FANDOM

I co z tego, że jesteśmy w pomieszczeniu? Potrzebuję się zrelaksować. Nic nie poradzę, że to mnie tak odpręża.

—Lilith do uczennicy, gdy ją przyłapano na paleniu w klasie.

Lilith Rose
Uczeń Monster High
Lilith Rose
Wiek Nieśmiertelna
Zabójczy Styl Mieszanka punku, goth i trochę emo. Dopracowany miszmasz + do tego akcenty satanistyczne i ciężkie buty wysadzane licznymi błyskotkami.
Dziwaczna wada Moją największą wadą jest chyba to, że mam na wszystko wywalone. I jeszcze ponoć zadzieram nosa.
Zwierzę Brak.
Ulubione zajęcie Popadanie w zadumę. Myślcie co chcecie, ale długotrwałe myślenie i analizowanie pewnych spraw działa na mnie kojąco.
Najbardziej irytująca rzecz To, że potwory myślą, że cierpię na depresję... Tłumaczyłam to już tak wiele razy, tylu upiorom, że daruję sobie dalsze wyjaśnienia w tej kwestii.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Matematyka.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Kreatywne pisanie.
Ulubiony kolor Malachitowy.
Ulubione jedzenie Pierniczki korzenne.
Przyjaciele Brak danych.
Dolldiaryicon ?

Lilith Rose to córka demona. Dziewczyna jest twardo stąpającą po ziemi buntowniczką. Lubi też prowokować, ale na ogół nie robi wokół siebie zbyt dużego zamieszania. Rzadko kiedy wyraża emocje. Większość jest jej obojętna. Nie obchodzą jej problemy czy zasady. Woli trzymać się nieco na uboczu i rozsiewać wokół swojej osoby aurę tajemniczości. Jest nieśmiertelna. Została wyrzucona z poprzedniej szkoły za naganne zachowanie i nie przestrzeganie szkolnego regulaminu.

Słowo o sobie

,, Gdybym miała wymienić jedną cechę charakteru, która mi najczęściej przyświeca, to wybrałabym obojętność. Taka prawda. Wszystko mi zwisa i nie ma czegoś takiego do czego bym podchodziła z innym nastawieniem. W dodatku uwielbiam naginać a właściwie łamać wszelkie zasady. Nigdy nie stosuję się do regulaminów. Mogę się wydawać nieco ponura, ale prawda jest taka, że zwyczajnie nie zasługujecie na mój entuzjazm. Wbrew temu co myślicie, to, że brzmię tak cały czas jakby mi ktoś umarł, wcale nie oznacza, że macie doczynienia z przygnębioną i markotną depresantką. Po prostu nie widzę potrzeby w przesadzaniu z uczuciami. Takie pojęcia jak euforia, radość czy entuzjazm są mi praktycznie obce. Kiedy stanie się coś pozytywnego w moim nie-życiu, nie piszczę jak małolata na widok swojego idola z kolorowego pisemka i nie brzmię przy tym jak nakręcona dziunia po wypiciu kilku energetyków. Jeśli tak jak ja cenisz sobie spokój i emanowanie emmocjami tylko od święta, to myślę, że możemy się dogadać.

Osobowość

Lilith jest nieco tajemniczą osobą. Podchodzi do wszystkiego obojętnie i lekceważąco. Ciężko się do niej zbliżyć, gdyż dziewczyna trzyma innych na dystans. Jest też wyspecjalizowaną prowokatorką. Jej hobby to łamanie zasad. Dziewczyna jest też nieco zarozumiała i uważa się za lepszą od innych, ale w gruncie rzeczy to tylko prychający na wszystko lekkoduch. Lilith często mówi coś z przekąsem albo jest ironiczna. Jej charakter raczej nie zrzesza nowych przyjaciół. Dziewczyna nie lubi się otwierać przed innymi upiorami. Uważa, że przesadne okazywanie uczuć gdy nie ma takiej potrzeby jest zbędne. Dla innych Lilith może się wydawać dumna i wyniosła ( co w gruncie rzeczy jest prawdą), ale dziewczyna lubi po prostu popaść w zadumę. Jest stuprocentowym lekkoduchem, który mało czym się przejmuje. Nie widzi przeszkód w paleniu papierosów w klasie podczas lekcji,a nawet reprymenda od nauczyciela nie robi na niej wrażenia. Lilith jest swego rodzaju buntowniczką i ceni sobie tylko własne towarzystwo. Niewykluczone, że gdy ktoś bardzo chce się do niej zbliżyć, to być może wpuści go do swojej intymnej strefy bezpieczeństwa.

Wygląd

Lilith jest średniego wzrostu demonem o zielonych oczach i bujnych włosach w odcieniach czerni i karmazynu. Dziewczyna ma pełne usta i nieco wydatne policzki. Skóra upiorki jest trupio blada. Brwi Lilith mają kolor czerwony co sugeruje, że jej naturalnym kolorem jest właśnie czerwień. Z głowy wyrasta jej para białych, demonicznych rogów.

Relacje

Rodzina

Lilith jest córką pary demonów. Nie posiada rodzeństwa. Rodzice poświęcają jej mało czasu gdyż obaj są zapracowani. Knują intrygi, przyczyniają się do opętań i szerzą zło na świecie. W przeciwieństwie do nich, Liith nie podziela ścieżki zła. Jest jej to wszystko po prostu obojętne.

Przyjaciele

Demonica nie posiada przyjaciół. Uważa, że w samotności nie ma nic złego, ale kto wie co tak naprawdę kumuluje się w jej duszy?

Jest jednak pewien chłopak z któym Lily lubi spędzać czas. To szkolny buntownik Brian Capricorn

Miłość

Lilith nie czuje potrzeby (lub w ogóle nie czuje) by obdarzyć uczuciem jakiegoś potwora. W relacjach damsko-męskich jest raczej oziębła.

Drop Dead Diary

Ksywka: Lily

Ulubione powiedzonko: No i co z tego?

W szkole najbardziej lubi: Matematykę. Jestem typem myślicielki, lubię wszystko analizować. Sprawia to, że mam wyostrzone zmysły kalkulacji i logicznego myślenia. Poza tym lubię szukać rozwiązań w tym całym matematycznym schemacie. Zdecydowanie jestem bardziej umysłem ścisłym, i jest to jedyny przedmiot do którego nie podchodzę obojętnie.

... a najmniej: Kreatywne pisanie. Nie czuję w sobie duszy pisarki. Nie jestem artystycznym umysłem.

Zwierzątko: Nie posiadam.

Nie rusza się z domu bez: Jestem uzależniona od błyskotek. Zawsze muszę mieć jakiś breloczek czy brzęczący element wpasowany w strój. Najczęściej lubię nosić breloczki w kształcie krzyży.

Ulubione kolory: Malachitowy i patyna.

Sekrety jej pokoju: Jak już wspomniałam, jestem uzależniona od błyskotek. W moim pokoju można spokojnie naliczyć z kilkadziesiąt figurek, posążków i innych świecących bibelotów.

Ciekawostka: Rose wcale nie jest moim nazwiskiem. Nie posiadam nazwiska. Moje pełne imię to Lilith Rose, ale wolę gdy mówi się do mnie po prostu Lilith, ewentualnie Lily.

Zdolności

  • Nieśmiertelność - Lilith jako demon jest nieśmiertelna.
  • Telekineza - Jedną z demonicznych umiejętności Lilith jest zdolność telekinezy. Dziewczyna może bez problemu podnosić przedmioty siłą woli.
  • Lewitacja - Unoszenie się nad ziemią to kolejna ze zdolności demonicy. Dziewczyna jednak rzadko z tego korzysta. Uważa, że czuje się wtedy niekomfortowo.
  • Zmiana głosu - Dla Lilith nie jest problemem nagła zmiana barwy głosu. Dziewczyna może może nawet mówić głosem innego potwora.
  • Teleportacja - Właściwie to zdolność przeistaczania się w czarną mgłę i możliwość szybkiego przemieszczania się.
  • Opętanie - Jedna z najbardziej zaawansowanych zdolności Lilith. Dziewczyna może opętać innego potwora i sterować nim w ten sposób jak marionetką. Jednak zarówno ofiara jak i ona są potem skrajnie wyczerpani. Opętanie to dość skompliowana zdolność i wyjątkowo wyczerpująca.

Umiejętności

  • Logiczne myślenie i wysoko rozwinięta umiejętność analizy - Lilith jest wybitnym umysłem ścisłym.

Ciekawostki

  • Ma 1,67 m wzrostu
  • Jej urodziny wypadają 11 maja
  • Jej imię zostało jej nadane na cześć Lilith, najważniejszej żeńskiej postaci demona
  • Bardzo często wagaruje
  • Rose to jej drugie imię (ang. róża) i zostało nadane z myślą o jej naturalnych czerwonych włosach.
  • Stylizacje Lilith zawierają w sobie elementy satanizmu

Co wyróżnia Lilith?

  • Jest obojętna na praktycznie wszystko
  • Ma w głębokim poważaniu jakiekolwiek zasady i jest tym samym jedną z najbardziej buntowniczych potworów
  • Dwukolorowe włosy

Niezapomniane cytaty

Byłam na wagarach. No i co z tego, że mam naganę z zachowania? Nie pierwszy i nie ostatni raz.

—Lily i jej luzackie podejście

Przekraczasz moją przestrzeń osobistą. Jeden krok za dużo i przekonasz się do czego jest zdolny demon.
Zastanawiałaś się kiedyś nad tym, że nie każdego może obchodzić twoje życie? Oj, jestem pierwsza? No cóż, prawda boli, czyż nie?

Klasyczny potwór

Demon2
Demon (stgr. δαίμων daimon – dosłownie ten, który coś rozdziela lub ten, który coś przydziela, także: nadprzyrodzona potęga, dola; łac. daemon) – istota występująca w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, która zajmuje pozycję pośrednią między bogami a ludźmi, między sferą ziemsko-ludzką, materialną, a sferą boską, czysto duchową; istota o cechach na wpół ludzkich, na wpół boskich; najczęściej nieprzyjazny człowiekowi duch, związany pierwotnie z pojęciem nieczystości sakralnej.

Neon Monster Card

Lilith Rose NMC

Karta identyfikacyjna Lilith

Meta Timeline

  • LilyWolf zastrzega znaki towarowe dla Lilith Rose
  • LilyWolf zastrzega grafikę związaną z Lilith Rose
  • Lilith Rosel otrzymuje Neonową Kartę Identyfikacyjną
  • Oficjalny profil Lilith zostaje ujawniony
  • Oficjalny art Lilith zostaje ujawniony

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki