FANDOM

Merrylicia Trailen
Uczeń Monster High
MerryTrailenSO

Teratophoneus

Wiek Jakieś 68 milionów, czyli 16 i pół
Zabójczy Styl Nie lubię punkowych ubrań, za to wręcz uwielbiam koronki i kokardki, choć nieco nie pasuje to do mojego gatunku...
Dziwaczna wada Jestem niesamowicie infantylna. Wszystkich to denerwuje, mnie samą też. W końcu śpię z miśkiem!
Zwierzę Gepard imieniem Leone.
Ulubione zajęcie Kocham rozmawiać! Mogę paplać bez końca... nie na temat.
Najbardziej irytująca rzecz Czepialskie potwory, mam swój styl, a jeśli one nie mają, to ewidentnie są w posiadaniu mini-problemiku.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Przyroda, zwierzęta i natura mnie fascynują.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Geometria, ludzie, to jest S-T-R-A-S-Z-N-E...
Ulubiony kolor Jasnofioletowy
Ulubione jedzenie Pasta!

Czyli inaczej makaron/spaghetti.

Przyjaciele Tina Tirexus
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Cytat1Taak. Patrz. Tam też są zakochani! W sumie to fajnie tak na nich patrzeć, ale nie chciałabym być jednym z nich. Cytat2 - Merry do Nordy Birdstein

Merry Trailen to wesoła dinozaurzyca.

Cmt1rg8
Merry Trailen zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca września 2013!

Osobowość

Merry jest miła, wesoła i dość dziecinna. Często chichocze w nieodpowiednich momentach, jest też dość niecierpliwa. Bardzo odważna i pewna siebie, choć i tak nocy nie prześpi bez pluszaka (o imieniu Hazza). Uwielbia plotkować i gadać, często jednak na temat. Potrafi pyskować nawet do dyrektorów, oraz jest mistrzynią podlizywania. W towarzystwie nieprzyjaciół robi się cicha i ponura.

Wygląd

Odcień skóry Mer jest jasnoniebieski (jej gatunek ma na ogół czerwony lub złoty), do którego dziewczyna dobiera landrynkowe sukienki i spódniczki. Ma turkusowe oczęta. Jej włosy są koloru ciemnofioletowego, ma jedynie z przodu jedno czarne pasemko. Tradycyjnie jak to dinozaur ma także tzw. "pysk" typowo "dinozaurowy".

Relacje

Rodzina

Kuzynostwo

Jest kuzynką Tiny Tirexus (od strony matki). To jej ulubiona kuzynka, choć ma też wiele innych kuzynów i kuzynek.

(jeśli Smiesa pozwoli, to też Ksanty.)

Rodzice

Nie znamy ich imion, ale Mercia wspominała, że ją rozpuszczali, a potem nagle przestali, w tym właśnie czasie Mer się "zahartowała".

Rodzeństwo

Merry ma małego, dwuletniego braciszka o imieniu Derek.

Znajomi

Koleguje się z Tiną Tirexus i Venus McFlytrap. Od niedawna też zaprzyjaźniła się z Andromedą Drake. Dziewczyny często razem spacerują, rozmawiając.

Miłość

Merry nie kocha się w nikim, ale lubi spędzać czas z chłopcami, do żadnego jednak nie czuje nic więcej.

Klasyczny potwór

Teratophoneus
Teratophoneusrodzaj teropoda z rodziny tyranozaurów (Tyrannosauridae) żyjącego w późnej kredzie w Ameryce Północnej. Został opisany w 2011 roku przez Thomasa Carra i współpracowników w oparciu o niekompletny szkielet jednego osobnika, oznaczony kilkoma numerami katalogowymi (kości czaszki, kręgi szyjne, kość krucza i łopatkaBYU 8120/9396, kości promieniowa i łokciowa – BYU 8120/9397, lewa kość szczękowa – BYU 826/9420, lewa kość zębowa – BYU 9398, lewa kość udowa – BYU 13719). Skamieniałości te odkryto na terenie pomnika narodowego USA Grand Staircase-Escalante National Monument, w górnokampańskich osadach formacji Kaiparowits, datowanych radiometrycznie na około 74–76 mln lat. Teratophoneus jest pierwszym znanym diagnostycznym tyranozaurydem żyjącym w kampanie na południowym zachodzie Ameryki Północnej i pierwszym przedstawicielem tej grupy z formacji Kaiparowits[1].

Miejsce Pochodzenia

Kreda – ostatni okres ery mezozoicznej, trwający około 80 milionów lat (od 145,0 ± 0,8 do 66,0 mln lat temu). Kreda dzieli się na dwie epoki: wczesną kredę i późną kredę. W sensie chronostratygraficznym kreda to system, który dzieli się na dwa oddziały: kredę dolną i kredę górną.

Nazwa pochodzi od kredy piszącejskały powszechnie występującej w utworach tego okresu. Wprowadzona została przez belgijskiego geologa d'Halloya w I połowie XIX w.

Drop Dead Diary

Ksywka: Mer, Mercia
Ulubione powiedzonko: Mnie zostaw w spokoju, zdaj się na twojego lidera.
W szkole najbardziej lubi: Przyrodę, bo zachęca.
... a najmniej: Geometrię, jest straszna
Zwierzaczek: Ma geparda Leone
Nie rusza się z domu bez: Jakiejś kokardki albo wstążki.
Ulubiony kolor: Jasny fiolet
Sekrety jej pokoju: Wygląda jak przeniesiony żywcem z kredy!

Cytaty

  1. Cytat1...Cytat2 - ...

Ciekawostki

  • Jest fanką One Direction, choć lubi tylko ich piosenki [i nie jara się Louisem, (...)]

Galeria