FANDOM

Lavender Marigold
Uczeń Monster High
LavenderBasic.jpg
Wiek 15 wiosen
Zabójczy Styl Preferuję delikatne ubrania. Często noszę sukienki lub kombinezony w pastelowych kolorach. I nie może zabraknąć na mojej głowie wianka z kwiatów.
Dziwaczna wada To nie jest dziwaczna wada... Jestem niskiego wzrostu i często nie dosięgam do wielu rzeczy, które są położone wysoko.
Zwierzę Zawsze towarzyszy mi mój motyl Daisy. Jest wspaniałą przyjaciółką.
Ulubione zajęcie Uwielbiam drzemać sobie na łące wśród kwiatów. To takie przyjemne!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy inni depczą kwiaty na łące. One też mają swoje uczucia, a ja wyczuwam ich ból...
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Wydaję mi się, że Ugryzologia najbardziej trafiła w mój gust.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny To będą chyba Warsztaty Stolarskie.
Ulubiony kolor Uwielbiam wszystkie pastelowe kolory!
Ulubione jedzenie Ciasteczka maślane, które popijam herbatą z rumiankiem. Pyszne!
Przyjaciele Trinette, Mei - Lin i Quartie to dziewczyny, na które zawsze mogę liczyć
Dolldiaryicon.jpg ---

Lavender Marigold - 15-letnia lejmoniada. Pochodzi z Grecji i tam miała się uczyć w szkole dla nimf, lecz zrezygnowała z tego i rozpoczęła naukę w Straszyceum.

Wygląd

Lavender jest niskiego wzrostu dziewczyną o drobnej budowie ciała. Jej uszy są lekko spiczaste. Posiada długie, czarne włosy i fiołkowe oczy. Charakterystyczną cechą w jej wyglądzie są motyle skrzydła wyrastające z jej pleców.

Charakter

Lavender jest pogodną dziewczyną o przyjaznym usposobieniu. Cechuje ją nieśmiałość, jednak nie tak silna, by uniemożliwiać jej kontaktów z rówieśnikami. Niektórzy uczniowie nazywają ją ich "starszą siostrą" przez to, że zawsze jest gotowa im pomóc.

Nic jednak nie przebije jej miłości do kwiatów i łąk. Może dla nich poświęcić wszystko, co ma, jest to dla niej najcenniejszy skarb. Na niszczenie kwiatów reaguje agresją, aż trudno sobie wyobrazić, że kochana starsza siostra może nakrzyczeć na kogoś.

Relacje

Rodzina

Lavi uważa każdą lejmoniadę za swoją rodzinę. Jej matką jest nimfa o imieniu Trianta, a ojciec nie jest jej znany - wie jedynie, że był człowiekiem. Trianta żałuje swojego wyboru i gardzi ojcem Lavender. Radzi jej, by znalazła kogoś, kto nie zostawi jej tak jak jej ojciec.

Przyjaciele

Trinette

Mei - Lin Lang

Quartie Von Lubricant

Znajomi

Yasina Meerme

Justin Saina

Justin poznał roślinkę podczas pewnej soboty. Uczniowie mieli wolne od zajęć lekcyjnych, a że dzień był wyjątkowo słoneczny i ciepły, chłopak udał się do pobliskiego parku. Chwilę tam spędził aż jego uwagę przykuła dziewczyna której z pleców wyrastały motyle skrzydła, chłopak był autentycznie zdziwiony nigdy wcześniej nie widział osoby o takim...wyglądzie. Chwilkę bił się z myślami czy wypada spytać upiorkę jaka rasę prezentuje, czy mogłoby to urazić ją w jakikolwiek sposób. Jednakże zebrał w sobie wystarczająco odwagi i zagadał dziewczynę, ta z uśmiechem odpowiadała na wszystkie pytania wesoło plotąc wianek z kwiatków, kiedy Justin spytał o rasę dziewczyny, ta odpowiedziała że jest Lejmoniadą. Chłopak uniósł trochę brew, dotarło do niego słowo "Lemoniada" chwilę myślał "Co? jaka lemoniada?" aczkolwiek stwierdził ze nie będzie wnikać, kiedy wrócił do Straszyceum z ciekawości zaglądnął do księgi o nimfach, by rozwiać swoje wątpliwości. Zostali dobrymi znajomymi, ale chłopakowi nadal zdarza się mówić do Lavender per "Lemoniada"

Kornelia Huld

Wrogowie

Cookie ZuHoof

Jamie Bezzear

Octavia Dewdrop

Lavender i Octavia poznały się podczas jednej z lekcji, a ściślej rzecz ujmując, na basenie. Młoda Lejmoniada choć na co dzień jest skora do nowych doświadczeń,nie za dobrze czuła się z faktem iż miała wejść do wody. Kiedy zebrała w sobie całą odwagę, i zanurzyła w chłodnej wodzie palec u nogi,ktoś obok niej przebiegł i to tak gwałtownie że Lavi wpadła w odmęty basenu. Zaczęła w panice wymachiwac rękami krzycząc po pomoc,była pewna że się utopi. Spostrzegła jednakże, iż woda sięga jej jedynie nie co powyżej pasa...Usłyszała śmiech,jak się okazało byli to jej znajomi z klasy, którzy wszystko zagrywali przy pomocy telefonów, jednakże najgłośniej śmiała się Octavia,, która nie raz miała do czynienia z pływaniem, a dla Lejmoniady była to swoista nowość. Lavender było tak smutno z powodu rechotu demonicy, że omal znów się nie przewróciła próbując opuścić basen,w dodatku przez resztę dnia z powodu mokrych skrzydeł,upiorka nie mogła latać. W dziewczynie zakiełkowała ogromna niechęć do Octavii, a także żal, co zaskutkowało że nazywa demonicę jednym ze swoich wrogów. Demonica jednakże nie śmiała się w złośliwości, po prostu zaczęła się śmiać, z grupą a że ma bardzo donośny głos, wydawało się że to ona pociągnęła innych do szyderstw z Lavender, co prawdą nie było.

Miłość

Lavender nie ma jeszcze nikogo na oku. Wielu chłopaków już ją gdzieś zaprosiło, jednak ta odmawiała martwiąc się, że nigdy nie znajdzie nikogo odpowiedniego.

Zwierzak

Pupilem Lavender jest motyl rodzaju niedźwiedziówka krasa o imieniu Daisy. W przeciwieństwie do swojej właścicielki, z charakteru Daisy jest arogancka i wredna wobec innych. Lavender kocha jednak nad życie.

Klasyczny potwór

Nimfy (gr. Νύμφαι Nýmphai, l. poj. Νύμφη Nýmphē, łac. Nymphae ‘młode kobiety’, ‘dziewczyny w porze godowej’, ‘narzeczone’) – w mitologii greckiej i mitologii rzymskiej boginie (niższego rzędu) i uosobienia sił żywotnych przyrody.
Lejmoniady.jpg

Lejmoniady (gr. Λειμωνιάδες Leimōniádes[1], Λειμακίδες Leimakídes[2], l.poj. Λειμωνιάς Leimōniás, Λειμακίς Leimakís, łac.LeimoniadesLeimakides, l.poj. LeimoniadLeimakid) – w mitologii greckiej nimfy łąk. Lejmoniady kochały kwiaty, biegały po łąkach lub spały całymi dniami.

Miejsce pochodzenia

Grecja.jpg

Grecja – kraj położony w południowo-wschodniej części Europy, na południowym krańcu Półwyspu Bałkańskiego. Graniczy z czterema państwami, Albanią, Republiką Macedonii i Bułgarią od północy, oraz Turcją od wschodu. Ma dostęp do czterech mórz: Egejskiego i Kreteńskiego od wschodu, Jońskiego od zachodu oraz Śródziemnego od południa. Grecja ma dziesiątą pod względem długości linię brzegową na świecie, o długości 14880 km. Poza częścią kontynentalną, w skład Grecji wchodzi około 2500 wysp, w tym 165 zamieszkałych. Najważniejsze to Kreta, Dodekanez, Cyklady, i Wyspy Jońskie. Najwyższym szczytem jest wysoki na 2917 m n.p.m. Olimp.

Drop Dead Diary

Ksywki: Lavi, Lav, Lemoniada (czasem prze Justina)

Ulubione powiedzonko: "Kwiaty też mają uczucia!"

Najbardziej lubi: Ugryzologię, sama nie wie czemu

...a najmniej: Warsztaty Stolarskie, bo nienawidzi patrzeć na cierpienie drzew.

Zwierzak: Motyl Daisy

Nie rusza się z domu bez: Wianka z kwiatów na głowie

Ulubiony kolor: Każdy pastelowy kolor

Sekrety jej pokoju: W jej pokoju w dormitorium mieści się niewielka fontanna. Jest też mnóstwo kwiatów.

Ciekawostka: Czy wiesz, że w młodości bała się wszelkich owadów?

Moja buuu-unikalna cecha: Staram się bronić każdy kwiat, jaki napotkam przed nierozważnymi potworami!

Linie

Basic

  • Oficjalny art
  • Linia: Basic
  • Wydanie: Wiosna 2017
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Włosy lejmoniady są upięte w wysokiego kucyka, a na jej głowie widnieje wianek z różnokolorowych kwiatów. Ma na sobie kombinezon w kolorze pastelowego różu, błękitu i fioletu. Pod szyją widnieje zawiązana niebieska kokardka, nosi również błękitny pasek. Na szyi ma naszyjnik przypominający zielone ciernie - z tym samym motywem ma również bransoletkę. Na nogach ma sandały na fioletowym koturnie, które utrzymują się na nodze dzięki różowym pasom. Do lalki dołączono stojak, pamiętnik oraz figurkę Daisy.

Po czym ją rozpoznać?

  • Zawsze ma na głowie wianek zrobiony z kwiatów
  • Z pleców wyrastają jej skrzydła przypominające motyle
  • Motyw jej ubrań jest głównie kwiatowy

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza "lawenda", zaś nazwisko "kaczeniec". Jej imię jak i nazwisko pochodzą od nazw kwiatów
  • Imię zwierzątka Lavender oznacza "stokrotka"
  • Uwielbia słuchać pasikoników, kiedy odpoczywa na łące
  • Nigdy nie spędzała wakacji pod namiotami
  • Bardzo mało wie o nowoczesnym świecie, ponieważ większość swojego życia spędziła na łące, na której się urodziła.

Galeria

Moje prace

Prace innych

Więcej z Fandomu

Losowa wiki