FANDOM

Marina Nazarova
Uczeń Monster High
Marina by Pixie by Pixie
Wiek Ponad osiemdziesiąt lat spędzonych w ciele szesnastolatki.
Zabójczy Styl Ja... w sumie całkiem śledzę trendy, jakie obecnie panują, ale to przez zbyt długie przebywania w internecie. Lubię dużo pasków, kolorowe akcenty oraz czarne ciuchy. Siatka oraz rękawiczki są też całkiem w moim stylu. Nie ruszam się jednak nigdzie bez torebki, gdy ją mam, czuję się, jakbym miała wszystko pod kontrolą.
Dziwaczna wada Wprost nienawidzę wody, co jest dziwne ze względu na moją rasę. Wiąże się to jednak z moją przeszłością i tak dalej... trauma za życia i po śmierci. Muszę używać mnóstwo kremów, by nawilżyć swoją skórę, ale cel uśmierza środki, prawda?
Zwierzę Mechaniczna sroka o imieniu Vesti. Sama ją zbudowałam, bo zajmowanie się prawdziwym zwierzakiem nie jest... dla mnie. Vesti jest świetnym towarzyszem, a dodatkowo potrafi zapisywać i przekazywać wiadomości.
Ulubione zajęcie Programowanie, przeglądnie różnych rzeczy na internecie, granie... no cóż, wiele rzeczy związanych z elektroniką i marnowaniem sobie życia.
Najbardziej irytująca rzecz Nie lubię, gdy ktoś nie szanuje mojego prywatnego życia. Może spędzam większość czasu w domu, jednak taki tryb wybrałam.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Informatyka, właściwie tylko dlatego, że mogę tam mieć wyciągnięty sprzęt elektroniczny bez żadnej kary. Lubię również szporachunki, choć wiele osób mi się dziwi.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W sumie tylko na wymienione wyżej dwa zwracam uwagę. Na reszcie przedmiotów bawię się na telefonie.
Ulubiony kolor Seledynowy, turkusowy i czarny.
Ulubione jedzenie Jeśli miałabym mówić szczerze, to uwielbiam fast foody. Ale nie pogardzę żadnym ostrym jedzeniem, pomimo tego, że ma na mnie zły wpływ.
Przyjaciele Steve Elert i Lucas Cry
Dolldiaryicon Nie ma tu nic interesującego. Naprawdę.

Nie patrzeć, budowa :((

Marina Cry (po zmianie nazwiska Nazarova) (ros. Марина кри Назарова) - ponad osiemdziesięcioletni utopiec. Umarła w wieku szesnastu lat poprzez utopienie w jeziorze. Trafiła do USA przez przypadek, gdyż statek, na którym płynęła, zboczył z kursu i rozbił się podczas burzy. Od tamtego czasu Marina nie przepada za wodą, gdyż źle jej się kojarzy. Gdy dopłynęła do brzegu, straż wzięła ją za nieletnią, zaginioną osobę i po kilku nieudanych próbach odnalezienie jej rodziców odesłali ją do domu dziecka. Została adoptowana przez rodzinę Cry. Obecnie wynajmuje sama mały apartament, a jej głównymi zainteresowaniami jest technologia oraz elektronika.

Osobowość

inteligentna, nerwowa, szybko potrafi zmienić jej się humor, niezdecydowana, introwertyk, żyje w swoim własnym świecie, tak naprawdę bardzo wrażliwa, ale nie pokazuje tego na wierzchu, samotna, nie wie, co będzie robić w przyszłości, czuje się oderwana od wszystkiego, głównie przez to, jak została zabita, ma niska samoocenę, lubi jednak czasami pożartować, jeśli nikt nie patrzy ofc

Wygląd

Marina jest średniego wzrostu upiorką o szczupłej, jednak niewysportowanej figurze. Jej skóra ma miętowo-zielony odcień, a na szyi ma lekką bliznę po tym, jak została utopiona, co najczęściej zakrywa naszyjnikami. Zamiast uszów ma charakterystyczne błony i pomimo posiadania skrzeli, ma również nos. Taką błonę ma również na rękach oraz nogach. Oczy dziewczyny są jasnozielone, sprawiają wrażenie zamglonych. Naturalnie jej włosy były w kolorze blond, lecz po utopieniu przybrały bardziej platynowy i jaśniejszy kolor. Marina woląc swój stary kolor, od kilku lat farbuje włosy na ciemniejszy blond, jednak żadna farba nie pozostaje na jej włosach zbyt długo. Często doczepia do nich kolorowe przedłużenia, które zaplata w warkoczyki. Na twarzy ma jeszcze trzy ciemnozielone plamki - zazwyczaj maskuje je makijażem. Dziewczyna posiada również septum. Na karku ma również tatuaż przedstawiający kotwicę, identyczną do tej Lucasa.

Klasyczny Potwór

Utopiec

Utopiec - zły i podstępny demon wodny z wierzeń słowiańskich, często utożsamiany z wodnikiem. Utopce rodziły się z dusz topielców i poronionych płodów. Podobnie jak wodniki zamieszkiwały wszelkie zbiorniki wodne (łącznie ze studniami i rowami przydrożnymi) i topiły kąpiących się oraz przechodzące przez rzekę zwierzęta. Odpowiadały także za wylewy rzek oraz zatapianie pól i łąk. Utopce przybierały postać wysokich, bardzo chudych ludzi o oślizgłej, zielonej skórze, z dużą głową i ciemnymi włosami. W czasie nowiu utopce wychodziły na brzeg. Często zwabiały wówczas do siebie ludzi, bawiąc się z nimi w zagadki. Osobę próbującą oszukiwać w zagadkach natychmiast topiły.

Miejsce Pochodzenia

Rosja 0
Rosja
– państwo rozciągające się od wschodniej Europy poprzez północną część Azji po Ocean Spokojny. Federacja Rosyjska jest największym państwem na świecie pod względem powierzchni oraz szóstym największym w historii świata. Pod względem liczby ludności zajmuje 9. miejsce. Rosja należy do największych gospodarek świata, pod względem PKB zajmuje 6. miejsce na świecie. Państwo rosyjskie dysponuje największymi na świecie zasobami naturalnymi i źródłami energii. Rosja jest członkiem wielu międzynarodowych organizacji, m.in. Rady Bezpieczeństwa ONZ, G20, Unii Celnej, Wspólnoty Niepodległych Państw, Euroazjatyckiej Wspólnoty Gospodarczej, Szanghajskiej Organizacji Współpracy i odgrywa znaczącą rolę w polityce światowej.

Relacje

Rodzina

Marina nie pamięta swojej rodziny sprzed śmierci, chociaż bardzo by chciała, pomimo tego, że na pewno jej biologiczni rodzice już nie żyją po tych 80 latach. Wie tylko o swoim pochodzeniu z Rosji i prawdopodobnym mieszkaniu na wsi, którą odwiedzało niewiele osób. Czasami pragnie wyszukać żyjących członków swojej rodziny, lecz wie, iż i tak nic jej to nie da, bo nie może pokazać im się jako utopiec, co ją bardzo smuci.

Przyszywana rodzina

Została zaadoptowana przez Felicię Cry z którą ma całkiem dobry kontakt. Jej "przybranym rodzeństwem" są Lucas, Kaveh i Simon Cry

Przyjaciele

Steve ElertJonathan "Rudy" Ackermann

Znajomi

Aron Nøkken

Agnes Middle

Blair DeGhoul

Wrogowie

July Joker

Miłość

Dustine Corpse, Sana Orthus, Aryana Charu

Zwierzątko

Może nie posiada żywego stworzenia, lecz ma kompana - zbudowaną przez nią samą mechaniczną jaskółkę o imieniu Vesti. Ma ona wiele różnych funkcji, między innymi zapisywanie wiadomości głosowych oraz tekstowych, odtwarzanie muzyki oraz przenoszenie plików, jak pendrive. Dodatkowo nie wymaga dużo opieki, więc staje się przez to łatwiejsza w utrzymaniu. Pomimo tego, że Vesti nie... żyje, jak inne zwierzaki, to Marina jest do niej przywiązana. Czułaby się o wiele samotniej bez jaskółki u jej boku.

Zainteresowania

Elektronika

Gry komputerowe

Informatyka

Zdolności

  • Oddychanie pod wodą - dzięki skrzelom Marina może spędzić pod wodą tyle czasu, ile tylko chce. Co nie oznacza, że faktycznie ma taką chęć.
  • Nieśmiertelność - bardziej można ująć to jako nie starzenie się, ponieważ dziewczynę można zabić, lecz na zawsze jej ciało będzie mieć szesnaście lat.
  • Pływanie - po śmierci naturalnie nauczyła się tej umiejętności, choć się nią nie chwali.

Niezapomniane cytaty

Cytat1 Szansa na to, że zostanę zaproszona na imprezę jest jak 1 na 100... a szansa na to, że akurat wtedy będę "zajęta" jest jak 99 na 100.Cytat2 - jej podejście do imprezowania.

Cytat1 Czuję się jak ryba w wodzie.Cytat2 -innymi słowy "czuję się okropnie"

Cytat1 Co? Wybacz, nie słuchałam cię, byłam zbyt zajęta wszystkim innym.Cytat2 - do Amanity.

