FANDOM

TINuhhi
Marissa Aqueous zdobyła egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Czerwiec 2016!
Marissa Aqueous
Uczeń Monster High
Marissa2
Wiek Mamy inny sposób obliczania wieku, ale na wasze sposoby to będę mieć ok 17 lat.
Zabójczy Styl Lubię czuć się lekko jak piana morska, dlatego chętnie wybieram lekkie, zwiewne sukienki, dodaję do tego subtelną perłową biżuterię a buty najchętniej wybieram takie które wyglądają jakby powstały ze skarbów znalezionych na dnie oceanu.
Dziwaczna wada Posiadam umiejętność zmieniania się w konia, ale to jest moim zdaniem kompletnie nieprzydatne, szczególnie gdy moim zwierzakiem jest właśnie koń.
Zwierzę Foamy. Nieujarzmiona dzika dusza pod postacią majestatycznie wyglądającego rumaka.
Ulubione zajęcie Cokolwiek, byleby było to związane z wodą.
Najbardziej irytująca rzecz Jestem samowystarczalna i samodzielna i wkurzają mnie takie puste lale, które nie potrafią niczego same zrobić.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Oceanografia.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Języki martwe.
Ulubiony kolor Akwamaryna.
Ulubione jedzenie Szarlotka z puszystą, bitą śmietaną.
Przyjaciele Feline Sharp.
Dolldiaryicon Nie mam czasu na takie rzeczy.

,, Wilkołaki wpadają w trans kiedy jest pełnia, wampiry, gdy wyczują krew, a ja gdy zobaczę wodę. - Marissa opisuje siebie.

Marissa Aqueous to córka kelpii, mistycznych i legendarnych koni wodnych. Wbrew pozorom kelpie nie mają nic wspólnego z syrenami czy morskimi potworami i bardzo nie lubią gdy ich gatunek jest mylony z innymi. Marissa nie jest wyjątkiem.

Słowo o sobie

,, Jestem w stu procentach dumna ze swojego gatunku i potrafię się nieźle wpienić gdy ktoś myli mnie z syreną czy potworem morskim. Co do charakteru, jestem troszkę zadziorna wbrew mojemu słodkiemu wyglądowi. Gdybym miała siebie opisać to powiedziałabym, że jestem: Nieposkromioną i nieugietą morską duszą, która swobodnie unosi się nad spienionymi falami i znika w odmętach bezkresnego błękitu. A  i jeszcze umiem się zmieniać w prawdziwego konia, ale ta umiejętność wydaje mi się całkowicie zbędna. Jeśli chcę cwałować po tafli wody, wsiadam na grzbiet Foamy'ego i tyle w temacie.

Osobowość

Marissa jest zadziorna w stosunku do swojego uroczego wyglądu. Opisuje siebie jako nieposkromioną i nieugietą i nie znosi gdy ktoś uważa ją za słabą i naiwną. Ten kto zadarł z Marissą, przekonał się, że z pozoru słodko wyglądająca dziewczyna nie da sobie w kaszę dmuchać. Mari jest bardzo samodzielna i denerwują ją upiory, które żeby coś zrobić potrzebują czyjejś pomocy.

Wygląd

Marissa to upiorka o błętkitnej skórze, oczach o ciemniejszym kolorze i włosach w kolorze akwamaryny. Dziewczyna jest szczupła.

Relacje

Rodzina

Marissa jest córką kelpii. Z rodzicami ma średni kontakt z powodu swojej nieustępliwości. Jej mama twierdzi, że Mari można porównać do krnąbrnego mustanga.

Przyjaciele

Dziewczyna całkiem dobrze dogaduje się z Feline Sharp. Obie mają nieposkromione charaktery.

Miłość

Marissa mówi, że jej jedyną miłością jest topiel.

Pasje

Sporty wodne

Marissa kocha wodę i wszystko co z nią związane. Jest miłośniczką licznych sportów wodnych jak surfing, nurkowanie, pływanie, żeglarstwo. Jak sama twierdzi tylko wtedy czuje ,że żyje.

Wygrywanie

Ciężko to nazwać pasją, ale Marissa kocha wygrywać. Najlepiej się sprawdza w manipulacji. Obojętnie czy są to gry planszowe, gry zespołowe czy gry umysłowe, Marissa praktycznie zawsze wygrywa.

Drop Dead Diary

Ksywka: Mari, Sissy

'Ulubione powiedzonko:  ,, Nie wpieniaj mnie , ',, Tam gdzie jest woda, tam czuję się najlepiej'

W szkole najbardziej lubi: Oceanografię. Zgadnijcie dlaczego.

... a najmniej: Języki martwe. ,, Po kiego grzyba potrzebna mi znajomość tylu języków? Znam języki wszystkich istot morskich a wy każecie mi jeszcze wkuwać język który brzmi jak gruźliczy kaszel?

Zwierzątko: Foamy. Koń morski. Nie mylcie go z konikiem morskim, proszę.

Nie rusza się z domu bez:  Majtek. ,,Kto wymyśla te pytania?

Ulubione kolory: Akwamaryna i złoty

Ciekawostka: Jej wygląd całkowicie przeczy jej charakterowi.

Ciekawostki

  • Nazwisko Marissy oznacza ,,wodny
  • Imię jej konia oznacza ,,spieniony
  • Marissa może się zmienić w konia
  • Dziewczyna potrafi chodzić po tafli wody nie zapadając się. Potrzebuje jedynie mocnego skupienia
  • Mari kocha perły i są one często spotykanym elementem jej stylizacjii.

Klasyczny potwór

Kelpie – w folklorze celtyckim nadnaturalny wodny koń, zmieniający kształty, nawiedzający szkockie jeziora i rzeki. Na Orkadach podobne stworzenie nosi nazwę Nuggle, a na Szetlandach Shoopiltee. Pojawia się także w folklorze skandynawskim jako Bäckahästen ("koń potokowy").

Kelpie czasami ukazuje się jako brutalny i włochaty człowiek, który ściska i miażdży podróżników, jednak jego najczęstszą, powszechnie przyjętą formą jest łagodny koń, stojący przy strumieniu lub rzece. Jeśli ktokolwiek go dosiądzie, kelpie poszarżuje w najgłębsze partie wody, porywając ze sobą i zatapiając nieszczęsnego jeźdźca. Krzyżówki kelpie z koniem domowym są dobrymi końmi wierzchowymi. Kelpie ostrzegają swoim zawodzeniem i wyciem przed nadchodzącymi burzami. Stworzenia te są jednak rzadko łagodne.

Folklorystyczna opowieść The Kelpie's Wife opowiada o jednym z tych stworzeń i jego żonie, żyjących w jeziorze Loch Garve w szkockim regionie Ross. Utwór zepołu Jethro Tull "Kelpie" z wydanego w 1979 albumu Stormwatch opowiada o młodej kobiecie, skuszonej przez kelpie. Podobne stworzenie w celtyckiej kulturze, Each uisge (celt. "wodny koń"), nawiedza raczej słonowodne zbiorniki, a nie jeziora i rzeki z wodą słodką, z którymi kojarzy się kelpie.

Specjalne zdolności Marissy

Przemiana w konia

Marissa jako córka kelpii ma zdolność przemiany w konia. Pod zwierzęcą postacią jest śnieżnobiałą klaczą z gęstą grzywą i ogonem w kolorze turkusowym. Na pęcinach ma śnieżnobiałe szczotki, a jej kopyta lśnią złotym blaskiem. Na szyi ma zawiązany naszyjnik z pereł. Pod postacią konia, Mari może z zawrotną szybkością biegać po tafli wody lub zanurzać się na wiele godzin w morską topiel. Kiedy Marissa pod końską postacią biegnie po wodzie, towarzyszy jej wzburzona, pienista fala, którą muska kopytami.

Na ogół Mari rzadko korzysta z tej umiejętności. Takich samych rzeczy może doświadczać siedząc na grzbiecie swojego konia Foamy'ego.

Morski tajfun

Ze względu na swój silny charakter, Mari może panować nad wodą. Niczym Posejdon bez trójzęba jest w stanie wywołać morski tajfun, czyli burzę i huragan w wodzie. Dziewczyna jest jednak świadoma swoich niebezpiecznych zdolności i w ogóle ich nie używa. Musiałby ktoś ją naprawdę mocno zdenerwować żeby ujawniła swoje moce.

Pocałunek życia

Łagodna natura Marissy nakazuje jej być potulną i spokojną dziewczyną. Żeby obudzić w niej naturalne instynkty kelpie, upiorka posiadła dar pocałunku życia. Jeśli jakiś potwór nieszczęśliwie się podtopi to pocałunek Marissy przywróci mu oddech i prawidłową pracę serca. Jednakże pocałunek ten działa tylko w wypadku gdy upiór jest poszkodowany przez wodę i wtedy kiedy Marissa naprawdę chce kogoś obdarować zbawczym całusem. Dziewczyna wścieka się, że nie pracuje jako rozdawaczka całusów lub ratowniczka.

Ponadprzeciętna manipulacja

Mari przejawia ją zwłaszcza podczas wszelkiego rodzaju gier planszowych, karcianych, logicznych czy prostych. Jej skuteczna manipulacja praktycznie zawsze prowadzi ją do zwycięstwa.

Marissa jest mistrzynią w Oszusta, Makao i Remika.

Prawie zawsze wygrywa w Chińczyka, Warcaby czy Szachy.

Neon Monster Card

Każdy potwór ma swoją neonową kartę identyfikacyjną w swoich ulubionych kolorach.

Mari

Karta identyfikacyjna Marissy