FANDOM

I nawet w Paryżu nie zrobią z owsa ryżu...

— Do Blair DeGhoul w debiucie.

Lonnie Luisa Von Vamps
Uczeń Glassesum
Lonnie z bazy by Rochi
Wiek Przeżyłam już ponad trzy wieki, a i tak czuję się jak nowo narodzona wampirzyca.
Zabójczy Styl Sekret moich zawsze trafionych stylizacji to plisowane spódniczki, rajstopy, lakierki oraz nienaganna fryzura i błyszczące dodatki.
Dziwaczna wada Kiedyś moją największą wadą był mój fioletowy odcień skóry. Nikt takiej wcześniej nie miał i myślałam, że to powód do wstydu... teraz widzę, że to wspaniale mieć coś charakterystycznego tylko dla mnie.
Zwierzę Nie przepadam za odpowiedzialnością przy opiece nad pupilami, więc... brak.
Ulubione zajęcie Lubię malować paznokcie, nie przechwalając się jestem w tym specjalistką.
Najbardziej irytująca rzecz Nie znoszę, kiedy ktoś wgapia we mnie swój wzrok, zwłaszcza jak wykonuję pracę.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Muzyka i plastyka. Nie przepadam za rysowaniem, ale... to najprostsze znane mi przedmioty szkolne.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Fizyka. Gdybym nie była martwa, pewnie zaliczyłabym zgon na tych lekcjach.
Ulubiony kolor Czerwony i purpurowy.
Ulubione jedzenie Pieczona szynka z migdałami i sosem truskawkowym.
Przyjaciele Daisy O'Liliac,Violetta Vanderfield, Miusa Harumi, Cotton Lightley.
Dolldiaryicon Pamiętnik Lonnie Von Vamps

Lonnie Von Vamps - wampirzyca, rodowita Włoszka. W szkole i dla swojej rodziny przybiera maskę dystyngowanej i chłodnej "damy z wyższych sfer"  choć jest bardzo wrażliwą dziewczyną. Wydaje się być sceptyczką, która nie dba o swoich najbliższych, również to stwierdzenie jest błędem, stwarza pozory zołzowatej, głównie z uwagi na fakt iż nie lubi gdy ktoś szuka w niej "pomocy" w swoich sprawach a do cudzego istnienia upiorka się nie wtrąca. Jej zainteresowania to prawo oraz czytanie, jest także zapaloną kolekcjonerką.

Osobowość

Loonie jest jak twierdzi "damą", rodzina dziewczyny pochodzi z wyższych sfer. Co do samej osobowości wampirki... Lonnie jest opanowaną i lekko wyniosłą osobą. Sprawia wrażenie głuchej i zimnej oraz obojętnej na jakiekolwiek emocje. Dziewczyna stara się jak może, by podtrzymać swoją opinię "zimnej i twardej", w gruncie rzeczy udaje kogoś, kim nie jest. Nikt, absolutnie nikt nie wie, że wampirka uwielbia naturę, płacze na filmach lub gdy coś zepsuje oraz codziennie ogląda zachód słońca, wspominając jej rodzinny dom. Dziewczyna to też skryta romantyczka, mimo pozorów jest bardzo krucha i łatwo ją obrazić lub zranić. Lonnie to lekka fajtłapa, zdarza jej się zbić wazon czy miskę. Przed rodziną udaje kompletnie wycofaną, a czasem zwyczajnie tępą, byleby nie zamęczli jej pytaniami. Nie przepada za głośnymi osobami, konfliktami i trudnymi sytuacjami. Mimo to rzadko się poddaje, jeśli już to po kilkunastu podejściach.

Wygląd

Loonie to dziewczyna o przeciętnym wzroście. Jej włosy są długie, sięgające ud, w kolorze czarnym. Oczy wampirki mają kolor brązowy, a brwi czarny. Skóra Lonnie ma fioletowy odcień, w związku z tym wampirka miała w przeszłości wiele kompleksów. Dłonie dziewczyny sprawiają wrażenie "przesuszonych", ma również małe, migdałowe paznokcie.

Relacje

Sympatię Lonnie trudno zdobyć. Wampirka preferuje osoby o spokojnym charakterze, podobnym do swojego. Nie ma nic do żywiołowych osób, ale trzyma je na dystans. Można powiedzieć, że wampirka jest pod względem przyjaźni i znajomości wybredna.

Rodzina

Lonnie jest córką pary wampirów. Matka dziewczyny to wysoko ceniona pani prezes w firmie z kremami przeciwsłonecznymi, ojciec natomiast był założycielem Glassesum i zginął pod murami pierwszego projektu, dziadek i babcia (oraz inne osoby w rodzinie Loonie) mieszkają w średniowiecznym zamku w rodzinnym kraju dziewczyny. Jednocześnie szczycą się sławą okolicznych "wyższych sfer", krążą plotki, że przodkowie Loonie (Ci, którzy nie stali się Wampirami) pochodzili ze szlacheckiego rodu. Lonnie urodziła sie wampirem, nie przeszła zmiany.

Przyjaciele

Daisy O'Liliac

Najlepsza kumpela Lonnie.

Violetta Vanderfield

Mają przyjacielskie relacje, może z uwagi na taką samą rasę.

Miusa Harumi

Miusę poznała na kółku dziennikarskim. Lonnie przyszła na niego dlatego, że musiała wpisać coś do "aktywności pozaszkolnej", gdyż wtedy świadectwo lepiej wygląda. Lonnie spodziewała się strasznych nud na tych zajęciach. Jednak dzięki zaangażowaniu, ciekawości i wkładania w kółko całego serca Miusa przekonała wampirkę, by została. Jak się można domyślić, po paru spotkaniach potworki się zaprzyjaźniły. Nawet kiedy Lonnie przeniosła się do Glassesum nadal utrzymują sporadyczny kontakt.

Ally "Octo" Pus

Lonnie bardzo lubi towarzystwo ośmiorniczki, która emanuje swoją pozytywną energią i są często razem widywane.

Cotton Lightley

Dobra znajoma Lonnie, ich relacje są przyjacielskie, ale praktycznie nic je nie łączy.

Otto VonRust

Dobry przyjaciel wampirki, któremu dziewczyna często zwierza się ze swoich problemów, wie, że zawsze może liczyć na ciepłe słowo ze strony ducha.

Wrogowie

Winnie Clawson

Wampirka szczerze nie znosi swojej wysportowanej i głośnej wilkołaczej sąsiadki Winnie Clawson. Z Resztą vice-versa. Według Lonnie jest "Żywą, włochatą kulką zszarpanych nerwów". Lonnie nie przepada za wilkołakami, ale nie okazuje tego publicznie. Nie chce, by wziętą ją za jakąś pospolitą rasistkę.

Judy Prima West

Kolejna rywalka Lonnie, wampirka nie lubi Judy z uwagi na jej podejście do życia, ale nie są jakimiś nemezis, po prostu się nawzajem unikają.

Miłość

W (nie)życiu Lonnie przewinęło się kilka chłopców. Były to jednak baaardzo krótkie znajomości, dzięki kochanemu ojczulkowi i dziadkowi wampirki.

 Zdolności 

  • Wampirze moce Lonnie posiada specyficzne i wyjątkowe tylko dla wampirów moce. Dzięki nim może się np. zmienić w nietoperza, czy hipnotyzować. Zdobyła je po tym, jak pomogła uratować życie jakiejś normalski na ulicy.
  • Długowieczność: Jako wampir Lonnie jest długowieczna, czyli żyje o wiele dłużej niż zwykły człowiek.
  • Odbicie w lustrze - pomimo bycia wampirem, Lonnie posiada odbicie lustrzane.
  • Wrażliwość na słońce: Będąc wampirem, Lonnie jest bardzo wrażliwa na światło. W szczególności na światło słoneczne.

Zainteresowania

  • Czytanie: Wampirka to zagorzała czytelniczka, nie jest wybredna pod względem gatunków, choć preferuje kryminały i książki podróżnicze.
  • Kolekcjonerstwo: Lonnie uwielbia kolekcionować przeróżne rzeczy, od kapsli po buty.
  • Prawo: Wampirka niezwykle interesuje się upiorzym prawem, lubi poznawać nowe kodeksy i wszelkie zmiany.

Niezapomniane cytaty

Ech...krew, to takie staroświeckie. Że co jak wampir to zawsze musi być krew, jakby to nie mogła być Coca Cola, sok czy mleko.

—- w odcinku

Nie będę Twoim Caritasem, kochana.

—- do kuzynki

Ja Ci mówię, ze umiem czytać w myślach a Ty się martwisz że to z Tobą jest coś nie tak?

—- Do Blair DeGhoul

Jeśli dowie się o tym dyrektorka to nas zabije, a jeśli dowiedzą się o tym moi rodzice to zabiją mnie po raz drugi.

— W debiucie.

Drop Dead Diary

  • Moja Buu-nikalna cecha: Dostrzegam! I choćbyś nie wiem jak się starał, ja zawsze odgadnę Twoje emocje.
  • Ksywka: Lu, Lunia
  • Ulubione powiedzonko: Acha, super.
  • Sekrety jej pokoju:  Obecnie dziewczyna mieszka u swojej cioci.
  • W szkole najbardziej lubi: Muzykę i plastykę
  • ...A najmniej: Fizykę
  • Nie rusza się bez: Opaski do włosów i czerwonej teczuszki.

Ciekawostki

  • Uwielbia patrzeć na zachody słońca
  • Cierpi na bezsenność, więc nigdy nie śpi.
  • Imię dziewczyny czyta się "Luni", znaczy to, że pochodzi od słowa "Luna", które w przetłumaczeni z włoskiego oznacza "Księżyc".
  • Lonnie jest leworęczna.
  • Nie jest wegetarianka, aczkolwiek stroni od picia krwi. Zdecydowanie woli mięso, niż ten płyn w czystej postaci.
  • Upiorka ma alergię na paprykę.
  • Wampirka uwielbia wszelkiego rodzaju napoje gazowane. Zwłaszcza oranżadę.
  • Poprawna pisownia imienia dziewczyny to Lonnie, jednak wszyscy jej bliscy piszą jej imię bez jednego n i z dodatkowym o, czyli "Loonie", wampirka nie znosi, gdy ktoś przekręca jej czy czyjeś imię i wyraźnie daje znak, że jej się to nie podoba.

Wystąpienia

Klasyczny potwór

Wampir

Wampir – fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość oraz ogromna siła.

Pierwsze wampiry pojawiły się w książce "Dracula" Brama Stokera, która powstała w XIX wieku. Zgodnie z wierzeniami, wampir to zmarły, który wstaje z grobu i wypija ludzką krew. Istoty te w wielu książkach i filmach zostały unicestwiane za pomocą kołków. Było można się przed nimi ochronić wieszając czosnek na drzwiach i oknach oraz nacierać kominki, drzwi i okna, aby wampiry się nie dostały. Oprócz tego, stosowano także wodę święconą i krzyże. Według Brama Stokera, Dracula miał wyrazistą twarz o ostro zarysowanych nozdrzach. Na zaciętych ustach, widocznych pod sumiastymi wąsami, rysował się wyraz okrucieństwa, a ostre białe zęby wychodziły na wargi zaskakująco czerwone, jak na człowieka w tym wieku. Uszy miał blade i szpiczaste, a paznokcie długie i przycięte w szpic. A co najdziwniejsze, środek jego dłoni był owłosiony.

Miejsce pochodzenia

Włochy

Włochy - państwo leżące w Europie Południowej, posiadające na swoim terytorium dwie enklawy: San Marino na północy i Watykan na terenie stolicy kraju, Rzymu. Włochy cechuje wyżynny i górzysty krajobraz.

Praktycznie cały kraj reprezentuje klimat podzwrotnikowy i roślinność śródziemnomorska. Całkowita granica lądowa Włoch wynosi 1932,2 km. Sąsiadują z Francją – 488 km granicy, Szwajcarią – 740 km, Austrią – 430 km i Słowenią – 232 km. Wewnątrz terytorium Włoch znajdują się ponadto dwa państwa-enklawy: San Marino (39 km granicy) i Watykan (3,2 km). Linia brzegowa jest dość dobrze rozwinięta, długość wybrzeża wynosi aż 7600 km. Oblewają je wody kilku akwenów Morza Śródziemnego: Morze Liguryjskie, Morze Tyrreńskie, Morze Jońskie i Morze Adriatyckie. Zachodnie wybrzeże półwyspu jest rozczłonkowane wieloma zatokami (Gaecka, Neapolitańska, Salerno) i skalistymi przylądkami.

Galeria

Galeria rysunków

  w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Luty 2016-"Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Trichella Von Vamps
  • Kwiecień 2016-Zmiana znaków z "Trichella Von Vamps" na "Lonnie Von Vamps"
  • Kwiecień 2016-Pojawia się strona i pełen art wampirki.
  • 16-Kwiecień 2016-Lonnie postanawia zmienić szkołę i składa papiery  do Glassesum.