FANDOM

TINuhhi
Mei - Lin Lang zdobyła egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Grudzień 2016!

Spokojnie, panujemy nad sobą, jesteśmy istotami rozumnymi. Policzmy razem droga Cynthio oddech... dziesięć... dziewięć... osiem...

— Mei - Lin do Cynthia Zaijian

Mei-Lin Zoe Lang
Uczeń Monster High
Mei-Lin by A.G
Wiek Szesnaście lat
Zabójczy Styl Jestem tradycyjną upiorką. Kocham swoim stylem pokazywać skąd pochodzę.
Dziwaczna wada Jestem czasem bardzo naiwna i nieśmiała. Nie zawsze jestem przez to akceptowana.
Zwierzę Kocham wszystkie zwierzęta. Nie potrafiłabym jakiegoś przywiązać do siebie.
Ulubione zajęcie Ogrodnictwo, co z tego, że nic nie umiem wyhodować, to zarówno moje hobby jak i rodzaj terapii na moją nieśmiałość.
Najbardziej irytująca rzecz Hałas. Lubię spotykać się z małymi grupkami, ale uszy mnie bolą od nadmiernych dźwięków.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny J.Martwe. Obce kultury są takie ciekawe.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F, za dużo na nim zamieszania.
Ulubiony kolor Choć tego po mnie nie widać, kocham pastelowe odcienie kolorów ciepłych. Ubieram ciemne kolory, ponieważ jestem tradycyjną kotką i wierzę, że czerwony przynosi mi szczęście.
Ulubione jedzenie Kurczak w pięciu smakach i noodle.
Przyjaciele Moja najlepsza przyjaciółka Louriza Pandie, Amelie Muroame i San-Hee Yumeha
Dolldiaryicon Pamiętnik Mei-Lin Lang

Mei-Lin Lang - córka kotołaka, pochodzi z Chin.  Dziewczyna to miła i dość urocza na swój sposób osoba, pomocna, choć często sama nie umie zadbać o siebie, jej przyjaciele i znajomi nie są kotce obojętni, jest gotowa nawet uczyć się i dokształcać w pasjach znajomych, byleby ich tym uszczęśliwić. To bardzo ciepła i rodzinna osoba, ze swojego domu wyniosła wiele cennych wartości, które przekazuje innym, nienawidzi znęcania się nad innymi i często mdleje, kiedy widzi, że ktoś np. zlikwidował muchę. Jej pasje to nauka tradycji chińskiej oraz ogrodnictwo - choć nie grzeszy do tego talentem.

Osobowość

Mei-Lin to uosobienie spokoju i dobroci. Jest spokojna, uczynna i tradycyjna, kocha wszystkich tak samo. Dziewczyna lubi malować pejzaże i kocha naturę, mimo iż wszystko co dotknie jej łapek więdnie. Kotka jest bardzo inteligentna. Mimo iż lubi pomagać innym, bywa chorobliwie nieśmiała i zamknięta w swoim świecie, więc nie udziela się publicznie zbyt często. Ma ręce zawsze wyciągnięte do pomocy i bywa bardzo uparta. Wychowano ją w poczuciu równości wszelkich stworzeń. Młoda kotołaczka jest delikatna psychicznie. Mei-Lin jest typem osoby, która stara się pomóc każdej osobie, w nawet błachych sytuacjach, nie waha się bronić innych przed wszelakim złem. Kotka jest także bardzo rodzinna i łatwo się przywiązuje, nie lubi większych zmian w swoim życiu. Jest potworką tradycyjną, bardzo szanuje kulturę kraju z którego pochodzi. Nieraz jej dobroć były paskudnie wykorzystywana, mimo to Chinka nie przejmuje się tym jej zdaniem, jedno potknięcie nie jest powodem do przekreślenia celów. Czasem nie widzi umiaru w swoich czynach, zdarza jej się także nagiąć prawdę, jednak nie jest nałogową kłamczuchą. Sztuką zainteresowała się, gdyż bywa też niestaranna i nie potrafi działać bez nakreślonego planu. Mei to także osoba często zależna od innych, nie potrafi wykonać prostych codziennych czynności (np.zrobić sobie drugiego śniadania). Jest także lekką niezdarą i często zdarza jej się coś przewrócić czy stłuc. Z uwagi na swoją wrażliwość często płacze, zwłaszcza, jak coś popsuje, od jej okazywania smutku często boli innych głowa i trudno ją przekonać, że nic się nie stało, gdyż Mei nie lubi porażek i nie potrafi się do nich przyznać. Dziewczyna ma też kilka fobii, między innymi boi się pająków i robaków.

Wygląd

Mei-Lin to przeciętnego wzrostu młoda kotołaczka o jasno orzechowym futrze i sięgających ramion czarnych włosach z grzywką. Oczy kotka ma wąskie, koloru ciemno czekoladowego, jej brwi są cienkie, prawie ich nie widać. Jak każdy kotołak Mei posiada długi, prążkowany ogon w kolorze co jej futro, kocie uszy, w których nosi kolczyki oraz ciemny, koci nosek.

Relacje

Mei-Lin to raczej zamknięta w sobie, chorobliwie nieśmiała osoba, nie ma wielu przyjaciół, gdyż nie przepada za wystąpieniami i życiem publicznym.

Rodzina

Mei-Lin jest córką kotołaków. Dziewczyna nie jest jedynaczką. Mei to bardzo tradycyjna kotka, wartości rodzinne stanowią dla niej podstawę (nie)życia.  Dziewczyna to patriotka, szczerze kocha swój rodzinny kraj oraz panującą w nim tradycję, pragnie pokazać innym upiorom jak wiele wartości można wynieść od rodziny. Kotka najbardziej zżyta jest ze swoim bratem imieniem Linc. Kiedy kotka była mała, brat codziennie zabierał ją na spacery wzdłuż Wielkiego Chińskiego Muru i z racji wykonywanego przez siebie zawodu uczył ją rzeźbienia oraz wytapiania. Mei traktuje Linca jak życiowego guru - często powtarza, że jej brat jest najwspanialszym bratem na świecie i pragnie być tak wspaniałomyślna jak on. Kotka i jej brat nigdy się nie kłócą, można rzec, że są idealnym rodzeństwem. Kiedy rodzice i wujkowie kotki stwierdzili, że postradała zmysły zapisując się do Straszyceum, Linc mocno wspierał siostrę, a nawet zorganizował dla niej bilety i pomógł w tajemnicy przed rodziną dostać się do Salem.

Relacje z innymi uczniami

Z Lourizą Pandie

Louriza to najlepsza przyjaciółka Mei.

Z Özgür Su

Znajome.

Z San-Hee Yumehą

Dobre przyjaciółki, mogą na sobie polegać.

Z Amelie Muroame

Dobre znajome

Z Cynthią Zaijian

Jedna z osób, którą Mei zna już jakiś czas, nie wiadomo czy to z powodu tego, że obie są rodowitymi chinkami, praktycznie nic je nie łączy, ale Mei często pomaga Cynthii okiełznać jej wybuchowy charakterek.

Z Szeheryzade Chaahate hain

Dobra przyjaciółka Mei, często razem widywane.

Z Virgo

Virgo poznała Mei w trakcie szkolnej przerwy, gdy ta druga przyparta do ściany była gnębiona przez starszych uczniów. Vir widząc zapłakaną kotkę niewiele myśląc wysunęła swoje pazury i poharatała twarze oprawców, którzy natychmiast uciekli. Po wszystkim pomogła Mei się ogarnąć, a ta będąc wdzięczna za ratunek nie odstępowała jej na krok przez resztę dnia, robiąc jej za towarzyszkę do rozmów.

Z Heather Sharmą

Dobra znajoma kotołaczki, najprawdopodobniej złapały szybko wspólny język z uwagi na pokojowe charaktery.

Z Justine Sainą

Przyjaciółka kotki, mogą na sobie polegać i często można je razem spotkać w takich miejscach jak kawiarnia czy kino, ale w szkole już rzadziej, gdyż wtedy Justine trzyma się blisko swoich BFF, a kotka Lourizy.

Z Sakurą Naegi

Dobre znajome, siedzą razem w ławce na lekcjach i często razem tworzą projekty do szkoły.

Z Poppy Hokkaido

Znajome, nic do siebie nie mają i lubią swoje towarzystwo, ale nie zanosi się na przyjaźń.

Z B. E. Gévaudan

Znajomy.

Z Electrią Lightning

Żywiołaczka nie lubi Mei - Lin, wysmiewa się z jej słabej kondycji, właściwie tylko ten fakt jest powodem, czemu Mei - Lin i ELectria za sobą nie przepadają.

Miłość

Mei - Lin to typowa romantyczka, często nie poprawna romantyczka. Bardzo częstop się zakochuje, a to w jakichś aktorach, kolegach ze szkoły itp itd. Marzą jej się róże, czekoladki...typowe, może stereotypowe okazywanie miłości, lecz z uwagi na swoją nie śmiałośc, nigdy nie była z kimś w związku.

Biografia skrócona

Dziewczyna przyszła na świat pewnej nocy, podczas pełni w pięknej na pierwszy rzut oka dzielnicy. Nieliczni wiedzieli, że tak naprawdę okolica jest bardzo biedna i licha, przeważały w niej domki zbudowane z bali drewna. Ojciec dziewczyny na początku bardzo się zmartwił, że urodziła mu się córka, gdyż bardzo liczył na drugiego syna. Kotka nie była typowym dzieckiem, w ogóle nie płakała i bardzo późno nauczyła się siadać oraz pisać, a także czytać. Mei miała bardzo mało przyjaciół, wobec czego zdarzało się jej mówić do samej siebie, przez co dzieci w przedszkolu miały ją za dziwaczkę. Mei chodziła do przedszkola, a potem do szkoły tylko dla kotołaków, gdyż okoliczne władze twierdziły, że kotołaki nie zasługują na uczęszczanie do tych samych ośrodków co święte smoki oraz żurawie. Mei była dobrą uczennicą, aczkolwiek bardzo skrytą w sobie lekką fajtłapą, która co kilka dni lądowała u dyrektorki przez zbicie jakiegoś wazonu czy czegoś innego. Mei była bardzo nieśmiałym dzieckiem. Potrafiła godzinami nie odzywać się, nawet kiedy miała jakieś potrzeby. Jej nieśmiałość i zrozumienia społeczeństwa tak zmartwiła rodziców Mei, że postanowili wysłać ją na jedyną możliwą w wiosce terapię - terapię roślinami. Już pierwszego dnia Mei pokochała ogrodnictwo i wkładała całą duszę, by wszystko rosło jak na drożdzach. Niestety okazało się, że Mei kompletnie nie ma łapy do ogrodnictwa. Każda roślinka, którą otaczała opieką po jakimś tygodniu usychała. Mei często płakała z tego powodu. Terapia odniosła przeciwny skutek, gdyż kotka stała się jeszcze bardziej odludna, mimo to nadal uczęszczała na zajęcia. Brat kotki zauważył, że jego jedyna siostra chodzi przybita, domyślił się, że ma to związek z nową pasją Mei. Co jakiś czas udawał się do sklepu, by kupić już wyrośnięte sadzonki, a później podmienić je na uschnięte rośliny siostry. Chłopak nie miał złych zamiarów, chciał jedynie, by Mei się nie poddawała i próbowała dalej. Mei doskonale to rozumiała i kiedy odkryła, co tak naprawdę stało się z jej "podopiecznymi", nie miała tego bratu za złe. Mei co prawda przeszedł zapał do ogrodnictwa, jednak dalej uczęszczała na terapię, głównie dla swojego brata. Po jakimś czasie terapia zaczęła odnosić pierwsze skutki, Mei sama zdecydowała się na zakupy w sklepie. Jej rodzina była dumna z poczynań kotki, nawet jej dość sceptyczny odnośnie córki ojciec.

Dziewczyna trafiła do MH dzięki ulotce którą znalazła w skrzynce pocztowej, z początku potraktowała ją jak zwykły smieć. Po jakimś czasie stwierdziła że musi wziąść się w garść, zacząć życie od nowa (bez wrednych kolegów i koleżanek z klasy). Po przyjeździe do MH kotka przez pierwsze dni płakała i zastanawiała się czy dobrze zrobiła, jednak potem nigdy nie żałowała swojej decyzji - zobaczyła że nauka w MH trochę otworzyła jej drogę do kontaktów z innymi.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha : Czuję! Jestem niesamowicie czuła i emocjonalna, to właśnie dlatego świetnie niosę pomoc innym.
  • Ksywka Mei
  • Ulubione powiedzonko: Proszę bardzo
  • W szkole Najbardziej lubi: języki martwe
  • ...a najmniej: W-F
  • Zwierzak. Mei kocha wszystkie zwierzaki i nie potrafiłaby się zdecydować na jednego.
  • Nie rusza się z domu bez: szczęśliwej ozdoby do włosów
  • Sekrety jej pokoju: Mei ma w swoim pokoju w dormitorium krzew przywieziony z jej rodzinnego kraju, a ściany ozdobione są wachlarzami i lampionami.

 Zdolności 

  • Koci instynkt: Mei-Lin cechują pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość i spryt.
  • Zręczność: Będąc kotołakiem, Mei-Lin jest bardzo zręczna i wygimnastykowana.

Zainteresowania

  • Malarstwo - Mei-Lin kocha malować pejzaże, tym tematem zainteresowała się z powodu swojej niestaranności. Bardzo chciałaby się w tym poprawić.
  • Ogrodnictwo - choć kotce brakuje zdolności w tym zakresie i nie ma "ręki do roślin", ta nie poddaje się i wciąż chce dokształcać się w ogrodnictwie.
  • Chińska kultura - Dziewczyna bardzo szanuje kulturę swego rodzimego kraju i bardzo lubi odświeżać swoje wiadomości w tym zakresie.

Po czym ją poznać?

  • Jej futro jest niezwykle delikatne.
  • Po fryzurze na tzw. "China Doll".
  • Zawsze ma czerwoną szminkę.

Wystąpienia

  • Brak

Ciekawostki

  • Jej życiowe motto to "Spróbuj, a może się uda".
  • Jest lekko przesądna i lubi czytać horoskopy. Jak sama twierdzi, szczęściu można pomóc.
  • Uwielbia ryż.
  • Uwielbia spać, jej ulubiona pora dnia to noc.
  • Często wybiera się na wieczorne spacery, w absolutnej samotności.
  • Bardzo tęskni za swoją ojczyzną i jej kulturą, w swoim pokoju w dormitorium rozwiesiła dużą ilość lampionów Chińskich, wachlarzy i innych Chińskich ozdóbek.

Nie zapomniane cytaty

Nie każdy czerwony owoc to wiśnia.

— Mei do koleżanek kiedy te się kłóciły

Nie odkładam na jutro tego, co mogę zrobić teraz.

— Mei w debiucie

Czasem dar może stać się przekleństwem.

— Mei do Sheheryzade Njihuni

Klasyczny potwór

Catpeople
Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form potwora była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią,lecz nie poluje na ludzi, tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się, gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i tygrysa. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Miejsce pochodzenia

Chińska Republika Ludowa, potocznie Chiny – państwo w Azji Wschodniej,obejmujące historyczne Chiny (bez Tajwanu)

Chiny 2
oraz Tybet i inne ziemie w Azji Środkowej zamieszkane w sumie przez 56 grup etnicznych. Chiny to najludniejsze państwo świata o populacji przekraczającej 1,3 mld osób, co stanowi 19,1% populacji światowej. Pod względem powierzchni jest 3. na świecie, a pod względem wielkości gospodarki 2. (zarówno pod względem PKB nominalnego, jak i PKB realnego) po Stanach Zjednoczonych.

Galeria

Galeria rysunków

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Czerwiec 2016 - "Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Mei - Lin Lang
  • Październik, 2016 - Mei - Lin zalicza odcinkowy debiut

Więcej z Fandomu

Losowa wiki