FANDOM

Luck.
Uczeń Monster High
NEW SUPER HIPER DIPER OC
Wiek 17 zim.
Zabójczy Styl Wszystko co pozszywane oraz podarte.
Dziwaczna wada Pisze bez polskich znakow. Pisze/mowi o sobie w 3 osobie. Nienawidzi szczescia.
Zwierzę Igla i nitka.
Ulubione zajęcie Szycie.
Najbardziej irytująca rzecz Szczesliwe dzieci.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Technika.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia.
Ulubiony kolor Fioletowy.
Ulubione jedzenie Wata.
Przyjaciele Nie ma.
Dolldiaryicon Nie bedzie go pisal. Uwaza, ze to marnotractwo drogocennego czasu ktorego i tak zostalo mu malo.
Zima mija. Dzieci wychodza na dwor. Pora umierac.

Luck Pavos - Lalka Voodoo. Nie ma rodziny, mieszka ze starszym "bratem". Do szkoly chodzi z przymusu, bo brat mu "kaze". Ma 17 lat i tylko 25 cm wzrostu. Zostal stworzony przez Doktora Gabriela. 

Osobowość

Narcystyczny jegomosc nienawidzacy wszystkiego, co zyje i sie rusza. Rzadko sie usmiecha, prawie ze w ogole. Pesymista w 100%.

Jest bardzo zamkniety w sobie i malo go obchodzi zycie innych. Ma mase kompleksow, ciagle porownuje sie do innych potworow. W sumie jego najwiekszym kompleksem jest jego wzrost. Po za tym to nienawidzi swojej wagi oraz wygladu(twarzy, kolor skory, ogona)

Mimo ze CZASEM stara sie powiedziec cos milego i tak konczy to chamska riposta. Jest bardzo chamski, uwaza ze nikt nie zasluguje na jego uwage ale z drugiej strony chce byc zauwazony, z jeszcze innej strony sie boi. No..boi to za duzo powiedziane.

Wygląd

Ma bialo/fioletowa skore, lisie/wilcze uszy oraz koci ogon, wypelnione sa wata(jak w poduszkach). Z ogona oraz jego prawego ucha wylatuje troche waty, ktora musi codziennie uzupelniac. Ma rowniez ciemnogranatowy golf w jasnoniebieskie laty oraz krotkie, brazowe spodenki. Na nogach ma 2 fioletowe laty. Ma tez dlugie brazowe wlosy i grzywke prawie zakrywajaca jego lewe oko.

Miejsce pochodzenia

Francja – państwo, którego część metropolitarna znajduje się w Europie Zachodniej, posiadające także zamorskie terytoria na innych kontynentach. Francja metropolitarna rozciąga się od Morza Śródziemnego na południu do kanału La Manche i Morza Północnego na północy, oraz od Renu na wschodzie do Zatoki Biskajskiej na zachodzie. Francuzi często nazywają swój kraj l’Hexagone (sześciokąt) – pochodzi to od kształtu Francji metropolitarnej.

Francja graniczy z Belgią, Luksemburgiem, Niemcami, Szwajcarią, Włochami, Monako, Andorą i Hiszpanią. Terytoria zamorskie graniczą również z Brazylią, Surinamem i Holandią. Kraj jest połączony z Wielką Brytanią przez Eurotunel przebiegający pod kanałem La Manche.

Klasyczny potwór

Relacje

Ma tylko brata. Doktor Gabriel jest tajemnica ktorej sam Luck nie zna. Prawie ze od urodzenia byl z "bratem". Brat w sumie nie wnosi wiele do jego zycia gdyz jest wiecznie zapracowany. Daje mu tylko kawalek dachu nad glowa, jesc, pic i tyle. Zadko sie widuja. Sam Luck rownierz nie wie gdzie jego brat pracuje. Wie tylko ze pracuje.

Zainteresowania

Uwielbia szyc, co chyba jest oczywiste. W sumie jest to wpisane w jego nature. Oprocz szycia interesuja go tez inne madualne rzeczy(np: rysowanie, rzezbienie, troszke gotowanie). Kocha czytac ksiazki, w szczegolnosci komiksy i mangi. Sam nawet stara sie jedna mange napisac/narysowac. Mozolnie mu to idzie ale po malutku do przodu.

Lubi tez wysmiewac sie i krytykowac innych. Jednak to juz inny temat~

Biografia

Powstal we Francji. Mieszkal tam z rok, moze dwa lata po czym z bratem przeniosl sie do blizej straszycelum. Po paru latach, mimo ze nie chodzil do tej szkoly, znal ja na wskros. Kazdy najmniejszy tunel czy wyrwe w scianie. Kiedy tylko mogl zaczal uczescac tam do szkoly. W sumie straszycelum stalo sie jego drugim domem.

Niezapomniane cytaty

  • Cytat1 tutaj wpisz cytatCytat2 - adnotacja do cytatu

Po czym go rozpoznać?

Wystąpienia

Drop Dead Diary

Ciekawostki

  • Mieszkal dawniej w Upioryzu. Aktualnie ma maly domek na obrzezu miasta.

Galeria