FANDOM

Mary Laughoned
Uczeń Monster High
.250px.

Córka Laughing Jacka

Wiek Sama nie wiem wiadome mi i innym że jestem młoda to wszystko co wiem.
Zabójczy Styl Taki skromny.Skórzane paski,koronki oraz sukienki do kolan w paski bardzo ładnie wyglądają nieprawdaż?
Dziwaczna wada Czasami robię się "kolorowa".Za pewnie dlatego że moje kolory nie zeszły do końca.
Zwierzę Nie mam go.Nie rozumiem czemu wszysty zachwycają się tym że mają go lub ubolewają za jego brak,po prostu nie rozumiem.
Ulubione zajęcie Lubię oglądać komedie mimo iż nie za bardzo mnie rozśmieszają.O moich ulubionych zajęciach mogę powiedzieć że lubię też zająć się jedzeniem słodyczy.
Najbardziej irytująca rzecz Gdy ktoś wspomina mi o "Jack'u w pudełku".Nienawidzę tej przeklętej rzeczy z całej duszy i serca.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Prawdzie nie mam przedmiotu który przypadłby mi do gustu mimo to nie znaczy że mam z nich same niedostateczne wręcz przeciwnie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Jak już mówiłam nie przepadam za wszystki zajęciami szkolnymi co nie oznacza że je jak to powiedzieć "olewam".
Ulubiony kolor Cynamonowy.
Ulubione jedzenie Wiśniowe lizaki
Przyjaciele Rilliane Williams
Dolldiaryicon.jpg Nie mam czasu na pisanie go.

"Ludzka głupota przestała już dawno przestała mnie bawić,ale widocznie cię to dalej śmieszy."

Mary Laughoned-Córka Laughing Jack'a,wprawdzie nie wiadomo ile ma lat można przypuszczać że jest dość młoda.

Osobowość

Mary jest dość spokojną,rozsądna jak i mądrą dziewczyną która zwykle jest w melancholijnym nastroju.Niezbyt dobrze czuje się w towarzystwie innych bojąc się że może się skompromitować.Córka Laughing Jack'a jest gotowa do każdego możliwego poświęcenia by zrealizować wyznaczony sobie cel nawet jeśli ktoś miałby umrzeć.Rzadko kiedy jest "minimalnie" miła dla innych.

Wygląd

Mary jest mierzącą 1,81 cm wzrostu dziewczyną o biało-szarej cerze.Jej oczy mają kolor czerwony oraz wyblakły granatowy a białka są ciemno wyblakło fioletowe.Jej włosy są krótkie i rozczochrane w czarnym kolorze z brązowymi końcówkami.Pod oczami ma namalowane na czarno odwrócone trójkąty.Jej prawe oko jest ukryte pod brązową opaską lekarską z złamanym sercem

Klasyczny potwór

Laughing Jack-Istota z energii kosmicznej przypominająca klauna.Postać jest znana przez creepypastę o tym samym tytule.Zaprzyjaźnia się z samotnymi dziećmi po czym zaczyna torturować je i ich rodziców.Zamieszkuje opuszczone wesołe miasteczko.

Źródło:wiedza własna

Miejsce pochodzenia

Images (10).jpg

Anglia (ang. England, język staroangielski Englaland) – największa i najludniejsza część składowa Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, w przeszłości samodzielne królestwo. Anglię zamieszkuje 83% całkowitej populacji państwa. Region zajmuje dwie trzecie wyspy Wielkiej Brytanii i ma granice lądowe z Walią na zachodzie i Szkocją na północy. Wyspa oblewana jest przez Morze Północne, Morze Irlandzkie, Ocean Atlantycki i kanał La Manche. Stolicą Anglii jest Londyn.

Drop Dead Diary

Ksywki:Nie ma po prostu nazywają ją Mary.

Ulubione powiedzonko:"Głupota coś za bardzo zapanowała tutaj,nie?"

Najbardziej lubi:Żaden ale przykłada się do nauki z każdego przedmiotu.

...a najmniej:Wszystkie.

Zwierzak:Nie ma go gdyż nie widzi sensu w posiadaniu go.

Nie rusza się z domu bez:Torebki słodyczy.

Ulubiony kolor:Cynamonowy

Sekrety pokoju:

Relacje

Rodzina

Córka Jack'a stara się zwrócić jego uwagę na siebie gdyż on jest zawsze zajęty przez co ma mało czasu dla swojej jedynej córki.Mimo tego nie można go uznać za złego rodzica jak każdy rodzic martwi się o swoje dziecko.

Przyjaciele

Dziewczyna przyjaźni się z Rilliane Williams którą poznała na jednym z karnawałów.Mary bardzo zaciekawiły przeżycia wiktoriańskiego ducha oraz jej historie z epoki wiktoriańskiej i jej przemyślenia na temat nowoczesności w której obie żyją.Stara się jej pomagać w różnym niezrozumiałych dla niej sprawach.

Miłość

Dziewczyna nie wierzy by mogła by być z kimś w związku a nawet jakby była w kimś zauroczona to nie mogła by przyjąć do wiadomości.No cóż miłość to nie jej sprawa. 

Wrogowie

Mary nie stara się ich nie mieć.Zazwyczaj znajduje ich  z powodu np.gdy powie to co myśli o kimś/czymś nie potrzebne skreślić.Nie przejmuje się nimi bo po co?

Ciekawostki

  • Jej ulubioną pozytywkową melodią jest "Pop goes the weasel".
  • Jej ulubiona książka to "Cmentarz zwierząt".

Cytaty

  • "A więc sądzisz że mój ojciec nie istnieje to wytłumacz mi proszę jak to możliwe że z tobą rozmawiam w tej chwili?"
  • "Ludzka głupota przestała już dawno przestała mnie bawić,ale widocznie cię to dalej śmieszy."

​Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki