FANDOM

I

Cmt1rg8
Larisse Rare zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Listopad 2016!

FUJ! Czy Pani Dyrektor wie, ile jest bakterii na klamce od drzwi?! Gdzie moja chustka... no, GDZIE TA CHUSTKA? Nie wejdę tam bez mojej CHUSTKI I SPRAYU!

— Lar do dyrektor Krewnickiej w odpowiedzi na zaproszenie do wejścia do szkoły.

Larisse Topas Rare
Uczeń Monster High
Larisse ID
Wiek Szesnaście lat
Zabójczy Styl Dziewczęcy, a przy tym wyrafinowany. Lekkie powiewające tkaniny i mnóstwo... różu!
Dziwaczna wada Mam skłonności do niezamierzonych ruchów dłoniami i nogami, zwłaszcza kiedy w moim otoczeniu jest za przeproszeniem chaos.
Zwierzę Co to to nie! Zwierzaki roznoszą za dużo chorób i są za głośne, i w większości przypadków brudne.
Ulubione zajęcie Nade wszystko kocham dbać o swoje otoczenie... układać pędzelki, tkaniny... to relaksujące.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś nie rozumie mojego zamiłowania do porządku!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Przerwa. Nie przepadam za nauką.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Basen. MIAU! Wszystko tylko nie woda!
Ulubiony kolor Biały i... łososiowy.
Ulubione jedzenie Łosoś pod chmurką.
Przyjaciele Temperance Bon, Victoria Chainsmeow i Blair DeGhoul
Dolldiaryicon Pamietnik Larisse Rare

Larisse Rare - Hybryda kotołaka i ducha,to nerwowa choleryczka, bardzo pobudliwa. Brakuje jej konsekwencji w działaniu i łatwo traci zimną krew. Jest wyniosła, często sprawia wrażenie osoby pełnej pretensji. Winą za poniesione porażki obarcza innych, wobec siebie pozostaje wolna od podejrzeń, ponieważ zawyża własną wartość. Zazwyczaj jednak nie pozwala sobie na roztargnienie i popełnianie pomyłek. Często podkreśla wobec innym swoją wyższość i inteligencję. Wydaje się być dumną i potwornie pogardliwą upiorką, ale w rzeczywistości jest tylko niespokojna i niepewna przyszłości. Ma wyraźną skłonność do odnoszenia wszystkiego do siebie i jest subiektywna. Bardzo łatwo ją przez to zranić. W skrócie Larisse ma dość trudny charakter, ale jest pełna życia. Kocha, kiedy wszystko wokół niej jest czyste, uporządkowane i jasne. Jest też lekką pedantką, gdyż nie znosi brudu i potrafi myć ręce nawet trzydzieści razy dziennie.

Osobowość

Larisse to nerwowa choleryczka, bardzo pobudliwa. Brakuje jej konsekwencji w działaniu i łatwo traci zimną krew. Jest wyniosła, często sprawia wrażenie osoby pełnej pretensji. Winą za poniesione porażki obarcza innych, wobec siebie pozostaje wolna od podejrzeń, ponieważ zawyża własną wartość. Zazwyczaj jednak nie pozwala sobie na roztargnienie i popełnianie pomyłek. Często podkreśla wobec innym swoją wyższość i inteligencję. Wydaje się być dumną i potwornie pogardliwą upiorką, ale w rzeczywistości jest tylko niespokojna i niepewna przyszłości. Ma wyraźną skłonność do odnoszenia wszystkiego do siebie i jest subiektywna. Bardzo łatwo ją przez to zranić. W skrócie Larisse ma dość trudny charakter, ale jest pełna życia. Kocha, kiedy wszystko wokół niej jest czyste, uporządkowane i jasne. Jest też lekką pedantką, gdyż nie znosi brudu i potrafi myć ręce nawet trzydzieści razy dziennie. Kotoduszka nie znosi osób, które mają w pogardzie stan ich otoczenia.

Wygląd

Larisse to wysoka upiorka o pomarańczowej cerze. Oczy ma wyjątkowo duże w błękitnym odcieniu, dziewczyna ma też bardzo duże i grube rzęsy. Larisse ma typowo kocią budowę: koci nosek, ogon w tym kolorze co skóra i kocie uszy. Można zauważyć, że część ciała Larisse jest przeźroczysta (min.nogi i dłonie)

Relacje

Relacje Larisse z innymi bywają napięte... szczególnie, kiedy ktoś nie przypadnie do gustu Lar.

Rodzina

Larisse jest córką kotołaka (matka) i ducha (ojciec). Po urodzeniu Larisse jej rodzice stwierdzili, że zatrzymają się na jednym dziecku (z czego Lar naprawdę potwornie się cieszy), Lar od małego była przyzwyczajana do tego, że wszystko ma swój porządek, trzy razy dziennie szczotkowała zęby, ścieliła łóżko rano i wieczorem, zamiatała podłogę (nie tylko w swoim pokoju), segregowała ubrania kolorystycznie i tematycznie (sukienki do sukienek, spodnie do spodni) oraz chodziła spać równo o dwudziestej pierwszej trzydzieści pięć, a wstawała o szóstej rano. Larisse uwielbia taki plan dnia i jest po dni dzisiejsze bardzo wdzięczna rodzicom za to, że nauczyli ją porządku i poczucia estetyki (jest wdzięczna nawet swojemu pedanckiemu ojcu, który potrafi ze dwadzieścia razy dziennie wycierać swoje biurko i laptop, gdyż brzydzi się zarazków i kurzu).

Zwierzak

Larisse nie posiada żadnego zwierzaka, ponieważ (tu cytat) "Zwierzaki roznoszą za dużo chorób i są za głośne, i w większości przypadków brudne."

Relacje z innymi uczniami

Z Victoria Chainsmeow

Vic i Lar są często razem widywane (ta sama rasa i wgl), mają przyjacielskie relacje, ale nie zanosi się na głębszą przyjaźń.

Z Howly Owll

Mają przyjacielskie relacje, są często razem widywane.

Z Blair DeGhoul

Mają dobre relacje, Blair nie przeszkadza w zupełności zamiłowanie do ładu jakie cechuje Larisse. Ba! Nawet podziwia tę cechę charakteru hybrydy.

Z Tamara Tequeshe

Tamara i Larisse nie przepadają za sobą.

Z Sana Orthus

Nie mają zbyt dobrych relacji, starają się unikać siebie nawzajem, zwłaszcza odkąd wpadły na siebie na szkolnym korytarzu, a Sana niechcący ubrudziła Larisse wylewając na nią kawę, ta jak zwykle zaczęła piszczeć i od razu zniechęciła córkę Orthosa do przebywania w swoim towarzystwie.

Z Temperance Bon

Dziewczyny były parą na zajęciach laboratoryjnych. Ich zadaniem było stworzyć perfumy z odstępnych składników chemicznych. Poza tym, że współpraca szła im wręcz idealnie, obie co chwila czyściły stanowisko czy zmieniały rękawice. Łapiąc się na tym po którymś razie zaśmiały się i reszta rozmów zeszła na temat związany z tym jak ważne jest dbanie o porządek. Tak bardzo je to pochłonęło, że zapomniały o swojej pracy, która wykipiała im z kolby. Nie mogły zrobić nic więcej niż uprzątnąć bałagan i zacząć pracę od nowa. Przez ogromną stratę czasu ich perfum dostał jedynie ocenę dostateczną, jednak to nie było dla nich ważne. Obie świetnie się bawiły a Larisse korzystając z mądrości Temperance doradza się u niej w kwestii doboru środków czystości. Czasem też prosi ją o diagnozę jeśli czuje, że "coś ją łapie".

Z Carolem Bodmin

Chłopak poznał ją w przerwie obiadowej. Jako, że na stołówce było tłoczno hybryda była zmuszona usiąść koło niego. Po zdezynfekowaniu swojego miejsca po dwakroć usiadła i zaczęła powoli konsumować swój posiłek. Pewnie do niczego by nie doszło, gdyby Carol przy kolejnym gryzie tortilli nie ochlapał niechcący siedzącej przed nim hybrydy. Zaczęła panikować i drzeć się na niego jak opętana. Początkowo Carol chciał załagodzić sytuację, ale gdy zobaczył, że skutkuje to tylko jeszcze większą histerią cisną w nią resztkami swojego jedzenia i opuścił stolik. Larisse piszcząc czym prędzej poleciała do toalety. Hybryda przy każdym spotkaniu wyzywa go od flei.

Z Jodrin Raghba

Nie przepadają za sobą, oraz obecnie są w stanie " otwartej wojny" wszystko zaczęło się podczas jednej ze szkolnych przerw, Larisse błąkała się w poszukiwaniu osoby, która mogłaby,powiedzieć upiorce, która godzina. W końcu, hybryda natrafiła na siedzącą na ławeczce szkolnej Jodrin, zajęta była szkicowaniem. Różowowłosa chciała podlewitować do Jodi, z zapytaniem, jednakże ktoś na nią wpadł. Momentalnie głośno pisknęła, czując wodę na swoim pół materialnym ciele, jak się okazało - tą osobą był Hideo, który śpieszył się na spotkanie z Jodrin, swoją dziewczyną. Larisse, bez słowa namysłu zaczęła jechać po Japończyku, jaką to nie jest łamagą, przynoszącą tylko deszcz oraz problemy, chłopakowi zrobiło się naprawdę przykro. Po chwili, do akcji wkroczyła Jodrin, która otwarcie zaczęła straszyć Larisse, by lepiej prędko zostawiła ich w spokoju, inaczej nie zawacha się użyć swoich mocy. Panna Rare wystawiła parze język, po czym odpłynęła jak gdyby nigdy nic. Natomiast Jodrin oraz Hideo byli wstrząśnięci jej bezczelnością, od tamtej pory hybrydy nie szczędzą sobie krytyki, oraz szczerze się nie znoszą.

Miłość

W kwestii uczuciowej Lar jest bardzo wybredna i nie zadowala się byle kim (kto by chciał taką pedantkę za partnerkę...). Larisse patrzy nie tylko na wygląd, ale także min. na to: czy obiekt jej zainteresowania ma czyste biurko podczas pracy, czy je nie mlaszcząc, czy zna savoir-vivre....tak, Larisse jest naprawdę wybredna, nie ma się co dziwić, że ma mało przyjaciół u płci przeciwnej. Ba, wogóle nie ma.

Wystąpienia

Drop Dead Diary

Moja Boo-Nikalna cecha: Porządkuję! Dzięki mojemu niesamowitemu poczuciu estetyki i sprawdzonemu systemowi segregacji, w moim otoczeniu zawsze panuje ład i porządek.

Ksywka: Lar

W szkole najbardziej lubi...: Przerwę

...A najmniej: Basen

Zwierzak: Larisse uważa, że "Zwierzaki roznoszą za dużo chorób i są za głośne, i w większości przypadków brudne".

Sekrety jej pokoju: Podłoga w pokoju Lar jest wyłożona folią ochronną

Nigdzie nie rusza się bez: Sprayu do odkażania i chusteczek.

 zdolności 

  • Koci instynkt: Larisse cechują pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość i spryt.
  • Zręczność: Będąc kotołakiem, Larisse jest bardzo zręczna i wygimnastykowana.
  • Lewitacja: Larisse potrafi latać i unosić się w powietrzu. Tak najczęściej się przemieszcza.
  • Telekineza: Larisse potrafi przenosić przedmioty stałe siłą umysłu.
  • Przenikalność: Larisse potrafi przenikać przez różne przedmioty oraz przez podłogę czy ściany.
  • Nieśmiertelność: Larisse będąc po części duchem jest nieśmiertelna.

Zainteresowania

  • Organizacja - Larisse to wspaniała i porządna liderka, starannie przykłada się do każdej pracy.
  • Higiena i farmaceutyka - Larisse interesuje się wszystkim, co może uchronić przed zarazkami wszelakiej maści.
  • Kompozycja - Larisse interesuje się sztuką odpowiedniego dobierania i układania, nie tylko przedmiotów.

Po czym ją poznać?

  • Ma blado rude włosy, które pachną gumą do żucia.
  • Zawsze ma przy sobie jakiś szal.
  • Ma bardzo wysoki głos i często wydaje dźwięki przypominające piszczałkę.
  • Zanim usiądzie, na krześle rozkłada antybakteryjną chustę.

Klasyczny potwór

Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form potwora była egipska bogini Bastet.

Catpeople

Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią,lecz nie poluje na ludzi, tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się, gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i tygrysa. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

240px-Time to let (her) go!
Duch
– w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym.

Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami.

Duchy mają się manifestować przez osobę żyjącą (medium), zmieniając jej wygląd (transfiguracja) i wagę dzięki mieszaniu fluidów, lub przemawiając i wykonując inne czynności za pośrednictwem medium. Ponadto mają się komunikować w sposób widzialny poprzez dźwięki, dotyk, hałas, zapach, poruszanie przedmiotów, pismo, rysunek, muzykę itp.

Miejsce pochodzenia

Monako, Księstwo Monako – niewielkie miasto-państwo położone w Europie Południowej

Monako
nad Morzem Śródziemnym w obrębie Riwiery Francuskiej. Po Watykanie jest to drugie najmniejsze pod względem powierzchni niezależne państwo świata.Od 1865 jest w unii celnej z Francją, a od 1918 Francja uzyskała prawo do stacjonowania wojsk na terenie Monako i zatwierdzania zawieranych przez to państwo umów międzynarodowych. Spośród blisko 37 tysięcy mieszkańców jedynie 8 837 (23,9%) stanowią Monegaskowie (obywatele księstwa); pozostali to imigranci, głównie z Francji i Włoch.

Nie zapomniane cytaty

FU! Jak Ty możesz to jeść?!

— Na stołówce

To ja sobie CODZIENNIE ŻYŁY WYPRUWAM, no, o ile kotoduchy żyły mają... BY TEN POKÓJ BYŁ CZYŚCIUTKI I UPORZĄDKOWANY, A TY RZUCASZ SWETER NA ŚWIEŻO WYMYTY I ODKAŻONY FOTEL?!

— Lar do swojej współlokatorki w dormitorium.

MÓJ pokój to MOJA świątynia...zabieraj ten plecak z parapetu! dopiero go przetarłam!

— - Znowu do swojej współlokatorki.

Ciekawostki

  • Imię kotoduszycy opiera się na imieniu Larysa.
  • Nazwisko upiorki nawiązuje do słowa Rarytas.
  • Cierpi na Ablutomanię.
  • Larisse ma kompleks "brudnych rąk" i myje dłonie po każdym posiłku czy dotknięciu rzeczy innej osoby.
  • Kotoduszka nosi w torebce spray do odkażania, chusteczki nawilżane i pęsetę.
  • Larisse kicha nie jak poczuje pieprz jak większość osób ale jak wyczuje sól.

Galeria

 w różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Czerwiec 2016 - "Wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Larisse Rare