FANDOM

Leila Crowne
Uczeń Monster High
Leila Basic by Pixie
Wiek 17 lat.
Zabójczy Styl Generalnie to ja wyznaczam nowe trendy, ale nie mogę się oprzeć mięciutkim, puchatym futrom.
Dziwaczna wada Jestem okropnie męczliwa. Po przebiegnięciu kawałka drogi opadam z sił.
Zwierzę Mały niedźwiedź polarny Ghostcub.
Ulubione zajęcie Uwielbiam projektować, tworzyć nowe stylizacje by potem robić zdjęcia i wstawiać je na Tumblr.
Najbardziej irytująca rzecz Dziewczyny, które myślą, że dlatego, że jestem ładna zapewne jestem też "pusta i głupia". Wcale nie mam gorszych wyników niż one - są po prostu zazdrosne.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Fotografia i informatyka.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F. Nauczyciel nie należy do łaskawych.
Ulubiony kolor Dżinsowy.
Ulubione jedzenie Krewetki w winie.
Przyjaciele Justin Saina, Hinata Shimizu i Carol Bodmin
Dolldiaryicon Brak
Leila Skullette

Leila Crowne - 17-letnia córka Amaroka. W Straszyceum znalazła się dzięki międzystanowej wymianie uczniowskiej. Prowadzi własnego bloga na Tumblr, dzięki czemu jest lubiana i rozpoznawalna. Mimo że początkowo nie miała nic przeciwko wyjazdowi do Salem obecnie nie czuje się w nowym miejscu zbyt komfortowo ze względu na ciągłe przytyki od uczennic.

Osobowość

Postronnemu potworowi Leila może wydawać się typową "pustą laską", której jedynymi zainteresowaniami są zakupy i dbanie o własny wygląd, ale to nie prawda - przynajmniej nie do końca. Faktem jest, że jej pasją jest tworzenie coraz to nowych stylizacji i praktycznie nie rozstaje się z lusterkiem i komórką, lecz nie jest zadufaną w sobie amarok. Bardzo lubi nawiązywać nowe kontakty, jednak przez jej egzotyczną urodę budzi zawiść wśród swojej płci co sprawia, że częściej można ją zastać w męskim gronie, w którym może swobodnie porozmawiać i przy tym nasłuchać się masy komplementów. Cieszy się, gdy jest adorowana i "głaskana po główce". Nie wymaga tego jednak przy każdej okazji ani się o to nie prosi. Można zauważyć, że często kręci się wokół osób popularnych mając nadzieję, że jej samej pomoże to zdobyć większą sławę. Jest też nieco leniwa i choć jej ambicje są duże to chętnie wyręcza się innymi przy "bardziej męczącej robocie" jak np.: robienie zdjęć, z których ostatecznie wybierze może 3 najlepsze. Nie potrafi krytykować pracy innych, bo boi się, że może zranić czyjeś uczucia. Nawet jeśli coś jest kompletnym dnem ona pochwali to z wymuszonym uśmiechem.

Wygląd

Leila posiada typowo eskimoską urodę - skośne oczy, nieco okrągłą twarz i czarne włosy. Mimo to nie należy do potworów tych "bardziej krągłych". Jej sierść jest ciemnoszara. Posiada wilcze uszy i ogon. Ma bardzo wydatne usta. Oczy dziewczyny mają barwę bursztynu.

Miejsce pochodzenia

Alaska

Alaska – stan USA w północno-zachodniej części Ameryki Północnej, będący eksklawą Stanów Zjednoczonych. Graniczy od wschodu z Kanadą, a od zachodu, przez Cieśninę Beringa, z Rosją. Dominują góry, z najwyższym punktem Ameryki Północnej jakim jest szczyt Denali (McKinley, 6194 m n.p.m.), oraz wyżyny i liczne stożki wulkaniczne. Do terytorium należą też Aleuty. Alaska ma największą powierzchnię spośród wszystkich stanów USA oraz najmniejszą gęstość zaludnienia. W odróżnieniu od większości stanów Alaska nie dzieli się na hrabstwa, lecz okręgi, znaczna część stanu jest przy tym niezorganizowana.

Klasyczny potwór

Amarok

Amarok - w językach eskimo-aleuckich znaczy wilk. W mitologii Inuitów Amarok przedstawiany jest jako gigantyczny wilk podróżujący bez towarzystwa watahy, atakujący każdego, kto tylko wyruszył samotnie na nocne polowanie.

Legenda opowiada również o pomocy, którą Amarok przysłał ludziom w potrzebie. Na początku świata na ziemi nie było żadnych istot poza Mężczyzną i Kobietą. Pewnego dnia Kobieta wygrzebała w ziemi dziurę i wyciągnęła z niej wszystkie zwierzęta, w tym karibu, które wyciągnęła jako ostatnie. Karibu rozmnażały się i utworzyły wielkie stada, tak, że Synowie Kobiety mogli polować na nie. Polowali jednak wyłącznie na duże i zdrowe karibu, wierząc, że zjadanie słabych karibu mogłoby osłabić także myśliwych. W pewnym momencie zabrakło w stadach dużych i zdrowych zwierząt, zostały tylko słabe i chore. Wtedy Kobieta zwróciła się o pomoc do Ducha Nieba, Kaili. Kaili zwrócił się o pomoc do Amaroka, prosząc go, aby jego dzieci, Wilki, zjadły słabe karibu. Amarok zgodził się i od tej pory wilki polują na słabe i chore karibu, pozwalając, aby w stadach rozmnażały się duże i silne karibu, na które mogą polować Synowie Kobiety.

Zdolności

  • Super węch - Leila ma mocno wyczulony zmysł węchu.
  • Instynkt Amaroka - Leilę cechują pewne wilcze zachowania takie jak wycie do Księżyca czy chęć polowania. Lubi być też drapana i głaskana.
  • Super słuch - Leila posiada nadzwyczaj czułe uszy. Potrafi usłyszeć to, co dla innych jest niesłyszalne.
  • Transformacja - Leila potrafi przemienić się w ogromnego, czarnego wilka a potem wrócić do swojej postaci.

Umiejętności

  • Przerabianie ubrań - Leilę cechuje niezwykłe wyczucie stylu. Potrafi przerobić niemal każde ubranie tak, że wygląda niczym najdroższy ciuch z modowej gazetki.
  • Make-up - Leila potrafi stworzyć perfekcyjny makijaż.
  • Manicure i pedicure - Leila specjalizuje się w malowaniu paznokci. Jest to dodatkową ozdobą jej stylizacji.
  • Fryzjerstwo - Leila potrafi układać nieco skomplikowane fryzury.
  • Fotografia - Leila ma dar do robienia bardzo dobrych ujęć.

Relacje

Rodzina

Leila pochodzi z licznej rodziny. Poza rodzicami w jej domu mieszka także jej dziadek oraz trójka braci, która zajmuje się rzemieślnictwem i łowiectwem.

Przyjaciele

Dziewczyna przyjaźni się z Justinem Saina, Hinatą czy Carolem Bodmin.

Znajomi

Jej znajomą jest San-Hee Yumeha oraz Blair DeGhoul.

Wrogowie

Nie lubi Electrii, która często się naśmiewa z jej słabej kondycji. Do jej wrogów należy także Neomi Cay.

Miłość

Mimo że Leila ma sporo fanów to jeszcze nie była nigdy w poważnym związku. Podkochuje się w niej Carol Bodmin, jednak ona o tym nie wie.

Zwierzak

Zwierzakiem dziewczyny jest mały niedźwiedź polarny Ghostcub.

Historie poznania

Justin Saina

Leila natknęła się na Justina w parku niedaleko szkoły. Dziewczyna ze względu na cudny, jesienny plener wybrała to miejsce na swoją sesję zdjęciową. Po kolejnym selfie postanowiła przejrzeć zdjęcia, aby wybrać najlepsze na bloga. Na dwóch z nich w tle ujrzała siedzącą postać mężczyzny przeglądającego swój zeszyt. Odwróciła się i nie mogła uwierzyć własnym oczom. Na jej zdjęciach widniał sam Justin Saina, którego zna niemal każda blogerka czy miłośniczka muzyki. Korzystając z okazji podbiegła do niego i poprosiła o autograf. Chłopak go złożył, aczkolwiek niechętnie - był czymś wyraźnie zmartwiony. Zaciekawiona amarok spytała co go trapi. Okazało się, że Justin będzie występował na koncercie w Straszyceum i okropnie zjadała go trema. Leila znając jego twórczość zapewniła go, że nie będzie lepszego na scenie niż on. Co więcej sama wybierała się na to wydarzenie, więc miała okazję towarzyszyć Justinowi przez całą drogę, rozmawiając z nim o wszystkim i niczym. Chłopak z wdzięczności dał jej wejściówkę za kulisy. Tuż przez jego występem mieli okazję jeszcze chwilę ze sobą porozmawiać. Okazało się, że Justin jest jednym z obserwatorów jej bloga i bardzo sobie ceni jej wyczucie mody. Po skończonym koncercie zaproponował jej wypad do klubu. Tak oto narodziła się ich przyjaźń.

Carol Bodmin

Carol znał wcześniej Leilę z jej bloga, ale nigdy nie miał odwagi, aby do niej zagadać. Okazja pojawiła się na jednej z imprez w klubokawiarni, gdzie odbywała się wystawa awangardowych obrazów i rzeźb. Ona siedziała sobie w rogu i popijała latte a on bacznie się jej przyglądał. O poradę jak do niej podejść udał się do Hinaty, który akurat był przy barze. Wskazał na Leilę a Hinata po rzucie na nią okiem stwierdził, że może ją podejść poprzez pochwalenie się swoimi zdolnościami fotograficznymi i niekonwencjonalnemu podejściu do tematu. Dał mu też parę "bajer" na podryw i popchnął chłopaka w stronę Amaroka. Mimo że Carol początkowo był nieco onieśmielony brnąc coraz bardziej w temat przykuł jej oko, zgodziła się na parę tańców, postawienie drinka i zrobieniu zdjęć. Potem dała mu namiary na siebie i zniknęła w tłumie imprezowiczów. Obecnie często można spotkać tą dwójkę na wspólnych sesjach fotograficznych.

Hinata Shimizu

San-Hee Yumeha

San spotkała Leilę przy muralu, który chciała uwiecznić. Jednak dla córki Amaroka stanowił on idealne tło do sesji. Duszka zapytała się czy mogłaby zrobić jej zdjęcie na co ta chętnie przystała. Od tamtego dnia Leila chętnie korzysta z jej pomocy przy sesjach zdjęciowych. Nawet trochę zbyt chętnie...

Blair DeGhoul

Leila oraz Blair zaznajomiły się podczas jednej z przerw od nauki. Amarok siedziała samotnie w kawiarence niedaleko szkoły przeglądała swoje stare, wrzucone na bloga fotografie stylizacji. Mimo iż miała dużo spraw na głowie: pracę domową, sesję na bloga a jej "prywatni" fotografowie - San-Hee Yumeha oraz (co zdziwiło dziewczynę, bo normalnie chłopak nie odstępował jej prawie że na krok) Carol Bodmin byli zbyt zajęci swoimi prywatnymi sprawami, to jeszcze musiała posegregować lakiery do paznokci oraz cienie kolorystycznie (na potrzeby kolejnego posta), które przytaszczyła do kawiarni w wielkiej, beżowej walizce z wyrytymi swoimi inicjałami na zgrzewie. Leila była świadoma, iż czas nie jest łaskawy i powinna wziąć się do pracy, jednakże nie potrafiła tamtego dnia porządnie się skupić. W pewnym momencie na posadzkę upadła jej kosmetyczka, którą przypadkiem strąciła ręką. Amarok nie zauważyła tego incydentu. Po chwili do jej stolika podeszła Blair, która podniosła kosmetyczkę z ziemi, po czym położyła ją na stole. Leila, która dopiero po przybyciu Blair zorientowała się co zrobiła nieświadomie podziękowała gargulicy. W odpowiedzi Blair zaczęła komplementować zestawienie ubrań, które Leila miała tego dnia na sobie, zaczęła także wychwalać wyczucie Leili do doboru kolorów - poprawnie i bez żadnego przejęzyczenia hybryda nazywała każdy odcień, co zrobiło na blogerce wrażenie. Hybryda oraz Amarok zaczęły dyskutować i tak polubiły wspólne konwersacje. Po jakimś czasie Leila stwierdziła, że musi już iść. Blair, która nie chciała zakańczać konwersacji z Leilą spytała się blogerki o powód jej chęci do odejścia od stolika. Ta opowiedziała jej o planowanych sprawach oraz pracy domowej. Blair zaproponowała swoją pomoc, na co Leila chętnie przystała. Hybryda szybko ogarnęła pracę domową upiorki, po czym przystąpiła do kolorystycznej segregacji lakierów oraz cieni, co było dla dziewczyny dużą frajdą, gdyż sama ten sposób segregacji praktykuje. W międzyczasie Leila szykowała przedmioty potrzebne do sesji na bloga. Po skończonej pracy Blair wykonała dla Leili parę zdjęć, korzystając z prywatnego aparatu, którego szczęśliwym trafem taszczyła ze sobą cały dzień - może nie było to powszechnie wiadome, ale hybryda miała spore doświadczenie oraz umiejętności w zakresie malowania światłem. Pożyczyła Leili kartę pamięci, by ta mogła przejrzeć jej pracę, wymieniły się mailami. Zostały znajomymi.

Neomi Cay

Dziewczyny miały nieprzyjemność poznać się podczas szkolnych pokazów mody, podczas których miała zostać wyłoniona Miss Uczennic. Neomi bardzo chcąc wygrać zatrudniła do pomocy swoich przyjaciół i znajomych. Ci nieświadomie stworzyli dla niej instrumenty, z których mogła zrobić pułapki. Tym sposobem wyeliminowała niemal całą konkurencję. Została jedynie Leila. Obie doszły do finałów. Syrena nie mogła już liczyć na pomoc swoich kumpli w takim stopniu, gdyż zwyciężczynię miał wyłonić sędziowski skład nauczycieli. Skoro musiała wziąć sprawy w swoje ręce poszła po najmniejszej linii oporu. Podejrzała w czym ma zamiar wystąpić jej rywalka po czym ubrała się niemal identycznie a gdy obie wyszły na scenę oskarżyła Leilę o kradzież stylizacji. Amarok stała twardo przy swoim, że to syrena ukradła jej pomysł, ale nie miała na to dowodów. Jury już miało zdyskwalifikować Leilę kiedy to do akcji wkroczył Carol, który na swoim aparacie miał uchwycone córkę Amaroka w jej stroju oraz Neomi, która szybko zmieniała komplet. W takim wypadku skład sędziowski przyznał Leili tytuł Miss walkowerem. Od tamtej pory dziewczyny nie cierpią się ponad wszystko.

Zainteresowania

  • Moda - Leila jest na bieżąco z nowinkami ze świata mody i stale podąża za nowymi trendami.
  • Blogowanie - Leila bardzo lubi to zajęcie. Wrzuca nowe posty co najmniej dwa razy w tygodniu.

Niezapomniane cytaty

Mógłbyś zrobić zdjęcie pod takim kątem... a teraz trochę bardziej w lewo... i nie pod światło.

—do Carola

Po czym ją rozpoznać?

  • Nigdy nie ubiera się tak samo dwa razy pod rząd.
  • Posiada egzotyczną urodę.
  • Często robi sobie zdjęcia czy pisze posty na komórce.

Drop Dead Diary

Ksywki:  Tamber-gerl (przez nielubiane uczennice)
Ulubione powiedzonko: Jeszcze tylko fotka...
Najbardziej lubi: Tworzyć stylizacje na modowego bloga.
...a najmniej: Zazdrosne o nią dziewczyny i potworów pokroju Hatima.
Zwierzak: Niedźwiedź polarny Ghostcub.
Nie rusza się z domu bez: Komórki, ładowarki, lakieru do paznokci, szczotki, perfum i szminki.
Ulubiony kolor: Dżinsowy.
Sekrety jej pokoju: Dokładniej mówiąc ma pokój i garderobę wypchaną po brzegi ubraniami. Całą komodę zajmują jej kosmetyki.

Serie

Basic

  • Oficjalny art

W tej serii włosy Leili sięgają bioder. Na szyi ma założoną czarną obrożę ze srebrną ozdobą. Na lewym nadgarstku nosi dwie srebrne bransoletki. Dziewczyna ubrana jest w różowe bolerko z futra, białą bluzkę bez rękawów z czarnym napisem "Sweet Darling" po środku, czarny pasek ze srebrną klamrą i ćwiekami oraz przetarte, dopasowane dżinsy do kostek. Jej buty to jasnoróżowe converse na srebrnym koturnie.

Osiągnięcia

ZF9CfMY
Leila Crowne zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Lipiec 2017!

Meta timeline

  • połowa 2016 - PixieGiggler adoptuje pomysł od Amity.Gala
  • styczeń 2017 - PixieGiggler usuwa stronę.
  • 27 maj 2017 - Strona zostaje przywrócona do brudnopisu.
  • 29 maj 2017 - Zostaje ujawniony Basic Leili.

Ciekawostki

  • Postać adoptowana od Amity.Gala.
  • Pierwsza litera imienia i jej nazwisko nawiązują do postaci Leniny Crowne z książki "Nowy wspaniały świat" Huxley'a.
  • Tło jej Skullette jest identycznego koloru jak te w logu Tumblr.

Galeria

Own

Od innych