FANDOM

TINuhhi
John Damnger zdobył egzekwo drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca lipiec 2014!

John Damnger
Uczeń Monster High
JohnBasic

syn wirusa komputerowego

Wiek Pełne szesnaście lat (w tym 30 przeprowadzek na różne komputery).
Zabójczy Styl Wszystko co czyni mnie sexy, a co za tym idzie - irytuje mojego krewnego Steve'a, jest w mojej pixelszafie.
Dziwaczna wada Mam tylko jedną zaletę - nie mam żadnych wad!
Zwierzę Mój cyborgo-kotek, Noxie. Pomaga mi przy wyżerce.
Ulubione zajęcie Wyrywanie laseczek! Może i nijakiego Steve'a to irytuje, ale niech sobie sam poradzi z tym problemem...
Najbardziej irytująca rzecz Uczniowie trzymają z dala ode mnie swoje telefony komórkowe w obawie, że mogą być moimi ofiarami. Przecież one mają na mnie zbyt małą pamięć! Choć wolę to, niż te przeklęte antywirusy...
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Informatyka. W pewien sposób jestem jej częścią.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Ekonomia. Do czego mi się to w życiu przyda?!
Ulubiony kolor Niebieski.
Ulubione jedzenie Żywię się plikami systemowymi, czasem graficznymi... ale tego z twarzą Steve'a bym nie przetrawił.
Przyjaciele Icy i kilkadziesiąt zwariowanych adoratorek, których imion nie znam.
Dolldiaryicon Nie mam... jeśli mojego ukochanego pliczku pamiętnik.pdf nie nazwę pamiętnikiem.

Pomysł: Koperek

Wykonanie:Nekośka alias Nekone-M

John Damnger - egocentryczny wirus komputerowy. Ma 16 lat i uczęszcza do Straszyceum.

Osobowość

Jest to egoistyczny, arogancki chłopak. Dziewczyny za nim szaleją gdyż nie mają pojęcia o tym, jaki on jest naprawdę.  Boi się antywirusów i dobrych hackerów. W głębi duszy doskwiera mu samotność, lecz stara się tego nie ukazywać światłu dziennemu. *budowaaa wram wram wram*

Wygląd

Wygląd ogólny

  • blada karnacja
  • jedno oko niebieskie
  • jedno oko żółte
  • wąskie usta
  • blizna po bójkach ze Steve'em
  • brązowe włosy

Klasyczny potwór

Wirus komputerowy - program komputerowy, posiadający zdolność replikacji, tak jak prawdziwy wirus, stąd jego nazwa. Wirus do swojego działania potrzebuje i wykorzystuje system operacyjny, aplikacje oraz zachowanie użytkownika komputera.

Wirusa komputerowego zalicza się do złośliwego oprogramowania.

Do zwalczania i zabezpieczania się przed wirusami komputerowymi stosuje się programy antywirusowe oraz szczepionki antywirusowe.

Miejsce zamieszkania

Katalog (ang. directory, katalog) – logiczna struktura organizacji danych na nośnikach danych. Katalog może zawierać pliki i kolejne katalogi. Można powiedzieć, że katalog to pojemnik na pliki (lub inne katalogi), pozwalający je katalogować, zamiast składować bezpośrednio w katalogu głównym systemu plików.

W systemach operacyjnych z graficznym interfejsem użytkownika katalog bywa różnie przedstawiany – w Workbenchu (AmigaOS) jako szuflada, w Microsoft Windows jako teczka. W Microsoft Windows 95 dotychczasowe katalogi wraz z oknami je wyświetlającymi zyskały wiele nowych cech, np. wyświetlanie w oknie folderu strony internetowej, tapety i innych. Nazwa folder jest również używana w środowisku GNOME.

Relacje

Rodzina

Każdy wirus komputerowy na ziemi... choć do Steve'a rzadko się przyznaje.

Przyjaciele

Lubi go tylko Icy - więc jest ona najlepszą z jego przyjaciółek.

Miłość

Kocha tylko swojego cyborgo-kotka, Noxie.

Wrogowie

Lista:

  1. Steve
  2. Steve
  3. Steve
  4. Steve
  5. Użytkownicy antywirusów

Z tego można wywnioskować, że młodszy od Johna krewniak - Steve jest jego arcywrogiem.

Stroje

Basic
JohnBasic
... ...

Ciekawostki

  • John nie traktuje "na serio" swoich panieniek.
  • Początkowo ten chłopak nie miał nazwiska, ale mu je wymyślono, gdyż jak przeprowadzi się na czyjś komputer to jego użytkownik wydziera się "o cholera!" (ang. "damn!").

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki