FANDOM

Nadal nie rozumiem dlaczego musisz zawsze wpadać w kłopoty... Ale przynajmniej jesteś ze mną

—do Alice

Mari Howell
Uczeń Monster High
Wiek Mam 15 kocich lat, a to moje pierwsze życie!
Zabójczy Styl Ubóstwiam za duże koszulki, koszulki w niestandardowe wzory, a przede wszystkim bluzy i swetry! Bardzo podoba mi się styl goth i pastel goth, chcę kiedyś spróbować swoich sił w takich stylizacjach.
Dziwaczna wada Myślę że moja naiwność i nieśmiałość. Czasami chciałabym być otwarta, a czasem pragnę pozostać w cieniu.
Zwierzę Mój gruby kot, Leon! Jest puchaty i uwielbia się przytulać. Oprócz tego mam malutką meduzę, nazywa się Wendigo i jest przekochana!
Ulubione zajęcie Uwielbiam wszelkie dziedziny sztuki, malowanie, rysowanie, rzeźbienie, kiedyś nawet próbowałam hawtować! A kiedy nikt nie słyszy... Czasami śpiewam.
Najbardziej irytująca rzecz Homofobia, brak szacunku, empatii i tępota.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Języki martwe są nawet sponio!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Dwa słowa: Przedmioty ścisłe. Nijak mi to podchodzi.
Ulubiony kolor Strasznie dużo tego... Ale kocham czarny, biały, odcienie szarości, czerwony oraz żółty.
Ulubione jedzenie Lasagne, pizza... Włoska kuchnia. Ooooh, ile jak bym dała za lasgnę w tym momencie!
Przyjaciele Alice Park (oc robione na wzór mojej przyjaciółki, niebawem się pojawi na wiki), Twyla
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Mari Howell- Tak naprawdę nazywa się Marianna Kieł Howell. Ma 15 lat, urodziła się 7 sierpnia. Jest kotołakiem, choć nie jest z tego tak bardzo dumna, jak ponoć powinna. Urodziła się i wychowała w Polstrachu. Chociaż miała świetne relacje z rodziną i rodzeństwem, wszyscy zgodnie uznali, że wyjazd do Upioryki i Straszyceum to jedyna i niepowtarzalna szansa.

Dziewczyna nigdy nie miała przyjaciół w starej szkole. Nie potrafiła znaleźć wspólnego języka z rówieśnikami, a co gorsze, musiała się ukrywać, co wychodziło jej dosyć zgrabnie, lecz było męczące.

Na początku Mari była pewna obaw. Z czasem zaczęła się otwierać do nowych osób i jej życie zaczęło się układać. Jest bystra i raczej dobrze się uczy, choć nie lubi przedmiotów ścisłych. Co dziwne, do Straszyceum poszła rok wcześniej niż inni uczniowie, bo w wieku 15 lat.

Mari wyzbyła się większości kompleksów, choć niektóre nadal jej towarzyszą. Jest nieśmiałą i naiwną osobą. Chce wszystkim pomóc i ich uszczęśliwić, choć wie, że to niemożliwe. Przez te cechy często pakuje się w za dużo projektów i nie nadąża za wszystkim. Czasami próbuje się zmienić i być bardziej "zimna" dla innych, co jej nie wychodzi.

>POSTAĆ ROBIONA NA WZÓR AUTORKI<

>arty się robią<

Wygląd

Mari jest kotołaczką. Posiada jasne, kremowe futerko (prawie białe). Miejscami widać czarne pręgi/plamki. Ma heterochromię, jedo jej oko jest zielone, drugie białe. Nie do końca wiadomo jak to się stało, lub co to oznacza. Ma bardzo ciemne, długie rzęsy. Musi nosić okulary już od 8 roku życia.

Usta dziewczyny nie wyróżniają się niczym, oprócz tego że posiada wyjątkowo widoczne kły. Nosi aparat na zęby.

Włosy Mari sięgają jej do ramion. Są brązowe, choć często przejaśniają się od słońca. Nie układa ich, woli gdy same stworzą "artystyczny nieład". Często je spina, ponieważ ją irytują. Mari od kilu lat wacha się, czy nie ściąć włosów "na chłopaka". Można zaobserwować takie włosy w kilku wersjach lalki, np. School's out.

Dziewczyna jest wysoka co jest jej kompelksem a jednocześnie ułatwia jej życie. Mimo tego, nosi głównie koturny, glany i timberlandy. Uważa, że jest całkiem zgrabna, choć jej wielkim kompleksem jej jej brzuch.

Osobowość

Zdolności i zainteresowania

Muzyka

Muzyka to drugi świat Mari. Lubi bardzo dużo gatunków, i często ma "fazy" na dany zespół. Chce kiedyś tworzyć własne kawałki, choć nie wie jak sie za to zabrać.

Filmy

Mari fascynuje się efektami specjalnymi oraz aktorstwem. Uwielbia oglądać filmy lub sztuki w teatrze.

Czytanie

W dzieciństwie dziewczyna czytała o wiele więcej ale nadal lubi od czasu do czasu usiąść z książką. Najczęściej są to "romansidła" lub horrory.

Sztuka

Dziewczyna uwielbia wypróbowywać różne dziedziny sztuki, od malowania po projektowanie. Bardzo lubi martwą naturę oraz portrety.

Po czym można ją rozpoznać

  • Upiorka praktycznie zawsze ma na sobie bluzę lub sweter.
  • Nosi specyficzne t-shirty i ciemne ubrania.
  • Przypinki? Wysokie buty? Gumki do włosów na przegubach? Tak, to ona.
  • W ręce praktycznie zawsze trzyma i-trumnę.
  • Ma wielką słabość do Azjatów. Szczególnie koreańczyków.

Niezapomniane cytaty

Nie poradzę że oni są idealni a chłopcy w szkole są... Bleh.

—-do Alice o koreańczykach

Bajecznie, ale dasz mi przejść?

—do Frankie

Bo ja chcę z tobą zamieszkać, żebyśmy miały 3 koty, akwarium z meduzami, dużo kocy i... no.

—do Alice

Nie jestem jak typowy kotołak! Uhh, lubię deszcz! Lubię śnieg, jak mam ci to udowodnić? Wyjść nago w tę burzę co szaleje za oknami?!

—do Clawdeen

Nie, nie jestem emo... Co? NIE, NIE TNĘ SIĘ! Dasz sobie spokój?!

—do Cleo

Nie mam gumki do włosów, pożyczysz mi maszynkę? Zgolę sobie to coś z głowy bo nie wytrzymam!

—do Clawdeen

Dzieeń... Do... Bry... Całkiem dobrze ci to idzie.

—do Jinafire próbując ją nauczyć ojczystego języka

Wsadzić ci te ołówek... Nie powiem gdzie?

—do Rossa

No tak. Iks de.

—do Alice

Relacje

Rodzina

Przyjaciele

Miłość

Znajomi

Wrogowie

Ciekawostki

  • Dziewczyna uwielbia piercingi i tatuaże. Na 16 urodziny zamierza zrobić sobie snake-bites oraz kilka tatuaży.
  • Uwielbia kulturę Azji. Przez muzykę po jedzenie. Bardzo lubi rozmawiać o tym z Jinafire.
  • Ma różne nerwowe tiki, puka, wystukuje rytm na biurku, gryzie wargi. Denerwuje to wielu ludzi.
  • W przeciwieństwie do większości kotów kocha zimno, śnieg i deszcz.
  • Jest biseksualna.
  • Nie może narzekać na brak zainteresowania wśród chłopaków, choć nie jest przekonana do żadnego z nich.
  • Lubi bawić się scyzorykami. Lubi ciąć rzeczy, topić rzeczy i podziwiać reakcje chemiczne.
  • Pije bardzo dużo wody.
  • Ma słabość do czekolady i tortów bezowych.

Klasyczny potwór

Catpeople

Kotołak

Kotołak
- fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form potwora była egipska bogini Bastet.

Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią,lecz nie poluje na ludzi, tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się, gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i tygrysa. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki.

Miejsce pochodzenia

Polstrach - Odpowiednik Polski. Państwo unitarne w Europie Środkowej położone między Morzem Bałtyckim na północy a Sudetami i Karpatami na południu, w przeważającej części w dorzeczu Wisły i Odry. Powierzchnia administracyjna Polstrachu wynosi 312 679 km², co daje jej 70. miejsce na świecie i 9. w Europie. Zamieszkana przez prawie 38,5 miliona ludzi (2014), zajmuje pod względem liczby ludności 34. miejsce na świecie, a 6. w Unii Europejskiej.

Owczarnia – wieś w gminie Brwinów, powiecie pruszkowskim, w województwie mazowieckim.

Biografia

Drop Dead Diary

Ksywka: Mari

Ulubione powiedzonko: "Sponio"

Najbardziej lubi...: Dobre jedzenie, przytulanie, muzykę

...a najmniej: Homofobię i ignorancję

Zwierzak: Kot Leon i mała meduzka Wendigo

Nie rusza się z domu bez: Telefonu i słuchawek

Ulubiony kolor: Czarny, biały, szary, żółty, czerwony, pastelowe kolory... Zależy od humoru!

Sekrety jej pokoju: Ma okropny bałagan... Zawsze.

Ciekawostka:

Moja buu-nikalna cecha: Myślę że umiejętność wybaczania... W większości przypadków.

Lalki