Cytat1 Czasami los przynosi niespodziewane zmiany, a największą z nich w życiu Mariny było wybranie jej przez gwiazdy na Obrońcę. Z początku niepewna tego, czy powinna tam należeć, gdyż nie posiadała żadnych nadzwyczajnych zdolności i była według siebie zamkniętą w czterech ścianach nastolatką, dołączyła jednak do kręgu Obrońców Światła i wkrótce odkryła w sobie siłę, o której nie miała pojęcia. Cytat2- o Marinie w serii Defenders of Light.

Po czym ją rozpoznać?

  1. Chociaż jest potworem wodnym, nienawidzi wody.
  2. Zwykle jest zapatrzona w swój telefon.
  3. Zawsze nosi ze sobą torebkę.
  4. Doczepia sobie pasma włosów w różnych kolorach. 

Biografia

Drop Dead Diary

Ksywki: W internecie posługuje się nazwą "Immune Wildfire
Ulubione powiedzenie: "Hmm? Coś mówiłeś?"
Najbardziej lubi: Przebywanie w domowym zaciszu, gdzie może spokojnie pograć czy popisać ze znajomymi z internetu. Jeśli chodzi o bardziej społeczne czynności, to lubi spędzać czas ze swoim przyszywanym bratem, głównie na rozmowie lub również, jak to robi w wolnym czasie, graniu razem.
...a najmniej: Ocean i morze, te "bezkresne obszary, w którym Bóg wie co się może kryć, a w każdej chwili coś się może wciagnąć i bum, po tobie, nie żyjesz. Tak jak ja. Naprawdę nie lubię wody. Naprawdę."
Zwierzak: Mechaniczna sroka zbudowana własnoręcznie przez dziewczynę, o imieniu Vesti. Choć jest tylko maszyną, to dziewczyna lubi jej towarzystwo. Bez problemu powierza jej swoje sekrety oraz korzysta z innych funkcji, jak na przykład słuchanie muzyki.
Nie rusza się z domu bez: Komórki, albo jakiegokolwiek sprzętu elektronicznego, na którym ma dostęp do internetu. Jest zdecydowanie od niego uzależniona, plus czuje się bezpiecznie, gdy ma taki szerszy dostęp do świata. Dlatego głównie zawsze nosi torebki, by móc to wszystko gdzieś schować, nieważne, że musi zazwyczaj ciągać ze sobą ciężkiego laptopa.
Ulubiony kolor: Seledynowy, turkusowy oraz czarny, lubi również różne odcienie niebieskiego, chociaż ten kolor kojarzy jej się z wodą. 
Sekrety pokoju: "Sekretem jest to, jak się w nim odnaleźć."
Ciekawostka: "Nie ma we mnie nic ciekawego, nie wiem, po co w ogóle znalazła się tu tak rubryka."

Serie

Basic

  • Linia: Basic
  • Numer wydania: 
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Defenders of Light

  • Linia: Defenders of Light
  • Kolor: Jasny niebieski
  • Towarzysz: Yuki
  • Broń: Bicz

Gods Among Monsters

  • Linia: Gods Among Monsters
  • Bóg: Ran
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Comic Cosplay

  • Linia: Comic Cosplay
  • Postać: ​Edward Elric
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Marina ubrana jest w strój prawie identyczny do Edwarda. Ma na sobie czarne, przylegające spodnie, czarną bluzkę, a na niej narzutkę z białymi obramowaniami. Ma również charakterystyczny czerwony płaszcz z symbolem alchemii na plecach. Buty to średniej długości glany. Włosy dziewczyny są zaplecione w ciasny warkocz, a jej grzywka została podzielona na środku.

Vocaloid Inspiration

  • Linia: Vocaloid Inspiration
  • Vocaloid: OLIVER
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Ciekawostki

  • Urodziła się 13 marca, jednak obchodzi swoje urodziny w dzień swojej śmierci, czyli 14 kwietnia, ponieważ przez dłuższy czas nie znała prawdziwej daty.
  • Postać zaadoptowana od Kopra.
  • Jest spod znaku Ryby.
  • Ma całkiem pokaźną kolekcję słuchawek, mniejszych oraz tych większych, choć tych pierwszych nie może używać.
  • Mówi z lekkim rosyjskim akcentem, którego nie może się pozbyć. 
  • Na zawsze będzie posiadała ciało szesnastoletniej dziewczyny, ponieważ w takim stanie umarła. Przez to też nie może zmienić jej się nic związanego z głosem oraz zna perfekcyjnie język rosyjski.
  • Imię jej sroki pochodzi od rosyjskiego słowa "вестник", które oznacza "posłaniec".

Galeria

Osiągnięcia

ZF9CfMY
Marina Nazarova zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca października 2014!