FANDOM

Jestem metalowcem, nie pastel gothem. Co jest z tobą nie tak, nie widzisz różnicy?
Lino Luca Sacrilegium
Uczeń Monster High
Pastelowo i gejowsko.
Wiek 123 lata.. Przyszedłem do tej szkoły, ponieważ musiałem.
Zabójczy Styl Uwielbiam kontrastować kolory na moim ciele z czarnymi ubraniami. Najlepiej z logo najlepszy zespołów heavy-metalowych. Jakieś ostre części i poszarpane końce też są mile widziane.
Dziwaczna wada Podobno skłanianie do grzechu poprzez moją mowę i aurę jest wadą. Ale dla mnie to naturalne. Cała moja rodzina tak ma, więc uważam, że to inni mają problem. Nie ja.
Zwierzę Mam w domu zwierzaka o imieniu Simonia. Moja biedna kotka, musiała zostać w domu, bo zrobiłaby za dużo bałaganu w tej budzie.
Ulubione zajęcie Lubię zwiedzać ciekawe miejsca i szkicować najpiękniejsze zabytki. Nieważne gdzie, nieważne kiedy. Najważniejsze, żeby była muzyka, kartka i ołówek.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ludzie śmieją się z mojej skóry. Nie rozumiem, przecież jest piękna i taka kolorowa. Co jest w tym złego? Oni mają takie nudne kolory skóry, ale nie muszą się ze mnie nabijać.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Sztuka.. Mam do robót manualnych naturalny, nieludzki talent.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie wiem.
Ulubiony kolor Czarny i większość pastelowych kolorów. Bardzo ładnie ze sobą wyglądają. I przypominają mi rodzinkę.
Ulubione jedzenie Spaghetti z truflami z piekła rodem. A dodatkowo chianti.
Przyjaciele Jestem tu nowy.
Dolldiaryicon Pff.

Lino Luca Sacrilegium - 123-letni demon z limitowanej, włoskiej edycji. Należy do małej rodziny Sacrilegium z Orvieto - a dokładnie z kaplicy znajdującej się w tym mieście. Jego przodkowie zostali stworzeni za pomocą fresku Piekło Luca'i Signorelliego, dlatego różni się od innych demonów.

Osobowość

Lino jest bardzo rodzinnym potworem. Można powiedzieć, że jest swojej rodzinie oddany jak pies. Bardzo poważnie bierze praktykowanie rodzinnej tradycji, więc trudno go namówić na zmianę. Jest dumny ze swojego pochodzenia oraz swojej kultury i nie pozwoli nikomu oczerniać jego rodziny.
Jego podstawową cechą jest duma. Uważa, że nie ma powodu do wstydu, nawet jeśli inni tego nie rozumieją. Wolałby umrzeć, niż pozwolić aby jego duma została zniszczona. Także jest bardzo pewny siebie. Czasem zdarza mu się przeceniać siebie, albo nie doceniać innych. Czasem także uważa innych za gorszych od siebie, ale zazwyczaj dotyczy to innych, zwykłych demonów.
Nie uważa, że to co robi jest złe, nawet gdy kogoś namawia do kradzieży. Nie rozumie, dlaczego dobroć jest lepsza od czynienia zła. Nie jest materialistą, ale lubi sprawiać innym przykrość. Nie uważa tego za coś okrutnego, lecz śmiesznego. Jednak jest zbytnim konformistą, aby samemu coś zrobić, więc każe innym odwalać za niego robotę.. Aby później na nich naskarżyć i się śmiać z nich.
Właśnie to przeszkadza mu w zrozumieniu mentalności innych potworów. Próbuje zrozumieć, ale nie może, gdyż został nauczony innych zasad. Nie rozumie, czemu inni tego nie tolerują. Dla niego takie zachowanie jest moralnie akceptowalne, więc dlaczego dla innych nie?
Uwielbia dzieła sztuki i zabytki. Zrobi wszystko, aby zobaczyć ulubionych twórców. Na szczęście może przebywać w kościołach/katedrach. Sam nie ma w nich żadnych mocy oraz obecność w tym miejscu szczypie, ale czego się nie robi dla pięknych arcydzieł?

Wygląd

Mimo iż jest demonem to nie wygląda jak stereotypowy demon z filmów. Jest to spowodowane jego pastelowym, różnokolorowym kolorem skóry. Jego głowa i piersi są jasno-niebieskie, potem kolor skóry przemienia się w delikatny róż, aby od łydek przeobrazić się w szary. Nie ma on ogona, ale za to ma niebiesko-różowe skrzydła przypominające te nietoperza. Oczywiście ma też rogi, schylone do dołu, podobne do kozy.
Nie można powiedzieć, że nie jest przystojny, gdyż jest. Pewnie byłby jeszcze przystojniejszy, gdyby nie miał długich, jasno-niebieskich włosów w każdą stronę świata. Ale bardzo mu się to podoba. To jest jeden ze znaków rozpoznawczych rodziny No jeszcze są pastelowe kolory i wyglądanie jak sukkub/demon z bajki dla dzieci, ale ćśś
Zazwyczaj nosi czarne ubrania z logo różnych zespołów heavy-metalowych. Ale nie boi się też ubierać w pastelowe kolory, gdyż nie widzi w tym nic obraźliwego i wstydliwego. Może nawet chodzić nago, ale go niestety zawieszą.

Relacje

Rodzina

Lino jest bardzo rodzinnym demonem. Jest bardzo dumny z tego, że należy do rodziny . Nie wstydzi się tego, że jego rodzinna jest inna niż wszystkie. I że nie ma w niej kobiet, więc może być wspaniała gejowska orgia
Szczerze mówiąc, nie jest pewien kogo kocha najbardziej. Chyba swojego ojca - Luciano. Ale kocha też swoich dwóch młodszych braci - Lucio i Luigi'ego. Są dla niego prawie jak przyjaciele.

Dalsza rodzina

Nie ma problemów ze swoją dalszą rodziną. Kocha wszystkich swoich wujków, kuzynów i dziadków. Bardzo się cieszy, że może należeć do tej małej, diabelskiej społeczności i ucztować chaos. Uwielbia swoich wujków zwłaszcza od strony ojca.

Przyjaciele

Ma całkiem dziwne relacje z Mary Unlock. Można je określić jako przyjaźń, ale jest ona bardzo złośliwa. Najpierw często się kłócili z powodu podejścia Lino do typowych demonów, ale znaleźli wspólny język i zostali coś w stylu przyjaciółmi.

Koleżanką Lino jest Eri Utamaro, która tak jak on lubi podróże. Czasem też rozmawiam z Markiem.

Miłość

Lino nie uznaje miłości za nic wartościowego, więc nie czeka na zdobycie drugiej połówki. Nawet jeśli kogoś znajdzie, nie jest pewien, czy nie zdradzi.

Zwierzę

Ma kotkę Simonię, którą niestety musiał zostawić w domu. Bo jest wcieleniem zła jak właściciel. Ta szaro-zielona kotka jest dumą właściciela, który zawsze ją ze sobą zabiera, gdy może. Ma ona urok, który pomaga Lino namawiać innych do zła. Są bardzo zgranym zespołem.
Według legendy Simonia to tak naprawdę biskup z XIV w, który został przeklęty za sprzedaż posad w swoim kościele. Ale nie jest to potwierdzone. Jednak zawsze można go nazwać po legendzie.

Miejsce pochodzenia

Duomo-di-orvieto-1
Włochy - (wł. Italia, Repubblica Italiana), państwo położone w Europie Południowej, na Półwyspie Apenińskim, będące członkiem Unii Europejskiej oraz wielu organizacji, m.in.: NATO, należące do siedmiu najbardziej uprzemysłowionych i bogatych państw świata – G7.

Orvieto - miasto i gmina we Włoszech, w regionie Umbria, w prowincji Terni.

Klasyczny potwór

Demon
Demon - (stgr. δαίμων daimon – dosłownie ten, który coś rozdziela lub ten, który coś przydziela, także: nadprzyrodzona potęga, dola; łac. daemon), istoty występujące w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, które zajmują pozycję pośrednią między bogami a ludźmi, między sferą ziemsko-ludzką, materialną, a sferą boską, czysto duchową; istoty o cechach na wpół ludzkich, na wpół boskich; najczęściej są to nieprzyjazne człowiekowi duchy, związane pierwotnie z pojęciem nieczystości sakralnej.

Zainteresowania

Muzyka metalowa

Chłopakowi ten typ muzyki został zaprezentowany przez tatę. Kiedy miał jakieś 10 latek, ojciec zaprosił go do swojego gabinetu i kazał mu razem z nim słuchać jego ulubionych kawałków zespołu Martwa Spluwa. I co ciekawe, spodobało mu się. Tak bardzo, że kiedy jego ojciec i on mają wolne, siadają sobie w gabinecie i słuchają najnowszych utworów ich ulubionych zespołów.
Czasem chodzi na koncerty, ale samemu jest nudno. A tata nie pójdzie, bo nie ma kiedy.

Malowanie i rysowanie

Lino zawsze uważał, że malunkiem można zdobyć świat. Gdy oglądał wszystkie freski w swoim domku z krzyżem, zastanawiał się. Jak się udało takie piękno przedstawić? Czy można namalować coś jeszcze piękniejszego? Co myślał autor, malując to arcydzieło.
Naturalnie sam musiał spróbować. Najpierw szkicował. Szkicował freski, które już pamiętał na pamięć. Szkicował witraże. Szkicował wszystko, co widział. Potem tworzył z głowy. Kiedy już był pewniejszy swoich umiejętności, zaczął malować. Czasem się poddawał, ale po chwili wracał.

Zwiedzanie zabytków

To hobby wiąże się z poprzednim. Lino często się zastanawiał jak wyglądają inne miejsca. Słyszał, że niektóre są nawet piękniejsze od jego domku, ale nie do końca wierzył. Kiedy miał 18 lat, pojechał do Asyżu z klasą. Nie lubił jej, ale był ciekawy jak wyglądają inne miejsca. Gdy dotarł do bazyliki Franciszka, był wniebowzięty oraz zaskoczony. Nie wyobrażał sobie miejsca TAK dużego i wspaniałego. Od tego momentu uznał, że musi zobaczyć więcej wspaniałych zabytków.
Niestety zazwyczaj nie ma czasu, albo możliwości.

Biografia

Sto dwadzieścia trzy lata temu urodził się nasz piękny demonek. Jego matka nie jest znana (ale podejrzewa się jakąś sukub o zajście w ciążę, aby podniecać fetyszystów). Nie jest to jednak ważne, gdyż i tak nigdy nie widział rodzicielki.
Jego ojciec - wielkiej sławy striptizer w gejowskim klubie demon od początku kształcił go na porządnego demona. Uczył jak oszukiwać, mamić zdobyczami, namawiać do złego i generalnie czynić zło. A czasem nawet uprawiać seks z "heteroseksuanymi" facetami, ale ćśś.. Nie słyszeliście tego ode mnie. Było zabawnie, miło i radośnie.
Kiedy Lino miał 14 lat, urodził się jego braciszek - Lucio. Pokochał on go w swój, diabelski sposób. Często zdarzało im się zbroić i kłócić, ale to tylko wzmacniało braterską więź.
W wieku 15 lat Lino po raz pierwszy poszedł do szkoły dla małych, pastelowych demonków. Oczywiście nikt go nie lubił, gdyż był zbyt fajny. Dlatego kiepsko wspomina tę szkołę. Źle wspomina prawie wszystkie szkoły, w których był, gdyż albo uważał wszystkich za kretyni, albo wszyscy uważali go za dupka.
W wieku 24 lat, dokładnie w urodziny jego młodszego brata, urodził się jego kolejny braciszek - Luigi. Oczywiście też go pokochał, ale wobec niego był odrobinę milszy, gdyż urodził się o wiele słabszy niż normalne demony. Nie tylko był wcześniakiem, ale jego matka miała problemy ze zdrowiem.
Życie płynęło mu powoli. Albo podróżował, albo coś malował, albo bawił się z rodziną. W wieku 40 lat zaczął swoją praktykę jako prawdziwy demon. Najpierw to były zwykłe drobiazgi jak podanie bogactw czy robienie kawy. Ale kiedy skończył 55 lat awansował na młodszego demona i mógł już sam kusić młodszych ludzi oraz prawdziwych grzeszników.
Teraz jest już na przedostatnim stopniu szkolenia. Może już prawie wszystko, poza karaniem grzeszników, którzy wylądowali w piekle. Niestety, aby wejść na ostatni stopień zaawansowania, musi zdobyć wiedzę o innych potworach w praktyce. I wybrał pójście do Monster High.

Drop Dead Diary

Ksywki: LiLu (wkurza go, ale nie okazuje tego), Pastelowy
Ulubione powiedzonko: Nie moja wina, że twoja rodzina jest gorsza od mojej. To wasza wina. (RIP IN PISS HEJTERZY!!)
Najbardziej lubi: Sztuka. Mój kawałek grzechu.
...a najmniej: Nie wiem jeszcze. Zobaczę później.
Zwierzak: Simonia - kochana, wierna, szaro-zielona kotka z piekła rodem. Niestety musiała zostać w domu.
Nie rusza się z domu bez: MP666 z jego ulubionymi kawałkami, oczywiście ze słuchawkami.
Ulubiony kolor: Czerń i pastele.
Sekrety pokoju: Jego pokój jest obklejony plakatami ulubionych zespołów. Ściany są jasno szare. Jego łóżko jest czarne z niebiesko-różową pościelą i poduszkami. Obo łóżka znajduje się czarna komoda, paleta, farby oraz sztaluga.
Ciekawostka: Ma na tyłku znamię w kształcie serduszka. (Aby było jeszcze gejowsko).

(Nie)zapomniane cytaty

Masz jakiś problem z moim wyglądem?
Nie moja wina, że twoja rodzina jest gorsza od mojej. To wasza wina.
MASZ JAKIŚ PROBLEM Z MOJĄ RODZINĄ, TY FAŁSZYWY PUNKU?
Mogę wchodzić do kościołów i zwiedzać je, pani psor. Tylko proszę nie kropić wodą święconą

Po czym go rozpoznać?

  • Ma pastelową, niebiesko-różowo-szarą skórę.
  • Ma niebiesko-różowe skrzydła przypominające te u nietoperza.
  • Nie ma ogona jak inne demony.
  • Ma włosy w każdą stronę świata.

Ciekawostki

  1. Ma kolczyk w kształcie odwróconego krzyża na języku.
  2. Ma pastelowo-różowy tyłek.
  3. A na nim znamię w kształcie serca.
  4. Mówi z włoskim akcentem.
  5. Podobno nie jest gejem.
  6. Czasem lubi się przebierać w spódniczki/sukienki w stylu pastel goth, albo pastel metal.. Ale ćśś, nie słyszeliście tego ode mnie.
  7. Jego drugie nazwisko jest na cześć twórcy fresków w Orvieto - Luca'i Signorelliego.
  8. Jego nazwisko oznacza świętokradztwo.
  9. Imię jego kota oznacza świętokupstwo.

Ubrania

Basic

Gallery

Więcej z Fandomu

Losowa wiki