
  2. Jest biseksualna
  3. Kocha rock i metal.
  4. Ma alergię na orzechy.
  5. Jej rozmiar stanika wynosi 75D.

Galeria