FANDOM

Hojność to dawanie bogaczom najdroższego wina i złotych łańcuchów, a biedakom brudnych skarpetek

—filozofia hojności według Mandy

Mandy McAir

aka Bigos

Uczeń Monster High
{{{obrazek}}}
Wiek Tyle, ile trzeba.
Zabójczy Styl Jaki znowu zabójczy styl? Styl to kopiowanie w kopiarce innych upiorek, i znowu, i znowu, i znowu, żeby każda nosiła to samo. A przecież nikt nie chce być sobowtórem innego potwora?
Dziwaczna wada W związkach i przyjaźniach jestem trochę lotna... ale to nie moja wina, że inni też tacy są!
Zwierzę Ja nie mam czasu na zwierzęta, one nie mają czasu na mnie, zrozumiano?
Ulubione zajęcie Lotnictwo, latanie, LATAĆ! I chociaż jestem niesamowita, bo sama umiem to robić, kocham latać samolotami, awionetkami, a nawet mam swoją paralotnie! Nazwałam ją Betty.
Najbardziej irytująca rzecz NIENAWIDZĘ WSZYSTKIEGO. To drzewo jest zbyt drzewne, ta trawa jest zbyt zielona, ten dom ma brzydki dach, ten ptak szczebiota za głośno, ta tęcza jest zbyt wesoła!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kreatywne pisanie, bo jeśli napiszesz o historii małżeństwa świni i kałamarnicy, to powiedzą po prostu, że masz wyobraźnię. Wcale niepatologiczną.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Gotowanie -- jeśli chcecie nas przygotować do roli nastoletniej matki lub co gorsza, kury domowej, jesteście w błędzie!
Ulubiony kolor Przejrzysty błękit nieba.
Ulubione jedzenie Z CRUNCHIPS JEST IMPREZA!!! Żartuje, lubie kluski.
Przyjaciele Tamara Tequeshe
Dolldiaryicon nie.
Mandy McAir -- piętnastoletnia córka wendigo. Pochodzi z burzowej chmury gdzieś daleko, w Mołdawii.

Osobowość

Mandy jest buntowniczką i postrachem młodszych upiorów. Nie potrafi wyznać swoich uczuć, więc wyżywa się na młodszych. Umie pokazać kim jest tylko przed swoją Najlepszą Straszyciółką, Tamarą Tequeshe. Ogólnie poza swoją łatką ,,uwaga agresor", jest pomocna, naiwna, i ma słabość do truskawek. Stara się na siłę szukać przyjaciół. Jest ciekawska, lubi trenować swój mózg. Ma obsesję na punkcie czystości, której nie chce ujawniać.

Wygląd

Mandy ma kremową skórę i biały podkoszulek. Nosi fioletowy gorset z kołnierzykiem, i to na krótkim rękawku. Oprócz tego, ubiera niebieskie alladynki i czarne, pseudo wiązane baleriny. Ma niebieskie włosy do bioder, z fioletowymi pasemkami, granatowe oczy i wiśniową szminkę.

Relacje

Rodzina

Mandy nie zna swojej rodziny, pewnego dnia ciasna pokrywa jajka, które spadło z nieba złamała się, a dziewczyna obudziła się pod krzaczkiem. Rodzice zostawili jej PNP[1], w której skład wchodziły: kotlet, pióro, zdjęcie rodziny [2], długopis, roślina, popsuty zegar z kukułką i list rekrutacyjny do Monster High.

Tamara Tequeshe

Tamara jest najlepszą Straszyciółką córki windigo. To przed nią Mandy potrafi się otworzyć i pokazać, że jest ciepła. Tamara też ją uwielbia. Często umawiają się razem na rolki i mrożoną kawę. Wszystko robią razem, przysięgły, że nigdy się nie opuszczą, pomimo, że Mandy jest postrachem malutkich potworków. Tamarze to nie przeszkadza bo obie wierzą, że przyjaźń może sprawić, że Mandy się zmieni.

Eileen Enerell

Eli jest dobrą przyjaciółką Mandy. Dobrze się znają i mają podobny charakter. Czasem umawiają się na dręczenie tego wampira spod 14, albo przezywanie tamtej grupki kotołaczek od ,,świnek bez gustu".

Rillanne Rokuro

Rillanne kiedyś była ofiarą Mandy, ale kiedy Ril się jej postawiła, zapoznały się i teraz się rozumieją. Ostatnio Rillanne jest dla Mandy ,,z braku laku".

Alice Manjaku

Pomimo, że Mandy i ona występują w głównej 5 serii Dawno Temu W Straszyceum, córka wendigo i Alice to wrogowie. Nienawidzą się od becika. Spór rozpoczął przedszkolny żart Alice, który polegał na wyrzuceniu plecaka i zabawek Mandy przez okno przedszkola, co było karą za nazwanie Alice ,,śmierdzącą krówką".

Małe potwory, i takie tam

Mandy często straszy i dręczy młodszych od niej uczniów Monster High.

Ciekawostki

  • jej pełne imię to Mandy Barbara Ruby McAir II
  • ma alergię na pomarańcze
  • umie grać na mandolinie
  • pisze piosenki, jej pseudo hity to np. Bigos z Ciebie Jest.
  • potrafi zrobić przewrót w tył
  • nigdy nie zjadła ananasa

Zainteresowania

Lotnictwo

Mandy kocha latać samolotami, awionetkami czy paralotnią. Robiąc to, czuję się pewna siebie, pobudzona i szczęśliwa. Oczywiście lata tylko na paralotnii, i to najczęściej w tajemnicy, w środku nocy. Mandy lata dla pasji, dla rozwijania swoich zainteresowań. Dziewczyna oczywiście potrafi latać (lewitować) samoistnie, ale trudno jest jej utrzymać równowagę tym sposobem.

Klasyczny potwór

Wendigo – wielkie człekopodobne ponadnaturalne stworzenie (lub duch) zamieszkujące rzekomo lasy w Quebeku i północnej części Stanów Zjednoczonych, będące częścią mitologii Indian z plemion Algonkinów. Wendigo powstaje z człowieka odrzuconego przez ukochaną osobę. W czasie dnia posiada ludzką postać i atakuje ludzi, którzy mają z tą osobą coś wspólnego, np. grupę krwi. Według wierzeń Wendigo wyrywa serca swym ofiarom, a sam ma serce z lodu. Boi się jedynie ognia, który może go zabić, roztapiając jego serce.

Kraj pochodzenia

MołdawiaRepublika Mołdawii – państwo europejskie położone na terenach historycznej Besarabii jak i obszarów położonych na lewym brzegu Dniestru (tzw. "Naddniestrze"). Graniczy z Ukrainą i Rumunią. W jej skład wchodzi także Terytorium Autonomiczne Gagauzji, gdzie językami urzędowymi są obok rumuńskiego gagauski i rosyjski, choć sami Rosjanie stanowią niewielką część ludności tego obszaru. Rdzenną ludność Gagauzji (Gagauz Yeri) (ponad 80%) stanowią Gagauzi – tureckojęzyczni prawosławni chrześcijanie.Lewobrzeżny (w stosunku do Dniestru) niewielki fragment Mołdawii nazywany Naddniestrzem, zamieszkany w znacznej mierze przez Rosjan i Ukraińców ze stolicą w Tyraspolu, ogłosił secesję po upadku Związku Radzieckiego i od czasu krótkiej wojny domowej funkcjonuje jako niepodległe państwo (Naddniestrzańska Republika Mołdawska lub błędnie Mołdawska Republika Naddniestrza), choć nieuznawane na arenie międzynarodowej. Od kilku lat trwają bezowocne rozmowy zjednoczeniowe, w których pośredniczy OBWE. Władze mołdawskie opowiadają się za zjednoczeniem "asymetrycznym", w ramach którego Naddniestrze otrzyma szeroką autonomię, władze w Tyraspolu dążą zaś do zjednoczenia "symetrycznego", w którym obie części Mołdawii będą miały takie same prawa.

Drop Dead Diary

Ksywka: Bigos, Mindy.
Ulubione powiedzonko: ,,A teraz się cykasz, kobiecino?"
Najbardziej uwielbiam...: uwielbiam kluski. Moje kochane kluski.
a najmniej...: wszystkiego omg to wszystko jest zbyt żygające słodkością.
Nie rusza się bez: mózgu, kobiecino.
Sekrety pokoju: wiecie, tam stoi pluszowa ośmiornica, a to moja kolekcja gier tanecznych na konsole... ALE CICHO BYĆ!
Moja buunikalna cecha: jestem o 20% więcej super niż ty.

Po czym ją rozpoznać?

  • Jest niska, liczy sobie tylko 169 cm*
  • Zawsze ma pomalowane paznokcie*
  • Nosi kolczyki świecące w ciemności*

Wystąpienia

Różne serie

Basic

  • Linia: Basic
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Mandy w tej serii nosi fioletowy gorset. Ma także swoje ukochane, dżinsowe, niebieskie alladynki i czarne ,,wiązane" baleriny. Nie ma makijażu, oprócz swojej wiśniowej szminki.

Haunted

  • Linia: Haunted
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii, Mandy jest bez swoich pasemek, uczesana w niebieski koński ogon. Nałożyła fiołkową szminkę i lawendowy cień do powiek. Ma długą sukienkę z długimi rękawami i czarnego chokera, z którego wystają czarne łańcuchy. Na podróż do Szkoły Duchów Mandy włożyła też fioletowe klapki.

Dawn of The Dance

  • Linia: Dawn of The Dance
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Mandy uczesana jest w dobierany warkocz z białymi pasemkami. Doczepiła sobie do grzywki fioletową różę. Zmieniła kolor szminki na jasno-różową. Na upiorną dyskotekę nałożyła sukienkę do ud z tęczowym wzorem oraz lawendowe rękawiczki do łokci. Na jej uroczych stópkach pojawiły się niebieskie szpilki.

Meta timeline

  • Wrzesień 2015: ,,Wnioski" XRubinx o zastrzeżenie znaków dla Mandy McAir
  • Październik 2015: Projekt zostaje porzucony.
  • Kwiecień 2016: Mandy wraca do łask - pojawia się pierwszy art Mandy.
  • Maj 2016: Wpisy z pamiętnika Mandy ujawnione.
  • Maj 2016: Mandy zalicza debiut w Dawno temu w Straszyceum

Rysunki od innych

Przypisy

  1. Paczkę Na Problemy
  2. Na którym co prawda widać tylko chmury wyglądające jak konie, ale pomijając...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki