FANDOM

Katherine Evans
Uczeń Monster High
Wiek Lat 17, ciągle pierwsze życie z dziewięciu, kto by się spodziewał.
Zabójczy Styl Trudne pytanie. W zasadzie ubieram to co podoba mi się w danym momencie, na co mam ochotę, zależnie od tego jak się czuję. Kiedy mam gorszy humor i chcę się schować przed światem mogę założyć szeroki, staromodny sweter, w którym mogłabym się utopić. A gdy mam dobry nastrój to... w sumie nie wiem. Lubię ubrania minimalistyczne i wygodne, szczególnie w monochromatycznych kolorach. Staram się dobierać do nich elementy 'alternatywnej' mody, lecz rzadko decyduję się na coś więcej. Kupuję najczęściej w sklepach z używaną odzieżą, jestem zdania, że można znaleźć tam wiele ślicznych szmatek za niewielką cenę. I jeszcze ich unikatowość! Uwielbiam dodatki, szczególnie różnego rodzaju biżuterię w postaci dusików oraz pierścionków, a także kapeluszy, czy beretów. Moim znakiem rozpoznawczym są niestandardowe skarpetki na przykład z prześmiewczym wzorkiem lub wizerunkiem ulubionej komiksowej postaci.
Dziwaczna wada Może to nie jest coś super nadzwyczajnego (cała jestem raczej zwyczajna), ale znajomi uważają, że mój perfekcjonizm jest obsesyjny. Co mam poradzić, że jeżeli coś robię to wkładam w to cały swój wysiłek?
Zwierzę W swoim rodzinnym domu mam gromadkę kotów przygarniętych z ulicy. Nazywają się kolejno Checkmate, Isis i Circe. Niestety nie mogłam ich zabrać ze sobą do Salem, więc z utęsknieniem czekam na ponowne ich spotkanie.
Ulubione zajęcie Większość dnia spędzam na drzemkach, mam w końcu tyle żyć, więc muszę je jakoś wykorzystać. Jeżeli tego nie robię to siedzę w domu lub w kinie, łażę po muzeach, staram się rysować, czytam książki i komiksy.
Najbardziej irytująca rzecz Normy narzucane przez społeczeństwo. Dlaczego ogól ma decydować co ma wypadać dziewczynie, a co chłopakowi? Dlaczego jakaś grupa ludzi ma decydować jak powinnam się zachowywać?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Sztuka. Uwielbiam zagłębiać się w jej historię oraz być jej częścią. Swobodne podejście do tych zajęć, jak i wyzwania, które stawia nam nauczyciel zawsze mi odpowiadały, dzięki temu mogłam próbować łamać bariery i odkrywać nową siebie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny @
Ulubiony kolor W zasadzie lubię wszystkie kolory, każdy z nich ma coś ciekawego do zaoferowania, nie jestem bardzo wybredna. Jednak mój ukochany to czarny, wyjątkowo uniwersalny, elegancki i tajemniczy.
Ulubione jedzenie Kawa z dużą ilością spienionego, słodkiego mleka.
Przyjaciele co to lol
Dolldiaryicon

Katherine Evans – siedamnostoletnia kotołaczka z Wielkiej Brytanii. Dziewczyna przeniosła się do Monster High za sprawą stypendium. Gdy przychodzi noc, kotołaczka zmienia się w swoje alter ego The Cat i zwalcza drobne przestępczości.

Osobowość

Katherine jest osobą, która lubi trzymać się na uboczu. Jest nieśmiała, dlatego woli nie wyróżniać się z tłumu i rzadko występuje przed szereg z nową inicjatywą. Dla napotkanych osób jest raczej miła, nie stara się o nowych wrogów. Wyjątkiem są potwory, które bardzo ją zdenerwowały i których nie lubi, chociaż nawet wtedy stara zachować resztki przyzwoitości. Może się wydawać, że jest bardzo opanowana. W pewnym sensie tak jest, ale jej przewrażliwiona natura daje znaki tylko w gronie najbliższych znajomych oraz rodziny. Takie sytuacje są umiarkowane, ponieważ część emocji zachowuje w sobie. Katherine jest bardzo oddaną i lojalną przyjaciółką. Swoich kolegów traktuje jak największy skarb, pomaga im jak tylko potrafi. Niestety, czasem dochodzi do kłótni, które oddalają kotołaczkę od znajomych. Jednakże porozumienie bardzo scala jej relacje. Zakończenie konfliktu jest dla dziewczyny bardzo trudne, choć zdaje sobie sprawę z popełnionego błędu, bardzo rzadko przeprasza za swoje zachowanie. Katherine żałuje, że tak trudno przychodzą jej przeprosiny i chce to w sobie zmienić. Dla kotołaczki bardzo ważne jest pierwsze wrażenie, później ciężko jest jej zmienić o kimś zdanie i jest uprzedzona. Inaczej sprawa wygląda gdy ktoś ją zawiedzie, wtedy błyskawicznie zaczyna postrzegać tę postać jako negatywną.

Katherine jest bez wątpienia artystką. Lubi wykonywać kreatywne zadania, po prostu sprawiają jej wiele radości. Swoich zainteresowań ma wiele, więc przede wszystkim im poświęca czas. Jest przez to szczęśliwa, choć czasem czuje się samotna. Powiązane jest to także z jej perfekcjonizmem, która daje o sobie znać prawie na każdym kroku. Kat dąży do tego, aby wszystko robić idealnie. Znajduje swoje błędy, a następnie uczy się na nich, często prosi innych o wyrażenie zdania na temat jej ostatniej pracy. Źle znosi krytykę, lubi być chwalona, lecz czasem ma wrażenie, że miłe słowa wypowiedziane w jej kierunku nie są prawdziwe.

Zainteresowania

Sztuka

Film i teatr

Komiksy

Zdolności i umiejętności

Zdolności

  • Zwinność – dziewczyna jest bardzo wysportowana, całkiem szybko biega i dobrze skacze. Przy odpowiednim, choć najprostszym sprzęcie potrafi wspinać się po budynkach. Jej gibkość oraz zdolności gimnastyczne ułatwiają jej trenowanie różnych sportów.
  • Wyostrzony wzrok – kotołaczka posiada świetny wzrok, a dodatkowo widzi w nocy i w ciemnościach.
  • Wyostrzony słuch – choć jej słuch nie dorównuje wilkołakom lub psom, kotka potrafi usłyszeć dźwięki niemal niesłyszalne dla zwykłego człowieka czy potwora.
  • Skradanie się – Katherine potrafi być bardzo cicha i niezauważalna, co przydaje jej się w różnych sytuacjach.
  • Świetna pamięć
  • Znajomość kociego języka – dziewczyna bez problemu może się porozumiewać z przedstawicielami kotowatych. Tyczy się to wielkich kotów jak i tych domowych.

Umiejętności

  • Znajomość sztuk walki – kotołaczka od najmłodszych lat trenowała przeróżne sztuki walki, brała nawet udział w kilku zawodach. Ten sport nauczył ją przede wszystkim wytrwałości i siły ducha. Katherine opanowała następujące sztuki:
    • Jujutsu
    • Taekwondo
    • Hapkido
    • Karate
    • Kick-boxing
  • Szycie

Słabości

  • Agorafobia
  • Senność – Katherine dużo czasu poświęca na drzemki, ponieważ jej organizm wymaga wiele wypoczynku. Po dużym wysiłku fizycznym kotka robi się bardzo zmęczona, dlatego zdarza się, że przesypia po kilkanaście godzin.
  • Niewielka siła – dziewczyna nie posiada dużej siły fizycznej, dlatego przy potyczkach z większymi od siebie przeciwnikami wykorzystuje specjalne chwyty, które umożliwiają jej wykorzystanie energii i masy wrogów.
  • Pechowość – kotołaczka urodziła się z zupełnie białą sierścią; w Wielkiej Brytanii takie koty rzekomo mają przynosić pecha. Sprawdziło to się w przypadku dziewczyny, dlatego Kat doświadcza w swoim życiu wielu potknięć i nieprzyjemnych sytuacji.

Wygląd

Katherine jest całkiem szczupłą kotołaczką, o niewielkim wzroście, mierzy bowiem zaledwie 165 centymetrów. Cechuje ją wyjątkowo jasne futro, które jest pozbawione jakichkolwiek plam lub przebarwień. Z dołu jej pleców wystaje koci ogon, natomiast na czubku jej głowy znajduje się para szpiczastych uszu. Są one przekłute w czterech miejscach. Katherine ma długie ciemnobrązowe włosy, które zależnie od ilości słońca mogą się nieco rozjaśnić. Kotka nosi je najczęściej rozpuszczone, z przedziałkiem na środku i prześwitującą grzywką. Oczy dziewczyny mają zielono-żółtą barwę, cechuje je wąska źrenica oraz charakterystyczny koci kształt. Brwi kotołaczki są proste i gęste, dziewczyna bardzo rzadko je reguluje, ponieważ preferuje ich naturalny wygląd. Od czasu do czasu podkreśla je kredką. Generalnie makijaż Kat jest dosyć minimalistyczny i skupia się na podkreślaniu swoich rysów twarzy. Katherine ma drobny koci nosek, w którym od czasu do czasu nosi septum. Jej usta są drobne, choć całkiem pełne i zazwyczaj są podkreślone szminką w matowym kolorze.

Po czym ją rozpoznać?

  • Mówi z mocno słyszalnym brytyjskim akcentem.
  • Ma wyjątkowo śnieżnobiałe futro.

Niezapomniane cytaty

  • Cytat1 Trudno być złym, gdy na świecie jest tyle piękna. Cytat2

    —do

  • Cytat1 Biochemia dowodzi, że nie ma różnicy pomiędzy miłością a dużą tabliczką czekolady. Dlatego pozwól, że się poczęstuję. Cytat2

    —do

  • Cytat1 Bez bólu i cierpień nie istniejemy. Cytat2

    —do

  • Cytat1 Pewnie powinnam teraz powiedzieć coś śmiesznego. Wiesz, tak jak Schwarzenegger w Terminatorze, albo w jakimkolwiek filmie akcji, ale nie mam już na to siły.Cytat2

    —do

Klasyczny Potwór

Catpeople1942
Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Miejsce pochodzenia

Anglia (ang. England, język staroangielski Englaland) – największa i najludniejsza część składowa Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, w przeszłości samodzielne królestwo. Anglię zamieszkuje 83% całkowitej populacji państwa. Region zajmuje dwie trzecie wyspy Wielkiej Brytanii i ma granice lądowe z Walią na zachodzie i Szkocją na północy. Wyspa oblewana jest przez Morze Północne, Morze Irlandzkie, Ocean Atlantycki i kanał La Manche. Stolicą Anglii jest Londyn.

Drop Dead Diary

Ksywka: Kat, Kath, The Cat
Ulubione powiedzonko: Cytat1Cytat2
W szkole najbardziej lubi:
... a najmniej:
Zwierzę:
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor:
Sekrety jej pokoju:
Ciekawostka: Czy wiesz kto jest jej ulubioną komiksową postacią?

Relacje

Rodzina

Rodzice

Katherine utrzymuje całkiem dobre kontakty z rodzicami. Lepsze relacje ma jednak z mamą, z którą mieszkała podczas pobytu w Wielkiej Brytanii. Kobieta w pełni akceptuje córkę i jej wybory, chce by była szczęśliwa. Początkowo miała wielkie obawy co do jej wyjazdu z kraju, ale zaakceptowała tę decyzję. Bardzo martwi się o swoje dziecko, ale zdaje sobie sprawę, że jest rozsądną oraz odpowiedzialną osobą.

Relacje z jej ojcem nie są aż tak dobre, jednakże pozostają w przyjaźni. Dosyć często dochodzi między nimi do sprzeczek, które są po jakimś czasie żegnane. Jej tata jest znany ze swojej wybuchowości, co też znacznie potęguje napięcie powstające podczas kłótni. Dziewczyna wie, że jej rodzic ją kocha, jednak nie zawsze akceptuje jego wyborów i decyzji.

Dalsza rodzina

Przyjaciele

Znajomi

Kat chętnie spędza czas z Honey. Dziewczyny poznały się gdy, córka potwora z bagien potrzebowała aktorki i kilku kostiumów do swojej najnowszej pracy. Katherinie początkowo miała tylko uszyć stroje, jednak Honey wkręciła ją także do roli. Ostatecznie bardzo się do siebie zbliżyły, często razem tworzą. Ich wspólna cecha sprawia, że przekazują sobie porady.

Kiyomi to także dobra przyjaciółka Katherine. Choć kotołaczka czasem boi się swojej koleżanki, to chętnie spędzają razem czas na wspólnych rozmowach. Kotka czuje w duszce duże oparcie, wie że może zawsze na nią liczyć. Z kolei Kiyomi chętnie zwierza się ze swoich problemów i rozterek.

Miłość

Wrogowie

Zwierzę

Wystąpienia

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #0

  • Rebirth of The Cat

W pierwszym numerze poznajemy historię powstania jej alter ego.

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #1

  • Poisonous Belladonna

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #2

  • The Hunting

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #3

  • Big Bad Red Hood

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #4

  • ???

Ciekawostki

  • Urodziła się 13 listopada.
  • Jest zodiakalnym skorpionem.
  • Potrafi grać na pianinie, jednak od kilku lat nie ćwiczyła na tym instrumencie.
  • Zawsze ma pomalowane paznokcie.
  • Jej największym marzeniem jest pojechanie na Nekrocon.
  • Bardzo lubi świeczki zapachowe, szczególnie o zapachu czekolady i wanilii.

Stroje

kek

Galeria

Stroje

Inne

Osiągnięcia

TINuhhi
Katherine Evans zdobyła egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca luty 2013!