FANDOM

Jeśli za długo będziesz udawać kogoś, kim nie jesteś... już nigdy nie będziesz potrafiła być sobą.

— do Sun Hi

Kimiko Yumeha
Duch
Kimiko Simsy
Wiek Jestem duchem. Kto by to liczył.
Styl Ładnie i elegancko. Stonowane kolory to jest coś, co lubię.
Okupacja Obecnie studiuję.
Zwierzę W mojej rodzinie jest tradycja darowania dzieciom motyli.
Ulubione zajęcie Może i nie wyglądam na duszę towarzystwa, ale nie odpuszczę sobie dobrej imprezy wśród znajomych.
Partner Narzeczony.
Ulubiony kolor Liliowy
Ulubione jedzenie Bezy pozostaną moim ulubionym deserem na zawsze.
Przyjaciele Sonam Kwin Kyaoe, Séraphine Gardien.

Kimiko Yumeha - Duszyca pochodząca z Japonii. W "potworzej skali" ma 25 lat. Jest studentką Stosunków międzynarodowych.  Mieszka na co dzień w Japonii, ze swoim narzeczonym w centrum jednego z miast. Pod ich mieszkaniem znajduje się kawiarnia oraz cukiernia. Dziewczyna studiuje dość daleko od Straszyceum, lecz od czasu do czasu odwiedza rodzinę uczącą się w Salem, lub wpada do okolicznych dyskotek. Pomimo, że Kimiko sprawia wrażenie powściągliwej damulki, jest ona imprezową duszą, która by się ujawnić potrzebuje zachęty. Potrafi rozbawić grupę, co dla Sun Hi od zawsze było czymś godnym podziwu, ta zdolność do brylowania w towarzystwie.

Osobowość

Wiele osób porównuje charakter Kimiko do charakteru jej młodszej siostry. Dziewczyna posiada w sobie coś, co pozwala jej na brylowanie w towarzystwie, przyciąga innych. Bije od niej charyzma. Jest elokwentna i potrafi słowem zawalczyć o swoje. Nie należy do osób, które dadzą się zastraszyć.

Choć początkowo może sprawiać wrażenie nieco powściągliwej damulki, jest to nieprawda. Kimiko to imprezowa dusza, która tak naprawdę nie dojrzała jeszcze do roli młodej dorosłej. Chociaż za żadne skarby świata nie przyzna się ani przed sobą, ani tym bardziej przed kimś, że zwyczajnie boi się o swoją przyszłość, bo choć kocha swojego narzeczonego oraz rodzinę, obawia się, że mogłaby zostać wyśmiana, jeśli opowiedziałaby o swoich problemach i dylematach.

Jako iż Kimiko jest najstarszą z rodzeństwa, od zawsze oczekiwano od niej, że będzie wzorem dla młodszych. Rodzice to właśnie na Kimiko zrzucali cały "ciężar" zapanowania nad trójką rodzeństwa. Nawet już jako duch, dziewczyna stanowiła dla rodzeństwa wzór.

Dziewczyna walczy o swoje i ma mocne poczucie dążenia do sprawiedliwości. Jest w pewnym sensie feministką, gdyż uwłacza jej sytuacja kobiet w wielu krajach. Bardzo nie lubi, kiedy ktoś uważa, że przykładowo jakiś zawód jest "męski" lub "damski" i stara się wpłynąć na takie osoby... nie zawsze dobrymi metodami. Kobieta jest gotowa nawet napluć komuś w twarz, jeśli jej zdaniem na to zasłużył i raczej uderzy Cię w twarz na "pobudkę" niż powie czule słówko. Mimo to, jest bardzo pożądaną w towarzystwie osobą, a dla przyjaciół i rodziny to prawdziwy skarb.

Wygląd

Kimiko to młoda kobieta o bladej cerze. Jej twarz ma charakterystyczną dla Japonek aparycję. Jej nos jest drobny oraz lekko wypukły. Tęczówki kobiety są w barwie szarości, zaś brwi ciemnego fioletu. Swoje brwi Kimiko uwielbia podkreślać kredką. Wargi duszycy są małe oraz wąskie. Jej włosy mają czarny kolor, najczęściej spina je w koka. Uszy ma przebite dwoma dziurkami - po jednej w każdym uchu. Jako iż Kimiko jest duchem, wokół jej osoby roztacza się poświata w barwie chłodnej lawendy, jej białka oczne są lekko fioletowe a kończyny półprzeźroczyste.

Relacje

Rodzina i dalsza rodzina

Kimiko jest biologoczną siostrą Sun Hi, która często o niej wspomina. Dziewczyna jest także przyszywaną siostrą Sakury, Ori, a w Straszyceum ponadto uczą się jej dwie kuzynki - Harumi oraz Min.

Rodzina od strony matki Kimiko pochodzi z Japonii, zaś od strony ojca - z Korei Południowej, z tymże ojciec Kimiko urodził się w kraju kwitnącej wiśni, gdyż właśnie tam wyemigrowała jego matka oraz ojciec.

Przyjaciele

Kimiko przyjaźnii się głównie z koleżankami i kolegami ze swojej uczelni. Dzięki odwiedzaniu siostry w Straszyceum, Kimiko poznała Sonama którego również uważa za swojego przyjaciela. Kobieta podziwia zapał do pracy jaki wykazuje duch. Przyjaciółką Kimiko jest także Séraphine Gardien.

Miłość

Kimiko długo po śmierci rozpaczała o tym, że zostanie sama, lecz los uśmiechnął się do niej, a obecnie kobieta jest zaręczona.

Zwierzak

Swego czasu i zgodnie z rodzinną tradycją Kimiko opiekowała się motylem imieniem Niza. Obecnie nie posiada zwierząt gdyż nie ma na nie czasu.

Zainteresowania

Kwiaty

Od małego Kimiko miała doczynienia z kwiatami, a to dzięki temu że jej rodzina od pokoleń prowadziła ogród w którym hodowali na sprzedaż i dla własnej uciechy kwiaty wiśni, lecz w ogrodzie znajdowało się więcej roślin. Obecnie kobieta sama dba o mały ogród który urządziła na balkonie swojego domu.

Organizacja przyjęć

Kimiko jest dobrą organizatorką. Sama śmieje się że gdyby nie atudiowała stosunków międzynarodowych lub jakimś cudem nie ukończyła studiów, zajęłaby się organizacją ewentów na poważnie.

Literatura

W wolnych chwilach Kimiko chętnie sięga po literaturę - głównie powieści przygodowe oraz fantastykę. Kobieta jakoś nie przepada za poezją i powieściami romantycznymi.

Zdolności

  • Lewitacja - Kimiko potrafi unosić się nad ziemią. Tak się przemieszcza.
  • Nieśmiertelność - Będąc duchem, kobieta stała się nieśmiertelna i nie podatna na upływ czasu.
  • Telekineza - Kobieta potrafi unosić przedmioty stałe siłą woli.
  • Niematerialność - Kimiko może przenikać przez przedmioty stałe. Nie odczuwa także bólu fizycznego, ponieważ nie posiada materialnego ciała.

Biografia skrócona

[...] Kiedy zmarła, Kimiko była już młodą dorosłą. Tak samo jak reszta jej dość licznej rodziny, wyzionęła duvha podczas jednej z uroczystości, przy okazji poczęstunku. CDN

Po czym ją rozpoznać?

  • Wygląda tak młodo, że często jest błędnie brana za licealistkę, a tym samym zmuszona jest pokazywać dowód osobisty, by zakupić np. alkohol czy wejść do klubu z ograniczeniem wiekowym.
  • Fioletowych brwiach.
  • Swoje włosy najczęściej spina w kok.

Ciekawostki

  • Imię zawdzięcza postaci z serialu CN "Xiaolin: Pojedynek mistrzów".
  • Urodziny obchodzi 14 maja.
  • Między nią a Sun Hi jest osiem lat różnicy (Sun zatrzymała się na siedemnastu, Kimiko na dwudziestu pięciu latach).
  • Nie przyzna się do tego, ale jest wielką fanką komiksów które zbiera od kilku jeśli nie kilkunastu lat.

Serie

Basic

  • Wydanie - 2018.
  • By Rochi
  • Od Amity
  • Od Liścia

Włosy Kimiko są zaczesane w wysokiego koka a część włosów swobodnie opada na jej ramiona. Kobieta ubrana jest w przylegające do jej sylwetki, czarne apodnie oraz białą koszulę z długimi rękawami i o azjatyckim kroju. Buty Kimiko to czarne szpilki, dołączono do niej torebkę. Kobieta ma bardzo delikatny makijaż - szare cienie i brzoskwiniową pomadkę.

Klasyczny potwór

Duch
Duch
– w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym. Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami. Duchy mają się manifestować przez osobę żyjącą (medium), zmieniając jej wygląd (transfiguracja) i wagę dzięki mieszaniu fluidów, lub przemawiając i wykonując inne czynności za pośrednictwem medium. Ponadto mają się komunikować w sposób widzialny poprzez dźwięki, dotyk, hałas, zapach, poruszanie przedmiotów, pismo, rysunek, muzykę itp.

Miejsce Pochodzenia

Japonia

lef

Japonia, oficjalnie Państwo Japonia – państwo usytuowane na wąskimłańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji, o długości 3,3 tys. km. Archipelag rozciąga się niemal południkowo (Japończycy utrzymują, że ich kraj ma kształt „trzydniowego Księżyca”) pomiędzy 45°33′ a 20°25′ stopniem szerokości północnej, od Morza Ochockiego na północy do Morza Wschodniochińskiego i Tajwanu na południu. Stolica Tokio jest usytuowana prawie dokładnie na tej samej szerokości geograficznej co Ateny, Pekin, Teheran i Waszyngton. Archipelag składa się z czterech głównych wysp: Hokkaido, Honsiu, Sikoku i Kiusiu (97% obszaru lądowego) oraz 6848 mniejszych wysp. Według danych z 2006 r. łączna powierzchnia kraju wynosi 377 921 km². Większość powierzchni jest pokryta górami. Najwyższym szczytem jest czynny wulkan Fudżi (3776 m). Z tego powodu prawie połowa ludności zamieszkuje nadmorski pas nizin rozciągający się pomiędzy Tokio a Osaką i Nagoją. Tam też rozwijało się rolnictwo i przemysł. Obszar ten stanowi 13% terytorium kraju.

Galeria

W różnych seriach

Od innych

Meta timeline

  • Grudzień 2015 - Kimiko pojawia się we wspominkach świeżo opublikowanej Sun Hi Yumehy.
  • 2016 - Kimiko pojawia się jako wspominka w filmie.
  • 12.07.18 - Wnioski Rochi o zastrzeżenie znaków dla Kimiko Yumeha. Pojawia się bio oraz zalążki artykułu, Rochi zastrzega grafikę oraz tekst swojego autorstwa związany z Kimiko.
  • 13.07.18 - Ujawniony zostaje basic kobiety.