FANDOM

Katherine Evans
Uczeń Monster High
Kotołak
Wiek Lat 17, ciągle pierwsze życie z dziewięciu, kto by się spodziewał.
Zabójczy Styl Trudne pytanie. W zasadzie ubieram to co podoba mi się w danym momencie, na co mam ochotę, zależnie od tego jak się czuję. Kiedy mam gorszy humor i chcę się schować przed światem mogę założyć szeroki, staromodny sweter, w którym mogłabym się utopić. A gdy mam dobry nastrój to... w sumie nie wiem. Lubię ubrania minimalistyczne i wygodne, szczególnie w monochromatycznych kolorach. Staram się dobierać do nich elementy 'alternatywnej' mody, lecz rzadko decyduję się na coś więcej. Kupuję najczęściej w sklepach z używaną odzieżą, jestem zdania, że można znaleźć tam wiele ślicznych szmatek za niewielką cenę. I jeszcze ich unikatowość! Uwielbiam dodatki, szczególnie różnego rodzaju biżuterię w postaci dusików oraz pierścionków, a także kapeluszy, czy beretów. Moim znakiem rozpoznawczym są niestandardowe skarpetki na przykład z prześmiewczym wzorkiem lub wizerunkiem ulubionej komiksowej postaci.
Dziwaczna wada Może to nie jest coś super nadzwyczajnego (cała jestem raczej zwyczajna), ale znajomi uważają, że mój perfekcjonizm jest obsesyjny. Co mam poradzić, że jeżeli coś robię to wkładam w to cały swój wysiłek?
Zwierzę Kiedyś miałam kota, ale pech chciał, że musiałam się z nim pożegnać. Pewnej nocy odkopał się z ogródka i powrócił do żywych jako szkielet! Zamiast mruczenia, słyszę teraz szczęk jego kosteczek.
Ulubione zajęcie Większość dnia spędzam na drzemkach, mam w końcu tyle żyć i jakoś muszę wykorzystać ten czas. Jeżeli tego nie robię to siedzę w domu lub w kinie, łażę po muzeach, staram się rysować, czytam książki i komiksy. Często słucham muzyki, w sumie to prawie cały czas, czasami zagram w jakieś gry.
Najbardziej irytująca rzecz @
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny @
Najmniej lubiany przedmiot szkolny @
Ulubiony kolor W zasadzie lubię wszystkie kolory, każdy z nich ma coś ciekawego do zaoferowania, nie jestem bardzo wybredna. Jednak mój ukochany to czarny, wyjątkowo uniwersalny, elegancki i tajemniczy.
Ulubione jedzenie Kawa z dużą ilością spienionego, słodkiego mleka.
Przyjaciele @
Dolldiaryicon

Budowa, jak zwykle  – k a ☾ i a k

Katherine Evans – szesnastoletnia kotołaczka z Wielkiej Brytanii.

Osobowość

Katherine jest osobą, która lubi trzymać się na uboczu. Jest nieśmiała, dlatego woli nie wyróżniać się z tłumu i rzadko występuje przed szereg z nową inicjatywą. Dla napotkanych osób jest raczej miła, nie stara się o nowych wrogów. Wyjątkiem są potwory, które bardzo ją zdenerwowały i których nie lubi, chociaż nawet wtedy stara zachować resztki przyzwoitości. Może się wydawać, że jest bardzo opanowana. W pewnym sensie tak jest, ale jej przewrażliwiona natura daje znaki tylko w gronie najbliższych znajomych oraz rodziny. Takie sytuacje są umiarkowane, ponieważ część emocji zachowuje w sobie. Katherine jest bardzo oddaną i lojalną przyjaciółką. Swoich kolegów traktuje jak największy skarb, pomaga im jak tylko potrafi. Niestety, czasem dochodzi do kłótni, które oddalają kotołaczkę od znajomych. Jednakże porozumienie bardzo scala jej relacje. Zakończenie konfliktu jest dla dziewczyny bardzo trudne, choć zdaje sobie sprawę z popełnionego błędu, bardzo rzadko przeprasza za swoje zachowanie. Katherine żałuje, że tak trudno przychodzą jej przeprosiny i chce to w sobie zmienić. Dla kotołaczki bardzo ważne jest pierwsze wrażenie, później ciężko jest jej zmienić o kimś zdanie i jest uprzedzona. Inaczej sprawa wygląda gdy ktoś ją zawiedzie, wtedy błyskawicznie zaczyna postrzegać tę postać jako negatywną.

Katherine jest bez wątpienia artystką. Lubi wykonywać kreatywne zadania, po prostu sprawiają jej wiele radości. Swoich zainteresowań ma wiele, więc przede wszystkim im poświęca czas. Jest przez to szczęśliwa, choć czasem czuje się samotna. Powiązane jest to także z jej perfekcjonizmem, która daje o sobie znać prawie na każdym kroku. Kat dąży do tego, aby wszystko robić idealnie. Znajduje swoje błędy, a następnie uczy się na nich, często prosi innych o wyrażenie zdania na temat jej ostatniej pracy. Źle znosi krytykę, lubi być chwalona, lecz czasem ma wrażenie, że miłe słowa wypowiedziane w jej kierunku nie są prawdziwe.

Zainteresowania

Rysowanie

Objawia się szkicami na marginesach, a także w notatniku. Zdarza się jej także projektować ubrania dla najbliższych przyjaciół. Oprócz tego, Kat pasjonuje malarstwo antyczne. Historię sztuki ma w małym palcu, chętnie zwiedza muzea i uczęszcza na najnowsze wystawy oraz warsztaty artystyczne.

Komiksy

Teatr

Wygląd

Katherine jest dosyć szczupłą dziewczyną o średnim wzroście. Jej skóra, a właściwie futerko jest śnieżnobiałe. Z dołu jej pleców wystaje długi i chudy ogon. Na głowie ma parę dużych, kocich uszu, które są otoczone przez średniej długości włosy w kolorze brązu, najczęściej noszone jako rozpuszczone. Grzywka dziewczyny jest prosta, choć nierówna. Oczy Katherine są zielono-żółte, jej źrenica jest typowo kocia, czyli wąska. Ma drobny, różowy koci nosek oraz pełne usta.

Po czym ją rozpoznać?

  • Mówi z brytyjskim akcentem.

Klasyczny Potwór

Catpeople1942
Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Miejsce pochodzenia

Anglia (ang. England, język staroangielski Englaland) – największa i najludniejsza część składowa Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, w przeszłości samodzielne królestwo. Anglię zamieszkuje 83% całkowitej populacji państwa. Region zajmuje dwie trzecie wyspy Wielkiej Brytanii i ma granice lądowe z Walią na zachodzie i Szkocją na północy. Wyspa oblewana jest przez Morze Północne, Morze Irlandzkie, Ocean Atlantycki i kanał La Manche. Stolicą Anglii jest Londyn.

Drop Dead Diary

Ksywka: Kat, Kath, The Cat
Ulubione powiedzonko: Cytat1Nuda to wynalazek ograniczonych osób.Cytat2
W szkole najbardziej lubi: Plastykę, zważywszy na jej wyjątkowe oddanie dla sztuki, a także duszę artystki.
... a najmniej: Matematyki, ze względu na to, że nie radzi sobie z nią najlepiej.
Zwierzę: Kot - szkielet. Czy może być coś bardziej uroczego?
Nie rusza się z domu bez: Ukochanego notatnika oraz garści kolorowych flamastrów..
Ulubiony kolor: Tak naprawdę lubi wszystkie, ale ubiera się w tonacji turkus - czerń.
Sekrety jej pokoju:
Ciekawostka: Czy wiesz kto jest jej ulubioną komiksową postacią?

Relacje

Rodzina

Rodzice

Katherine utrzymuje całkiem dobre kontakty z rodzicami. Lepsze relacje ma jednak z mamą, z którą mieszkała podczas pobytu w Wielkiej Brytanii. Kobieta w pełni akceptuje córkę i jej wybory, chce by była szczęśliwa. Początkowo miała wielkie obawy co do jej wyjazdu z kraju, ale zaakceptowała tę decyzję. Bardzo martwi się o swoje dziecko, ale zdaje sobie sprawę, że jest rozsądną oraz odpowiedzialną osobą.

Relacje z jej ojcem nie są aż tak dobre, jednakże pozostają w przyjaźni. Dosyć często dochodzi między nimi do sprzeczek, które są po jakimś czasie żegnane. Jej tata jest znany ze swojej wybuchowości, co też znacznie potęguje napięcie powstające podczas kłótni. Dziewczyna wie, że jej rodzic ją kocha, jednak nie zawsze akceptuje jego wyborów i decyzji.

Dalsza rodzina

Przyjaciele

Znajomi

Kat chętnie spędza czas z Honey. Dziewczyny poznały się gdy, córka potwora z bagien potrzebowała aktorki i kilku kostiumów do swojej najnowszej pracy. Katherinie początkowo miała tylko uszyć stroje, jednak Honey wkręciła ją także do roli. Ostatecznie bardzo się do siebie zbliżyły, często razem tworzą. Ich wspólna cecha sprawia, że przekazują sobie porady.

Kiyomi to także dobra przyjaciółka Katherine. Choć kotołaczka czasem boi się swojej koleżanki, to chętnie spędzają razem czas na wspólnych rozmowach. Kotka czuje w duszce duże oparcie, wie że może zawsze na nią liczyć. Z kolei Kiyomi chętnie zwierza się ze swoich problemów i rozterek.

Miłość

Wrogowie

Zwierzę

Dziewczyna ma kota - kościotrupa o imieniu Checkmate.

Wystąpienia

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #0

  • Rebirth of The Cat

W pierwszym numerze poznajemy historię powstania jej alter ego. ~budowaa.

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #1

  • Poisonous Belladonna

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #2

  • The Hunting

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #3

  • Big Bad Red Hood

Power Ghouls ~ The Cat - Issue #4

  • ???

Ciekawostki

  • Urodziła się 13 listopada.
  • Mówi płynnie po włosku.
  • Jej największym marzeniem jest pojechanie na Nekrocon.
  • Bardzo lubi świeczki zapachowe, szczególnie o zapachu czekolady i wanilii.
  • W wieku 7 lat startowała w konkursie piosenki, niestety jej występ okazał się totalną klapą. Od tego czasu nie śpiewa. Nawet pod prysznicem.
  • Białe koty w Wielkiej Brytanii są uważane za pechowe, tak Kat tłumaczy swoją niezdarność.

Stroje

Basic Killer Style Dot Dead Gorgeous
niedługo!
niedługo!
niedługo!
Picture Day Power Ghouls ~ The Cat New Scaremester
niedługo!
niedługo!
niedługo!
Black Carpet Zombie Shake Freak du Chic: Noir
niedługo!
niedługo!
niedługo!

Galeria

Stroje

Inne

Osiągnięcia

TINuhhi
Katherine Evans zdobyła egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca luty 2013!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki