FANDOM

Co się ze mną dzieje? To Sapphire jest moją miłością, więc dlaczego zapominam języka w gębie na widok Margaret?

—Marcell w swoim pamiętniku

Marcell di Gatto
Uczeń Monster High
Marcell di Gatto 3
Wiek 19 lat.
Zabójczy Styl Lubię wygodę, ale też trochę szyku. Uważam, że wzorzyste koszule świetnie komponują się z ciemnymi marynarkami. Do tego zwykłe, dżinsowe spodnie i buty za kostkę. Ogólnie lubię łączyć czerń z czerwienią.
Dziwaczna wada Znajomi mówią, że jestem strasznie zakręcony i zapomniałbym własnej głowy gdyby była w worku. Przyznaję, nie należę do najbardziej zorganizowanych osób na świecie.
Zwierzę Królik Mr.Fluffy. Taa, jestem bardzo męskim facetem i mam słodkiego, puchatego króliczka.
Ulubione zajęcie Robienie zdjęć, a zwłaszcza fotografowanie dzikiej przyrody.
Najbardziej irytująca rzecz Selfie. Nic mnie bardziej nie irytuje jak bezsensowne zdjęcia dziewczyn z wydętymi ustami. Takie fotki są pozbawione jakiegokolwiek piękna. Aparat nie został stworzony do robienia zdjęć pod tytułem ,, Kupiłam sobie nową sukienkę. To już 37 taka sama, ale nie mogłam się powstrzymać . Żenada przez wielkie Ż.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kiedy jeszcze chodziłem do szkoły, najbardziej lubiłem wf.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Koszmarna matematyka do dziś śni mi się po nocach... Teraz mogę śmiało powiedzieć, że logarytmy, algebra i wykresy funkcji nie przydały mi się w życiu. Ha! I co pani na to pani Straszydło?
Ulubiony kolor Czerwony.
Ulubione jedzenie Grilowany pstrąg.
Przyjaciele Margaret Marble, Sapphire Spirit
Dolldiaryicon Oprócz tego, że jestem niezorganizowany, to do tego leniwy.

Marcell di Gatto to syn pary kotołaków. Uzdolniony fotograf a także operator kamery. Ma wysoko rozwinięte umiejętności programistyczne, jednak woli być znany jako fotograf. Wie jak się dobrze ubrać. Dawniej pracował jako fotomodel z czego szybko zrezygnował. Ma 19 lat. Zadebiutował w filmie On the CATwalk.

Słowo o sobie

,, Jestem zwyczajnym gościem, który próbuje zrobić karierę w wielkim mieście. Deadiolan to moje miejsce, mój dom i  tylko tutaj mogę być naprawdę sobą. To miasto jest stolicą mody i kiedyś nawet próbowałem sił jako fotomodel, ale szybko się przekonałem, że wolę stać po drugiej stronie aparatu. Kiedy mam w dłoniach moje cyfrowe cudeńko to mogę wydobyć najlepsze ujęcia nawet z najzwyklejszej rzeczy, jak choćby kartka papieru. Co do mojej urody to dziewczyny uważają, że jestem włoskim ciasteczkiem. Jak dla mnie nie odstępuję od innych włoskich facetów. Jestem dość niezdecydowany jeśli chodzi o uczucia. Długo zbierałem się na odwagę żeby zagadać do Sapphire, ale zaczynam jakoś inaczej patrzeć na moją straszyciółkę, Margaret. Co dziwne, wydaje mi się, że kocham... je obie.

Osobowość

Marcell jest miłym gościem, który lubi czasami poszpanować. Bardziej jednak skupia się na swojej pasji, jaką jest fotografia. Jest typem lekkoducha i ma dość osobliwe poczucie humoru. W niektórych sytuacjach wykorzystuje swój urok osobisty i nagina własne zasady, ale generalnie jest wyluzowanym chłopakiem z którym można porozmawiać na każdy temat.

Jako fotograf, Marcell dba o swój wizerunek i stara się dobrze prezentować, zwracając uwagę na swój wygląd. Można więc powiedzieć, że jest lekko narcystyczny.

Wygląd

Marcell jest wysokim, dobrze zbudowanym kotołakiem o jasnobrązowej sierści. Jego oczy mają ciemniejszy kolor. Włosy chłopaka są koloru ciemnobrązowego, tak samo jak brwi. Ma czarny koci nos i ostro zakończone, białe zęby.

Relacje

Rodzina

Marcell jest synem pary kotołaków.

Przyjaciele

Jak na razie, najlepszą przyjaciółką Marcella jest Margaret Marble.

Miłość

Marcell jest z wzajemnością zauroczony w Sapphire Spirit, jednakże od pewnego czasu zaczął czuć coś więcej do swojej przyjaciółki Margie. Można powiedzieć, że serce chłopaka jest rozdarte między dwie dziewczyny.

Wrogowie

Na ogół chłopak nie zraża się do innych i stara się nie szukać sobie wrogów. Aczkolwiek nie darzy sympatią zarozumiałej wilkołaczki Rawrchelle Growl.

Drop Dead Diary

Ksywka: Marc
Ulubione powiedzonko: ,, Czadowo.
W szkole najbardziej lubił: Wf.
... a najmniej: Matematykę.
Zwierzątko: Nie posiada.
Nie rusza się z domu bez: Swojego aparatu oraz pokrowca do niego.
Ulubione kolory: Czarny i czerwony.

Sekrety jego pokoju: Jest w nim studio fotograficzne, ciemnia i drukarka oraz kserokopiarka.
Ciekawostka: Biegle mówi po włosku, ale także po francusku.

Klasyczny potwór

'
Kotołak

Kotołak

'
Kotołak - w literaturze polskiej określenie zostało po raz pierwszy użyte przez Konrada T. Lewandowskiego, polskiego pisarza fantastyki, w opowiadaniach o kotołaku Ksinie.

Kotołak występuje także w "Eragonie" – powieści fantasy napisanej przez Christophera Paoliniego. Został przedstawiony jako czarny kot z nadprzyrodzonymi zdolnościami (porozumiewanie się myślami z innymi stworzeniami, przybieranie ludzkiej postaci). Istota ta pojawia się również w systemach gier fabularnych, np. w serii The Elder Scrolls. Kotołaki nazwano tam Khajiitami. Kotołak opisany został także w serii "Świat Czarownic" - "Brama Kota", "Lampart" oraz "Rok Jed". Występuje tam jako człowiek zmieniający się w razie potrzeby w kota, lamparta, śnieżnego kota.

Miejsce pochodzenia

'
Wlochy-mediolan-front
'
Mediolan (wł. Milano, łac. Mediolanum, lomb. Milan lub Milà) – miasto i gmina w północnych Włoszech, stolica prowincji Mediolan i regionu Lombardia.

Mediolan jest bardzo ważnym ośrodkiem międzynarodowej turystyki. Każdego roku Mediolan odwiedzany jest przez ponad 7 milionów turystów z całego świata. Mediolan uważany jest także za światową stolicę mody oraz finansowo-gospodarcze centrum Włoch. Swoją siedzibę ma tutaj włoska giełda i największe włoskie korporacje, w tym liczne banki, instytucje ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, a także największy prywatny włoski koncern telewizyjny Mediaset.

Ciekawostki

  • Gatto to po włosku kot
  • Marcell ma 1.98 wzrostu
  • Jest rozdarty uczuciowo pomiędzy Sapphire a Margaret
  • Chłopak jest świetnym programistą, ale woli się z tym nie obnosić.

Galeria