FANDOM

Jason Richky Coitchie
Uczeń Monster High
Rysiołak.
Wiek 16 lat.
Zabójczy Styl Skóra i jeans. Uwielbiam prostotę, dlatego wybieram ją także w codziennym wyglądzie. Nie ruszam się z domu bez mojej czerwonej bluzy, to już takie przyzwyczajenie.
Dziwaczna wada Moja siostra upiera się, że wadą rysiołaków jest krótki ogon. Czy ja wiem? Przynajmniej nie plącze się pod nogami.
Zwierzę Zastanawiałem się kiedyś nad nietoperzem, ale gacki lubią ciszę. Nie ma możliwości przy moim motocyklu.
Ulubione zajęcie Grzebanie w silniku i gry wideo.
Najbardziej irytująca rzecz Materialistyczne podejście do świata. Zaskoczeni? Nie potrafię znieść, kiedy ktoś jest egoistą. Liczą się też inni tak?
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Metalurgia jest świetnym przykładem, że moje hobby może owocować dobrymi ocenami.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Upiorna literatura. Nie potrafię wytrzymać wśród stada uroczych wampirek, które rozmyślają jakie to słodkie przygody opisać. Wszystko, tylko nie to.
Ulubiony kolor Bordowy i czarny.
Ulubione jedzenie Królik z cynamonem. Zabójcze połączenie.
Przyjaciele Jonathan Stew
Dolldiaryicon N/A

Cytat1To wygląda dwuznacznie...Cytat2 – Jason do Steve'a Elert'a.

Osobowość

Jason jest bardzo opanowany, nawet przy słownych potyczkach zachowuje zimną krew. To typ samotnika, który czasem woli przemilczeć sprawę, aniżeli wdawać się w głupią dyskusję. Zdarza się, że jest sarkastyczny oraz złośliwy, szczególnie dla potworów, za którymi nie przepada. Na co dzień wydaje się znudzony życiem, co jest prawdą, nie przepada za nową szkołą. Trzymają go tutaj trzy osoby, jego najbliższy przyjaciel 'Nathan, siostra Lynx oraz ktoś, kogo tożsamości nie chce ujawniać. Nie jest odpowiedzialnym facetem, wszystko woli robić spontanicznie. Choć ma całkiem dobre poczucie humoru, bardzo rzadko pozwala mu się ukazać. Jest opiekuńczy, co można zauważyć w relacjach z siostrą.

Zainteresowania

Motoryzacja

Jason jest wielkim fanem motoryzacji, a szczególnie dwuśladowców. Codziennie dogląda swojego choppera, dba o niego i cały czas ulepsza. Na zajęciach z metalurgii tworzy rzeźby z niepotrzebnych, samochodowych części. Oprócz tego, czyta gazety poświęcone jego hobby oraz ogląda popularny program "Top Gear".

Wygląd

Jason to wysoki, wysportowany chłopak. Jego futro jest brązowe, ma jednak białe miejsca na brodzie i na środku ciała, wliczając w to szyję. Ma szare oczy z kocią, wąską źrenicą. Jak na rysiołaki przystało, jego ogon jest krótszy niż u standardowych kotołaków. Na uszach ma rysie pędzelki, a przy ustach kocie wąsy.

Biografia

Po czym go rozpoznać?

  • Zazwyczaj ma narzucony czerwony kaptur na głowie.
  • Jest całkiem wysoki, wzrostu dodają mu pędzelki na końcach uszu.

Klasyczny potwór

Catpeople1942
Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Rysiołak - (ang. Werelynx) to kotołak, którego geny wskazują na duże pokrewieństwo z danym kotem, w tym przypadku rysiem. Rysiołaki cechują się charakterystycznym pędzlem na czubku uszów, a także wspaniałym słuchem. Prócz tego ich ogony są stosunkowo krótkie, nie lubią biegać, nie są aż tak sprawne fizycznie jak inne kotołaki, jednakże są niezwykle skoczne. Męscy przedstawiciele tego gatunku mają ciekawe rozmieszczenie futra przy brodzie, są to tak zwane "pazurki". Rysiołaki najczęściej są samotnikami, bardzo rzadko się zdarza, by posiadali rodzeństwo. Są najmniejszymi kotołakami w Europie.

Miejsce pochodzenia

Puszcza bialowieska01
Białowieski Park Narodowy – polski park narodowy położony w północno-wschodniej części Polski, w województwie podlaskim, utworzony z Nadleśnictwa Rezerwat jako Park Narodowy w Białowieży obowiązującym od 11 sierpnia 1932 r. Drugi po Pienińskim Parku Narodowym park narodowy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie. Znany z ochrony najlepiej zachowanego fragmentu Puszczy Białowieskiej, ostatniego w Europie fragmentu lasu pierwotnego oraz liczącej kilkaset sztuk, największej na świecie wolnościowej populacji żubra.

Obszar Ochrony Ścisłej Białowieskiego Parku Narodowego w 1979 z racji dużego znaczenia dla kultury i dziedzictwa ludzkości, wpisano na prestiżową Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO. W 1992 r. UNESCO rozszerzyło status obiektu dziedzictwa światowego na przylegający doń od wschodu fragment białoruskiego parku narodowego „Bieławieżskaja Puszcza”, podlegający ochronie ścisłej. W ten sposób powstał w Puszczy Białowieskiej jeden z siedmiu na świecie i trzech w Europie transgraniczny obiekt dziedzictwa światowego.

Niezapomniane cytaty

Relacje

Rodzina

Rodzeństwo

Rodzice

Dalsza rodzina

Przyjaciele

Jego jedynym przyjacielem jest Jonathan Stew.

Miłość

Wrogowie

Stroje

Basic

Power Ghouls ~ Red Hood

Galeria

Ciekawostki

  • Gatunek Rysiołaka podarowany przez Smieskę222.
  • Jest dumnym posiadaczem Harley Davidsona Choppera z roku 1995.
  • Mimo młodego wieku, jest uzależniony od nikotyny. Pali od roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki