FANDOM

- Córka kotołaczki i demona. Ma 16 lat, z matki(kotołaczki) posiadła wygląd a z ojca(demona) moce oraz kolor włosów. Jej moce to czytanie w myślach, hipnoza oraz lewitacja.

Katniss Enarde
Uczeń Monster High
Katniss Enarde Basic Redraw
Wiek 16 lat.
Zabójczy Styl Stawiam na kolor. Różne mieszanie barw jest po prostu upiorne.
Dziwaczna wada Mam taką małą obsesję. Nie mogę wyjść z domu bez biżuterii. Po prostu muszę coś mieć na sobie błyszczącego. Najlepiej kolczyki, bransoletki i naszyjniki, a to wszystko na raz!!
Zwierzę Mała, czarna pantera Miona, którą znalazłam podczas podróży do Wielkiej Dżungli.
Ulubione zajęcie Opieka nad Mionką, pływanie (czasem również z moim zwierzaczkiem), uczenie się i jazda na deskorolce, rowerze, rolkach, wrotkach lub łyżwach.
Najbardziej irytująca rzecz Potwory które nienawidzą zwierząt!! Nie rozumiem jak można nie znosić tych małych, słodziutkich stworzeń. Okropne!!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Yyyy mam wybrać jeden?! Niemożliwe!! To chyba jakieś żarty!! Ja kocham wszystkie!!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie mam!! Kocham wszystko co tylko spróbuje zrobić.
Ulubiony kolor Czerwony i miętowy. No to są moje ulubione kolory, oprócz nich lubię jeszcze: fioletowy, niebieski, różowy, zielony, żółty, pomarańczowy, biały, czarny ale w małych ilościach, szary, srebrny i złoty. Wszystkie!!
Ulubione jedzenie Arbuz. Dobrze nawadnia a zarazem jest pyszny.
Przyjaciele Przez moją nieśmiałość ciężko mi zdobywać przyjaźnie. Ale kocham wszystkie zwierzęta a one kochają mnie. Najlepiej dogaduje się właśnie z nimi.

Jednak nieliczne potwory miały coś w sobie i udało mi się z nimi zaprzyjaźnić. Są nimi: Michelle Cake i Carpette Hali.

Dolldiaryicon brak

Osobowość

Katniss jest utalentowaną młodą kotołaczką. Urodziny obchodzi 26.06. z czego wynika, że jej znak zodiaku to Rak. Bardzo dobrze i szybko się uczy. Wrodzona nieśmiałość oraz dość częste wybuchy agresji niezbyt pozwalają zaistnieć jej w straszyceum dlatego zazwyczaj trzyma się na uboczu. Dziewczyna gra na kilku instrumentach, maluje i szkicuje, śpiewa, no po prostu jest wszechstronnie utalentowana. Oprócz nieśmiałości cechuje ją również wyrozumiałość, powaga gdy nadchodzi taka potrzeba, humor, szczerość (jest szczera do bólu), sumienność, punktualność i chęć poznawania świata. Oczywiście kotołaczka nie składa się z samych zalet. Jej największą wadą jak już wspominałam jest nieśmiałość i wybuchy agresji spowodowane genami demona. Oprócz tych dwóch znaczących wad jej niemal idealny charakter „niszczy” częste rozproszenie uwagi, nadwrażliwość i pewnego rodzaju zaburzenia osobowości. Mimo jej na pozór wrażliwej natury nie lubi skrywać emocji w sobie czy przelewać ich na papier. Gdy coś ją męczy musi się wygadać.

Zainteresowania

Pływanie

Choć Katniss jest kotołaczką z czego wynika że boi się wody jest zupełnie inaczej, ona kocha pływać tyle że tylko w basenie lub jeziorze. Nienawidzi morskiej wody. Często pływa ze swoją panterą Mioną.

Jazda na deskorolce, rowerze tp.

Katniss kocha jeździć na różnych rzeczach. Najbardziej jednak na deskorolce. Uwielbia czuć wiatr we włosach (i futrze).

Nauka

Dziewczyna lubi się uczyć nowych rzeczy. Grać na instrumentach czy też po prostu histori krai które odwiedziła.

Gra na instrumentach

Dziewczyna gra na kilku instrumentach lecz nie przywiązuje do tego większej wagi. Najbardziej lubi pianino i fortepian.

Malowanie

Katniss ma wielki talent do malowania ale do tego rodzaju spędzania wolnego czasu nie zabiera się jakoś szczególnie chętnie. Jednak czasem lubi sobie pomalować, tak dla odprężenia.

Szycie

Szycie to jedna z wielu umiejętności których nauczyła się w swoim domku lecz nie wychodzi jej to za bardzo. Oczywiście nadal się uczy i zimą często próbuje coś uszyć. Np. taki sweter czy czapkę, które i tak musi zniszczyć czy wyrzucić, gdyż nie nadają się one do użytku.

Łucznictwo

Katniss lubi czasem postrzelać do celi w lesie, ale nigdy do zwierząt. Jednak nie jest to jakaś wielka pasja dziewczyny tylko zajęcie na nudne, letnie wieczory.

Wygląd

Dziewczyna ma jasnoszare futro z białymi zdobieniami na brzuchu, łapach, ogonie i pyszczku, lewe oko ma zielone a prawe niebieskie oraz naturalnie czerwone włosy. Zazwyczaj nosi dość kolorowe ubrania i maluje się równie kolorowo.

Relacje

Rodzina

Mama

Matka Katniss Elena umarła pod czas porodu. Miała tylko jedną córkę. Była kotołaczką, obchodzi urodziny dnia 30.10 a rocznice śmierci 26.6.

Tata

Ojciec Katniss nazywa się Cedrik, jest on demonem i po porodzie córki uciekł gdyż jego żona umarła a on bał się sam wychowywać dziecko. Jest milionerem, uciekł do Rumuni. Obchodzi urodziny 11.04.

Rodzeństwo

Katniss jest jedynaczką.

Dalsza rodzina

Dziadkowie, kuzynostwo i cała reszta rodziny (oprócz ojca) nie jest znana Katniss lecz widziałą ich na fotografiach. Zdjęcia miały podpisy więc wie jak mają na imię. Na zdjęciach widać ich w różnych częściach świata.

Znajomi

Brak

Przyjaciele

Michelle Cake

Przyjaźń Michelle i Katniss właściwie nie miała by miejsca, gdyby nie pewna umiejętność panny Cake. Przez to, że Mich wyczuwa emocje innych zauważyła Katniss i jej wręcz depresyjną aurę. Chciała pomóc kotołaczce i dzięki właściwiemu podejściu zyskała zaufanie Kat a z czasem jej przyjaźń.

Carpette Hali

Początek znajomości dziewczyn był przeciętny. Poznały się siadając razem w ławce na jednej z lekcji. W pewnym momencie Kat przerwała ciszę pożyczając ołówek, by porysować i jakoś potoczyła się dalej ich rozmowa koncząc się przyjaźnią.

Wrogowie

Na razie na szczęście nikt.

Miłość

Dziewczyna nie znalazła swojej drugiej połówki jak narazie.

Zwierze

Mała, czarna pantera Miona. Znalazłam ją podczas wyprawy do Wielkiej Dżungli. Uratowałam ją, od tego czasu nie odstępujemy się na krok. Najśmieszniejsze że mamy takie same białe zdobienia na futrze.

DDD

Ksywki   Kat

Ulubione powiedzonko  

Tak! Nie! Nie wiem, może? Dlaczego zadajesz mi tak trudne pytania??

Najbardziej lubi  jeździć na deskorolce.

... a najmniej  być w centrum uwagi i potworów nie na widzących zwierząt.

Zwierzak  malutka, czarna pantera Miona.

Nie ruszy się z domu bez  biżuterii i swojego Trumnophonu.

Ulubiony kolor  wszystkie.

Sekrety pokoju  mieszka w małym domku wraz z ojcem. W jej pokoju jest dużo pamiątek z różnych krain, instrumentów, obrazków, jakiś flamastrów i kredek oraz wielu innych rzeczy. Ogółem panuje tam artystyczny nieład.

Klasyczny potwór

Kotołak

Kotołak

'Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form potwora była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi, tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się, gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i tygrysa. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman. Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy,że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.
Demons-3

Demon

Demon - istoty występujące w wielu wierzeniach ludowych, mitologiach i religiach, które zajmują pozycję pośrednią między bogami a ludźmi, między sferą ziemsko-ludzką, materialną, a sferą boską, czysto duchową; istoty o cechach na wpół ludzkich, na wpół boskich; najczęściej są to nieprzyjazne człowiekowi duchy, związane pierwotnie z pojęciem nieczystości sakralnej.

Historia

Elena

Elena

Podczas narodzin kotołaczki jej matka zmarła. Tego samego dnia ojciec pochował Elenę, a sam uciekł pozostawiając córkę w domku w lesie. Za dwa dni znalazły młodą, wycieńczoną kotołaczkę wilki które wychowały ją. Dziewczyna miała dar do porozumiewania się ze zwierzętami, dlatego nie było problemów ze zrozumieniem w nowej rodzinie. w wieku 8 lat wróciła z wilkami które ją znalazły do domku, miejsca jej narodzin które mogło też okazać się miejscem jej śmierci gdyby nie pomoc ze strony zwierząt. Mieszkała tam dwa lata zgłębiając sztuki łowieckie jak i historie swej rodziny z albumów pozostawionych w tym miejscu. Pewnego dnia w jednej z książek znalazła list w którym było napisane że nazywa się Katniss Enarde, urodziła się dnia 26.06 oraz że osoba która go napisała przeprasza. Autorem owego listu był jej ojciec Cedrik. Właśnie wtedy postanowiła zacząć podróżować po świecie w celu odnalezienia go.

Cztery lata podróżowała po całym globie w końcu znalazła ojca w Rumuni. Ucieszyła się na jego widok, on poznał swoją córkę, która mu wybaczyła i razem wrócili do domu ale dalej podróżowali aby lepiej się poznać i pokazać swoje ulubione miejsca. Z tych wszystkich zwiedzonych miejsc przywieźli wiele pamiątek. W wieku 12 lat, podczas wyprawy do Wielkiej Dżungli spotkała małą panterę czarną w potrzebie. Postanowiła jej pomóc tym samym ratując ją od śmierci, tak samo jak wilki uratowały ją samą. Od tego czasu nie odstępowała jej na krok. Gdy mając 14 lat wróciła do domku w lesie okazało się że znajduje się on obok "Monster High" Straszyceum szkoły dla potworów. Rok czasu zastanawiała się czy tam przystąpić w końcu tydzień przed urodzinami postanowiła się zapisać. Dyrektorka ucieszyła się z nowego ucznia i już za dwa dni Katniss dostała zgodę na naukę. Zaraz następnego dnia poszła zakupić wszystkie potrzebne artykuły i książki. W poniedziałek był jej pierwszy dzień w szkole którego nie mogła się doczekać, z dwóch powodów mianowicie po pierwsze to jej pierwszy dzień w prawdziwej szkole a po drugie to dzień jej 16 urodzin.

Reszta historii to życie w straszyceum, bardzo trudne poznawanie nowych potworów, nauka i cała reszta przygód związanych ze szkołą. Oczywiście nie postanowiła przestać podróżować po świecie gdyż jeszcze wielu miejsc nie zwiedziła. Miała zamiar wyjeżdżać gdy tylko nadarzy się okazja...

C.D.N.

Serie

Basic

  • Art (stary)
  • Art (nowy)
Czerwone włosy dziewczyny są rozpuszczone, sięgające bioder kotołaczki. Na powiekach ma miętowy cień a na ustach jasno różową pomadkę z błyszczykiem. Koszulka Katniss jest koloru malinowego, sięga ona pępka a na lewą stronę jest dłuższa. Spodnie postaci to krótkie ogrodniczki z prawą nogawką dłuższą. Lewy pasek ma spuszczone podczas gdy prawy ma na ramieniu. Ten sam pasek ma złotą klamrę. Buty dziewczyny to miętowe szpilki z czarną podeszwą oraz obcasem. Biżuteria kotołaczki to pięć kolczyków. Trzy z nich są na prawym uchu, są one w kolorach fioletowym, pomarańczowym oraz jasno czerwonym w lewym są dwa w kolorach miętowym i zielonym. Naszyjnik Katniss to granatowe, błyszczące serce na srebrnym łańcuszku. Bransoletki na rękach są w tych samych kolorach co kolczyki tylko że na prawej są dwie (fioletowa i pomarańczowa) a na lewej trzy (zielona, jasno czerwona i miętowa), bransoletki posiada również na nogach na prawej  zieloną i pomarańczowo-czerwoną a na lewej mięto

wo-fioletową.

Down of the Dance

Włosy Katniss są krótsze ponieważ sięgają tylko do karku.Grzywka dziewczyny jest kanarkowa i po obu stronach głowy. Jej makijaż składa się z brzoskwiniowej pomadki z błyszczykiem, mocno wy tuszowanych rzęs oraz cienia do powiek. Cień składa się z dwóch warstw. Pierwsza (górna) jest brzoskwiniowa a druga (dolna) brązowa z boków jaśniejsza. Całość je

st we wzór przypominający panterkę. Kotołaczka ubrana jest w brzoskwiniową sukienkę z wyciętą dziurą z boku. Ubranie utrzymuje się na niebieskich ramiączkach. Na prawej ręce ma pudrowo-różową rękawiczkę bez palców z wyciętą dziura w kształcie ryby. Na drugiej racę nosi długą złotą bransoletę z trzema klejnotami. Pierwszy jest jasno niebieski, drugi zielony a trzeci jasno czerwony. Na szyji ma również złotą obro żę z czerwonym klejnotem po środku. W lewym uchu nosi okrągły czarny kolczyk z białym paskiem po środku. W prawym uchu jest ciemno czerwony okrągły kolczyk z pudrowo różowym, świecącym serduszkiem na złotym łańcuszku.

Bloom Beach

Włosy Katniss są proste z dwoma pasemkami jednym zielonym, drugim żółtym. Oprócz tego widać na nich ombre od żółtego przechodzące przez róż. Ombre jest również na pasemkach. Kotołaczka ubrana jest w dwuczęściowy, czerwony strój kąpielowy. Trzyma się on na złotych sznureczkach. Buty dziewczyny to sandałki ze złotymi łańcuszkami, dwiema tasiemkami(żółtą i miętową) na czarnej podeszwie. Makijaż Katniss składa się z różowej pomadki, niebieskiego lakieru na paznokcie i niebieskiego cienia inspirowanego falami. W skład jej biżuterii wchodzą: 6 bransoletek na prawej ręce w kolorach tęczy i jednej złotej z niebieskim łańcuszkiem i jednym oczkiem zielonym oraz złotej obróżki.

School's Out

W tej serii włosy Katniss są upięte w wysoki kucyk z rozpuszczoną grzywką. Makijaż kotołaczki składa się z: różowy cień, czarny tusz i czerwona pomadka. Ubrana jest w krótką, czarną bluzkę z długim rękawem oraz leginsy w niebieskim odcieniu. Buty Katniss to wysokie, brązowe trekingowce z ciemniejszą podeszwą i czarnymi sznurówkami. W skład biżuterii wchodzą: złoty zegarek na prawej ręce, również złoty wisiorek z różowym okiem i kolczyki ( w prawym uchu, czarny w kształcie księżyca a w lewym czarna kulka z wystającą fioletową warstwą).

Campus Stroll

W tej serii włosy Katniss są rozpuszczone i sięgają karku, zaś grzywkę spięła z tyłu głowy. Makijaż kotołaczki składa się z: granatowego cienia do powiek, czarnego tuszu i purpurowej pomadki. Ubrana jest w ciemno-granatową, bufiastą sukienkę sięgającą połowy ud. Spod spodu wystaje czarna koronka a pod piersiami ma założony biały gorset. Buty Katniss to ciemno-fioletowe czółenka z czarną podeszwą i obcasem. 3 bransoletki w kolorach fioletu, granatu i czerni (na lewej granatowa i fioletowa a na prawej czarna), delikatny, złoty łańcuszek oraz kolczyki gwiazdki.

Dead Tired

W tej serii włosy Katniss są upięte w wysoką kitkę z rozpuszczoną grzywką zakrywającą jedno oko. Dziewczyna nie ma na sobie makijażu. Ubrana jest w koszulę nocną sięgającą zaledwie do ud z czarną koronką u dołu i ramiączkami tego samego koloru. Ma na sobie też biały szlafrok z żółtym paskiem, sięga do kolan. Kapcie Katniss są na koturnie i mają kocie uszka, są w kolorze ciemnej czerwieni. Nie nosi biżuterii.

Killer Style

W tej serii włosy Katniss są ścięte do ramion z prostą grzywką. Makijaż kotołaczki składa się z: ciemno-różowego tuszu do rzęs, pudrowo-fioletowego cienia i różowego błyszczyka. Ubrana jest w krótką, czerwoną koszulkę i czarną skórzaną kurtkę. Jej spodnie są miętowe i podciągnięte kawałek nad kostkę. Buty Katniss to czarne trampki z białą gumą i sznurówkami tego samego koloru. W skład biżuterii wchodzą: jedna bransoletka na lewej ręce z ćwiekami, srebrny łańcuszek z nieśmiertelnikiem i jeden czerwony kolczyk w prawym uchu.

Classroom

W tej serii włosy Katniss są upięte w kok z rozpuszczoną, prostą grzywką. Makijaż kotołaczki składa się z: czarny tusz, blado-brązowy cień i czerwona pomadka. Ubrana jest w białą bluzkę z bufiastymi rękawami związanymi brązową niteczką przy nadgarstkach. Jej spodnie to ciemne jeansy. Buty Katniss są w pirackim stylu, mają kolor brązowy na ciemniejszym koturnie, sięgają połowy łydki. W skład biżuterii wchodzą: jeden kolczyk w lewym uchu w kolorze ciemnej zieleni i naszyjnik ze sznureczka.

Katniss uczęszcza na zajęcia teatralne.

School Clubs

W tej serii włosy Katniss są upięte w wysoki koński ogon z grzywką na lewe oko, na całości włosów rozciąga się kilka czarnych pasemek. Makijaż kotołaczki składa się z: czarnego tuszu i jasno-różowej pomadki. Ubrana jest w zwiewną, różową koszulkę z dużymi wycięciami pod pachami oraz rozcięciami z boków i dłuższym tyłem. Jej spodenki są bardzo krótkie i jeansowe. Nosi do nich czerwony pasek. Buty Katniss to miętowe trampki z białą gumą, koturnem i sznurówkami. W skład biżuterii wchodzą: czerwony zegarek, skórzana bransoletka z ciwekami i brązowa z zawieszkami na lewej, dwie kolorowe na prawej, naszyjnik z kotem, srebrne kolczyki skrzydła i niebieskie okulary przeciwsłoneczne. Katniss ma też pomarańczową deskorolkę.

Skull Shores

W tej serii włosy Katniss są długie i rozpuszczone. Z wewnętrznej strony są niebieskie. Makijaż kotołaczki składa się z: lekkiego, czarnego tuszu, niebiesko-fioletowego cienia z odrobiną zieleni i malinowej pomadki. Na głowie nosi duży, słomiany kapelusz z fioletową wstążką. Ubrana jest w zielony, jednoczęściowy strój kąpielowy z wieloma wycięciami. Przepasany jest on pół przeźroczystym materiałem. Buty Katniss to sandałki na koturnie, są one koloru niebieskiego z granatową podeszwą(i koturnem). W skład biżuterii wchodzą: trzy bransoletki( zielona i żółta na prawej i niebieska na lewej), łańcuszek na prawej nodze, naszyjnik z ananasem i para dużych kół w uszach.

Picture Day

W tej serii włosy Katniss są upięte w kok z wyciągniętymi dwoma pasmami, po obu stronach głowy i grzywce dłuższej przy tych pasmach. Całe włosy pofarbowała na jasny róż z ciemniejszymi końcówkami. Na głowie ma białę okulary przeciwsłoneczne. Makijaż kotołaczki składa się z: ciemno-różowego tuszu, pudrowo-fioletowego cieia i czerwonej pomadki. Ubrana jest w białą koszulkę, na której założony ma jasno-różowy żakiet. Jej spodnie są czarne i sięgają kostek. Buty Katniss różowe szpilki z białą podeszwą i obcasem. W skład biżuterii wchodzą: jasno-różowa bransoletka na prawej, srebrna obróżka i dwa białe kolczyki w kształcie łezki.

Cytaty

Tata? Tatuś! Czekaj... jak mogłeś mnie porzucić?! Myślałeś jak ja się czułam przez te wszystkie lata?! Alee wybaczam Ci.

—do ojca gdy go znalazła

Ciekawostki

~Jej matką była kotołaczka, a ojcem demon.

~Dziewczyna czasem wybucha agresją a wtedy nie można jej powstrzymać. Gdy się na kogoś wkurzy zaczyna lewitować a jej tęczówki i źrenice całkowicie znikają po czym wchodzi do czyjegoś mózgu czytając jego myśli i zastraszając.

~Katniss kocha pływać, czytać, uczyć się oraz poznawać nowe miejsca.

~Kotołaczka nigdy nie zastanawiała się nad prowadzeniem pamiętnika.

~Dziewczyna jest nieśmiała ale potwór z odpowiednim podejściem może przełamać barierę którą stawia niechciana cecha i zaprzyjaźnić się z tą miłą kotołaczką.

~Imię oraz nazwisko jest inspirowane książką „Igrzyska Śmierci” Suzanne Collins.

Po czym ją rozpoznać?

  • Po czerwonych włosach
  • Po jej kolorowych ubraniach
  • Po tym że za zwyczaj jest gdzieś ukryta i czyta bądź maluje

Galeria

Stroje Katniss

Inne

Mała informacja od autorki <3

Po pierwsze mam nadzieję, że mogę zrobić takie coś na stronce Kat.

Po drugie pragnę poinformować, że strona Katniss mimo iż nie jest ukończona w stu procentach (według mnie) nie zostanie już więcej edytowana, to co widzicie teraz jest już "finalną" wersją strony tej upiorki. Ewentualnie będę edytować galerię gdy uzbieram sporo artów kotołaczki.