FANDOM

Wystarczy jeden rozlew krwi, by namalować najpiękniejsze dzieła.

—cytując ojca

Lucas Cry
Uczeń Monster High
he
Wiek 16 lat.
Zabójczy Styl Nie jestem wybredny jeżeli chodzi o ciuchy. Zwykle zakładam czarny t-shirt , narzucam na to koszulę i skórzaną kurtkę. Zadowalam się na co dzień z taki prostych zestawów. Ważne też, aby w szkole ciuchy zasłaniały moje tatuaże, dyrektorka nieźle truje o to dupę. Podobno „nie jest to zgodne z etykietą szkoły” – nie mój problem.
Dziwaczna wada Kilka lat temu z zimną krwią prawie zamordowałem kolegę, bo nie chciał oddać mi piłki. Po tym małym incydencie ojciec zaczął prowadzać mnie od lekarza do lekarza, aż wreszcie kazano udać nam się do psychologa. Po jednej wizycie stwierdził wprost – psychopatia, lub inaczej osobowość dyssocjalna. Mi to nie przeszkadzało, ale wszyscy moi dawni przyjaciele uciekali jak najprędzej, kiedy tylko się pojawiałem. Musiałem rozpocząć leczenie i przenieść się do nowej szkoły. Nadal nie stanowi to dla mnie problemu, lecz wyraźnie dla innych tak. Ach, dodatkowo jeszcze raz na zajęciach ze strzelnictwa jeden z chłopaków dostał w stopę strzałę, więc nauczyciel zaczął opatrywać mu ranę, a ja miałem mu pomóc. Nie przewidział jednak, że gdy dotknę ranę postrzałową zarażam gangreną… chłopaczyna musiał pożegnać się z nogą. Ups.
Zwierzę Niestety nie posiadam, ale zawsze chciałem mieć węża.
Ulubione zajęcie Strzelanie z łuku i wywoływanie kłótni, patrzenie jak ci idioci biją się i wyzywają bez powodu jest interesującym zajęciem. Pasję i talent łucznictwa mam po ojcu, który nauczył mnie prawie wszystkiego, co wiem.
Najbardziej irytująca rzecz Osoby, które oczekują więcej, niż mogą dostać. Nie jestem wróżką spełniającą życzenia. Denerwują mnie też zegary, nie mogę zasnąć, kiedy coś cały czas mi tyka.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Wychowanie fizyczne, lubię czasem pograć drużynowo i zniszczyć przeciwnika. Plus wysiłek fizyczny poprawia mi humor i staję się wtedy całkiem znośny.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Upiorna Literatura, choć niektórzy mówią mi, że mam zdolności mówcze, to nienawidzę przelewać swych słów na papier ani rozmawiać o literaturze.
Ulubiony kolor Powiedzmy, że zielony i czarny.
Ulubione jedzenie Baklava, uwielbiam słodycze, a ten klasyczny grecki deser mógłbym jeść cały czas.
Przyjaciele Marina Nazarova und Alan DifShape
Dolldiaryicon Huh.

Lucas Cry - 16 letni syn Leraja. Został przygarnięty przez Felicię Cry po tym, jak jego ojciec tajemniczo zniknął. Mieszka razem ze swoją przybraną rodziną, jednak czeka na dzień, kiedy będzie mógł się przeprowadzić, gdyż nie chce być kolejną kulą u nogi dla Felicii. Choruje na psychopatię, którą biernie leczy (wbrew swojej woli). Jego głównym zainteresowaniem jest łucznictwo, choć interesuje go również obserwowanie i badanie zachowań ludzkich. Chodzi z Alanem.

Osobowość

Ze względu na swoją psychopatię, Lucas jest osobą zamkniętą w sobie i nielubiącą towarzystwa innych. Trudno mu nawiązywać przyjaźnie, gdyż nie wie, jak zachowywać się w towarzystwie. Zwykle mało mówi i woli siedzieć w ukryciu, a jeżeli już włącza się w dyskusję, to jest często sarkastyczny i oschły. Nie czuje się z tym osamotniony, choć czasem brakuje mu osoby, której mógłby się zwierzyć. Ma to podłoże chorobowe, lecz potrafi znaleźć sobie osobę godną nazwania mianem przyjaciela, między innymi taką osobą jest jego przyszywana siostra Marina.
 Lucasa po części nie obchodzi cierpienie innych, sam nawet lubi je zadawać. Na co dzień zwykle nie unosi się gniewem, lecz w wyjątkowych sytuacjach potrafi pokazać swoją drugą stronę. W przeszłości już kilka razy został karany za swoją porywczość i agresywność, prawie mordując swoich kolegów. Z wiekiem coraz lepiej szło mu kontrolowanie swoich emocji, lecz nadal nie są one stabilne.
Chłopakowi nie przeszkadza jego choroba, jednak musi ją leczyć ze względu na swoją niebezpieczną naturę. Znosi też terapię, by nie zawieść jego przyszywanej mamy. Zniknięcie ojca bardzo go zraniło, chociaż tego nie okazuje, to tęskni za nim i ma nadzieję, że kiedyś wróci. Między innymi z powodu ojca ma problem z zaufaniem w relacjach. Nie chce być zraniony znowu, boi się opuszczenia przez bliską mu osobę. Gdy już komuś zaufa, to jest bardzo przywiązany do tej osoby i poświęca jej dużo czasu. 
 Lucas bardzo lubi wysiłek fizyczny. Od małego ojciec trenował go w łucznictwie, jak i nauczał posługiwać się mocami. Chłopak nadal kontynuował trening gdy jego ojciec zaginął, sam ćwicząc nowe formy i rozwijając wachlarz możliwości. Już w wieku 16 lat opanował sztukę strzelania z łuku do perfekcji. W dążeniu do tego pomogła mu niebywała determinacja i chęć bycia perfekcyjnym w tym, co kocha robić. Lucas lubi też wygrywać, dlatego uwielbia zastrzyk adrenaliny, jaki daje mu startowanie w zawodach.
Pomimo wielokrotnego opuszczania lekcji i olewania materiału, Lucas to inteligentny chłopak. Potrafi znaleźć wyjście z fatalnych sytuacji, zachowując przy tym spokój. Ta cecha przydawała mu się niejeden raz, najczęściej z powodów finansowych. Przez brak większego dochodu finansowego musiał sam znaleźć poboczną pracę. Po wielu nieudanych próbach dostał robotę w małej, uroczej kawiarence. Robił to tylko dla swojej przybranej rodziny. Korzystał też czasami z nielegalnych i brudnych form pracy, których z biegiem czasu zaczął się wstydzić, jednak nez nich mogłoby być bardzo krucho, więc nadal zdolny byłby to tego typy wyrzeczeń.

Wygląd

Lucas ma średniej długości, czarne włosy, które najczęściej znajdują się w nieładzie. Jego oczy mają czarne białka. Chłopak ma heterochromię -  prawe oko zielone, a lewe turkusowe. Posiada bliznę na ustach. Ma ludzki, blady kolor skóry. Lucas mierzy 1.92 metra, ma całkiem umięśnioną sylwetkę. Całe jego ręce są pokryte tatuażami. Jeden z tatuaży na jego lewej ręce przedstawia pieczęć Leraja, symbolizujący jego ojca. Kolejny to wąż, który ciągnie się przez jego całe lewe ramię, symbolizujący miłość Lucasa do tych stworzeń. Większość lewej ręki pokrywają tatuaże kwiatów (słoneczników [szczęście], konwalii [czyste serce, powodzenie w miłości], lotosy [długowieczność], storczyki [czystość], lilie [niewinność], dziewięć róż [wieczna miłość]) i piór (siła wewnętrzna). Ma też identyczny tatuaż jak jego przyszywana siostra Marina - kotwicę. Jego prawą rękę pokrywają tatuaże pająków (śmierć, strach, więzienie), floksów (pech), fuksji (wrogość), hortensji (wrogość), rut (osamotnienie). Jednym z większych tatuaży na tej ręce jest płacząca czaszka w wianku, a z jej oczodołów wychodzą robaki. Kolejnym jest połamana para nożyczek (kłótnia).

Chłopak jako potomek jednego z demonów posiada też formę, którą może przybrać w innym wymiarze. Wyglądem przypomina zwykłego siebie, głównie ze względu na formę, jaką przybierał jego ojciec. Jego skóra jest jednak o wiele bledsza, prawie biała, na końcu rąk i nóg przechodząca w czerń i o wiele twardsza ze względu na kamienno-podobną strukturę i szpony. Na głowie wyrastają mu masywne, zakręcone rogi jak u barana. Ma też łuskowy ogon zakończony "strzałką". Jego uszy się wydłużają i wyostrzają, pokrywają się również czarnymi łuskami. Na ciele pojawiają mu się czarne wzory przypominające wyglądem symbole z pieczęci Leraja. W tym wymiarze ubrany jest w  czarną pelerynę/płaszcz odziedziczoną po ojcu. Zakrywa ona idealnie przód jak i tył, by lepiej ochraniać właściciela.

Klasyczny Potwór

014-Seal-of-Leraje-q100-1378x1357
Leraje - w tradycji okultystycznej, demon, markiz piekła. Rozporządza 30 legionami duchów piekielnych. W Sztuce Goecji jest czternastym, a w Pseudomonarchii Daemonum trzynastym duchem.

By go przywołać i podporządkować potrzebna jest jego pieczęć, która według Sztuki Goecji powinna być zrobiona ze srebra. Potrafi wywoływać wielkie bójki, potyczki i bitwy. Odpowiedzialny jest również za gangrenę na ranach wywołanych przez strzały z łuku. Potrafi świetnie posługiwać się dzirytem. Ukazuje się pod postacią łucznika, który jest ubrany w kolorze zielonym. Trzyma przy sobie łuk i kołczan.

Miejsce pochodzenia

800 lesbos fotolia 42543468 roy pedersen

Lesbos (gr. Λέσβος) – jedna z największych wysp na Morzu Egejskim. Należy do Grecji i wchodzi w skład prefektury Lesbos w regionie administracyjnym Wyspy Egejskie Północne. Wyspa położona jest w Azji (na azjatyckim szelfie kontynentalnym) u wybrzeży Turcji, od Azji Mniejszej oddzielają ją cieśniny Muslim na północy i Lesbijska na wschodzie. W południowo-zachodnie wybrzeże wcina się zatoka Kalonis. Stolicą i największym miastem wyspy i prefektury Lesbos jest Mitylena. W starożytności mieszkała tam Safona.

Relacje

Rodzina

Jedyną znaną rodziną Lucasa był jego ojciec, Leraj. Wychowywał on syna do 10 roku życia, po czym tajemniczo zniknął, nie pozostawiając po sobie żadnego śladu. Lucas nadal za nim tęskni i szuka sposobu, by go odnaleźć. Stara nie chować się do niego urazy, mając nadzieję, że jego zniknięcie ma jakieś głębsze znaczenie. Chłopak nigdy nie poznał swojej matki, nie wiedział nawet, kim była. Ojciec nie wyjawił mu również powodu zatuszowania tych informacji.

Leraj nauczył syna m.in. strzelania z łuku i podstaw działań wojennych. Wysłał go również na terapię, co nie spodobało się Lucasowi, który w tamtym okresie strasznie się buntował. Przez trudne dzieciństwo i chorobę chłopak dorósł szybciej, niż powinien, próbując pomimo trudów i przeszkód odnaleźć swoje miejsce na świecie.

Dalsza Rodzina

Za dalszą rodzinę Lucas uznaje swoje przybrane rodzeństwo i adopcyjną matkę, Felicię Cry. Chłopak ma z nią bardzo dobry kontakt, robi wszystko, by nie zawieść jej oczekiwań i odwdzięczyć się za udzieloną pomoc. Specjalnie, by dopomóc ją finansowo zaczął pracować w kawiarni i dorabiać na boku. Często też wyręcza Felicię w pracach domowych, sprzątając czy gotując (co nie kończy się zwykle dobrze). Kobieta bardzo kocha Lucasa i rozumie ciężar, z jakim się boryka, niekiedy jednak przerasta ją zachowanie chłopaka w szkole.

Z przyszywanego rodzeństwa najlepszy kontakt ma z Mariną i Kashirą. Z Mariną często spędza wolny czas, czatując czy wychodząc na miasto, by wyrwać ją z domu. Mogą na siebie liczyć w trudnych sytuacjach, dziewczyna wspiera też brata finansowo, jeżeli może. Nie popiera jednak jego niektórych decyzji, tak jak np. brudne roboty, do których przyznał się tylko jej. Marina chce jak najlepiej dla Lucasa, a Lucas dla niej. Z Kashirą złapał kontakt od pierwszej wizyty ze strony rodziny Cry. Bardzo polubił dziewczynę i od tamtego czasu dba o to, by nigdy niczego jej nie brakowało. Z resztą przyszywanego rodzeństwa - Simonem i Felixem - ma neutralne kontakty. Choć mieszkają pod jednym dachem, to rzadko ze sobą rozmawiają.

Przyjaciele

Lucas nie posiadał nikogo, kto mógłby nosić miano jego przyjaciela, dopóki nie został zaadoptowany przez Felicię i poznał tym samym Marinę. Przez całe dzieciństwo zawsze bawił się sam, bo każdy bał się do niego zbliżać. Chłopak przyzwyczaił się do tego po pewnym czasie, a poznanie Mariny, a później Alana podniosło go trochę na duchu i pokazało, że są osoby, które o niego dbają.

Znajomi

Jedyną znajomą Lucasa ze Straszyceum jest Celeste, choć łączy ich jedynie pasja do łucznictwa. Lucas znosi charakter dziewczyny na zajęciach, jednak woli nie rozmawiać z nią po szkole. Uważa dziewczynę za zbyt głośną i arogancką. Dodatkowo denerwuje go jej ciągłe narzekanie na swoją siostrę, która w jego oczach jawi się jako osoba spokojna i o wiele bardziej przystępna niż Celeste.

Chłopak ma też znajomych w swojej pracy i czasami zdarza mu się wyjść z nimi na miasto czy imprezę. To całkiem mili ludzie, jednak Lucas nie wkłada jakoś dużo wysiłku w ich znajomość. Są dla niego osobami z którymi od czasu do czasu można miło pogadać i czymś zająć wolny czas. Kiedy syn Leraja zaczynał pracę w kawiarni, jeden z młodszych pracowników na imprezie firmowej zaczepił go, przedstawiając się jako Rudy Ackermann i pytając, czy "to nie on był przypadkiem tym dzieciakiem, który złamał psychicznie dupka z ich klasy". Lucasa średnio obchodził już ten incydent, więc bez zbędnych ceregieli potwierdził, że on to zrobił, tym samym zyskując sympatię nieznajomego (tak naprawdę znajomego, bo był dawnym kolegą z przedszkola).

Lynx Coitchie

Wrogowie

Lucas przez całe swoje życie dorobił się wielu wrogów. Po przyjaciół ze szkoły, aż po nieznajomych. Największą nienawiścią darzył go dawny kolega z przedszkola, Artur. To właśnie przez Lucasa chłopak stracił nogę (co zostało wspomniane w BIO). Aż do końca przedszkola robił wszystko, by synowi Leraja było jak najgorzej. Rozwalał zabawki i zwalał winę na Lucasa, "niechcący" wylewał na niego swoje picie, naśmiewał się z jego choroby itp. O dziwno Lucas nie reagował na to wszystko agresywnie, a wręcz przeciwnie, po cichu znosił wszystkie upokorzenia. Trwało to aż do zakończenia roku przedszkolnego. Tamtego dnia Artur miał recytować wierszyk dla rodziców. Lucas postanowił skorzystać z okazji i odegrać się za wszystko, co mu zrobił. Kiedy Artur stał na środku sali, przygotowany do recytowania, nagle zaatakował go inny chłopak. Po chwili wszyscy chłopacy zaczęli bić i kopać malca, który mógł tylko się zasłaniać rękami, co i tak niewiele dało. Szybko zainterweniowali nauczyciele i rodzice, odciągając inne dzieci od Artura. Nikt do tej pory nie wie, że ten atak agresji wywołał Lucas - i nie miał przy tym żadnego poczucia winy.

Zwierzak

Lucas nigdy żadnego nie posiadał, ale od zawsze chciał mięć węża.

W dzieciństwie często obserwował dziką przyrodę, chodząc samotnie na spacery do lasu. Fascynował go świat wolnych i niezależnych zwierząt, nie uwięzionych przez człowieka. W pewnym sensie zazdrościł im takiej swobody. Zdarzało mu się przynosić do domu motylki czy inne owady w słoikach, jednak ojciec nakazywał mu je natychmiastowo wypuszczać. Gdy został zaadoptowany przez Felicię, całkowicie odciął się od tego dzikiego świata.

Miłość

Pewnego dnia zauważył, że ktoś go obserwuje. Zaczął uważnie analizować swoje otoczenie, jednak nie mógł domyślić się, kto to może być. Nieprzyjemnie uczucie towarzyszyło mu przez cały tydzień. Miał wrażenie, że wystarczy jeden niewłaściwy krok, a popełni jakiś straszliwy błąd. Po upływie tygodnia poznał chłopaka, lecz nie wywarł on na nim pozytywnego pierwszego wrażenia. Przedstawił się jako Alan i przeprowadził krótką rozmowę z Lucasem. Chłopakowi coś nie pasowało w Alanie, więc postanowił go unikać. Pech chciał, że często wpadali na siebie w korytarzu i wtedy Lucas został wciągany w szybkie konwersacje. Syn demona wkrótce zaczął przyzwyczajać się do Alana, uświadamiając sobie, że chciałby go bliżej poznać. Z dnia na dzień coraz bardziej przywiązywał się do zmiennokształtnego, chociaż próbował tego nie okazywać. Później stało się coś niespodziewanego. Wpadając na siebie po godzinach w szkole oboje byli czymś bardzo rozdrażnieni. Wdali się w kłótnię, która przerodziła się w wyznanie sobie wzajemnie najgłębszych tajemnic. W tamtym momencie przez głowę Lucasa przebiegła jedna myśl - zakochał się w nim. Te wszystkie krótkie rozmowy, przelotne spojrzenia, pytania wiszące w powietrzu sprawiły, że chłopak zapragnął czegoś więcej. Pragnął poznać jego najskrytsze marzenia, jego przeszłość, budzić się koło niego każdego ranka, być powodem, dla którego codziennie się uśmiechał... Lucas nigdy nie czuł tak silnych emocji i ich nagłość kompletnie go zaskoczyła. Postanowił zaryzykować i pod wpływem impulsu wyznał Alanowi swoje uczucia. Okazało się, że on też jest zakochany w Lucasie. Po tym wydarzeniu zaczęli ze sobą chodzić.

Relacje z...

Alan DifShape

Chłopak obserwował Lucasa od pewnego czasu, i to dosyć skutecznie. Kiedy synowi Leraja kończyła się powoli cierpliwość, wpadli na siebie pewnego dnia na korytarzu. Nie poprowadzili ze sobą jakiejś owocnej konwersacji, jednak po tym coraz częściej zaczęli się spotykać i rozmawiać, przez co Lucas całkiem zainteresował się Alanem. Nigdy nie zastanawiał się nad swoją orientacją, głównie przez psychopatię, która utrudniała mu darzenie drugiej osoby specjalnym uczuciem, lecz nie mógł zaprzeczyć, że nigdy nie pociągały go dziewczyny, w przeciwieństwie do chłopaków. Po pewnym czasie od trwania ich znajomości, zostali sami po szkole, gdzie jak zwykle zaczęli rozmawiać, jednak ich konwersacja skręciła na inny tor, niż przewidywali. Doprowadziło to do poznania przez Lucasa sekretu Alana, który i tak nie zraził chłopaka do zmiennokształtnego. Pd wpływem impulsu syn Leraja wyznał mu swoje uczucia, nie wiedząc tak naprawdę, czym one były. Alan, jak się okazało, odwzajemniał je i od tamtego czasu są ze sobą. Lucas stara się zabierać swojego chłopaka na ranki i vice versa, co może nie zawsze wychodzi im jakoś super romantycznie, ale obaj się starają. Choć stara się być z nim szczery, to są pewne rzeczy, o których jeszcze nie mówił Alanowi. Zamierza to zrobić w odpowiednim czasie i momencie. Na razie cieszy się, że odnalazł kogoś, kto go szczerze pokochał, bez względu na chorobę.

Marina Nazarova

Gdyby nie został zaadoptowany przez Felicię Cry, nigdy nie poznałby tej wybuchowej i zamkniętej w swoim własnym świecie dziewczyny. Od razu się z nią polubił, głównie z powodu, iż była najstarsza z rodzeństwa i najbardziej wyrozumiała. Z początku fascynowały go sprzęty dziewczyny, to, co potrafiła zrobić na komputerze, jednak z wiekiem mu to przeszło, lecz nadal bardzo dobrze się z nią dogaduje. Zawsze może zwierzyć jej się ze swoich problemów, nawet lepiej, niż potrafi zrobić tu u psychiatry. Marina stanowi jedną z osób, dzięki którym Lucas choć trochę podniósł się po stracie ojca i nie poddał się całkowicie chorobie. To ona namówiła go na zaczęcie intensywnej terapii, by móc lepiej kosztować życie. Dziewczyna też czasami wspiera go finansowo, wiedząc, że bardzo stara się pomagać rodzinie i dorabiać na boku.

Celeste

Z dziewczyną poznał się na zajęciach z łucznictwa. Udawał (i nadal to robi), że odpowiada mu jej towarzystwo, gdyż wolał nie zrażać do siebie osób na tych dodatkowych zajęciach. Celeste polubiła go jednak bardziej, niż się spodziewał, co trochę pokomplikowało sprawy. Lucas nadal starał się trzymać swój dystans, nie będąc przy tym niemiłym i oschłym. Córka Hel wydaje mu się zbyt nerwowa i pyskata, co w oczach chłopaka jest wielkim minusem. Dzięki niej poznał jej siostrę, Nocte, która okazała się zupełnym przeciwieństwem Celeste. Nie oznacza to, że Lucas często z nią rozmawia, o nie - uznał ją po prostu za miłą odmianę od tego, co zwykle słyszy od tej drugiej.

Kashira Cry

Z Kashirą nie dogadał się od razu, jednak po dłuższym czasie zbliżył się do dziewczyny, choć nie w takim stopniu, w jakim zrobił to do Mariny. Nie zmienia to faktu, że Lucas lubi rozmawiać ze swoją przyszywaną siostrą i robi to często, bo jest ona zazwyczaj w domu, w przeciwieństwie do Mariny, która dawno się wyprowadziła. Od czasu, gdy zaczął chodzić z Alanem, stał się trochę zazdrosny o Kashirę. Wiedział, że jego chłopak bardzo troszczy się o dziewczynę i przypominając sobie, ile razy słyszał o nim właśnie od siostry, nie mógł nie poczuć lekkiego ukłucia w sercu. Stara się to jednak ignorować, bo wierzy w wierność Alana, jak i lojalność Kashiry.

Rudy Ackermann

Rudy zaczepił Lucasa na jednej z imprez firmowych. Okazało się wtedy, że chodził z nim do tej samej grupy w przedszkolu, gdzie był dręczony przez Artura jak większość dzieci. Od czasu, gdy syn Leraja ostudził chęć dręczyciela do zaczepiania innych, stał się on swego rodzaju bohaterem dla Rudego. Po kilku latach ten szacunek gdzieś zniknął, a zastąpiła go po prostu przyjaźń. Obecnie są dobrymi znajomymi, rozmawiają ze sobą często w pracy i czasami wychodzą wspólnie na miasto. Rudy wydaje się być zainteresowany przyszywanym bratem Lucasa, Felixem, jednak sam stara się tego jakoś za bardzo nie okazywać. Demon średnio się tym przejmuje, bo jego relacje z bratem (lub raczej ich brak) pozostawiają wiele do życzenia. Wie, że Rudy to porządny i miły chłopak, który nigdy by nie skrzywdził przyjaciela.
Rudy to wysoki potwór morski o szczupłej figurze i zielono-morskiej skórze, pokrytej gdzieniegdzie lśniącymi łuskami. Nikt ze znajomych nie zna jego prawdziwego imienia, po wszystkim przedstawia się jako "Rudy". Przezywano go tak w podstawówce, więc aby pójść na przekór drwinom sam zaczął siebie tak nazywać. Jego rude włosy rzadko są ułożone, zwykle panuje w nich kompletny nieład, a grzywka niesfornie opada mu na oczy. Zawsze nosi bandanę na głowie, by choć trochę uporządkować chaos nazywany włosami. Jako potwór morski posiada długi, łuskowaty ogon i płetwy umożliwiające swobodne pływanie. Ma również uszy, łudząco przypominające te Mariny. Jego twarz zdobią drobne piegi oraz ciemnie kropki pod oczami, które swoją drogą mają łagodny, kremowy odcień wymieszany z czerwienią. Rudy to przyjacielski i miły chłopak, choć z początku może wydawać się aż nazbyt... otwarty. Łatwo się przywiązuje, jednak potrafi też szybko o kimś zapomnieć. Stara się sprawiać wrażenie osoby zawsze pogodnej i pozytywnie nastawionej do życia, gdyż woli, by inni nie widzieli jego słabości. Często też żartuje, zwykle w tych nieodpowiednich momentach.

Artur Weasley

W przedszkolu znalazł się nawet typowy dręczyciel klasowy, którym w tym przypadku był czarodziej Artur Weasley. Jego głównym celem stał się Lucas oraz osoby z bliskiego środowiska chłopaka, co poskutkowało tym, że po dłuższym czasie stracił on wszystkich znajomych i nikt nie chciał z nim przebywać. Lucas ignorował zaczepki chłopaka, bo tak naprawdę nie obchodziło go to, co działo się wokół niego. Umiał też sam się bronić, więc nawet nie czuł strachu przed Arturem. Po pewnym pechowym wydarzeniu czarodziej całkowicie znienawidził syna Leraja. Lucas chciał mu tylko pomóc po wypadku, jednak zapomniał o pewnych... właściwościach swojego dotyku, jeśli chodzi o rany postrzałowe. Po tym demon został surowo ukarany i musiał zmienić szkołę, gdyż uznano, że zrobił to z premedytacją. Nie mógł nic na to poradzić, bo nauczycielki były po stronie Artura, głównie z powodów materialnych. Jego ojciec prowadził firmę i cała rodzina miała na swoim koncie o wiele więcej pieniędzy, niż opiekunki dostałyby przez całe życie. Na szczęście od przedszkola drogi Lucasa i Artura nigdy więcej się nie skrzyżowały.

