FANDOM

Obraź mnie, a twoja dusza na zawsze stanie się elementem mojej garderoby!

—Joy, przy pierwszym poznaniu

Joy Maleficient
Uczeń Monster High
Joy2
Wiek 14 lat
Zabójczy Styl Uwielbiam się wyróżniać z tłumów dzięki jakimś słodkim, piekielnym akcentom!
Dziwaczna wada Nie umiem podchwycić żadnego tematu! Lecz nie jestem pewna czy to wada czy zaleta.
Zwierzę Mam małego feniksa, Torcha. Uroczy słodziaczek-zwierzaczek!
Ulubione zajęcie Wkurzanie wszystkich, szczególnie tatę i brata!
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy inni mówią, że mój styl nieżycia jest niezgodny z moim straszydziedzictwem!
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Uwielbiam plastykę chaotyczną!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie cierpię matmy, bo... nikt jej nie lubi.
Ulubiony kolor Czerwono-czarny. I bordowy.
Ulubione jedzenie Po prostu kocham czekoladki wypełnione truskawkową galaretką!
Przyjaciele Kiedyś był nim mój szurnięty brat! Ale teraz kumpluję się ze Squiz i Avast!
Dolldiaryicon Pamiętnik Joy Maleficient

Joy Maleficient - córka Szatana. Ma 14 lat. Jest siostrą Evila. Prowadzi w życie w luksusach i fascynuje ją moda i aktorstwo. Szczególnie uważa, że dusze jako dodatki są najlepsze. Wielu uważa, że prowadzi zbyt beztroski tryb życia, lecz dziewczyna stara się takich ignorować. Pomimo swojej rasy, przyjaźni się z aniołami.

Osobowość

Joy przez większość życia wychowywała się w luksusach, co odbiło się na jej charakterze. Dziewczyna stroni od osób nisko urodzonych i znacznie bardziej woli tych bogatszych. Mimo to jednak rasa jest dla niej mniej ważna i diablica przyjaźni się nawet z aniołami. Jednym z największych marzeń Joy to zostać modelką lub aktorką, ale nie pogardziłaby też karierą projektantki. Jej ubrania często są pełne dusz. Jako iż ona nie odziedziczy po ojcu władzy, nie przejmuje się swoim pochodzeniem, lecz wielu uważa, że jej zapęd do sławy jest dla niej niestosowny.

Wygląd

Joy posiada ceglastą skórę. Z głowy wystają jej diabelskie różki, natomiast na plecach ma parę diabelskich skrzydeł. Diablica ma bardzo długie włosy do bioder. Są one czerwono-bordowe. Dziewczyna ma ciemnogranatowe oczy. Posiada kły.

Klasyczny potwór

Szatan - w chrześcijaństwie,judaizmie i islamie jest to jeden z aniołów, który zbuntował się przeciwko Bogu i pociągnął do buntu inne anioły, główny sprawca zła na świecie.

Niekiedy bywa utożsamiany z Lucyferem lub Belzebubem. Najczęściej uważany jest za najwyższego rangą demona, przywódcę wszystkich złych duchów. Inne imiona Szatana to: Mastema, Gadriel, Satanael, Samaël, Samiel, Siegel, Satan, anioł Edomu. W tradycji rabinicznej nosi on przydomek "szpetny".

Relacje

Rodzina

Joy jest córką Szatana - władcy piekieł. Ma także starszego brata, Evila. W pamiętniku wspomina też, że ma również kuzynkę, Isabelle Milisopher.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Joy są obecnie Squiz di Angelo oraz Avast McAfee. Dobrym przyjacielem Joy jest również Cirrus Aether.

Miłość

Wbrew samej sobie, Joy jest zakochana w Cirrusie. W dodatku z wzajemnością.

Zwierzak

Domowym zwierzakiem diablicy jest feniks o imieniu Torch.

Lalki

Hell Day

  • Typ - codzienne
  • Występowanie - odcinek Dzień w Piekle
  • Komentarz Joy - "Tak jak mówiłam, dusze to najlepsze możliwe dodatki!"

Joy ma rozpuszczone włosy z bordowymi pasemkami. Ubrała ciemnofioletową sukienkę na jedno ramię z wcięciem w ramieniu i postrzępioną u dołu. Na sukience widnieją krwawe wzory. Poza tym diablica ma założone ciemnobrązowe leginsy ze wzorem w jasnozielone, neonowe dusze. Buty dziewczyny są również ciemnofioletowe i również mają wzory z krwi. Na szyi lalka ma zawieszoną pojedynczą duszę. Makijaż Joy to wiśniowy cień do powiek oraz różowe usta. Do lalki dołączono pojedynczą duszę. Zarówno wzory na leginsach, naszyjnik, jak i dusza świecą w ciemności.

Zdolności

  • Latanie: Joy, mając diabelskie skrzydła potrafi latać.
  • Odbieranie dusz: Dziewczyna może wziąć czyjąś duszę i ją przechowywać, nawet ozdabiać nimi stroje. W swoim pamiętniku wspomina, że tylko rodzina królewska może odbierać dusze.
  • Chodzenie po magmie: Diablica umie chodzić po lawie, tak Blaze
  • Niewrażliwość na wysokie temperatury: Joy, będąc piekielnym stworzeniem, nie jest wrażliwa na panujące tam warunki.

Umiejętności

  • Moda i projektowanie: Jednym z ulubionych zajęć Joy jest projektowanie. Mało tego, uważa, że najlepszym dodatkiem do ubrań są dusze.
  • Balet: Diablica potrafi tańczyć w balecie, co pokazała w odcinku Lepsze, ciekawsze, piękniejsze!.

Meta timeline

  • styczeń 2016: Wnioski NickieID o zastrzeżenie praw autorskich dla Joy Maleficient
  • 17 lipca 2016: Profil Joy zostaje opublikowany
  • 17 lipca 2016: Oficjalny art zostaje ujawniony

Galeria

Ciekawostki

  • Ma alergię na orzechy włoskie (pokazała to w odcinku Lepsze, ciekawsze, piękniejsze!)
  • Pierwotnie miała być cała różowa