FANDOM

I masz! Francja to nie zawsze elegancja!

—W debiucie.

Marietta Aurelia Luisant
Uczeń Monster High
Marietta Luisant Concept art
Wiek 17 lat
Zabójczy Styl Uwielbiam styl bont-ton, oraz Pin Up. Idealnie mnie odzwierciedlają! Szczególnie ubóstwiam groszki!
Dziwaczna wada No... może jestem za bardzo niepoważna w poważnych sytuacjach.
Zwierzę Mam szynszylę o imieniu Terence.
Ulubione zajęcie Lubię spać i jeść! A tak naprawdę to się odprężać szlifując mój aktorski kunszt, potrafię wgryźć się w każdą rolę.
Najbardziej irytująca rzecz Fast foody, pośpiech... Prostacy, wieśniacy i niekulturalne gbury...
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Matematyka.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny WF.
Ulubiony kolor Czerwony oraz biały
Ulubione jedzenie Sezamki, mieszanka studencka oraz krystaliczna górska woda niegazowana.
Przyjaciele Moja siostra Libellule jest dla mnie przyjaciółką. Oprócz niej moją przyjaciółką jest Paulette Colourie.
Dolldiaryicon Pamiętnik Marietty Luisant
Marietta Luisant - córka ważkołaka pochodząca z Francji,. Dziewczyna wychowywała się w artystycznej rodzinie, jednak jej surowi  rodzice pragnęli aby ich starsza córka była rzeźbiarką, a nie aktorką. Dziewczyna już wiele razy się uparła i wreszcie dopięła swego- rodzice zgodzili się aby ich córka rozpoczęła przygotowania do uzyskania kariery aktorki. Marietta jest z tego powodu bardzo szczęśliwa i zaczęła przekonywać rodziców aby to samo zrobili w przypadku jej młodszej siostry- Libellule. Przed nauką w straszyceum Marietta uczyła się w szkole dla ważek- Wings High, jednak przeniosła się gdyż szkoła została zamknięta z nie znanych jej powodów, zaraz potem dołączyła do niej siostra.

Osobowość

Marietta jest z optymistycznym podejściem do świata, wesoło pędzącą przez życie. Każdy dzień jest dla niej tajemnicą i zagadką oraz wielkim radosnym przeżyciem. Ważka jest pomocna, kulturalna, nie cierpiąca fast foodów i mięsa. Zawsze woli zrobić coś ładnie, starannie i wolno, niż szybko bez ładu i składu. Jej wadą jest za duża łatwowierność i zbyt mała wiara w siebie. Warto wiedzieć, że dziewczyna jest ogromną sklerotyczką i bardzo rzadko jest smutna.  Nie cierpi "prostaków" i osób nie mających kulturalnego zachowania w miejscach publicznych. Uwielbia niespodzianki i zagadki, może się wykazać dużym sprytem i logicznym myśleniem. Nie lubi poważnych sytuacji, często wtedy jest niezbyt poważna rozkojarzona oraz zdezorientowana. Jej pasją jest aktorstwo i podąża powoli, lecz starannie w kierunku tego zawodu. Jest głośna. Ważka jest kochaną i lubianą osobą,  ma jednak wrogów, którzy nie przepadają za jej zachowaniem.

Wygląd

Marietta uwielbia styl bon-ton. Jej włosy sięgają do łokci, mają one kolor brązowy. Dziewczyna najczęściej upina je w kok przewiązany czerwoną kokardką w białe kropki. Odcień cery ważkołaczki ma różowy kolor. Od kolan do stóp ma pasek innego koloru skóry: niebiesko-granatowego. Marietta nie jest wysoka, ma zaledwie 160 cm. Oczy ważki mają chabrowy kolor. Dziewczyna posiada przezroczyste skrzydła. Dodatkowo dziewczyna posiada cztery sprawnie poruszające się ręce.

Relacje

Rodzina

Rodzice - Łagodnie mówiąc, Marietta ma z rodzicami neutralne stosunki. Kiedy nastolatka była dzieckiem, rodzice zmuszali ją do malowania i nie chcieli płacić za jej szkółkę aktorstwa. Marietta bardzo chciała chodzić do tej szkółki, nie miała ochoty malować, bo prostu go nie czuła. Później rodzice Marietty dowiedzieli się, że warto, aby ich córka robiła coś co sprawia jej przyjemność. Warto wiedzieć, że ojciec Marietty był rzeźbiarzem, a matka malarką.

Rodzeństwo

Libellule Luisant- Siostry ważkołaczki mają wyśmienite relacje. Marietta bardzo troszczy się o Libellue i jest dla niej najlepszą siostrą, jaką potrafi być. Stara się być dla niej opiekuńcza, jak i nie narzucać jej swojej woli. Siostry wspierają się nawzajem, razem brną przez przeszkody. Wspierają siebie w trudnych chwilach. Czasem istnieją między nimi drobne siostrzane sprzeczki, ale szybko potrafią się pogodzić. Jak jedna siostra ma problemy, to druga idzie jej pomóc i bierze całą winę na siebie. Są jak papużki- nierozłączki. Dzisiaj dziewczyny pomagają sobie wzajemnie w życiu szkolnym.

Dalsza Rodzina

Ważka bardzo lubi swoją liczną i artystyczną rodzinkę.

Miłość

Upiorka twierdzi że na miłość przyjdzie czas, obecnie jest zakochana w pewnym potworze ale nikt o tym nie wie nawet on.

Zwierzak

Zwierzakiem upiorki jest szynszyla - Terence

Przyjaciele

Przyjaciółkami, ważka nazywa swoją siostrę Libellule Luisant, oraz duszycę Paulette Colourie.

Znajomi

Ważka zna się dobrze z takimi osobami jak: Bijou Ayer, oraz Blair DeGhoul.

Wrogowie

Ważka ma kilka osób za którymi nie przepada, aczkolwiek jak na razie, nikt nie ma z nią na tyle złych stosunków, by Maroetta nazwała go Nemezis.

Historie relacji

Z Paulette Colourie

Dobra znajoma, często razem widywane.

Z Bijou Ayer

Dobre znajome, upiorki poznały się w szkole. Marietta, po zakończonej lekcji złochowawczej, wybierała książki z szafki, by przygotować się do kolejnej lekcji. Zagapiła się, kiedy usłyszała dzwonek na lekcje, jej serce momentalnie podskoczyło do gardła ważki. W pośpiechu, zaczęła pakować plecak. Klasa, do której miała dotrzeć,znajdowała się na drugim końcu budynku szkoły. Marietta ile tylko sił w nogach, biegła aż wpadła na gryfkę, Bijou nie wyglądała na osobę, która zbyt przejmowała się faktem, iz lekcja już trwała. Marietta, spytała Bijou czemu nie jest na lekcji, ta odpowiedziała, że śpieszy się, po czym wyminęła ważkę i wyszła z budynku. Ważka, śledziła gryfkę,aż do miejsca pracy dziewczyny. Marietta od razu zakochała się w miejscu, uwielbia klimaty retro. Kiedy Bijou zauwazyła Mari, była zdziwiona jej obecnością, zaproponowała dziewczynie kubek kawy, na co Mari chętnie przystała. Zaczęły rozmawiać o tym oraz owym, o wystroju kawiarnii, lekcjach w Straszyceum... Znalazły wspólny język, zostały znajomymi.

Z Blair DeGhoul

Znajome z kółka plastycznego.

Zdolności

  • Latanie - upiorka dzięki skrzydłom, potrafi latać
  • Poruszanie sprawnie dwoma parami rąk - Mari świetnie opanowała sztukę posługiwania się dwoma parami tych kończyn
  • Oddychanie pod wodą - Mari moze przez krótki czas oddychać bez problemu pod wodą

Zainteresowania

Modeling

Bycie modelką nie jest pragnieniem życiowym Marietty, ale lubi pozować do zdjęć. Jej rodzice nie zgadzali się, aby ich córka była modelką, ale ta im odpowiedziała, że nawet nie ma zamiaru. Po prostu to lubi. Zainspirowały ją sesje zdjęciowe pewnych nastolatek, wtedy Marietta pomyślała sobie "Czemu ja nie spróbuję". Wstawiła zdjęcie z pozą na Fearbooka i zyskało bardzo dużo like'ów. W końcu zobaczyła to sama paryska agencja mody. Zaproponowali ważkołaczce udział w swoim castingu. Nastolatka zrezygnowała jednak, bowiem zaczęło interesować ją coś więcej, niż modeling.

Aktorstwo -

cel życiowy ważki, kocha to całym swoim sercem i uważa że do aktorstwa została stworzona.

Jazda na rowerze

Mariett3 bardzo często można ujrzeć kiedy jeździ na rowerze, np. po szkole. Jej ulubionymi miejscami do jazdy jest park i las. Kiedyś miała wypadek i złamała sobie troje rąk,, ale to nie zniechęciło nastolatki do jazdy na tym pojeździe.

Po czym ją poznać?

  • Kiedy jest wesoła lub podniecona, skrzydła jej trzepoczą.
  • Ma duże oczy.
  • Często ubiera tkaniny ze wzorem w grochy.
  • Jak na osobę pochodzącą z Francji, mówi z dosyć słabym ledwie słyszanym akcentem.

Drop Dead Diary

  • Ksywka: Mari, Starlette.
  • Ulubione powiedzonko: "Świat jest sceną a potwory na nim jedynie aktorami"
  • Najbardziej w szkole lubi: Szkółkę aktorstwa.
  • ...a najmniej: Automaty z żywnością, bowiem nie ma w nich sezamków ani mieszanki studenckiej.
  • Zwierzę: Milutka szynszyla Terence.
  • Ulubiony kolor: Czerwony oraz biały.
  • Nie rusza się z domu bez: Wszystkich niezbędnych przyborów do robienia makijażu na szybko w szkole oraz dobrego humoru.
  • Sekrety jej pokoju: Ma ukryte w skrytce w szufladzie swoje fantastyczne opowiadania.

Niezapomniane cytaty

Francuski język trudna, co nie?

—- do Libellule, kiedy ta trochę nie logicznie powiedziała "ja iść do sklepu"

Skąd masz pewność, że znajdziemy tutaj tą książkę?

—- w bibliotece do Miyu w filmie Residents of Souls

Co? To po co mnie tu przyprowadziłaś, skoro jej nie znajdziemy?

—- Jak wyżej

—W Debiucie

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Jej ulubionym musicalem jest "Deszczowa Piosenka".
  • Uwielbia styl bon-ton oraz muzykę retro.
  • Jej ulubioną piosenką jest Dalida & Alan Delon- Paroles, paroles.
  • Zaś książką, którą ważka najbardziej ceni jest "O tym, co Alicja odkryła po drugiej stronie lustra".
  • Urodziła się 26 kwietnia.
  • Często gestykuluje.
  • Jest optymistką.

Miejsce pochodzenia

Francjabio
Francja, Republika Francuska
– państwo, którego część metropolitarna znajduje się w Europie Zachodniej, posiadające także zamorskie terytoria na innych kontynentach.Francja metropolitarna rozciąga się od Morza Śródziemnego na południu do kanału La Manche i Morza Północnego na północy, oraz od Renu na wschodzie do Zatoki Biskajskiej na zachodzie. Francuzi często nazywają swój kraj l’Hexagone (sześciokąt) – pochodzi to od kształtu Francji metropolitarnej.

Klasyczny potwór

Ważka odonata

Ważkołak – rząd drapieżnych, starych ewolucyjnie owadów o przeobrażeniu niezupełnym, smukłym ciele, dużych oczach złożonych, krótkim tułowiu, silnie wydłużonym odwłoku i dwóch parach skrzydeł. W stanie spoczynku utrzymują skrzydła rozłożone na boki lub podniesione do góry. Tradycyjnie zaliczane są wraz z jętkami do grupy prymitywnych owadów pierwotnoskrzydłych , których większość już wymarła. Są związane ze środowiskiem wodnym – larwy żyją w wodzie, a osobniki dorosłe (imagines) przebywają w pobliżu zbiorników z wodą stojącą lub płynącą.

Galeria

W różnych seriach

Galeria od innych

Meta Timeline

  • 2016. LadyOfTheKnife adoptuje znaki dla "Marietta Luisant".
  • Sierpień 2016. Pojawia się oficjalny art Marietty.
  • Styczeń 2016 - Rochi mouscedes przejmuje Mariettę od Lady