Zainteresowania

Łucznictwo

To jedno z zainteresowań, które do krwi wpoił mu ojciec. Od małego uczył go sztuki skupienia i opanowania, jaka jest potrzebna przy tej dziedzinie walki. Gdy chłopak już podrósł, dostał swój pierwszy prowizoryczny łuk na urodziny. Wiele razy ranił się nim, nie trafiał, jednak po wielu ciężkich treningach powoli opanował podstawy łucznictwa. Później szło mu jak z górki, głównie dzięki wrodzonemu talentowi. Teraz właśnie zajęcia z strzelnictwa jak i własnoręczne tworzenie łuków stały się jego główną formą spędzania miło czasu.

Sprzątanie

Choć może wydać się to dziwne, to Lucas polubił sprzątanie również z powodu ojca. To właśnie on mu dawał dużo obowiązków domowych, polegających głównie na odkurzaniu czy ścieraniu kurzy, a chłopakowi to nie przeszkadzało. Może tylko z początku był lekko niezadowolony i czuł się jak kura domowa, jednak wkrótce widok czystego i lśniącego mieszkania wypełniał go dumą i zadowoleniem, a sam proces sprzątania bardzo go relaksował. I tak, bardzo nie lubi brudu i zarazków, co czyni z niego lekkiego pedanta.

Sztuka wojenna

Może nie powinna to być czymś, czego uczy się małe dzieci, to jednak Lucas w dzieciństwie poznał główne zasady planowania wojen i bitw. Nie okazało się to jakąś przydatną wiedzą, jednak rozwinęło w chłopaku zdolność logicznego planowania i opracowywania strategii, co było już o wiele bardziej przydatniejsze. Teraz zazwyczaj wykorzystuje wszystko, czego się nauczył do szantażowania ludzi i umiejętnego zdobywania tego, co chce. A jeśli kiedyś miałby planować wojnę, to też potrafiłby spełnić do zadanie. 

Po czym go rozpoznać?

  1. Jest jedną z najwyższych osób w Straszyceum - mierzy 192 cm.
  2. Posiada tęczówki innych kolorów, a białka w jego oczach są czarne.
  3. Ma rzucające się w oczy tatuaże.
  4. Na jego wardze widnieje drobna blizna.

Niezapomniane cytaty

  • Cytat1 Nie jestem typem "bad boya", za którym szalałyby dziewczyny. Cytat2 - jego nastawienie do flirtu.
  • Cytat1Może nie masz przyjaciół, ale masz kochanego brata adopcyjnego, który jest psychopatą!  Cytat2 - podczas rozmowy z Mariną.
  • Cytat1Życie czasami toczy się w takim dziwnym kierunku, który wydaje się zły, jednak chyba o to chodzi - po prostu toczy się dalej, nieważne, czy dobrze, czy źle. Cytat2 - fragment ze zniszczonego dziennika

Drop Dead Diary

Ksywki: Luke (nazywany tak tylko przez Marinę)
Ulubione Powiedzonko: "Nie jestem twoim interesem."
Najbardziej lubi: Dziką przyrodę, strzelanie z łuku i wywoływanie bójek, by patrzeć, jak różni idioci okładają się bez powodu. Obserwowanie zachowań potworów i ludzi zawsze jest ciekawym zajęciem.
...a najmniej: Tłumów, głośnych miejsc i ludzi... nie lubię też, jak ktoś wtrąca nos w nie swoje sprawy.
Zwierzak: Bardzo mnie to dołuje, ale nie mam żadnego. Wiele swych dni w dzieciństwie spędziłem wśród dzikich zwierząt obserwując ich zachowania i przyzwyczajenia, lecz nadal brakuje mi wiernego kompana.
Nie rusza się z domu bez: Łuku... chociaż jeżeli dłużej się nad tym zastanowić, to on cały czas jest przy mnie, nawet, jeśli go nie widać.
Ulubiony kolor: Czarny i zielony, pozwalają się dobrze maskować ani nie są krzykliwe.
Sekrety jego pokoju: Przez to, że posiadam dość liczne przyszywane rodzeństwo, to mamy mało miejsca do dyspozycji. Szczęśliwym trafem mam jednak pokój tylko dla siebie, a Simon i Felix śpią we wspólnej sypialni. Nie ma w nim nic specjalnego, głównie plakaty moich ulubionych zespołów, proste, dosyć obszerne łóżko stojące przy ścianie, obdarta szafa, która jest pewnie starsza ode mnie, ale nadal dobrze spełnia swoją funkcję oraz biurko, choć rzadko z niego korzystam. Nie chciałem zawracać mamie głowy malowaniem pokoju na nowo, więc od 6 lat ściany mają ten sam ciemnoniebieski odcień. Na podłodze leży gruby, puchaty dywan i korzystam z niego częściej niż z biurka, jeśli chodzi o pisanie lub odrabianie lekcji. Z niewiadomych powodów mam również komodę umieszczoną naprzeciw łóżka. Stoi na niej pusta kula po nieżywej już rybce starego lokatora. Nigdy nie mogę się zebrać, by ją wynieść (kulę, nie rybkę - tej już dawno tam nie ma).
Ciekawostka: Nie boję się robaków, oprócz jednego - czy wiesz jakiego?

Ciekawostki

  • Obchodzi urodziny 12 grudnia.
  • Jest spod znaku Strzelca.
  • Lucas jest orientacji homoseksualnej.
  • Bardzo nie lubi cynamonu.
  • Prawie zawsze śpi bez koszulki i w długich dresach.
  • Imię "Lucas" oznacza "światło". Jeden z apostołów z Biblii podróżujący ze św. Piotrem nosił imię Łukasz(polski odpowiednik Luke) i możliwe, że ojciec nazwał tak chłopaka celowo.
  • Nieznane jest prawdziwe nazwisko Lucasa. Nie było o nim wzmianki ani w dokumentach, ani sam chłopak go nie pamięta.
  • Ma niski i bardzo spokojny głos, przez co jego śpiew jest całkiem przyjemny dla ucha. Czasami zdarzało mu się śpiewać kołysanki dla młodszego rodzeństwa, a Marina i Kashira nadal uwielbiają słuchać, jak chłopak śpiewa.
  • Tatuaże na jego lewej ręce symbolizują same dobre rzeczy, a na prawej natomiast samych złych.
  • Jest fanem normalskiego cyklu książek fantastycznych pt. "Pieśń Lodu i Ognia"autorstwa George'a R.R. Martina. Lubi też serial na podstawie tych powieści.
  • Tatuaż kotwicy zrobił sobie wspólnie z Mariną w tym samym czasie. Zapoczątkował on jego pasję do tej formy rysunku. Bardzo szybko zapełnił nimi obie ręce, dobierając uważnie znaczenia każdego tatuażu.
  • Można przyzwać go, rysując na ziemi symbol Leraja. Lucas potrafi też sam się teleportować do danego miejsca, jednak ma to ograniczony zasięg.
  • Posiada tylko jeden łuk, który jest prezentem od ojca. Nie można go zniszczyć, dodatkowo można go przywołać i odwołać w każdej chwili, jednak to umie robić tylko Lucas.
  • Na wyspie Lesbos w starożytności mieszkała poetka Safona, która darzyła specjalnym uczuciem kobiety, a od samej nazwy wyspy pochodzi określenie lesbijka.
  • Lucas uwielbia porządek i bardzo dba o higienę osobistą.
  • Po szkole pracuje w małej kawiarni, dorabiając jako kelner.
  • Ma kontakty w różnych studiach tatuażu, dzięki czemu w tak młodym wieku mógł bez zgody rodzica ani opiekuna prawnego ozdobić swoje ciało. Jeden z pracowników salonu załatwił mu pracę w kawiarni. 
  • Lucasa fascynuje obserwowanie zachować innych, gdy postawi się ich w ekstremalnych sytuacjach. Jednakże lubi też badać zwykłe emocje, by móc lepiej zrozumieć otaczający go świat i lepiej się w niego wpasować ze swoją chorobą.
  • Lucas nie ma specjalnych planów na przyszłość, choć od czasu poznania Alana zastanawiał się nad założeniem rodziny... nie sądzi jednak, by to się spełniło.
  • Leczenie psychopatii wychodzi mu powoli na dobre, czego efektem może być odczuwanie silniejszych uczuć takich jak miłość.

Osiągnięcia

ZF9CfMY
Lucas Cry zdobył pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Styczeń 2017!

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki