FANDOM

Yoł

BUDOWA!!!

Jeremy Kazimierz Karakon
Uczeń Monster High
JeremyBasic.jpg

Syn zmutowanych karaluchów.

Wiek Mam 17 lat. Em, tak.
Zabójczy Styl Sam tworzę swoje ubrania, po prostu nie lubię ciuchów ze sklepów, gdyż są produkowane na masową skalę. Takie stroje są kierowane w typowe osoby a ja jakoś nigdy nie pasuję do stylu typowej osoby.
Dziwaczna wada Nie mam serca, nerek, płuc i innych takich. Oszczędziłem sobie tym samym wielu pobytów w szpitalu. Mogłem na tym zawsze oszczędzać i zawsze mogę chodzić do szkoły. Nie to, że mi się chce, ale mogę.
Zwierzę Nie mam zwierzaka, choć miałem. Uciekł mi. Taak, uciekł mi.
Ulubione zajęcie
Najbardziej irytująca rzecz Em, jaaaa.. Ja em. Em.. Strasznie mnie wkurza mooja.. Moja fobia. Tylko proszę, nie śmiejcie się. Cierpię na Caligynephobię, czyli fobię przed pięknymi kobietami. Tak, to strasznie wkurzające, gdy panikuję, gdy widzę piękną kobietę. Próbuję z tym walczyć, chodze do psychologa, ale mało co pomaga.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny
Najmniej lubiany przedmiot szkolny
Ulubiony kolor Odcienie pomarańczy, ale najbardziej upodobałem sobie bursztynowy, koralowy oraz oranż. Ale ponad wszystko kocham czerń i to ona zazwyczaj przewodzi w moich ubraniach.
Ulubione jedzenie Pikantne naleśniki. Uwielbiam wszystko, co pikantne.
Przyjaciele Nie mam na razie.
Dolldiaryicon.jpg

Jeremy Kazimierz Karakon - syn pary zmutowanych karaluchów. Uczęszcza do Straszyceum. Skończył 17 lat.

Postać wzięta przez Kopra, gdyż jej smutno, że jej dzieci są porzucane.

Osobowość

  1. introwertyk
  2. skryty w sobie
  3. nie lubi mówić
  4. bardzo łatwo się zawstydza
  5. w sercu jest hipsterem
  6. nie lubi typowych ciuchów i mainstreamu
  7. lojalny i pogodny
  8. cierpi na Caligynephobię z powodu okrutnych sióstr i koleżanek z klasy.
  9. ma problemy z kobietami, ale nigdy żadnej nie obraził z tego powodu
  10. leczy się, ok?
  11. szyje sobie sam ubrania, bo nie chce prosić rodziców o pieniądze
  12. uczynny
  13. nieufny wobec innych, ale otwiera się po czasie
  14. jest przywiązany do swoich przyjaciół
  15. odstresuje się przy pomocy papierosów
  16. ucieka od rzeczywistości w świat fantastyki
  17. miał problem z prawem z tego powodu
  18. nie może znieść popu, ale za to lubi post-rock.
  19. próbuje się czasem wyróżniać na siłę
  20. wydaje się chamski z powodu swojej nieśmiałości wobec obcych
  21. leniwy

Wygląd

Jerry jest rudym chłopakiem o brązowej skorupie (czyt. skórze), która po rozbiciu bardzo szybko odrasta. Z jego głowy wystaje para czarnych, długich czułek. Jego oczy są w kolorze ciemnej żółci, zazwyczaj są one zakryte przez ciemne, przeciwsłoneczne okulary. Nie należy do osób otyłych. Wręcz przeciwnie - jest bardzo smukły. Z pleców chłopaka wyrasta para długich, owadzich skrzydeł, które są dosyć duże w porównaniu do skrzydeł reszty rodzeństwa. Jerry różni się jeszcze jedną rzeczą. A mianowicie - oprócz rąk, posiada cztery dodatkowe odnóża. Takie jakie mają karaluchy.

Zainteresowania

Projektowanie ubrań

Chłopak nie nosi "kupnych" ubrań. Nie dlatego, że nie ma kasy, a dlatego, że żadne nie są w jego guście. Sam projektuje swoje ubrania i potem je szyje. Trzeba przyznać, że chłopak ma prawdziwy talent. Zastanawia się nad szyciem dla innych za drobne pieniądze, ale mu się nie chce.

Fantastyka

Jeremy bardzo się interesuje fantastyką, gdyż oglądanie filmów o tej tematyce, granie w gry czy czytanie książek to świetny sposób na omijanie rzeczywistości. Może oczywiście szaleć w internecie, ale spotyka tam za dużo osób. Czasem też kobiety, chociaż podobno w internecie nie ma kobiet. Jednak udawanie się w inny świat pełen orków, trolli, czarodziei i innych magicznych stworzeń jest o wiele przyjemniejsze. Jego ulubioną sagą jest Władca Obrączek. Najbardziej lubi pierwszy film z tej sagi. A jego ulubieni bohaterzy to Legosad i Bimbo Bagins.

Cosplay

Jeremy od niedawna próbuje chodzić na konwenty dla fanów fantastyki. Głównie z powodu chęci pokazania własnego cosplayu. Od dzieciństwa lubił się przebierać na Halloween a jako, że rodzice nie chcieli mu robić ani kupować stroi to sam je robił. Im stawał się starszy tym lepiej umiał szyć - z tego powodu postanowił zmierzyć się z tworzeniem jak najdokładniejszej repliki stroju Legosada. Mimo iż lubi efekt jego robót, robota sama w sobie go męczy.

Relacje

Rodzice

Jeremy jest synem pary zmutowanych karaluchów. Nie jest z tego powodu zadowolony. Kiedy stanie się pełnoletni, będzie chciał wyprowadzić się od rodziny za wszelką cenę. Szerokim łukiem omija tematy o rodzinne, nie lubi rozmawiać o swoich rodzicach i o rodzeństwie.

Rodzeństwo

Jeremy nie lubi swojego rodzeństwa, do którego należą:

  1. James B. Karakon,
  2. Mary Magdalena Karakon,
  3. Rose Eliza Karakon.

Jeremy nie lubi ich, a oni nie lubią Jeremy'ego. Chociaż stara się mieć neutralne stosunki ze swoim bratem - Jamesem. Kazik bardzo chciałby zmienić swoje rodzeństwo, ale jego rodzeństwo też chciałoby je zmienić.

Dalsza rodzina

Nie za dużo wiadomo o rodzinie chłopaka, stara się całkowicie od niej odciąć. Nie lubi o niej rozmawiać. Wiadomo tyle, że rodzina od strony ojca mieszka w Polsce, a od strony matki - w Anglii, i że są zmutowanymi karaluchami, a niektórzy, prawdziwymi karaluchami.

Przyjaciele

Miłość

Podobno Jeremy ma niezłe powodzenie wśród żeńskiej części szkoły, ale niestety ma problem z kobietami z powodu jego fobii. Oczywiście próbuje z tym walczyć, ale kiedy jakaś prześliczna dziewczyna próbuje go podrywać on zwiewa, gdzie pieprz rośnie.

Wrogowie

Zwierzę

Już nie ma żadnego. Półtora roku temu zmarła jego jaszczurka Miko. Bardzo za nią tęskni i nie może się pogodzić z jego śmiercią. Czuje, że nie jest gotowy na nowego zwierzaczka.

Relacje z

Nocte

Jamesem

Klasyczny potwór

Karaluch, karaczan wschodni (Blatta orientalis, przestarzałe z tur. – karakon) – owad synantropijny (żyjący w siedliskach człowieka). Żyje w kuchniach, magazynach, wyjadając produkty żywnościowe.
Długość do 3 cm. Ubarwienie czerwone do czarno-brązowego. Dobrze rozwinięta druga para skrzydeł. Skrócone pokrywy samców nie zakrywają odwłoka, u samic jedynie zalążki skrzydeł. Długie czułki.
Samica składa 14-16 jaj w kokonie, ich rozwój w temp. pokojowej trwa ok. 279 dni. Wszystkożerne – są jednymi z niewielu zwierząt zdolnymi do strawienia keratyny – białka włosa (tak samo jak mole włosienniczki posiadają keratynazę – dzięki której możliwe jest trawienie keratyny). Najchętniej gromadzą się w szparach i szczelinach oraz w miejscach wilgotnych. Mogą przenosić choroby.
Wykazują cechy stadne. Rozpoznają się wzajemnie dzięki specyficznemu wydzielanemu zapachowi. Podążają chaotycznie w miejsca gdzie są już inne osobniki. Niektóre gatunki prowadzą nocny tryb życia.

Drop Dead Diary

Ksywki:
Ulubione powiedzonko:
Najbardziej lubi:
...a najmniej:
Zwierzak: Nie ma żadnego zwierzaka, bo jaszczurka mu uciekła.
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor: Odcienie pomarańczy, ale najbardziej upodobał sobie bursztynowy, koralowy oraz oranż. Ale ponad wszystko kocha czerń i to ona zazwyczaj przewodzi w ubraniach chłopaka.
Ciekawostka:

Osiągnięcia

Nie ma, ale ty możesz mu w tym pomóc! Zagłosuj na niego w głosowaniu!

Po czym go rozpoznać?

  1. Jest bardzo wysoki...
  2. ...i chudy.
  3. Ma parę owadzich skrzydeł, czułek i dwie pary dodatkowych odnóży.

Niezapomniane cytaty

Jestem chodzącym dowodem na to, że bez serca i innych narządów można jakoś żyć.
... Em, ww-szystko w porządku.. Nie musisz mi pommmaa-agać, prze paani..

Wystąpienia

Pustki wszędzie, pustki wszędzie~

Ciekawostki

  • Postać została podarowana przez najukochańszą Ryukkopr w ręce Amity. Później została oddana Esterwie, która postanowiła odejść z wiki. Z tego powodu Koper uznał, że ją to wali i wzięła Jeremy'iego.
  • Urodziny obchodzi 25 maja.
  • Jest spod znaku bliźniąt.
  • Nigdy nie chorował, zazwyczaj to on roznosił choroby przez co był unikany na początku.
  • Jeremy nie ma serca i innych narządów, dzięki czemu nie obciąża go zbyt wielka odpowiedzialność. Dodatkowo dzięki temu jest wstanie uniknąć wiele chorób takich jak rak, zawał i inne tego typu podobne. Szczęściarz.
  • Jego ojciec pochodzi z Polski i to on postanowił nadać mu na drugie imię Kazimierz. Sam Jeremy nie wie, czy lubi to imię czy nie, ale cieszy się, że ma polskie korzenie.

Stroje

New Scaremester

  • Linia: New Scaremester
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki