FANDOM

Cmt1rg8
Michelle Cake zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Czerwiec 2016!

Kocham, żeby być kochaną (...) miłość i wiara w swoje przekonania nie mają bariery wymiarowej, zawsze są tak samo wspaniałe.

— w filmie Sweet Boo-Birth Day

Michelle Sweetie Cake
Uczeń Monster High
Michelle ID
Wiek Szczerze? Nigdy mnie to nie interesowało, nie obchodzę urodzin.
Zabójczy Styl Torty, cukierki, kryształy, oto cała Michelle Cake!
Dziwaczna wada Jestem czasem za bardzo nadpobudliwa... okej, potwornie nadpobudliwa, a do tego ciekawska.
Zwierzę Świetlik imieniem Peachie. Jest taki słodki i milutki, że czasem się dziwie, czemu tylko ja chciałam go przygarnąć.
Ulubione zajęcie Lubię pomagać innym. Co nie znaczy, że sama nie mam pasji, wręcz przeciwnie, interesuje mnie wiele rzeczy i czynności.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś próbuje mnie unikać lub odzywa się niegrzecznie. Kultura to podstawa! Jestem uprzejma i żądam tego samego.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nie mam, uważam, że każdy przedmiot szkolny jest tak samo ważny jak i męczący, a zarazem przyjemny.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie mam, lubię się uczyć.
Ulubiony kolor Pomarańcz i miętowy
Ulubione jedzenie Mogę podpowiedzieć, że wiąże się to z moim nazwiskiem...
Przyjaciele July Joke, HAPPY Gajendra, Blair DeGhoul, Katniss Enarde & Amelie Muroame oraz Miusa Harumi
Dolldiaryicon Pamiętnik Michelle Cake
Michelle Cake - Kosmitka, kochająca wszystko i wszystkich, przyrodnia siostra Marcy La'Sweet, która szczerze jej nie znosi, pierwszo planowa postać filmu Sweet Boo-Birth Day. Michelle to urocza i przesłodka upiorka. Pomocna, pracowita, życzliwa... właściwie nie ma żadnych wad. Sama jednak twierdzi, że jej największym minusem jest jej nadpobudliwość i chęć do gadania. Michelle nigdy nie odmówi pomocy, potrafi odróżnić dobro od zła. Jest wieczną optymistką, śmiało patrzącą na życie. Nigdy się nie poddaje, pracuje sumiennie. Dotrzymuje obietnic i złożonych przysiąg. Na Michelle można polegać jak na nikim innym, wszystko zawsze jej się udaje, w każdym widzi czyste dobro. Niektórzy wykorzystują jej miłość do wszystkiego co pływa, chodzi, lata czy pełza. Michelle jest wielozadaniowa, pamięta o wszystkich ważnych dla jej przyjaciół datach. Do tego jest uprzejma, kulturalna i bardzo inteligentna, i spostrzegawcza, a także błyskotliwa. Michelle to osoba, która jest gotowa oddać ostatnie ciastko, byle by sprawić komuś radość, dla niej nie ma rzeczy zbyt męczących. Upiorka jest wspaniała we wszystkim, a przy tym skromna i uczciwa, to dla tego wszyscy (oprócz Marcy) ją kochają. Znajomość, czy nawet przyjaźń z Michelle baaardzo łatwo jest zdobyć, upiorka nie ma nic do osób pesymistycznych, twierdzi, że raz dwa zmienili by przy niej podejście do siebie. Michelle ma baaardzo dużo znajomych, aczkolwiek pomimo swojej empatii tylko dwie czy trzy przyjaciółki.

Osobowość

Michelle to urocza i przesłodka upiorka. Pomocna, pracowita, życzliwa... właściwie nie ma żadnych wad. Sama jednak twierdzi, że jej największym minusem jest jej nadpobudliwość i chęć do gadania. Michelle nigdy nie odmówi pomocy, potrafi odróżnić dobro od zła. Jest wieczną optymistką, śmiało patrzącą na życie. Nigdy się nie poddaje, pracuje sumiennie. Dotrzymuje obietnic i złożonych przysiąg. Na Michelle można polegać jak na nikim innym, wszystko zawsze jej się udaje, w każdym widzi czyste dobro. Niektórzy wykorzystują jej miłość do wszystkiego co pływa, chodzi, lata czy pełza. Michelle jest wielozadaniowa, pamięta o wszystkich ważnych dla jej przyjaciół datach. Do tego jest uprzejma, kulturalna i bardzo inteligentna, i spostrzegawcza, a także błyskotliwa. Michelle to osoba, która jest gotowa oddać ostatnie ciastko, byle by sprawić komuś radość, dla niej nie ma rzeczy zbyt męczących. Upiorka jest wspaniała we wszystkim, a przy tym skromna i uczciwa, to dla tego wszyscy (oprócz Marcy) ją kochają.

Wygląd

Michelle to wysoka upiorka o pół przeźroczystej skórze koloru różowego. Dziewczyna posiada trój-kolorowe włosy spływające (dosłownie) na jej łopatki. Michelle ma duże, lekko prostokątne miętowe oczy z rzęsami, których zakończenia posiadają małe kuleczki. Skóra upiorki pokryta jest mazią i kryształkami.

Relacje

Znajomość, czy nawet przyjaźń z Michelle baaardzo łatwo jest zdobyć, upiorka nie ma nic do osób pesymistycznych, twierdzi, że raz dwa zmienili by przy niej podejście do siebie. Michelle ma baaardzo dużo znajomych, aczkolwiek pomimo swojej empatii tylko dwie czy trzy przyjaciółki.

Rodzina

Michelle jest córką kosmitów. Jej matka wyszła za mąż za władcę, więc pochodzi z królewskiej rodziny. Jej przyszywaną siostrą jest Marcy La'Sweet, Marcy nie znosi Michelle. Upiorka jednak mimo chłodnego traktowania przez Mar, kocha ją i wybacza każdy zadany jej cios. Święcie wierzy, że każdy uśmiech i każde miłe słowo czy gest wpływa na Marcy i dzięki niej będzie lepszą osobą.

Relacje z innymi uczniami

Katniss Enarde

Dobre przyjaciółki.

Amelie Muroame

Dobra znajoma Michelle, ale nie zanosi się na większą przyjaźń.

Blair DeGhoul

Ich relacje nie zaczęły się zbyt dobrze, co możemy zobaczyć w SBBD. Obecnie nie są często razem widywane.

Bunny Stone

Bunny i Mich to jedynie znajome, rzadko razem widywane, ale mogą na sobie polegać.

July Joker

Michelle lubi July, podziwia jej poczucie humoru i chęć poprawiania innym nastroju.

HAPPY Gajendra

To dobry znajomy Michelle, rzadko są widywani razem.

Miusa Harumi

Miusa to jedna z przyjaciółek Michelle, aczkolwiek są niezbyt często razem widywane.

Ally "Octo" Pus

Upiorki są dobrymi znajomymi ze szkolnego korytarza.

Justine Saina

Ich relacje opierają się głównie na powiedzeniu sobie Dzień Dobry czy Do Widzenia na szkolnym korytarzu, Mich często zabiera hybrydę do cukierni.

SAD Gajendra

Znajomość SAD'a z Michelle Cake zaczęła się podczas pory lunchu gdy to zaraz po skonsumowaniu ważywek słonik usiłował się zelaksować i zapomnieć o męczącym poranku oraz przykrych chwilach. Usiadł więc pod drzewem na placu przed szkołą i przyjął pozycję kwiatu lotosu chcąc rozpocząć medytację lecz zamast tego tylko się zdenerwował nie mogąc pozbyć się złych myśli. Zazwyczaj pomagał mu w tym jego motylek aczkolwiek dzisiaj zostawł go w domu i bardzo tego żałował gdyż w żaden sposób nie potrafił przestać myśleć o swoich problemach. Wtedy nagle Michelle widząc jego smutek i frustrację postanowiła do niego podejść lekko się wachając gdyż normalnie SAD jest szorstki dla innych ale za wszelką cenę chciała mu pomódz w jakikolwiek sposób, nie chcąc być nachalna czy niemiła. Zaczęła więc niepewnie luźną rozmowę, lecz jak to Michelle po chwili tak się rozkręciła, że zaczęła mówić o wszystkim i o niczym tak szybko i nieskładnie, że aż było to zabawnie i jako jedyna od wielu lat sprawiła, że SAD planujący na początku ją ignorować uśmiechnął się i stwierdził, że jest ona naprawdę pocieszna. Gdy już pozwoliła dojść mu do zdania, monolog stopniowo zmienił się w dialog a kosmitka zdobyła nowego przyjaciela i była do tego dnia jego pierwszą i jedyną przyjaciółką a jednocześnie jedynym powodem do uśmiechu.

Po dłuższym czasie ich znajomości słoniołak, podczas medytacji zaczął rozmyślać nad życiem jak zazwyczaj, lecz pod inym kontem. Myślał o tym jak wiele radości i szczęścia Michi wprowadziła do jego życia i jak jest mu pusto, gdy jej nie ma obok. Wtedy nagle go olśniło i zrozumiał, że się w niej zakochał. Więc po dłuższym zastanowieniu i wielu rozterkach, mimo swojej nieśmiałości, postanowił zaprosić ją nad zatoczkę, czyli w najpiękniejsze jakie znał i jednocześnie jego ulubione miejsce, aby wyznać jej miłość i poprosić o to, żeby została jego dziewczyną. Jak zaplanował tak zrobił i postarał się o każdy najdrobniejszy szczegół a mianowicie ściągnął stół piknikowy pięknie go przystroił i naprawdę starając się pierwszy raz w życiu ugotować coś pysznego zrobił wegańskie dania i mimo iż były kompletnie bez smaku to podczas spotkania hybryta zjadła je aby nie sprawić przykrości przyjaccielowi widząc jak się starał. Gdy zaczęło się ściemniać słonik zebrał się na odwagę i bardzo cichutkim głosem, niemal szeptem spytał czy zostanie ona jego dziewczyną a kosmitka mimo iż nie planowała mieć chłopaka po zastanowieniu zgodziła się gdyż zrozumiała że SAD jest jej naprawdę bliski, nawet bliższy niż ktokolwiek. ===Miłość=== Michelle nigdy nie miała chłopaka, choć wielu upiorów zrobiło by dla niej wszystko. Michelle miała szczęśliwe dzieciństwo i kochające ją otoczenie. Pomimo swojego romantycznego charakteru i wielkiego serca, przez większość życia była singielką. Obecnie jednak jest w związku z SAD'em Gajendra, Michelle stara się wprowadzić trochę radości i optymizm Wprowadzić do jego życia.

Drop Dead Diary

Ksywka: Mich, Peach, Torcik
Ulubione powiedzonka:  Tortystycznie! Chcieć to móc!
Ulubiony przedmiot szkolny: Każdy. Patrz niżej.
Znienawidzony przedmiot szkolny: Nie ma. Upiorka uważa, że każdy przedmiot szkolny jest tak samo nudny jak i ciekawy.
Sekrety jej pokoju: Cały pokój Michelle wykonany jest z ciasta. Dziewczyna nie posiada łóżka, śpi na suficie.
Zwierzak : Świetlik imieniem Peachie
Nie rusza się bez : Świeczki we włosach i chusteczek

 Zdolności 

  • Lewitacja - Michelle potrafi unosić się w powietrzu. Rzadko korzysta z tej zdolności, lubi spacery.
  • Spełnianie życzeń - Nie wiadomo skąd Michelle posiada tą zdolność, jej rodzice byli naprawdę zszokowani tym faktem, w końcu uznali, że to zwyczajnie dar, a ich córka odegra w swoim życiu ważną rolę. Upiorka potrafi spełnić życzenie osoby aktualnie obchodzącej urodziny, podczas symbolicznego zdmuchiwania świeczek Michelle używa tej zdolności. Nie zawsze działa, spełnione życzenia otrzymują osoby naprawdę tego warte.
  • Zmiana stanu skupienia - Michelle oprócz ciała stałego może zamienić się w parę, ciecz, a nawet plazmę
  • Wyczuwanie emocji innych - Michelle potrafi wyczuć, kiedy ktoś jest radosny lub odczuwa inną emocję.

zainteresowania

  • Cukiernictwo - Michelle to wspaniała cukierniczka i niewątpliwa mistrzyni wypieków. Wielokrotnie osiągała w tej dziedzinie sukcesy i zdobywała nagrody. Jest oficjalną cukierniczką w Candyfornii i to dzięki niej na różnych przyjęciach goście mogą kosztować tortów. Pierwszy tort w Candyfornii został upieczony na cześć urodzin Michelle.

Niezapomniane cytaty

To będzie dobry dzień!

—- W filmie Sweet Boo-Birth Day

Wystąpienia

Klasyczny potwór

Kosmita, obcy – hipotetyczny przedstawiciel inteligentnej formy życia pozaziemskiego. Nie ma w chwili obecnej wiarygodnych danych naukowych o istnieniu inteligentnych istot pozaziemskich, choć wielu naukowców zajmujących się astronomią, astrobiologią i filozofią jest zdania, iż choćby z przyczyn statystycznych gdzieś we Wszechświecie musi istnieć życie, w tym życie świadome (paradoks

Kosmita1

Fermiego).Temat ten pojawia się też wśród filozofów. W lutym 2011 roku 17 artykułów w Philosophical Transactions of the Royal Society omawiało ten temat. Michael Shermer przypuszcza na łamach Świata Nauki, że cywilizacja tak rozwinięta by nawiązać kontakt, będzie też nastawiona pokojowo uzasadniając, że ludzkość wraz z rozwojem cywilizacji staje się bardziej pokojowa.

Miejsce pochodzenia

Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii. Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy.

482-galaktyka-gwiazdy-kosmos

Oprócz pojedynczych gwiazd, galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk.Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Ciekawostki

  • Nazwisko upiorki w przetłumaczeniu oznacza Tort lub ciasto (Ang.Cake) 
  • W koncepcie Mich miała blond włosy, pomarańczowe oczy i serca na policzkach.
  • Michelle to wegetarianka, nie je mięsa z powodów jakichś przekonań. Po prostu jej nie smakuje.
  • Mich kocha cukierki o smaku lodowym, chałwę, kiśle, budynie no i oczywiście torty, torciki i inne wypieki.
  • Upiorka nie potrzebuje posiłków do życia. Jak twierdzi jedzenie daje jej radość i tylko dlatego bierze je do ust.

Galeria

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Luty 2016 - "wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Michelle Cake
  • Kwiecień 2016 - ujawniono istnienie Michelle
  • Maj 2016 - ujawniono art upiorki
  • Lipiec 2016 - Michelle zaliczy filmowy debiut jako jedna z głównych postaci