FANDOM

Kornelia Huld
Uczeń Monster High
Kornelia ID 2
Wiek lat siedemnaście
Zabójczy Styl Preferuje luźne ubrania, najczęściej łączę ze sobą dwa odcienie o kontrastujących barwach, prawie zawsze mam rozpuszczone włosy, to dlatego, że dość trudno je ujarzmić.
Dziwaczna wada Jestem dość podatna na światło słoneczne, kiedy promień słońca trafi na mą twarz czy skórę, momentalnie robi się ona czarna i mija trochę czasu, zanim wszystko wróci do normy, nie przepadam również za swoim ogonem, mam wrażenie, jakby żył własnym życiem.
Zwierzę Nie mam zwierzaków, chyba, że nad aktywny ogon się liczy.
Ulubione zajęcie Rozmyślanie, przygotowywanie oraz planowanie. Nie potrafię zrobić praktycznie niczego bez jasno określonego planu działania.
Najbardziej irytująca rzecz Muszę przyznać, że nie przepadam za sytuacjami, kiedy muszę wykazać się inwencją twórczą, nie jestem osobą zbyt kreatywną...
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia. Dlaczego? Cóż, historia to przedmiot zajmujący się badaniem tego, co już było i nie wróci więcej... a ten, kto nie zna historii, jest skazany na jej powtórkę.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Sztuka. Jak wspominałam, nie jestem osobą twórczą.
Ulubiony kolor Zielony i szary.
Ulubione jedzenie Bardzo lubię pastę z tuńczyka położoną na wafelek ryżowy.
Przyjaciele Penelope "Pepi" Pinq
Dolldiaryicon Pamiętnik Kornelii Huld
Taką jedną malutką sprawę mam...oczywiście rozumiem że jesteś zajęta, już nieważne...

—- Kiedy Kornelia chciała zwrócić uwagę Penelope na jej rozwiązane sznurówki.

Kornelia Huld  - siedemnastoletnia Huldra, pochodzi z zimnej Norwegii, gdzie spędziła większość swojego życia. Dziewczyna często odgrywa rolę mediatorki i "dziewczynki na posyłki", nie jest osobą wykazującą się dużą kreatywnością, czasem jest cicha i wycofana, ale nie jest nieśmiała. Upiorka ma lekkie problemy ze słuchem, przez co wiele razy była wyśmiewana i nazywano ją przygłuchawą. Nieraz płakała z tego powodu. Obecnie w nowej szkole ukrywa ten problem zdrowotny, chce poprawić swój wizerunek wśród innych, to dlatego często daje sobą pomiatać.

Osobowość

Kornelia to miła i sympatyczna osoba, prawie nic nie działa jej na nerwy, a jeśli już, to niesamowicie łatwo ją uspokoić. Ma silną wolę, aczkolwiek nie jest w stanie funkcjonować i wykonywać prac bez jasno określonego planu działania, często chowa się w cieniu innych osób, może przez to wydawać się osobą aspołeczną, co prawdą nie jest. Nie zabiera głosu publicznie, ponieważ zwyczajnie boi się, że poniesie porażkę lub zostanie wyśmiana. Praktycznie przez cały okres nauki dziewczyna pełniła rolę "osoby na posyłki" w grupie, nawet w swojej starej szkole. Upiorka nigdy nie pragnęła być liderką, jej marzeniem było posiadanie prawdziwych przyjaciół oraz bliskich osób. Korny jest osobą odpowiedzialną, bardzo poważnie traktuje swoje obowiązki i zawsze dąży do tego, by wywiązywać się ze złożonych obietnic, można na niej polegać, aczkolwiek jedynie jej rodzina zna Kornelię od tej bardziej wrażliwej strony. Mocno się przywiązuje, jak coś polubi, to na stałe. Upiorka często zapomina o swoich potrzebach czy dolegliwościach kosztem chęci pomocy innym.

Wygląd

Kornelia to niziutka, szaroskóra upiorka o wąskich, szmaragdowych oczach. Włosy upiorki są czarne i niezwykle puszyste, otulają jej głowę. Uszy Kornelii są wydłużone i zdecydowanie większe od przeciętnych uszu, tak samo jej nos, który zakończony jest "bulwą". Dziewczyna ma dość duże dłonie i stopy. Można zauważyć, że dziewczyna posiada ogon podobny do ogona krowiego, zakończony jest puklem czarnych włosów.

Relacje

Rodzina

Kornelia jest córką pary trolli. Dziewczyna bardzo kocha swoich rodziców, ale czasami nie rozumie ich postępowania. Upiorka jest jedynaczką, zawsze bardzo pragneła mieć rodzeństwo. Uwarzała że bycie starszą siostrą jest wspaniałe, rodzice upiorki nie chcą nawet o tym słyszeć. Kornelia z powodu braku jakiejkolwiek bliskiej jej osoby, zaczęła zadawać się z szkolnymi "paczkami"

Dalsza rodzina

Kornelia nie posiada ogromnej rodziny - jedynie kilku krewnych żyjących w krajach skandynawskich.

Zwierzak

Dziewczyna nie posiada zwierząt, już wystarczająco duzo problemów ma ze swoim krowim ogonkiem.

Miłość

Dziewczyna nie ugania się za chłopcami, a i oni za nią. W głębi duszy to romantyczka, liczy że chociaż odrobina pewności siebie Pepi spłynie na nią, co umożliwi jej znalezienie kogoś.

Z innymi uczniami

Z Penelope "Pepi" Pinq

Kornelia jest ślepo wpatrzona w Penelope, głeboko wierzy że dzięki dużej pewności siebie i dobremu stylowi, Kornelia będzie miała okazję by choć przez chwilę zaistnież w grupie potworów. Byłaby gotowa zrobic dla Pepi prawie wszystko.

Z Lavender Marigold

Huldra poznała Lejmoniadę w szkolnym ogrodzie, gdzie najczęściej przebywa Greczynka. Norweszka ukrywała się wśród boażerii by uciec myślami od szkolnego hałasu, przy okazji chciała mieć chwilkę dla siebie, zwyczajnie odpocząć, porozmyślać o tym i owym. Zachwycała się fakturami kwiatów, aż napotkała Lavender, która beztrosko lezała plecami na trawie, rozkoszując się naturą. Kornelia, z racji swojej natury trolla, szybko wpasowała się w boażerię, i cichutko obserwowała rozmażoną Lavender której z radości trzepotały skrzydełka. Lejmoniada, chwytała we włosy promyki, ciepłego, popoludniowego słońca aż kątem oka, zauwazyła kawałek spódnicy Kornelii, która nie wtopiła się w kwiatowe otoczenie, tak jak ciało trollicy. Dała jej ręką znać by podeszła, a sama nadal rozkoszowała się urokami natury. Kornelia chwilę biła się z myślami, co powinna uczynić, jednakże stwierdziła że beztorskie leżenie na trawie, musi być bardzo relaksujące, więc owinęła się materiałem sukienki jeszcze mocniej, by promienie słońca nie poparzyły jej osoby za bardzo, po czym podeszła do Greczynki. Lavi zachęciła huldrę do położenia się na trawie, i chwytaniu tych pięknych widoków, trollica była świadoma czym może skutkować dłuższe narażanie się na promienie słoneczne, jednakże wysłuchała rady Lavender o całkowitym odprężeniu oraz oczyszczeniu umysłu. Leżały tak kilka dobrych godzin, oglądając kwiaty i pomimo bólu od słońca, Kornelia z chęcią wysłuchiwała Lavender, a i nimfa z chęcią odpowiadała trollicy na pytania. Kornelia jako miłośniczka mody, chwaliła kwiatowe desenie które tamtego dnia Lavender miała na swoich ogrodniczkach, Nimfa jednakże nie słuchała pochwał huldry, bowiem była zbyt rozmażona. Kiedy słońce chyliło się ku zenitowi,  nimfa oraz trollica poderwały się, by na czas wrócić do dormitorium, Kornelię bardzo bolały ramiona oraz twarz, co spowodowane było zbyt długim leżeniem na słońcu, Lavender zerwała kilka kwiatów rumianku, by huldra mogła wetrzeć je w obolałe miejsca na swoim ciele, co momentalnie przyniosło Norweszce ulgę. Zostały dobrymi znajomymi, i często razem odpoczywają na łonie natury.

Z Rantan Ameteru

Po czym ją rozpoznać?

  • Na tle większości uczniów, odznacza się małą ilością kolorów ubioru oraz ogólnie, skóry itp
  • Posiada krowi ogon
  • Prawie nic nie mówi

Wystąpienia

  • Brak

Drop Dead Diary

  • Ksywki: Korny
  • Ulubione powiedzonko: mhm
  • Najbardziej lubi: słuchać modowych porad Pepi, kiedy jest chwalona przez Pepi
  • ...a najmniej: Wydurniać się przed grupą
  • Zwierzak: Nadaktywny ogon
  • Nie rusza się z domu bez: wygodnych butów i notatnika by spisywac pomysły koleżanek
  • Ulubiony kolor: zielony oraz szary
  • Sekrety jej pokoju: Cały dom Kornelii zrobiony jest ze skały a ściany w nim jak i meble są szare.

Zainteresowania

  • Moda - Kornelia zainteresowała się nią za sprawą Penelope, której modowych porad bardzo często słucha i je praktykuje.
  • Literatura - hobby Kornelii, aczkolwiek nie czyta publicznie.

Zdolności

  • Wrażliwość na światło słoneczne - Skóra upiorki jest bardzo podatna na poparzenia, więc dziewczyna musi używać kremów z filtrem.
  • Zwinność - Kornelia jest bardzo zwinną osobą, potrafi np.skakać między budynkami.
  • Kamuflaż - Upiroka potrafi się kamuflować, najlepiej wychodzi jej to po zmroku.
  • Dobry wzrok - Dziewczyna ma bardzo rozwinięty zmysł wzroku i bardzo dobrze widzi w ciemnościach.

Niezapomniane cytaty

Nic, po prostu mi smutno.

—- w debiucie

Ten tego, ja...

—- jeden z klasycznych tekstów A la Kornelia Huld

Miejsce pochodzenia

Norwegia - monarchia konstytucyjna, której terytorium obejmuje zachodnią część Półwyspu Skandynawskiego, Jan Mayen, Svalbard i Wyspę Bouveta. Ma łączną powierzchnię 385 252 km² i liczy około pięciu milionów mieszkańców. Jest drugim najrzadziej zaludnionym państwem Europy. Graniczy ze Szwecją niemal na całej długości granicy; znacznie krótsze odcinki oddzielają Norwegię od Finlandii i Rosji. Kraj posiada również granicę morską (przez cieśninę Skagerrak) z Danią. Stolicą Norwegii jest Oslo. Długa, licząca ponad 20 tys. kilometrów linia brzegowa znana jest z charakterystycznych zatok, tzw. fiordów. Nazwa kraju pochodzi od staronordyckiego nord vegen (pol. droga na północ).

Klasyczny potwór

Huldra (norw. hulder) – postać z norweskich wierzeń ludowych, żeński odpowiednik trolla. Huldry – w przeciwieństwie do trolli – były pięknymi dziewczętami i na pozór niczym nie różniły się od zwykłych ludzi. Jedynym, co szpeciło huldrę, był krowi ogon wystający spod spódnicy.

Ciekawostki

  • Została adoptowana od SmoczejS.
  • Wygląd Kornelii został "zainspirowany" konceptem od SmoczejS
  • Nie lubi gołębi

Galeria

Od innych

Meta timeline

  • 2016 - Rochi mouscedes absolutnie zakochuje sie w wyglądzie Kornelii, więc adoptuje ją od SmoczejS
  • 2016 - ujawnione zostają art i bio huldry.
  • Maj 2017 - Kornelia zostaje opublikowana, po długim czasie.