FANDOM

Albo utrzymacie dyscyplinę, albo wypad!

—Karen, Howl in Weresaw

Karen z Wilkoszawy
Uczeń Monster High
Karen2
Wiek 17 lat
Zabójczy Styl Mój styl utrzymuje się w folklorze średniowiecza. Wiedźmin nie może również zapomnieć o swoim mieczu!
Dziwaczna wada Nie mam w sobie żadnych emocji. I pamiętaj! - to, że się nie śmieję z twoich żartów, nie znaczy, że mnie nie śmieszą!
Zwierzę Mam własnego konia, Goliata. Preferuję jego niż "samojezdne wozy"
Ulubione zajęcie Łapanie potworów, które postępują niezgodnie z prawem. To nasza praca!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy inni nazywają mnie "mutantem". Może z punktu widzenia nauki nim jestem, ale nie życzę sobie by mnie tak nazywać!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Lubię trzy w tradycyjnych szkołach wiedźmińskich - walka na miecze, eliksiry i znaki.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Potworoznawctwo. Tylko nudne powtarzanie cytatów o ghulach i widłogonach.
Ulubiony kolor Biały jak moje włosy. I fioletowy
Ulubione jedzenie Czerwone wino bezalkoholowe.
Przyjaciele Sylvia Vistula, Spitfire Wavel i Amber Duck
Dolldiaryicon Wiedźmin 4: Szkoła Potworów
Karen z Wilkoszawy - córka kotołaka, osierocona we wczesnym dzieciństwie została przygarnięta przez gang uliczny "Wiedźminów". Debiutuje w filmie Howl in Weresaw. Dziewczyna jest pilną i samolubną kujonką. Zna się doskonale na sztukach walki, jednak jest zwykle niemiła dla innych. Po wydarzeniach na mistrzostwach, razem z nowymi przyjaciółmi Sylvią Vistula, Spitfire'em Wavelem i Amber Duck, pilnuje porządku w stolicy Polstrachu.

Osobowość

Na początku Karen wydaje się bezwzględna, bezkompromisowa i władcza. Jest skupiona jedynie na swoim zadaniu i chętnie rozstawia wszystkich po kątach. Lubi zastraszać i nie cierpi kiedy ktoś podważa jej zdanie lub się jej sprzeciwia. Jest zdesperowana gdy podczas mistrzostw jej plan nie działa i postanawia nie pomagać Tarantulom. Zmienia się pod wpływem historii Spitfire'a i w końcu dzięki jej pomocy nowy plan działa. Po wyjeździe czterech żywiołów i ich przyjaciół razem z nowymi przyjaciółmi zamierza uczynić świat lepszym.

Wygląd

Karen ma białe, krótkie włosy związane w kok. Posiada szarą sierść, jednak ma też (co ciekawe w podobnych miejscach co blizny Ciri) czarne pręgi. Z głowy wystają jej dwa, małe uszka. Posiada charakterystyczne "kocie", zielone oczy. Ma również ogon i to w nim najczęściej trzyma swój oręż.

Klasyczny potwór

Catpeople

Kotołak

Kotołak
 - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form potwora była egipska bogini Bastet.

Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią,lecz nie poluje na ludzi, tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się, gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i tygrysa. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Relacje

Rodzina

Karen jest córką kotołaków, jej rodzice są nieznani. Przez całe życie dziewczyna była wychowywana przez wiedźminów.

Przyjaciele

Na początku Karen nie miała przyjaciół. Później zaprzyjaźniła się z Sylvią Vistulą, Spitfire'em Wavelem i Amber Duck.

Miłość

Dziewczyna na razie z nikim się nie spotyka. Uważa, że ktoś sie kiedyś znajdzie, bo zawsze tak jest.

Zwierzak

Karen posiada własnego konia, Goliata. Z jej bio wynika, że używa go zamiast samochodów.

Stroje

Howl in Weresaw

  • Typ - codzienne
  • Wystepowanie - prawie zawsze
  • Komentarz Karen - "Wiedźmin nie zapomnieć o swoim rynsztunku"

W tej serii włosy Karen są związane w koczek i poprzedzielane są szarymi pasemkami. Dziewczyna ma ubraną białą koszulkę z długimi rękawami i ozdobnymi nitkami. Na ramieniu i lewej ręce posiada brązowe, skórzane pasy. Na dłoniach widnieją brązowe rękawiczki. Spódnica dziewczyny jest brązowa, a na nią nałożone są dwa pasy różnej grubości i odcieni. Karen ma ubrane bardzo ciemne leginsy oraz miedziane, ciemne kozaki na koturnie. Makijaż dziewczyny to ciemny cień na dolnych powiekach, różowe usta i policzki. Do lalki dołączono pamiętnik oraz miecz, który może się swobodnie zmieścić w jej ogonie.

Meta timeline

  • 1 marca 2016: Wnioski NickieID o zastrzeżenie znaków towarowych dla Karen z Wilkoszawy
  • 1 marca 2016: Karen zalicza swój debiut w filmie Howl in Weresaw
  • 22 kwietnia 2016: Profil Karen zostaje opublikowany.
  • 2 maja 2016: Oficjalny art Karen zostaje ujawniony

Ciekawostki

  • Karen jest inspirowana postacią z cyklu wiedźmina - Cirillą (Ciri)
  • Nikt nie zna prawdziwego nazwiska dziewczyny

Galeria

Od innych