FANDOM

Kyle i Kylie Dark
Uczeń Monster High
KK

Kyle i Kylie Oficjalny art

Wiek 16 lat
Zabójczy Styl Kyle: Mamy podobny styl. Dla mnie mroczność i elegancja jest najstraszliwsza, dlatego moje koszule nigdy nie są jasne i bez wzorów.

Kylie: Mrok jest tematem głównym ale trochę liliowej pasteli nikomu nie zaszkodzi, po za tym od odrobiny słodkiego koloru nikt nie ożył co nie Kyle? Kyle: Naprawdę wyobrażasz mnie sobie w lawendowym garniturze?

Dziwaczna wada Kyle: Nigdy nie robimy czegoś bez uzgodnienia tego ze sobą. Jesteśmy strasznie zżytym rodzeństwem.

Kylie: Braciszku to powinna być zaleta! Razem jest zawsze łatwiej. Kyle: Z mojej strony wygląda to inaczej. Kylie: To dlaczego nie znajdziesz sobie kumpli? Kyle: Bo jesteśmy zgranym rodzeństwem.

Zwierzę Naszym wspólnym zwierzakiem jest czarny kot Shadowmeow.
Ulubione zajęcie Nieważne co to byle by to zrobić RAZEM.
Najbardziej irytująca rzecz Kyle: Gdy ktoś się nabija, że tyle czasu spędzam z siostrą, a gdy mu przyłożę to ma pretensje.

Kylie: To słodkie bracie. Ja najbardziej nie lubię szkolnych ,,gwiazdek.

Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Kyle: Ja uwielbiam języki martwe.

Kylie: Języki martwe? Nie dzięki, wolę kreatywne pisanie.

Najmniej lubiany przedmiot szkolny Kyle: Gotowanie. Szczytem moich możliwości jest zrobienie grzanek, a tak chciałbym zrobić kiedyś lasagne.

Kylie: Gotowanie też nie jest moją mocną stroną, ale 100 razy gorsza jest potworna ekonomia.

Ulubiony kolor Kyle: Granatowy i czarny.

Kylie: Czarny i lilia.

Ulubione jedzenie Kyle: Za lasagne dałbym się ożywić.

Kylie: Ja kocham tiramisu.

Przyjaciele Po za sobą, Pardy Speckle, Lorie Cabra, Sasha Fear, Spectra Vondergeist, Operetta.
Dolldiaryicon ?
Jesteśmy tak zgranym rodzeństwem, że mogliby nakręcić o nas film. Tiaa. Ja to bym chciał zagrać w Strasznym Filmie 6.- Kylie i Kyle w pamiętniku.

'Kyle i Kylie Dark'. Dzieci cmentarnych zmor. Trzymają się razem i są bardzo otwarci i przyjaźnie nastawieni wbrew temu, że noszą mroczne ubrania.

Osobowość:

Kyle I Kylie są bardzo zżytym rodzeństwem. Jednak sporo ich różni. Tak samo w wyglądzie, charakterze i usposobieniu. Kyle to luzak i zarazem ,,upiorne ciacho w straszyceum. Lubi roześmiane towarzystwo pomimo dość mrocznego ubioru. Jednak po nad śmierć kocha swoją siostrę i zawsze staje w jej obronie. Kylie to ślicznotka. Lubi się stroić w słodko-mroczne stroje i plotkować z przyjaciółkami. Jednak najlepiej czuje się w towarzystwie brata i nie wyobraża sobie dnia bez niego.

Wygląd:

Upiory wyglądają praktycznie tak samo. Obaj mają srebrną skórę i magentowe oczy. Kyle nosi szarą koszulę w granatowy wzorek i narzuca na to elegancką marynarkę bez rękawów. Do tego ma na sobie ciemnoniebieskie jeansy i czarno- niebieskie trampki. W oczy rzuca się pasek przypominający kości i bransoletka z ćwiekami. Upiór ma włosy zaczesane do przodu. Kylie ubiera się bardzo podobnie do brata. Upiorka ma szarawą sukienkę w niebieski wzorek i narzuca na to dłuższą niż Kyle elegancką marynarkę bez rękawów. W tali jest przepasana paskiem przypominającym kości i tak samo wykończony jest dół sukienki. Dziewczyna nosi też liliowe podkolanówki. Podobnie jak brat nosi trampki jednak są one na białym koturnie. Jej szyję zdobi mały liliowy naszyjnik z ćwiekami a rękę liliowa bransoletka również z ćwiekami. Upiorka ma włosy związane w dużą czarną kitkę z liliowymi pasemkami. Kylie ma makijaż w postaci liliowej szminki i prawie niewidocznego szarego cienia do powiek.

Relacje

Rodzina

Upiory są dziećmi cmentarnych zmor. Ich rodzice sporo podróżują i często zostają sami. Mieszkają w domu nieopodal cmentarza. Jako CmZm widzą swoich przyjaciół na cmentarzu któzy również są tymi upiorami. W rodzinie dobrze się ze wszystkimi dogadują. Mama jest stewardessą a tata handlowcem. Kyle i Kylie utrzymują też dobre kontakty z licznym wujostwem i kuzynostwem.

Przyjaciele

Przeważnie trzymają się ze sobą, ale razem z Pardy Speckle, Lorie Cabrą i Sashą Fear spotykają się w upiornym towarzystwie. Mają kilku najlepszych przyjaciół i sporo znajomych. Wbrew pozorom nie uchodzą za odludków trzymających się tylko ze sobą. Są niezwykle otwarci i przyjaźni.

Miłość

To dla nich dość krępujący temat. Przynajmniej dla Kylie. Kyle bez skrępowania opowiada o tym jaka upiorka mu się podoba i flirtuje niczym Casanova. Kylie jest trochę nieśmiała w tych sprawach. Skrycie marzy o chłopaku, ale musi najpierw do jakiegoś w tym temacie zagadać i Kyle musi go zaakceptować.

Ambicje:

Kyle chce zostać najpopularniejszym chłopakiem w straszyceum i mieć na pęczki wielbicielek. To dość popularne marzenie, zaś Kylie chciałaby zostać najlepszą tancerką hip hopu i w sekrecie trenuje ten styl tańca.

Ciekawostki

  • Ich oczy odbierają promienie ultrafioletowe
  • Jako jedyni widzą swoich przyjaciół na cmentarzu.
  • Co kilka dni przeżywają fazy śmierci.
  • Nigdy nie noszą jaskrawych kolorów.
  • Przez mroczny styl często są uważani za ponuraków.
  • Mają wspónego zwierzaka.

Drop Dead Diary

Ksywki: Upiory nie posiadają przezwisk. Większość zwraca się do nich po imionach.

Ulubione powiedzonko:  O zmoro!', 'Zaraz normalnie ożyję!', 'Cmentarzyście'!

W szkole najbardziej lubią: Języki martwe i kreatywne pisanie.

... a najmniej: Gotowanie i potworną ekonomię.

Zwierzątko: Kot Shadowmeow.

Nie ruszają się z domu bez: Bransoletek z ćwiekami.

Ulubione kolory: Czarny, granatowy i lilia.

Sekrety ich pokoi: Kyle ma swoim pokoju wielką wierzę stereo, a Kylie ogromną szafę pełną czarno-liliowych ciuchów i dodatków.

Ciekawostka: W mocnym świetle ich skóra staje się przezroczysta.

Co ich wyróżnia?

  • Są jedynym tak dobrze zgranym rodzeństwem w MH.
  • W mocnym świetle stają się przezroczyści.
  • Co kilka dni przechodzą fazę śmierci, charakteryzującą się jaśnieniem oczu.
  • Nigdy nie zakładają kolorowych, jaskrawych ubrań.
  • Podejmują decyzje tylko razem.

Niezapomniane cytaty:

  1. Te zajęcia są tak niesamowite, że zaraz ożyję z nudów!-Kylie do Pardy Speckle.
  2. Cmentarzyście się prezentujesz!- Kyle do Spectry.
  3. O zmoro! To zadanie przewyższa moje możliwości...- Kylie do Lorie Cabry.
  4. Gdyby idioci mogliby latać, zostałabyś orłem.- Kyle do Toralei Stripe.

Stroje

Basic

  • Linia: Basic
  • Wydanie:
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -
  • Oficjalny Art
Kyle nosi szarą koszulę w granatowy wzorek i narzuca na to elegancką marynarkę bez rękawów. Do tego ma na sobie ciemnoniebieskie jeansy i czarno- niebieskie trampki. W oczy rzuca się pasek przypominający kości i bransoletka z ćwiekami. Upiór ma włosy zaczesane do przodu. Kylie ubiera się bardzo podobnie do brata. Upiorka ma szarawą sukienkę w niebieski wzorek i narzuca na to dłuższą niż Kyle elegancką marynarkę bez rękawów. W tali jest przepasana paskiem przypominającym kości i tak samo wykończony jest dół sukienki. Dziewczyna nosi też liliowe podkolanówki. Podobnie jak brat nosi trampki jednak są one na białym koturnie. Jej szyję zdobi mały liliowy naszyjnik z ćwiekami a rękę liliowa bransoletka również z ćwiekami. Upiorka ma włosy związane w dużą czarną kitkę z liliowymi pasemkami. Kylie ma makijaż w postaci liliowej szminki i prawie niewidocznego szarego cienia do powiek.

Dawn of the Dance

  • Linia: DOTD
    • Kyle i Kylie DOTD
  • Wydanie:
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -
Na imprezę Kyle zakłada granatową marynarkę  w czarny wzorek a pod spód białą koszulę z guzikami i srebrnymi rękawami. Do tego czarne jeansy z brązowym paskiem. Buty są granatowo szare a włosy chłopaka zaczesane do tyłu. Kylie ubiera się w białą tunikę z guzikami a na to rozpinaną granatową sukienkę w liliowy wzorek. Dół sukienki jest czarny i poszarpany. Upiorka ma na szyi szary naszyjnik z ćwiekami, rękawiczkę bez palców i biało-czarną bransoletkę. Jej buty to czarne szpilki z niebieskimi zapięciami na dużym liliowym obcasie. Włosy Kylie są czarne z liliowymi pasemkami, sięgają pleców i są upięte na bok. W uszach dziewczyna ma czarne kolczyki w kształcie krzyży. Jej makijaż zawiera srebrny cień to powiek i szminka w odcieniu królewskiego błękitu.