FANDOM

Kate Ubek
Uczeń Monster High
Kate art
Wiek 16 lat
Zabójczy Styl W sumie styl nie jest najważniejszy. Nie lubię cekinów, spódniczek i innych dziewczęcych rzeczy. Najważniejsza jest dla mnie wygoda.
Dziwaczna wada Czasami jak zasuwam na wyścigach, to jakiś głupek bierze mnie za chłopaka.
Zwierzę Nie mam zwierzaka, ale chciałabym mieć.
Ulubione zajęcie Uwielbiam się ścigać! Czy to nie oczwiste?
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy inne potwory cały czas pytają mnie, jakiej jestem rasy.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Nie przepadam za szkołą, ale W-F jest niezły.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Plastyka. Kompletnie nie mam umiejętności artystycznych.
Ulubiony kolor Czerwony i granatowy.
Ulubione jedzenie Wszelkiego rodzaju fast food.
Przyjaciele Gavin Bottle
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Kate Ubek - 16-letnia córka K.Ubeka z gry "Wyścig Wykrętów". Tak samo jak jej ojciec, uwielbia się ścigać i opowiadać kontrowersyjne żarty. Nie wie, jakiej jest rasy - większość osób bierze ją za Inferalną Kosmitkę, a ojciec temu zaprzecza.

Osobowość

Kate jest chłopczycą. Ponieważ pochodzi z Wykrętu, inne potwory mają problemy ze zrozumieniem jej. Dlatego (przynajmniej na razie) przyjaźni się tylko z innymi Wykrętami. Jest także dosyć nerwowa i źle znosi pytania o jej rasę. Ambitna, zawsze chce udowadniać swoje racje. Lubi grać i wygrywać. Wbrew pozorom, stwarzanym przez nienawiść do szkoły, jest bardzo inteligentna.

Wygląd

Kate jest wysoką dziewczyną o czerwonej skórze i włosach. Jej oczy są granatowe. Jest też posiadaczką długiego, iście diabelskiego ogona, który może kontrolować, a nawet chować. Widziana z tyłu lub podczas wyścigu często jest brana za chłopaka.

Klasyczny potwór

K. ubek
Inferalny Kosmita - (dosłownie kosmita z piekła rodem) jeden z rodzajów kosmicznych stworzeń, pojawiające się w grze "Wyścig Wykrętów".

Inferalni są rzadkim rodzajem kosmitów. Potrafią kontrolować swój los oraz szczęście. Wyróżniają się ostro zakończonym ogonem.

Posiadaczem takiego ogona oraz niezwykłej wręcz dawki szczęścia jest ojciec Kate - K. Ubek. Jego przynależność to tej rasy nie jest jednak pewna, ponieważ on sam jej zaprzecza, twierdząc, iż w młodości jego ogon wpadł do temperówki i dlatego teraz tak wygląda.

Relacje

Rodzina

Kate jest córką K.Ubeka. Matka dziewczyny nie jest znana.

Przyjaciele

Z uwagi na swoje "wykręcone" przyzwyczajenia, Kate przyjaźni się tylko z innymi mieszkańcami swojej rodzimej planety, np. z Gavinem Bottle czy Googie.

Miłość

Kate nie ma chłopaka, nie jest także w nikim zauroczona.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki