FANDOM

TINuhhi.png
Marcy La'Sweet zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Marzec 2017!

Marcy rzekła BŁYSKAWICZNIE! Wieśniaku!

— - W filmie Sweet Boo-Birth Day

Marcy Flumilini La'Sweet
Uczeń Monster High
Marcy art by Pixie.png
Wiek Tysiąc czterysta sześć lat, radzę tego nie zapomnieć jak i daty mych urodzin... och, oraz prezentu!
Zabójczy Styl Nie zdradzę tego... powiem jedynie, że jestem wcieleniem stylu!
Dziwaczna wada JA NIE MAM WAD!!!
Zwierzę FUJ, NIE, NIE, co to to nie! Nie znoszę pchlarzy!
Ulubione zajęcie Lubię siedzieć na swoim kochanym krześle i patrzeć z pogardą na innych... Ma ktoś coś przeciwko?!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś sprzecza się z moją wolą!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny ŻADEN?! Nie znoszę się uczyć, to ja wydaję innym polecenia, nie inni mnie!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny WSZYSTKIE! Ta szkoła nie ma mi nic do zaoferowania!
Ulubiony kolor Fioletowy i różowy
Ulubione jedzenie Sorbety i pianki, oto posiłek godny Marcy La'Sweet!
Przyjaciele Electria Lightning jedynie ona zaskarbiła sobie moją "tolerancję"
Dolldiaryicon.jpg Pamiętnik Marcy La'Sweet
Marcy La'Sweet - Kosmitka, księżniczka, rozpieszczona egoistka obdarzona za wczasu zbyt wielką miłością od strony rodziców, przyrodnia siostra Michelle oraz główna antagonistka filmu Sweet Boo-Birth Day. Marcy to rozpuszczona niunia, która myśli, że należy jej się wszystko. Nie znosi kiedy ktoś nie wciela w życie jej chorych pomysłów. To przebiegła, dwulicowa, opryskliwa i żądna uwagi dziewczyna. Z pogardą odnosi się do wszystkich, zwłaszcza do osób niżej ustawionych od siebie. Według upiorki we wszechświecie istnieje hierarchia i ona jest na jej górze. Marcy nie widzi nic prócz swoich potrzeb czy myśli, nie potrafi przyjąć porażki i dopóki nie osiągnie celu, będzie się upierać dalej. Jest histeryczką, kiedy coś jej nie wychodzi zaczyna głośno płakać, tupać nogami i wrzeszczeć, krótko mówiąc ma bardzo zepsuty charakter i pomimo swojego wieku zachowuje się jak rozkapryszony bachor. Marcy niewątpliwie to histeryczka. aczkolwiek częściej chodzi zamyślona lub smutna niż naburmuszona. Marcy jest tak rozkapryszona, że prawie nikt (prawie, bo tylko jej rodzina) się do niej odzywa, toteż nie ma wielu swoich zwolenników, możliwe że wśród innych uczniów MH, to ona ma najwięcej nie przyjaznych jej osób.

Osobowość

Marcy to rozpuszczona niunia, która myśli, że należy jej się wszystko. Nie znosi kiedy ktoś nie wciela w życie jej chorych pomysłów. To przebiegła, dwulicowa, opryskliwa i żądna uwagi dziewczyna. Z pogardą odnosi się do wszystkich, zwłaszcza do osób niżej ustawionych od siebie. Według upiorki we wszechświecie istnieje hierarchia i ona jest na jej górze. Marcy nie widzi nic prócz swoich potrzeb czy myśli, nie potrafi przyjąć porażki i dopóki nie osiągnie celu, będzie się upierać dalej. Jest histeryczką, kiedy coś jej nie wychodzi zaczyna głośno płakać, tupać nogami i wrzeszczeć, krótko mówiąc ma bardzo zepsuty charakter i pomimo swojego wieku zachowuje się jak rozkapryszony bachor. Marcy niewątpliwie to histeryczka. aczkolwiek częściej chodzi zamyślona lub smutna niż naburmuszona.

Wygląd

Marcy to dziewczyna o puszystych, fioletowych lokach z różowymi pasemkami. Oczy upiorki mają szary odcień (według Michelle kamienny jak jej serce), rzęsy Marcy są długie, zakończone kuleczkami. Skórę dziewczyna ma w odcieniu bardzo jasnego fioletu, pokryta jest kryształkami i mazią.

Relacje

Marcy jest tak rozkapryszona, że prawie nikt (prawie, bo tylko jej rodzina) się do niej odzywa, toteż nie ma wielu swoich zwolenników.

Rodzina

Marcy jest córką króla i byłej królowej na swojej planecie, więc pochodzi z rodziny królewskiej. Jej przyszywaną siostrą jest Michelle Cake, której matkę poślubił jej ojciec. Marcy  wykorzystuje każdą okazję, by uprzykrzyć życie Michelle, jednak ona reaguje zawsze uśmiechem i ciepłym słowem, Marcy aż wybucha wewnętrznie ze złości, kiedy widzi jej poczynania. Michelle i ona są jak ogień i woda.

Przyjaciele

Marcy nie ma przyjaciół, uważa, że nie są jej potrzebni, a i nikt nie jest godzien przebywania w jej towarzystwie. Znalazła się jedyna dziewczyna, którą zainteresowała "pasja" Marcy do rozstawiania innych po kątach, mianowicie Electria Lightning. Obecnie szerzą wśród uczniów szacunek i postrach. Electria często pełni rolę bodyguarda Marcy, pilnując, by nikt nie zapomniał, gdzie jego miejsce (czyli tuż za Marcy).

Wrogowie

Marcy ma naprawdę sporo wrogów. Od mieszkańców Candyfornii po chomika babci... Marcy nie znosi Mich. Często robi jej psikusy min. podkłada nogę. Na każdym kroku okazuje jej swoją nie chęć. Pragnie, by wreszcie Michelle powiedziała o tym komuś, mogłaby wtedy oskarżyć ją o rozsiewanie pogłosek. Mich jednak tego nie robi i reaguje uśmiechem czy zdaniami typu "Nic nie szkodzi", Marcy to wpienia i nie przestaje pałać do niej nienawiścią bez wzajemności. Również z Judy nie mają za dobrych relacji. Tak samo z Sechmet. Sechmet, cóż, jako jedna ze szkolnych div szybko zdobyła sympatię Marcy, kosmitka podziwia to w jaki sposób Sechmet pozbywa się przeszkadzających jej potworów oraz to, że planuje zemsty doskonałe, można rzec, że Sechmet to idolka Marcy.

Miłość

Marcy nigdy nie zaznała tego uczucia w stosunku do drugiej osoby (Jej jedyną "miłością" jest władza). Swoich rodziców też nie darzyła sympatią, a oni sami też chłodno ją traktowali, Marcy nie wie co to miłość, choć otrzymuje ją cały czas od Michelle. Upiorka raczej nie przywiązuje uwagi do emocjonalnych spraw, woli działać solo. Na pewno znalazło by się parę chłopców, którym imponował by mocny i stanowczy charakter Marcy. Jej serce jednak zostaje niewzruszone.

Drop Dead Diary

  • Ksywka: Mari (przez samą siebie) Loczek, Kołtunek (przez Michelle), Snobka (przez większość poddanych)
  • Ulubiony przedmiot szkolny: Żaden. Patrz niżej.
  • Znienawidzony przedmiot szkolny: Każdy. Marcy uważa, że program nauki (nie tylko w MH) nie jest warty jej uwagi.
  • Sekrety jej pokoju: Pokój Marcy został urządzony przez nią samą, jednak nikt o tym nie wie. Wszyscy sądzą, że przez jej podwładnych.
  • Ulubione powiedzonko: Marcy lubi
  • Zwierzak: Marcy nie znosi wszelkiego rodzaju pupili, z resztą vice - versa.
  • Nie rusza się bez: Swoich kochanych kolczyków

 Zdolności 

  • Lewitacja - Marcy potrafi unosić się w powietrzu, tak najczęściej się przemieszcza.
  • Instynkt - Marcy przeczuwa, kiedy ktoś zbliża się w jej stronę.
  • Zmiana stanu skupienia - Marcy potrafi przekształcić się w parę, ciecz, ciało stałe, a nawet w plazmę.
  • Wyczuwanie słabości innych - Marcy potrafi wyczuć najgłębsze sekrety danej osoby, by je potem wykorzystać.

Zainteresowania

  • Urządzanie wnętrz - Wierzcie lub nie, ale Marcy to wspaniała projektantka wnętrz i gdyby nie swoje podejście do życia i snobizm, z pewnością zostałaby jedną z najsławniejszych projektantek w tej dziedzinie.
  • Planowanie - Marcy opanowała sztukę planowania do perfekcji, wszystko potrafi uporządkować

Niezapomniane cytaty

Nie boję się Was, jestem bogata!

— W filmie Sweet Boo-Birth Day

Yhm, ta ta... świetnie, jest jedno ale. Guzik mnie to interesuje.

— Podczas oprowadzania po szkole.

Chcecie wejść? Jak mi przykro... otwieram, no, oni otwierają, nie brudzę rączek pracą... jedynie równo o dwunastej w południe.. Przyjdźcie za jakieś... dwanaście godzin.

— Marcy do Upiorek w Sweet Boo-Birth Day

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Imię Marcy nawiązuje do marcepanu.
  • Marcy potrafi godzinami nie mrugać powiekami.
  • Włosy Marcy to tak naprawdę wata cukrowa.
  • Dziewczyna nie zna swojej biologicznej matki, jak dotąd miała sześć macoch, których skutecznie się pozbywała z życia jej ojca, ale przyszywane rodzeństwo ma po raz pierwszy.

Klasyczny potwór

Kosmita, obcy – hipotetyczny przedstawiciel inteligentnej formy życia pozaziemskiego. Nie ma w chwili obecnej wiarygodnych danych naukowych o istnieniu inteligentnych istot pozaziemskich, choć wielu naukowców zajmujących się astronomią, astrobiologią i filozofią jest zdania, iż choćby z przyczyn statystycznych gdzieś we Wszechświecie musi istnieć życie, w tym życie świadome (paradoks Fermiego).

Kosmita1.jpeg

Temat ten pojawia się też wśród filozofów. W lutym 2011 roku 17 artykułów w Philosophical Transactions of the Royal Society omawiało ten temat. Michael Shermer przypuszcza na łamach Świata Nauki, że cywilizacja tak rozwinięta by nawiązać kontakt, będzie też nastawiona pokojowo uzasadniając, że ludzkość wraz z rozwojem cywilizacji staje się bardziej pokojowa.

Miejsce pochodzenia

Galaktyka (z gr. γαλα – mleko) – duży, grawitacyjnie związany układ gwiazd, pyłu i gazu międzygwiazdowego oraz niewidocznej ciemnej materii. Typowa galaktyka zawiera od 107 do 1012 gwiazd orbitujących wokół wspólnego środka masy. Oprócz pojedynczych gwiazd,

482-galaktyka-gwiazdy-kosmos.jpg

galaktyki zawierają dużą liczbę układów gwiazd oraz różnego rodzaju mgławice. Większość galaktyk ma rozmiary od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy lat świetlnych. Odległości między galaktykami sięgają milionów lat świetlnych. Szacuje się, że w widzialnym Wszechświecie istnieje 350miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Wszystkie te galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk.Galaktyka, wewnątrz której znajduje się Układ Słoneczny, to Droga Mleczna. Najdalsza znana obecnie galaktyka (o potwierdzonej odległości) to EGS-zs8-1.

Galeria

Galeria rysunków

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Luty 2016 - "wnioski" Rochi mouscedes o zatrzeżenie znaków dla Marcy La'Sweet
  • Kwiecień 2016 - ujawniono istnienie Marcy
  • Maj 2016 - ujawniono art upiorki
  • Lipiec 2016 - Marcy zaliczy filmowy debiut jako główna antagonistka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki