FANDOM

Kỳra Qing
Uczeń Monster High
Kira nowa.png

Qilin

Wiek 14 783 lata
Zabójczy Styl Moje niemal płonące włosy i kolorowe, ciekawe ubrania zdecydowanie zwracają wzrok ku mnie. Jeśli masz coś przeciwko temu, to...
Dziwaczna wada Gdy się ze mną kłócisz, już nigdy do ciebie nie powracam - dysharmonia jest okropna!
Zwierzę Mój młody tygrys, imieniem Enperā, co oznacza po prostu "cesarz". Taak, on jest zdecydowanie charakteru cesarza.
Ulubione zajęcie ndk
Najbardziej irytująca rzecz Gdy inni myślą, że jestem głupia. Nie muszę wszystkiego wiedzieć, pochodzę znad Dalekiego Wschodu!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia, uwielbiam zdobywać wiedzę o świecie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Muzyka, na nic mi to nie potrzebne, a muzyki potrafię słuchać...
Ulubiony kolor Złoty
Ulubione jedzenie Miso-shiru. Pyszna zupa!
Przyjaciele Alitice Syberian
Dolldiaryicon.jpg {{{pamiętnik}}}

Cytat1.png Dysharmonia jest okropna! Cytat2.png – Kira w swoim "opisie".

Kỳra Qing - to miła, trochę głupiutka (w dobrym sensie) qilinka. Lubi harmonię i dobro, ale nie znaczy że lubi święty spokój. Niektóre błędy popełnia nieświadomie. No i kocha zupki chińskie!

Cmt1rg8.png
Kỳra Qing zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca kwietnia 2013!
Cmt1rg8.png
Kỳra Qing zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca w lipcu 2013!

Osobowość

Kira jest całkiem miła, wyluzowana ale także nierozumna. Bardzo przesądna - wierzy we wszelkie duchy oraz nosi specjalne amulety przeciwko koszmarom. Przyjazna jest, pomoże każdemu w potrzebie, nawet jeśli sama czegoś nie rozumie. Ogólnie strachliwa, ale w niektórych chwilach potrafi być odważna.

Wygląd

Kira ma długie, czerwone włosy, z dwoma czarnymi pasemkami i jednym szkarłatnym, ale kręconym. Ma złotą, połyskującą skórę, a na lewej nodze ma zielone łuski, które nie są złote dlatego, że jej praprababcia była rybołakiem. Kira ma jasnozielone oczy i różowe usta.

Klasyczny potwór

Qilin03.jpg

Klasyczny Qilin

Qilin– mityczne zwierzę z mitologii chińskiej, w literaturze zachodniej nazywane nieprecyzyjnie chińskim jednorożcem.

Pojawienie się qilina uważane było za dobry znak, symbol łaski Niebios. Qilin ukazywał się bowiem tylko tam, gdzie ludzie żyli uczciwie i panowała harmonia. Po raz pierwszy miał się ukazać za panowania Żółtego Cesarza, para qilinów widziana też była za panowania cesarza Yao. Według legendy qilin był obecny również przy narodzinach Konfucjusza.

Istnieją warianty ikonograficzne qilina z jednym, dwoma, a nawet trzema rogami. Podobnie jak żółw, czy smok, qilin w chińskiej mitologii to stwór złożony z części pochodzących od innych zwierząt. I tak np. w czasach dynastii Qing przedstawiano go z głową smoka, rogami jelenia, łuskami ryby, kopytami wołu i ogonem lwa.

Relacje

Rodzina

Z Japonii

Z Japonii pochodzą jej rodzice i dziadek od strony ojca. Matka nazywa się Rubetsu, a ojciec Ferrenzo (imię włoskie, bo matka Włoszka). Ma także liczne grono cioć i wujków.

Z Chin

Z Chin pochodzą jej przodkowie. Sprawowali zwykle wysokie stanowisko w randze państwowej.

Znajomi

Szkoła

Jej przyjaciółką jest Alitice Syberian. Dziewczyny utrzymują ze sobą całkiem dobre kontakty.

Od niedawna Kira polubiła także Firena oraz Feuerly.

Z ojczyzny

Kira (bo takie ma przezwisko) przyjaźni się z paroma Japonkami, wśród nich są liczne Enenra, Rokurokubi, oraz Kitsune. Jednak z żadną z nich nie utrzymuje już kontaktu - wszystkie rozsypały się po wielu krajach szukając schronienia.

Miłość

Kira chodzi z Firenem.

Zwierzę

Kira posiada młodego tygrysa, Enperā. Po chińsku to oznacza "cesarz". Kira mówi, że Cytat1.pngTaak, on jest zdecydowanie charakteru cesarza.Cytat2.png.

Miejsce Pochodzenia

Hokkaido.jpg
Region Hokkaido, Japonia
- Najbardziej wysunięta na północ, rozległa wyspa Hokkaido poprzecinana jest pasmami górskimi: Kitami na północy, Hidaka na południowym wschodzie i Teshio na zachodzie. Główne łańcuchy górskie tej wyspy mają przebieg południkowy. Najwyższy szczyt – Asahi wznosi się na 2291 m n.p.m. Szczyt ten wznosi się w masywie wulkanicznym Ishikari, leżącym w centrum wyspy. Grzbiet Hidaka, leżący na południe od Ishikari oddziela dwa obszary nizinne Hokkaido: Ishikari na zachodzie i Tokachi na wschodzie. Obie niziny należą do największych nizin, poza wyżej wymienioną równiną Kantō.

Biografia

Kira urodziła bardzo dawno temu w Japonii. Została wychowywana przez swoich dziadków, rodzice zostali zabici przez wrogie plemiono. Kira była dziedzicem rodu Quing'ów (tak, nie Qingów). BUDOWA

Cytaty

  1.  Cytat1.png Jestem Kyra Qing... jestem nowa w tej waszej szkole... możecie mi nieco... pomóc? Cytat2.png - podczas pierwszej rozmowy z koleżankami ze Straszyceum
  2. Cytat1.png Wprowadzacie się? OOO! Ja mogę wam pomóc! Poczekajcie odniosę żabę... Cytat2.png - do Firena i Feuerly

Ciekawostki

  • Biegle posługuje się językiem wietnamskim, japońskim, chińskim, angielskim oraz francuskim.
  • Jakiś przodek Kiry był cesarzem
  • Uwielbia zupki chińskie robione przez jej babcię, babcia wysyła jej je pocztą sproszkowane, tylko Kira potrafi swoją magią zmienić je w ciekłą zupę.
  • Kira lubi wąsy, ma obsesję na ich punkcie (seria Mustache już niedługo)
  • Postać zakupiona od Smiechy :>

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki