FANDOM

Jodrin "Jordan" Raghba
Uczeń Monster High
Jodrin Basic by Pixie
Wiek 16 lat… chyba w trzecim życiu
Zabójczy Styl Lubię niewyzywające ubrania w jednym bądź co najwyżej dwóch kolorach, jednak czerpiąc z mojego straszydziedzictwa zawsze noszę na sobie masę złotej biżuterii.
Dziwaczna wada Bardzo dużo osób twierdzi, że jestem mało kobieca i interesuję się "chłopskimi rzeczami", ale wg mnie gorszy jest mój wygląd. Jest trochę creepy.
Zwierzę Rompo Namibi - mój najbliższy towarzysz podarowany mi przez matkę, abym "nigdy nie czuła się gorsza z powodu wyglądu".
Ulubione zajęcie Najbardziej na świecie uwielbiam czytać i rysować komiksy.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś żąda ode mnie niemożliwego. Sory, ale moja moc ma swoje granice.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Sztuka. Mogę wtedy rysować do woli po czym tylko zapragnę.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Pływanie. No kurczę. Jednak w połowie jestem kotem.
Ulubiony kolor Czarny w połączeniu ze złotym.
Ulubione jedzenie Fúl medammes z gotowanym jajkiem.
Przyjaciele Caroline Bodmin, Mimzy Spangle oraz Jack Rabbit.
Dolldiaryicon ...
Jodrin Skullette

Jodrin Raghba - córka kotołaka i dżinna. Pochodzi z Dubaju, lecz postanowiła rozpocząć nauki w Salem ze względu na to, że sposób w jaki musiała żyć w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz rola Dżinna zwyczajnie jej nie odpowiadały. Planuje osiedlić się na stałe w USA i w przyszłości rozpocząć pracę jako grafik.

Osobowość

Jodrin może wydawać się wycofanym i nieśmiałym nerdem, który woli pogłębiać wiedzę odnośnie swoich pasji niż spotykać się z ludźmi ze szkoły. Jest nieco niepewna siebie. Wynika to z jej specyficznego wyglądu, przez który była kiedyś wytykana palcami. Sprawiło to, że woli ukrywać swoje ciało. W tamtych czasach odnalazła swoją pasję w komiksach - zawsze do nich ucieka kiedy czuje się źle. Po latach stara się jednak być bardziej otwarta, co niekoniecznie jej się udaje ze względu na brak wspólnych tematów z większością rówieśników. Jeśli przełamie się barierę poznawczą ujawni się bardzo sympatyczna i szczera dziewczyna, która chętnie wprowadzi cię w swój świat. Przyjaciele zawsze mogą liczyć od niej na ciepłe słowo i to, że rozbawi ich aż do łez nawet, gdyby byli w fatalnym humorze. Przez to, że nie owija w bawełnę i zazwyczaj mówi dosadnie i krótko może kogoś nieświadomie zranić. Ponadto jej kocia połowa sprawia, że bywa momentami nieokrzesana lub zwyczajnie złośliwa co w połączeniu z jej mocami dżinna daje wybuchową mieszankę. Co gorsza jeśli nie ma żadnego wroga w jej pobliżu ofiarą może stać się dowolna osoba, do której na co dzień ma neutralny stosunek. Musi zostać jednak sprowokowana, żeby doszło do przykrego incydentu. Szczególnie mocno działają na nią prośby o spełnienie wielkiego życzenia, gdy proszący nie da się spławić za pierwszym razem, ponieważ nie cierpi nagminnego wykorzystywania jej osoby.

Wygląd

Jodrin z racji bycia hybrydą posiada kocie uszy i ogon, który jednak może znikać, gdy postanowi szybciej się przemieszczać - wtedy dolna część jej ciała zamienia się w zielono-czarne „tornado”. Ma białe, proste włosy i fioletowe oczy, które wyróżniają się źrenicą w kształcie pięcioramiennej gwiazdy. Jej futro jest koloru patyny. Miejscami pokryta jest złotym pancerzem. Jej nosek jest biały. Posiada też nieco jaśniejsze niż futro piegi na policzkach.

Miejsce pochodzenia

Dubaj

Dubaj - miasto w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, stolica emiratu Dubaj. Dubaj przyciągnął uwagę świata dzięki nowatorskim i ambitnym projektom budowlanym, imprezom sportowym, konferencjom i rekordom Guinnessa. Dubaj leży przy południowym wybrzeżu Zatoki Perskiej i jest największym i najbardziej zaludnionym miastem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Większość populacji Dubaju to obcokrajowcy m.in. z Azji Południowej i Azji Południowo-Wschodniej. 25% populacji ma korzenie irańskie. W Dubaju mieszka także ponad 100 000 Brytyjczyków i innych zachodnich przybyszów. Rząd ZEA nie zezwala na żadną formę naturalizacji dla obcokrajowców. Prawie wszystkie komercyjne zakłady są prowadzone przez obcokrajowców przy cichej współpracy lokalnego biznesmena, który tylko „wypożycza” licencję za odpowiednią opłatą. Liczne strefy wolnego handlu umożliwiają obcokrajowcom nabycie pełnej własności. Powiększa się także liczba wilii i apartamentów na sztucznych wyspach takich jak Palm Islands oraz w wielu częściach Dubaju takich jak The Greens, Dubai Marina, International City itp. Własność jest całkowita lub na 99 lat w zależności od rejonu.

Klasyczny potwór

Dżinn

Dżinny- (arab. جن) – demony i duchy powstałe z czystego ognia bez dymu (w niektórych wersjach wierzeń z czystego płomienia oraz obłoku pary), które posiadają nadnaturalną potęgę i są niewidzialne, mogą jednak przyjmować dowolną postać (człowieka, zwierzęcia lub potwora). Utożsamiały one wrogie człowiekowi siły natury. Uważano ich za mieszkańców pustyni. Wiara w dżinny stanowiła bardzo istotny składnik religii Arabów w okresie przed przyjęciem przez nich islamu. Jako pozostałość mitologicznych wyobrażeń z przedmuzułmańskiej Arabii pojawiły się także w islamie, gdzie stanowią trzecią kategorię rozumnych istot stworzonych przez Boga (obok aniołów i ludzi). Dżinny w wierzeniach muzułmańskich dzielą się na dobre i złe. Dobre służą Bogu i pomagają ludziom (w szczególności prorokom), zaś złe (ifrity, sile i ghule) szkodzą. Czasem do złych dżinnów zalicza się szatana (szejtana). Podobnie jak ludzie, dżinny dzielą się na plemiona i rody.

Kotołak

Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form potwora była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią,lecz nie poluje na ludzi, tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się, gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i tygrysa. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman. Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Zdolności

  • Koci instynkt - Jodrin cechują pewne kocie zachowania, które czasem mogą być pomocne lub wręcz przeciwnie. Są to ciekawość, fascynacja ciągiem przyczynowo-skutkowym oraz spryt.
  • Pazury - Jodrin potrafi chować i wysuwać pazury.
  • Widzenie w ciemnościach - Jodrin dzięki swojej połowicznej kociej naturze ma możliwość perfekcyjnego widzenia w ciemnościach.
  • Zręczność - Będąc w połowie kotołakiem Jodrin ma zwiększoną zwinność i elastyczność.
  • Wiele żyć - Jodrin posiada nie jedno a aż 9 żyć. Dzięki temu jak umrze może odrodzić się na nowo co daje jej swoistą długowieczność.
  • Tornado - Jodrin potrafi przemienić dolną połowę swojego ciała w czarno-zielony wir. W tej formie szybciej się przemieszcza.
  • Spełnianie życzeń - Jodrin jako hybryda dżinna ma moc spełniania 3 życzeń danej osoby.

Umiejętności

  • Rysowanie - Jodrin jest utalentowana plastycznie. Szczególnie lubi rysować komiksy.
  • Aktorstwo - Jodrin bez większego problemu jest w stanie wcielić się w najróżniejsze role.

Relacje

Rodzina

Jodrin jest córką kotołaka i dżinna. Z rodzicami utrzymuje przyjacielskie stosunki. Jej ojciec jej właścicielem hotelu a matka pracuje w niej jako kucharka. Ma dwóch starszych braci.

Przyjaciele

Hybryda zaprzyjaźniła się z Caroline Bodmin, Mimzy Spangle oraz Jackiem Rabbit.

Znajomi

Jordan zaznajomiła się z paroma Dżinnami, do których należą Justin Saina, Justine Saina oraz Szeheryzade Chaahate hain. Zna także Natashę Markov i Haru Yamadę.

Wrogowie

Wrogiem Jodrin jest Larisse Rare, która podpadła jej po tym, jak zaczęła wytykać jej chłopaka palcem. Nie przepada też za Chantelle Mohman, Airi Kanegawa i Akanksha Kali.

Miłość

Jodrin długo czekała na chłopaka, który skradnie jej serce. Jej ojciec nieraz próbował wydać ją za jakiegoś bogacza, jednak ona szybko ich spławiała. Ostatecznie jej miłością został Hideo Roku, którego poznała w Straszyceum. Początkowo nic nie zapowiadało takiej relacji między nimi, jednak z czasem stali się dla siebie nierozłączni.

Zwierzak

Zwierzakiem dziewczyny jest Rompo imieniem Namibi.

Historie poznania

Hideo Roku

Jodrin spotkała chłopaka na przerwie poza szkołą. Dziewczę zajęte szkicowaniem powoli szło na zajęcia a chłopak ze spuszczoną głową zmierzał w przeciwnym kierunku. W taki oto sposób zderzyli się ze sobą. Po przeproszeniu się Hideo zdał sobie sprawę z kim ma do czynienia i zaczął ją błagać o to, żeby odjęła mu moc sprowadzania deszczu. Początkowo Jodrin chciała mu wytłumaczyć, że nie ma aż takich zdolności spełniania życzeń, ale kiedy chłopak zaczął rozpaczać i osuwać się na ziemię przytulony do jej nóg straciła cierpliwość i zadarła mu skórę pazurami po czym odeszła. Spotkała go tego samego dnia wieczorem. Siedział skulony na schodach na zewnątrz budynku kiedy to z nieba lał się deszcz. Słyszała, że płakał. Mimo że początkowo jego problem uznała za błahy zrozumiała, że dla niego to przekleństwo. Usiadła obok niego i powiedziała, że choć nie potrafi zabrać mu jego zdolności to może sprawić, żeby przestało lać w tym momencie. Hideo wnet odwrócił głowę miejscami owinięta gazą w jej stronę i natychmiast oto poprosił. Dziewczę spełniło jego życzenie. Ostrzegła go, że będzie mógł ją o to poprosić jeszcze tylko dwa razy, więc niech chowa to na specjalne okazje. Chłopak dziękował jej gorąco przepraszając ją za swoje początkowe zachowanie. Jako że Jodrin też czuła się winna patrząc jak go poharatała zaproponowała mu, że narysuje mu coś na ręce. Początkowo Hideo był sceptycznie nastawiony, ale w miarę rysowania i rozmowy przekonał się i do tego pomysłu i do hybrydy. Zabawę przerwał im jednak powrót deszczu, który tym razem wywołał u Hideo głupkowaty śmiech, czym zaraził Jodrin. Jako, że lekcje dobiegły końca odprowadzili się do przystanku. Z czasem odkryli, że mają wiele wspólnego i oboje są dla siebie oparciem. Tak ze zwykłych znajomych stali się parą.

Bliźniaki Saina

Jodrin poznała bliźniaki Saina podczas "zebrania Dżinnów" zorganizowanego w Straszyceum. Miało ono za zadanie zintegrowanie tej grupy i wzajemną pomoc w rozwijaniu swoich umiejętności. Początkowo hybryda nie była pewna, czy powinna tam iść, ale ostatecznie stwierdziła, że nic nie straci a może nawet czegoś się nauczy. Była nieco spóźniona, więc gdy weszła do sali uczniowie już byli zajęci sobą. Nie wiedziała za bardzo jak się wkręcić do jakiejś grupki, więc miała już zamiar wyjść, lecz wtedy zatrzymał ją chłopak - był to Justin Saina. Dżinn był wyraźnie rozentuzjazmowany postacią Jordan, która czuła się przez to nieco skrępowana. Chciała czym prędzej pozbyć się jego uwagi, ale on nie odpuszczał i zaciągnął ją do sali, aby poznała jego siostrę oraz innych zgromadzonych, którzy ku ucieszy hybrydy nie byli jednak zbyt skorzy do rozmowy. Justin zagadywał Jodrin o jego pasjach, co wyraźnie jej się spodobało - oboje posiadali duszę artysty. Z kolei Justine była nieco zepchnięta na boczny plan. Miała zamiar pójść do innych, ale wtedy to ktoś zahaczył niechcący o jej bluzkę robiąc w niej dziurę. Nieco wkurzona dziewczyna nieumyślnie zażyczyła sobie, aby to się nie stało a jako, że Jodrin ma moc ich spełniania w mig bluzka Justine była jak nowa. Zdumiona dziewczyna przekonała się do Jodrin i zapytała czy nie zechciałaby pokazać jej parę trików, aby sama mogła nabyć takich zdolności. Jordan chętnie na to przystała i zaraz zaczęła "edukować" bliźniaki Saina w tajnikach spełniania życzeń oraz technikach "jak spławić namolnego klienta". Od tamtej pory utrzymują ze sobą koleżeńskie stosunki.

Szeheryzade Chaahate hain

Dziewczyny zaznajomiły się podczas przygotowań do szkolnego projektu wymiany uczniowskiej. Jodrin została poproszona przez samą dyrektor placówki, by przy pomocy swoich zdolności plastycznych zaprojektowała ulotki sławiące Straszyceum w bardziej..."młodzieżowym" stylu. Hybryda nie była z tego powodu zadowolona zwłaszcza, że dostała do pomocy nie zbyt ogarniętą w temacie Szeheryzade. Jednakże Jodrin niemal od razu wzięła się do pracy - w końcu sama dyrektor ją poprosiła. Spokojnie szkicowała projekty siedząc na ławce na korytarzu - było niesamowicie cicho oraz przyjemnie. Hybryda po chwili wkręciła się w swoją pracę, jednakże przeszkodziło jej pojawienie się Szeheryzade. Dżinnka czuła, że hybryda nie jest zbyt zadowolona z przydzielenia jej pomocnicy. Usiadła na ławce koło Jodi. Ta olewała próby zaczepki niebieskowłosej, jednakże Sze nie zamierzała się poddać. Podjęła temat, zaczęła tłumaczyć, iż mimo, że może wywarła na hybrydzie złe wrażenie została na nią "skazana" i nie odpuści póki nie wypełni polecenia dyrektorki. Jodi chcąc mieć dżinnkę z głowy dała jej dość proste zadanie - Sze miała zwyczajnie podawać hybrydzie ołówki, strugaczkę, kredki kiedy tylko ja o to poprosi. Sze była szczęśliwa, że została choć w kilku procentach zaangażowana. Przez kilka następnych godzin hybryda szkicowała projekty, a dżinnka wspierała ją słowem oraz przynosiła najróżniejsze rzeczy. Zaczęły rozmawiać, co zaskutkowało zmianą wzajemnego podejścia - polubiły się, zostały znajomymi.

Natasha Markov

Dziewczyny poznały się na targach książek i komiksów. Jordan wybrała się, aby zakupić najnowsze wydania swoich ulubionych serii a Nat chciała rozejrzeć się za ciekawymi tytułami. Mimo że stanęły koło siebie nie zauważyły się, dopóki zwracając się w bok nie postawiły paru kroków i nie wpadły na siebie. Po tym jak wstały i zgarnęły swoje rzeczy przeprosiły się. Rosjanka z ciekawości zapytała o komiks, który Jodi trzymała w rękach. Jako, że uwielbia opowiadać o swoich pasjach opowiedziała jej wszystko, co wiedziała o tym universum, po czym zapytała się o książkę Natashy. Długo rozmawiały ze sobą o najróżniejszych tytułach, jednak w końcu wróciły do przeglądania i zakupów. Jako znajome czasami rozmawiają ze sobą w szkole.

Larisse Rare

Obecnie są w stanie " otwartej wojny". Wszystko zaczęło się podczas jednej ze szkolnych przerw. Larisse błąkała się w poszukiwaniu osoby, która mogłaby powiedzieć upiorce, która godzina. W końcu hybryda natrafiła na siedzącą na ławeczce szkolnej Jodrin - zajęta była szkicowaniem. Różowowłosa chciała podlewitować do Jodi z zapytaniem, jednakże ktoś na nią wpadł. Momentalnie głośno pisnęła czując wodę na swoim pół materialnym ciele. Jak się okazało - tą osobą był Hideo, który śpieszył się na spotkanie z Jodrin - swoją dziewczyną. Larisse bez słowa namysłu zaczęła jechać po Japończyku: jaką to nie jest łamagą, przynoszącą tylko deszcz oraz problemy. Chłopakowi zrobiło się naprawdę przykro. Po chwili do akcji wkroczyła Jodrin, która otwarcie zaczęła straszyć Larisse, by lepiej prędko zostawiła ich w spokoju, inaczej nie zawaha się użyć swoich mocy. Panna Rare wystawiła parze język, po czym odpłynęła jak gdyby nigdy nic. Natomiast Jodrin oraz Hideo byli wstrząśnięci jej bezczelnością. Od tamtej pory hybrydy nie szczędzą sobie krytyki, oraz szczerze się nie znoszą.

Zainteresowania

  • Komiksy - Jodrin ubóstwia niemal wszystkie komiksowe universa. Ma ich pokaźną kolekcję a czasem też rysuje własne. Jej ulubionymi seriami są Punisher, V jak Vendetta oraz Sędzia Dredd.
  • Mangi - Zainteresowania Jodrin odnoście komiksów sięgają również tych z Japonii. Podoba jej się ten styl rysunku. Woli jednak mangi starej daty np.: Berserk.
  • Monster Trucki - Jodrin uwielbia te pojazdy oraz ewolucje, jakie można nimi wykonywać. Chętnie chodzi na ich pokazy bądź wyścigi.
  • RPG - Jodrin lubi wcielać się w rolę różnych postaci stąd gry tego typu to dla niej raj. Rzadko kiedy ma jednak okazję na sesję, bo mało kto podziela jej pasję.

Niezapomniane cytaty

JestemJodrinRaghbaispęłniętwoje3życzenia a teraz się pospiesz, bo nie mam całego dnia.

—typowa formułka, kiedy ktoś ją zaczepia

Ona nie umie się zrażać do innych... chyba, że tak zarządzi Galaktyczny Imperator Ruszofej Krainy Puców.

—do Nat podczas plotek

Po czym ją rozpoznać?

  • Nosi bardzo dużo złotej biżuterii.
  • Nigdy nie robi sobie makijażu.
  • Jej ubrania są w jednej bądź dwóch barwach.
  • Ma mocno nietypowe oczy.
  • Kolor jej pancerza i futra jest bardzo specyficzny.

Wystąpienia

Filmy

Drop Dead Diary

Ksywki: Jordan, Jodi
Ulubione powiedzonko: Szczerze...
Najbardziej lubi:  Wszystko co związane z komiksami.
...a najmniej:  Kosmiczne wymagania swoich znajomych oraz specyficzną aparycję, do której nie jest w stanie przywyknąć.
Nie rusza się z domu bez:  Złotej biżuterii w dużych ilościach.
Sekrety jej pokoju:  Ma w nim stanowisko do rysowania a ściany są oblepione plakatami z bohaterami komiksów.

Serie

Basic

  • Oficjalny art

Włosy Jodrin są proste i sięgają bioder. Pod koniec są zawinięte w malutki warkoczyk. Grzywka opada na całe czoło. W uszach ma złote kolczyki - 4 w lewym i 2 w prawym połączone łańcuszkami. Dziewczyna ubrana jest w czarną, ołówkową sukienkę sięgającą kolan z szerokimi rękawami. Na nią ma założony złoty pas z purpurowym oczkiem i złotymi łańcuszkami, złoty, masywny naszyjnik oraz złotą bransoletę na ramię. Jej buty to złote, wiązane espadryle. Jako dodatki dziewczyna ma złote pierścionki na palcach dłoni.

Dread Suit

  • Oficjalny art

Włosy Jodrin są związane w dwa warkoczyki za pomocą złotych gumek a grzywka jest zaczesana na boki. Dziewczyna ubrana jest w biały golf oraz czarne spodnie ozdobione złotymi zamkami na dole nogawek. Jej buty to białe japonki. Jako dodatki ma złote nausznice.

Meanions

  • Oficjalny art

Włosy Jodrin zostały krótko ścięte i rozczochrane. Grzywka opada na całe jej czoło. Na głowie ma ozdobę przypominającą żebra złączone mostkiem. Dziewczyna ubrana jest w szaro-czarną, długą suknię z rękawami zasłaniającymi dłonie oraz poszarpanym dołem. W pasie obwiązana jest sznurem łańcuchów. Na stopach zamiast butów ma bransoletki z łańcuchów i kości.

Osiągnięcia

TINuhhi
Jodrin Raghba zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Wrzesień 2017!

Meta timeline

  • 4 lipca 2017 - Pixie adoptuje postać od Rochi.
  • 23 lipca 2017 - Pixie publikuję stronę Jodrin i jej Basic.
  • 1 październik 2017 - Jodrin zalicza debiut w filmie Grim Rangers: Days of Undead.

Ciekawostki

  • Postać adoptowana od Rochi mouscedes.
  • Nazwisko pochodzi z j. arabskiego i oznacza "życzenie", "pragnienie".
  • Buty w serii Basic zawdzięczane Rochi mouscedes.
  • Kiedy zwęża źrenice ramiona gwiazd odłączają się od centrum sprawiając wrażenie zwielokrotnienia.

Galeria

Own

Od innych