FANDOM

Zawsze będzie w nas jakaś ukryta część, którą boimy się pokazywać dla innych i nie ma w tym nic złego.

Leila Crowne
Uczeń Monster High
LeilaBasic
Wiek 17 lat.
Zabójczy Styl Prawdziwa ikona potrafi sprawić, że wszystko wygląda na niej dobrze. Wybieram jednak stroju podkreślające moją sylwetkę oraz mam słabość do puchatych futer - oczywiście sztucznych.
Dziwaczna wada Ach, czemu miałabym pisać o swoich wadach publicznie? Liczy się tylko to, iż wiem, że je posiadam, a dokładne informacje zostawiam przyjaciołom.
Zwierzę Posiadam białego kota - tak, wilk ma kota - perskiego o imieniu Duchess.
Ulubione zajęcie Moją największą pasją jest moda, dlatego uwielbiam chodzić na zakupy, kupować nowe rzeczy i później chwalić się moimi stylizacjami na social media.
Najbardziej irytująca rzecz Dziewczyny, które myślą, że dlatego, że jestem ładna zapewne jestem też "pusta i głupia". Wcale nie mam gorszych wyników niż one - są po prostu zazdrosne i dobrze zdaję sobie z tego sprawę.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nie myślałam o tym jakoś specjalnie, ale całkiem lubię informatykę - z łatwością i przyjemnością dostaję z niej dobre oceny. Doceniam też zajęcia artystyczne, bo mogę wtedy popatrzeć na pracę innych, bardziej utalentowanych ode mnie osób w tym zakresie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F. Nauczyciel niestety nie należy do najbardziej łaskawych...
Ulubiony kolor Klasyczna biel i czerń zawsze będą na pierwszym miejscu, jednak lubię również pastelowy róż.
Ulubione jedzenie Chyba najbardziej lubię wszelkiego rodzaju sałatki, nie pogardzę również dobrze przygotowanym makaronem z różnymi dodatkami.
Przyjaciele Justin Saina, Hinata Shimizu, Nathair "Vipera" Husk, Carol Bodmin, Kimiko Mūnraito
Dolldiaryicon Dokumentuję swoje życie na zdjęciach.
Leilaskulette
Leila Crowne
- 17-letnia córka Amaroka pochodząca z Alaski. Jest divą, jednak przy tym to również bardzo miła i kochana osoba, próbująca zamaskować nienawiść do swojego poprzedniego ciała poprzez bycie bardzo pewną siebie. Jej największą pasją jest moda, na bieżąco śledzi trendy z wybiegów, jak i sama prowadzi bloga oraz posiada modowego Instagrama. Oprócz czysto modowych i wizażowych pasji, bardzo dobrze radzi sobie różnych dziedzinach matematycznych.

Osobowość

  • miła
  • kochana
  • trochę diva
  • pewna siebie
  • ma dobre serduszko, łatwo się wzrusza
  • inteligentna
  • samodzielna
  • lubi komplementy
  • szczodra
  • nie ocenia po okładce
  • lubi żartować
  • the mom friend
  • romantyczka

Wygląd

Leila to wysoka (179 cm), zgrabna dziewczyna, u której brak widocznych krągłości. Jej skóra ma szary odcień, z wieloma widocznymi czarnymi pieprzykami, głównie na nogach, jak i klatce piersiowej. Najbardziej widoczny jest jednak jeden pod jej ustami. Jej usta są wydatne i mają ładny, symetryczny kształt. Zwykle ich nie maluje, więc zostają w swoim naturalnym, ciemnoszarym kolorze. Dziewczyna ma wilczy nosek, kły jak i również przyklapnięte uszka, w lewym ma kilka kolczyków. Posiada także wilczy, czarny ogon. Jej oczy mają żółty kolor, a źrenice są bardzo przyćmione. Włosy Leili są smoliście czarne; sięgają jej za piersi, ma też rzadką i messy grzywkę. Brwi również są czarne oraz dosyć grube. zawsze pomalowane paznokcie, nieważne, czy są krótkie czy długie.

Miejsce pochodzenia

Alaska

Alaska – stan USA w północno-zachodniej części Ameryki Północnej, będący eksklawą Stanów Zjednoczonych. Graniczy od wschodu z Kanadą, a od zachodu, przez Cieśninę Beringa, z Rosją. Dominują góry, z najwyższym punktem Ameryki Północnej jakim jest szczyt Denali (McKinley, 6194 m n.p.m.), oraz wyżyny i liczne stożki wulkaniczne. Do terytorium należą też Aleuty. Alaska ma największą powierzchnię spośród wszystkich stanów USA oraz najmniejszą gęstość zaludnienia. W odróżnieniu od większości stanów Alaska nie dzieli się na hrabstwa, lecz okręgi, znaczna część stanu jest przy tym niezorganizowana.

Klasyczny potwór

Amarok

Amarok - w językach eskimo-aleuckich znaczy wilk. W mitologii Inuitów Amarok przedstawiany jest jako gigantyczny wilk podróżujący bez towarzystwa watahy, atakujący każdego, kto tylko wyruszył samotnie na nocne polowanie.

Legenda opowiada również o pomocy, którą Amarok przysłał ludziom w potrzebie. Na początku świata na ziemi nie było żadnych istot poza Mężczyzną i Kobietą. Pewnego dnia Kobieta wygrzebała w ziemi dziurę i wyciągnęła z niej wszystkie zwierzęta, w tym karibu, które wyciągnęła jako ostatnie. Karibu rozmnażały się i utworzyły wielkie stada, tak, że Synowie Kobiety mogli polować na nie. Polowali jednak wyłącznie na duże i zdrowe karibu, wierząc, że zjadanie słabych karibu mogłoby osłabić także myśliwych. W pewnym momencie zabrakło w stadach dużych i zdrowych zwierząt, zostały tylko słabe i chore. Wtedy Kobieta zwróciła się o pomoc do Ducha Nieba, Kaili. Kaili zwrócił się o pomoc do Amaroka, prosząc go, aby jego dzieci, Wilki, zjadły słabe karibu. Amarok zgodził się i od tej pory wilki polują na słabe i chore karibu, pozwalając, aby w stadach rozmnażały się duże i silne karibu, na które mogą polować Synowie Kobiety.

Relacje

Rodzina

Przyjaciele

Leila przyjaźni się głównie z chłopakami, do jej grona przyjaciół należą Justin, Hinata, NathairCarol, ale również znajduje się w nim Kimiko.

Znajomi

Jej znajomymi są San-Hee Yumeha, Ayano Awaidesu, Evangeline G. A. Shepard oraz Blair DeGhoul.

Wrogowie

Nie lubi Beethany Blanchard, która stale namawia ją do porzucenia planów związanych z modelingiem. Do jej wrogów należy także Neomi Cay i Adrienne O'Dheas.

Miłość

Podkochiwał się w niej Carol Bodmin, jednak ona nie była tego świadoma, podobnie jak z Kimiko, oboje zostali odstawieni we friendzone. Obecnie jest z Akiną.

Zwierzak

Biały perski kot o imieniu Duchess. Leila dostała ją jako prezent od rodziców na swoje 16 lat i od tamtej pory jest dla niej jako dziecko. Bardzo ją rozpieszcza, szczególnie, jeśli chodzi o kupowanie jej zabawek czy obróżek, które kotka bardzo lubi nosić.

Relacje z...

Kimiko Mūnraito

Dziewczyny wpadły na siebie podczas zakupów. Jako, że był to początek roku szkolnego Kimiko mając niewielkie oszczędności musiała uważać na swoje wydatki. Przesuwając kolejne bluzki na wieszakach rzuciła się jej w oczy jedna z nich. Zdjęła ją, żeby sprawdzić cenę, która okazała się zbyt wielka na jej budżet. Zawiedziona westchnęła i poszła przeglądać ubrania w kartonowym pudle, w którym były rzeczy po przecenie. Nawet nie wiedziała, że przykuła uwagę Leili, która akurat w tym sklepie szukała nowej torebki. Jelonek wydał się córce amaroka bardzo sympatyczny, więc postanowiła do niej podejść i zagadać. Pochłonięta swym zajęciem Kimi, gdy usłyszała przy swoim uchu „hej” aż podskoczyła. Leila zdziwiona zapytała jej się czego tam szuka, skoro są to ubrania z zeszłego sezonu a Kimi wydaje się potworą o dobrym guście. Kimiko początkowo chciała się wykręcić, ale widząc, że nie przekonuje to dziewczyny powiedziała jej, że przybyła do tego miasta niedawno i zwyczajnie ma ważniejsze wydatki. Córka amaroka praktycznie od razu zaproponowała jej oprowadzenie po New Salem, wypad na kawę i krótką wizytę w jej mieszkaniu. Jelonka nie chciała robić dziewczynie kłopotów, więc odmówiła, lecz Leila na przekór wyciągnęła ją ze sklepu i pokazując jej miasto zaczęła rozmowę. Dziewczyny, obie pasjonatki mody szybko złapały wspólny język. Amarok dodatkowo podesłała Kimiko link do swojego bloga. Po wycieczce i wspólnej kawie poszły na chwilę w stronę domu Leili. Dziewczyna zapraszała jelonka do środka, jednak ta nie chcąc zaprzątać jej głowy stwierdziła, że musi wracać do siebie by się do końca wypakować i uporządkować rzeczy. Leila nie chciała jej zmuszać, więc powiedziała, żeby chwilę zaczekała, po czym wróciła z dwoma płóciennymi torebkami, które wręczyła Kimi mówiąc jej żartobliwie, że zwrotów nie przyjmuje. Dziewczyna chciała protestować, ale amarok była nie wzruszona i pożegnawszy się zamknęła drzwi. Obie torby były wypełnione ciuchami po brzegi. Kimiko czuła ogromną wdzięczność do dziewczyny a gdy okazało się, że również uczęszcza do Straszyceum była wniebowzięta. Po czasie znajomość przerodziła się w przyjaźń.

Justin Saina

Leila pewnego jesiennego dnia postanowiła wyjść do jednej ze swoich ulubionych kawiarni, by móc nacieszyć się dobrym latte i dodatkowo popisać na świeżym powietrzu. Wybrała sobie miejsce na zewnątrz i zabrała się za pisanie, jednak wena nie przychodziła. W końcu postanowiła zrobić sobie chwilową przerwę, by nie pisać na siłę i w tamtym właśnie momencie kątem oka ujrzała postać chłopaka, który wyraźnie czymś zmartwiony siedział przy stole nad zeszytem. Korzystając z okazji, Leila sprytnie przejęła od kelnera jego zamówienie i przysiadła się po przeciwnej strony z pytaniem, czy wszystko w porządku. Kiedy mogła w końcu przyjrzeć mu się z bliska, zdała obie sprawę, że ma przed sobą Justina Sainę, bardzo znanego w jej gronie piosenkarza. Próbowała nie dać po sobie poznać jak bardzo się tym podekscytowała i wysłuchała tego, co go trapi. Okazało się, że Justin będzie występował na koncercie w Straszyceum i nie jest pewny co do jakości jego repertuaru. Leila, która często słuchała jego twórczości, zapewniła, iż nie widziała jeszcze jego żadnego złego koncertu, a ten na pewno nie będzie pierwszym. Powiedziała również, że sama wybiera się na ten koncert i może pomóc mu z wybraniem odpowiedniego stroju. Chłopak zgodził się, woląc nie zdawać się na swoje poczucie stylu i załatwił jej wejściówkę za kulisy. Tuż przez jego występem mieli okazję jeszcze chwilę ze sobą porozmawiać, głównie, aby pomóc Justinowi się rozluźnić. Chłopak przyznał się dopiero wtedy, że od jakiegoś czas obserwuje jej bloga i bardzo ją podziwia. Po skończonym koncercie w ramach świętowania, zaprosił ją do klubu. Od tamtej pory często ze sobą rozmawiają i wychodzą gdzieś razem, a sama Leila została jego nieoficjalną stylistką.

Carol Bodmin

Carol znał wcześniej Leilę z jej bloga, ale nigdy nie miał odwagi, aby do niej zagadać. Okazja pojawiła się na jednej z imprez w klubokawiarni, gdzie odbywała się wystawa awangardowych obrazów i rzeźb. Ona siedziała sobie w rogu i popijała latte a on bacznie się jej przyglądał. O poradę jak do niej podejść udał się do Hinaty, który akurat był przy barze. Wskazał na Leilę a Hinata po rzucie na nią okiem stwierdził, że może ją podejść poprzez pochwalenie się swoimi zdolnościami fotograficznymi i niekonwencjonalnemu podejściu do tematu. Dał mu też parę "bajer" na podryw i popchnął chłopaka w stronę Amaroka. Mimo że Carol początkowo był nieco onieśmielony brnąc coraz bardziej w temat przykuł jej oko, zgodziła się na parę tańców, postawienie drinka i zrobieniu zdjęć. Potem dała mu namiary na siebie i zniknęła w tłumie imprezowiczów. Obecnie często można spotkać tą dwójkę na wspólnych sesjach fotograficznych.

Hinata Shimizu

Poznali się na targach mody. Oboje interesując się najnowszymi trendami poszli tam, aby zobaczyć, co w następnych sezonach będzie na topie. Stanęli przy sobie w pobliżu sceny. Podziwiając coraz to nowe kreacje mimochodem rozpoczęli pogawędkę. Szybko znaleźli wspólne tematy przekonując się, że mają podobne zainteresowania. Lisek wydał się amarok uroczy, ale szybko okazało się, że jest gejem. Mimo to nie przeszkodziło im to w przegadaniu niemal całego pokazu, na który coraz mniej zwracali uwagę. Po wszystkim wymienili się numerami telefonów i pożegnali. Zostali przyjaciółmi i często wymieniają się informacjami na temat obecnie panującej mody czy doradzają sobie w kwestii ubioru.

San-Hee Yumeha

San-Hee spotkałą Leilę, kiedy chciała zrobić zdjęcie muralu na mieście. Przez wizjoner zobaczyła jedndak, że w kadr wchodzi jej dziewczyna, przy okazji nieświadomie idealnie pozując do zdjęcia. Duszyca szybko zrobiła jej kilka ujęć, po czym zadowolona skierowała się do swojego domu. Tam wrzuciła zrobioną tego dnia sesję na swojego fotobloga. Leila dowiedziała się o tym, że zostałą sfotografowana tylko dlatego, że obserwatorzy jej bloga wysyłali jej to zdjęcia z pytaniem, czy to naprawdę ona. Amarok zdenerwowała się trochę tym zajściem, bo nie podobało jej się wykorzystywanie tak jej wizerunku. Napisała do duszycy wiadomość w tej sprawie, po czym następnego dnia dostała przepełnioną przeprosinami wiadomość i prośbę, czy jednak może zachować zdjęcia na blogu, ponieważ Leila na nich świetnie wyszła. Słabość do komplementów sprawiła, że dziewczyna się zgodziła, ale pod warunkiem, iż San zrobi następną sesję za jej zgodą. W taki sposób wymieniły się ze sobą numerem telefonu i od tamtej pory utrzymują ze sobą dobry kontakt, a Leila często modeluje dla San-Hee.

Blair DeGhoul

Leila oraz Blair zaznajomiły się podczas jednej z przerw od nauki. Amarok siedziała samotnie w kawiarence niedaleko szkoły przeglądała swoje stare, wrzucone na bloga fotografie stylizacji. Mimo iż miała dużo spraw na głowie: pracę domową, sesję na bloga a jej "prywatni" fotografowie - San-Hee Yumeha oraz (co zdziwiło dziewczynę, bo normalnie chłopak nie odstępował jej prawie że na krok) Carol Bodmin byli zbyt zajęci swoimi prywatnymi sprawami, to jeszcze musiała posegregować lakiery do paznokci oraz cienie kolorystycznie (na potrzeby kolejnego posta), które przytaszczyła do kawiarni w wielkiej, beżowej walizce z wyrytymi swoimi inicjałami na zgrzewie. Leila była świadoma, iż czas nie jest łaskawy i powinna wziąć się do pracy, jednakże nie potrafiła tamtego dnia porządnie się skupić. W pewnym momencie na posadzkę upadła jej kosmetyczka, którą przypadkiem strąciła ręką. Amarok nie zauważyła tego incydentu. Po chwili do jej stolika podeszła Blair, która podniosła kosmetyczkę z ziemi, po czym położyła ją na stole. Leila, która dopiero po przybyciu Blair zorientowała się co zrobiła nieświadomie podziękowała gargulicy. W odpowiedzi Blair zaczęła komplementować zestawienie ubrań, które Leila miała tego dnia na sobie, zaczęła także wychwalać wyczucie Leili do doboru kolorów - poprawnie i bez żadnego przejęzyczenia hybryda nazywała każdy odcień, co zrobiło na blogerce wrażenie. Hybryda oraz Amarok zaczęły dyskutować i tak polubiły wspólne konwersacje. Po jakimś czasie Leila stwierdziła, że musi już iść. Blair, która nie chciała zakańczać konwersacji z Leilą spytała się blogerki o powód jej chęci do odejścia od stolika. Ta opowiedziała jej o planowanych sprawach oraz pracy domowej. Blair zaproponowała swoją pomoc, na co Leila chętnie przystała. Hybryda szybko ogarnęła pracę domową upiorki, po czym przystąpiła do kolorystycznej segregacji lakierów oraz cieni, co było dla dziewczyny dużą frajdą, gdyż sama ten sposób segregacji praktykuje. W międzyczasie Leila szykowała przedmioty potrzebne do sesji na bloga. Po skończonej pracy Blair wykonała dla Leili parę zdjęć, korzystając z prywatnego aparatu, którego szczęśliwym trafem taszczyła ze sobą cały dzień - może nie było to powszechnie wiadome, ale hybryda miała spore doświadczenie oraz umiejętności w zakresie malowania światłem. Pożyczyła Leili kartę pamięci, by ta mogła przejrzeć jej pracę, wymieniły się mailami. Zostały znajomymi.

Neomi Cay

Dziewczyny miały nieprzyjemność poznać się podczas szkolnych pokazów mody, podczas których miała zostać wyłoniona Miss Uczennic. Neomi bardzo chcąc wygrać zatrudniła do pomocy swoich przyjaciół i znajomych. Ci nieświadomie stworzyli dla niej instrumenty, z których mogła zrobić pułapki. Tym sposobem wyeliminowała niemal całą konkurencję. Została jedynie Leila. Obie doszły do finałów. Syrena nie mogła już liczyć na pomoc swoich kumpli w takim stopniu, gdyż zwyciężczynię miał wyłonić sędziowski skład nauczycieli. Skoro musiała wziąć sprawy w swoje ręce poszła po najmniejszej linii oporu. Podejrzała w czym ma zamiar wystąpić jej rywalka po czym ubrała się niemal identycznie a gdy obie wyszły na scenę oskarżyła Leilę o kradzież stylizacji. Amarok stała twardo przy swoim, że to syrena ukradła jej pomysł, ale nie miała na to dowodów. Jury już miało zdyskwalifikować Leilę kiedy to do akcji wkroczył Carol, który na swoim aparacie miał uchwycone córkę Amaroka w jej stroju oraz Neomi, która szybko zmieniała komplet. W takim wypadku skład sędziowski przyznał Leili tytuł Miss walkowerem. Od tamtej pory dziewczyny nie cierpią się ponad wszystko.

Akina La'Fourrure

Leila z Akiną poznały się na popularnym wydarzeniu modowym, gdzie Leila została zaproszona jako gość, który wystąpić miał na panelu z innymi blogerami, a Akina po prostu, dla zabawy i ładnych ciuchów (dziewczyny nie są ze sobą spokrewnione, pochodzą z dwóch zupełnie innych rodzin). Wpadły na siebie przez przypadek, przed jedną z wystaw. Los chciał, że tamtego dnia były ubrane bardzo podobnie, co dla nich obu nie było zbyt fajne. Trochę się pokłóciły, jednak musiały się szybko rozejść, dodatkowo nie chciały psuć sobie bardziej imprezy. Kilka dni po tym okazało się, że chodzą do tej samej szkoły i za każdym razem, gdy wchodziły ze sobą w kontakt, to niemiłosiernie się kłóciły. Znajdywały każdy najmniejszy powód, by dopiec tej drugiej, choć tak naprawdę nie miały do tej większych podstaw. Akina potajemnie jednak była fanką bloga Leili i ukrycie przyszła na tamten event też dla niej. Żałowała trochę tego, co do siebie wtedy powiedziała, lecz nie miała pojęcia, jak to odwrócić, więc dalej trwała w udawanej nienawiści do dziewczyny. W końcu odważyła się napisać do niej wiadomość na blogu, jednak anonimowo, nie chcąc wyjawiać swojej prawdziwej tożsamości. W taki sposób zaczęły ze sobą korespondować, powoli się zaprzyjaźniając, a w szkole nadal nie miały zbyt ciepłych relacji. Leila w końcu zaproponowała spotkanie, na co Akina lekko spanikowała, bo przecież jej sekret wyszedłby wtedy na jaw. Zdała sobie jednak sprawę, iż lepiej byłoby w końcu wyjawić Leili prawdę i może zdołałyby się pogodzić... na co Akina liczyła, gdyż trochę zauroczyła się Amarokiem. Zgodziła się na spotkanie, lecz gdy nadszedł jego czas, zbyt się nim zdenerwowała i w ostatniej chwili uciekła, wymyślając jakąś wymówkę, czemu nie mogła się zjawić. Zawstydzona swoim zachowaniem, Akina postanowiła naprawić to, co zniszczyła i zaproponowała Leili spotkanie w szkole. Ta była lekko zdziwiona, jednak na to przystała. W taki sposób dowiedziała się o tożsamości swojej internetowej przyjaciółki. Nie była zbyt zadowolona, to fakt, ale dziewczyny pogodziły się. Z czasem coraz więcej rozmawiały ze sobą w rzeczywistości, i z wrogów stały się znajomymi, a następnie przyjaciółkami. Chodziły razem na zakupy, nocowały u siebie, mogąc być sobą w swoim towarzystwie i niczego nie udawać. Leila wyznała jednej takiej nocy dla Akiny prawdę o jej płci, na co dziewczyna zaskakująco dobrze zareagowała. Leila nic nie straciła w jej oczach, może nawet zyskała. Nie tak długo po tym obie zaczęły czuć do siebie coś więcej niż przyjaźń oraz zauroczenie, lecz bały się sobie tego wyznać, Akina ze względu na rodzinę, Leila ze względu na to, że nie wiedziała jak Akina może na takie wieści zareagować. W końcu jednak Leila przełamała się pierwsza i zaprosiła dziewczynę na ekskluzywny pokaz mody znanego projektanta, a następnie na kolację. Obie się świetnie ze sobą bawiły, a Akina była wręcz zachwycona okazja poznania tylu sławnych projektantów. Po kolacji, obie wyszły na balkon w restauracji i rozpoczęły bardziej intymną rozmowę o swoich uczuciach. Nagle Akina pocałowała Leilę bez ostrzeżenia, a ta po chwili odwzajemniła pocałunek, nie będąc do końca świadomą tego, co się dzieje. Obie jednak były szczęśliwe ze sobą. Od tamtej pory są razem, lecz nikomu o tym nie mówiły, aby nie przedostało się to jakoś do rodziców Akiny.

Biografia

Leila urodziła się jako Liam Crowne, syn Cheyenne i Keatona Crowne. Miała ona zapewnione super dzieciństwo, gdyż była oczkiem w głowie rodziców, którzy dzięki dużej fortunnie mogli rozpieścić swoje dziecko. Problemy zaczęły się jednak, gdy Leila miała około 6 lat. Wtedy jeszcze Liam, zaczął okazywać wielkie zainteresowanie nie samochodami czy robotami, a lalkami i ślicznymi sukienkami, które dostawały jego koleżanki. Zazdrościł im, lecz przez długi czas nie mówił o tym rodzicom, bojąc się, że jest z nim coś nie tak. Dopiero na swoje ósme urodziły odważył się poprosić o śliczną sukienkę, zobaczoną przez niego na wystawie sklepowej. Rodzice na początku myśleli, iż to żart, ale Liam nie zmienił prośby, a chcąc zadowolić swoje dziecko, państwo Crowne w końcu kupili mu wymarzony prezent. Chłopczyk był wniebowzięty i bardzo dziękował skonsternowanym rodzicom, po czym od razu poszedł przymierzyć sukienkę. Oglądając swoje odbicie w lustrze, postanowił już dłużej nie ukrywać tego, co mu się tak naprawdę podoba i od tamtego czasu jego prośby odbiegały daleko od tego, czego spodziewali się rodzice. Bali się oni również, że ich syn może zostać przez to odtrącony od rówieśników i źle to na niego wpłynie. Liam nigdy jednak nie chodził do szkoły w ciuchach domyślnie kojarzonych z dziewczynkami. Nie chciał odstawać od reszty chłopców, dlatego też wbrew sobie to głównie z nimi się zadawał. Trwało to aż do czasu, kiedy podrósł i miał jakieś czternaście lat. Mając dostęp do internetu, zaczął wyszukiwać nurtujące go od tych wszystkich lat pytania - czy wszystko z nim w porządku, czemu się tak czuje i... co robić? Zdanie sobie sprawy z prawdy przeraziło go bardziej, niż trwanie w niewiedzy. Szczególnie przyczynił się do tego fakt, że wyczytał różne opinie o osobach takich jak on, niektóre pozytywne, a niektóre daleko mijające się ze zdrowym myśleniem. Zajęło mu to kilka dni, zanim sam wyszedł do sklepu, daleko od jego szkoły, i zaczął przeglądać damskie ubrania, przed tym jeszcze spędzajac kilka nocy na płaczu oraz oglądaniu swojego ciała w lustrze z obrzydzeniem i nienawiścią. Podobała mu się większość z nich i przymierzając je, czuł się o wiele bardziej komfortowo. Pomimo wielkich obaw, kupił je i zadowolony chciał wracać do domu. Obserwowali go jednak o kilka lat starsi chłopacy, którzy śledzili go aż do miejsca, gdzie zwinnie i bez świadków porwali go w zaułek. Po wywaleniu i zniszczeniu jego nowo zakupionych ciuchów, zaczęli wyzywać go i wyśmiewać, nie obyło się również bez tekstów typu "Skoro tak chcesz być laską, to możesz mi zrobić loda" etc. Skończyło się na pobiciu Liama, który i tak był niesamowicie wystraszony i zalany łzami. Zdołał jedynie zadzwonić do mamy, by powiedzieć jej gdzie jest. Trafił po tym wszystkim na krótko do szpitala, gdzie wyznał rodzicom prawdę. Byli w szoku, lecz nie myśleli nawet o tym, by po wszystkim, co przeszedł, nie wesprzeć go w tak trudnej sytuacji. Załatwili mu pełną pomoc psychologiczną oraz lekarską, dzięki której mógł powoli przygotowywać się do tranzycji. Nie było to dla niego łatwe, ale liczyło się tylko to, iż uzyskał wsparcie od rodziców i nie musiał się dłużej ukrywać. Państwo Crowne jak najlepiej starali się zrozumieć, co czuje ich nie syn, a już córka, i choć nastąpiło parę zgrzytów, to nigdy nie zwątpili w to, że to, jak czuje się ich dziecko jest najważniejsze. Przez rok, mając 16 lat, miała nauczanie prywatne, by wszelkie sprawy z operacjami etc. nie wpłynęły na jej naukę oraz frekwencję. Wracając do Straszyceum, rozpoczęła nowy rozdział w swoim życiu, z zamiarem porzucenia za sobą dawnej siebie.

Zainteresowania

Social Media

Leila jest lekko od nich uzależniona, codziennie musi sprawdzać nowe posty czy to na instagramie, czy to na tweeterze. Ma wiele wiernych obserwatorów, przez co jest dosyć rozpoznawalną osobistością w szkole, jak i ogólnie. Dziewczyna zawsze stara się co najmniej co dwa dni wrzucić coś nowego i w dobrej jakości, często też dużo czasu spędza na odpisywanie fanom.

Moda

To jest główne zainteresowania dziewczyny, zawsze jest na czasie z nowymi trendami, jak i również tym, co było kiedyś. Czyta wiele biografii znanych projektantów jak i historie ich domów, jest to jej pasja od dłuższego czasu. Dzięki prowadzeniu bloga, jak i znanego instagrama, często zapraszana jest na różne pokazy jako gość, jak i występuje na wydarzeniach modowych.

Wizaż

Oprócz mody, Leila fascynuje się również wizażem. Potrafi wykonywać świetne makijaże, jak i bez problemu przychodzi jej charakteryzacja innych. Często, w okresie imprez szkolnym, oferuje dla upiorów i upiorek swoje oferty za darmo, by ci mogli wyglądać jak najlepiej w takie ważne dni. Jak tylko może, wykorzystuje swoje umiejetności w dobrych celach, jak np. akcje malowania bezdomnych za darmo czy stylizowania ich.

Informatyka

Tak naprawdę nie wie o tym nikt z jej znajomych, bo nie lubi się chwalić swoim zainteresowaniem informatyką oraz programowaniem. Leila to bardzo zdolna programistka oraz hackerka, ale z drugiej umiejętności rzadko korzysta. Od 14 roku życia sama uczyła się, co i jak działa, na początku biorąc się za HTML, a później za C++. Stworzyła kilka gier, najpierw były to oczywiście podstawy takie jak kółko i krzyżyk, a dopiero później brała się za visual novel czy gry przeglądarkowe.

Zdolności

  • Wyczulony węch - będąc wilkiem, Leila ma bardzo dobry i wyczulony węch.
  • Super słuch - Leila posiada nadzwyczaj czułe uszy. Potrafi usłyszeć to, co dla innych jest niesłyszalne.
  • Instynkt Amaroka - Leilę cechują pewne wilcze zachowania, takie jak wycie do Księżyca podczas pełni czy chęć polowanie. Uwielbia również być drapana za uchem i głaskana po głowie.
  • Transformacja - Leila posiada zdolność przemiany w ogromnego, czarnego wilka, a następnie z łatwością wrócić do normalnej formy.

Niezapomniane cytaty

Jeśli dokończysz to zdanie to oczekuj, że dostaniesz ode mnie po twarzy.

—kiedy ktoś pyta ją, czy jest z Alaski (bo są tam niezłe laski)

Po czym ją rozpoznać?

  • Nigdy nie ubiera się tak samo dwa razy pod rząd.
  • Posiada egzotyczną urodę.
  • Często robi sobie zdjęcia czy pisze posty na komórce.
  • Zwykle ma na sobie okulary przeciwsłoneczne lub jakiekolwiek okulary.

Drop Dead Diary

Ksywki: Lili, Leia (przez brata), MissCrowne (w internecie)
Ulubione powiedzonko: "Nie jest źle...", "Ale mogłeś zrobić zdjęcie..."
Najbardziej lubi: Pisanie postów na swojego bloga, jak i chodzenie po galerii handlowej i zakupy, uwielbia oglądać i przymierzać nowe ciuchy, a następnie robić z nich stylizacje.
...a najmniej: Plotek oraz natrętnych fanów, którzy nie dają żyć swoim idolom. Żyje w lekkim strachu, że kiedyś sama może dorobić się stalkera, co przyprawia ją o ciarki.
Zwierzak: Biały (rozpieszczony) kot perski o imieniu Duchess.
Nie rusza się z domu bez: torebki, w której dodatkowo musi znajdować się telefon, portfel z kartą kredytową, kluczyki do samochodu, podręczna torebeczka z makijażem, jak i książka, którą aktualnie czyta, ponieważ najlepiej czyta jej się na mieście.
Ulubiony kolor: Klasyczna biel i czerń, jak i również różne odcienie różu.
Sekrety jej pokoju: 

Serie

  • Linia: Basic
  • Wydanie: -
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Leila ubrana jest w biały top z chokerem wokół szyi. Najbardziej rzuca się w oczy duże, różowe, sztuczne futro, które często jest elementem jej codziennych stylizacji. Dół to czarne jeansy z wysokim stanem a'la mom jeans, przepasane drobnym, brązowym paskiem oraz czarne, spiczaste szpilki z paskiem obwiązanym pokój kostki. Dziewczyna ma również złoto-różowe okulary przeciwsłoneczne oraz pomalowane na kolor futra paznokcie. Jej makijaż jest bardzo lekki, widać jedynie rozświetlacz oraz szary cień na powiekach. Jej włosy ułożone są w dwa wysokie koczki.

Osiągnięcia

Model3
Leila Crowne zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Lipiec 2017!
Model3
Leila Crowne zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Listopad 2017!

Meta timeline

  • połowa 2016 - PixieGiggler adoptuje pomysł od Amity.Gala
  • styczeń 2017 - PixieGiggler usuwa stronę.
  • 27 maj 2017 - Strona zostaje przywrócona do brudnopisu.
  • 29 maj 2017 - Zostaje ujawniony Basic Leili.
  • 23 grudzień 2017 - Pixie oddaje postać Liściowi.

Ciekawostki

  • Urodziła się 11 grudnia; jest spod znaku Strzelca.
  • Postać adoptowana pierwotnie od Amm, a następnie od Pixie.
  • Pierwsza litera imienia i jej nazwisko nawiązują do postaci Leniny Crowne z książki "Nowy wspaniały świat" Huxley'a.
    • Imię jej kotki to nawiązanie do imienia głównej bohaterki z bajki "Arystokraci".
  • Tło skulette od Pixie jest identycznego koloru jak te w logu Tumblr, a jej oficjalne ma kolory logo Instagrama.
  • Jest biseksualna.
  • Chciałaby zostać wegetarianką, jednak ze względów zdrowotnych nie może tego zrobić.
  • Ma dużą kolekcję okularów słonecznych od znanych marek; jest w tej sprawie lekkim snobem, lecz naprawdę uwielbia markowe okulary.
  • Leila bardzo lubi jeździć na łyżwach, chociaż obecnie robi to rzadziej, niż by chciała.
  • Niesamowicie mocno boi się skorpionów oraz klaunów, z pierwszym wiąże się trauma z dzieciństwa, a drugi strach powstał u niej przez powieść "To" Stephena Kinga.

Galeria

Od innych