FANDOM

Jason Coitchie
Uczeń Monster High
Wiek 18 lat.
Zabójczy Styl Prostota, byle nie było zbyt elegancko. Lubię koszulki z zespołami, podarte spodnie i swoją nieśmiertelną skórzaną kurtkę z naszywkami; zawsze ubieram pod nią czerwoną bluzę. Nigdy nie rozstaję się ze swoimi glanami, które są już trochę podniszczone.
Dziwaczna wada
Zwierzę Czy mogę tutaj wpisać moją siostrę?
Ulubione zajęcie
Najbardziej irytująca rzecz
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Wagarowanie. A tak na serio to lubię te warsztaty, na których robimy bzdety z metalu. To całkiem przyjemne.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Kreatywne pisanie. Po prostu nie jestem typem osoby, która potrafi pisać jakieś głupoty o wschodzącym słońcu. Poezja nie jest dla mnie, lubię teksty, w których wszystko jest czarno na białym.
Ulubiony kolor Bordowy i czarny.
Ulubione jedzenie Soczyste amerykańskie burgery wraz z porcją frytek i koktajlem mlecznym.
Przyjaciele Jonathan Stew, Tomas Ragnar, Katherine Evans
Dolldiaryicon

Jason Richky Coitchie – osiemnastoletni rysiołak, urodzony w Polsce na terenie Białowieskiego Parku Narodowego.

Osobowość

Jason jest bardzo opanowany, nawet przy słownych potyczkach zachowuje zimną krew. To typ samotnika, który czasem woli przemilczeć sprawę, aniżeli wdawać się w głupią dyskusję. Zdarza się, że jest sarkastyczny oraz złośliwy, szczególnie dla potworów, za którymi nie przepada. Na co dzień wydaje się znudzony życiem, co jest prawdą, nie przepada za nową szkołą. Trzymają go tutaj trzy osoby, jego najbliższy przyjaciel 'Nathan, siostra Lynx oraz ktoś, kogo tożsamości nie chce ujawniać. Nie jest odpowiedzialnym facetem, wszystko woli robić spontanicznie. Choć ma całkiem dobre poczucie humoru, bardzo rzadko pozwala mu się ukazać. Jest opiekuńczy, co można zauważyć w relacjach z siostrą.

Zainteresowania

Motoryzacja

Jason jest wielkim fanem motoryzacji, a szczególnie dwuśladowców. Codziennie dogląda swojego choppera, dba o niego i cały czas ulepsza. Pieniądze, które zarabia przeznacza głównie na swój motocykl. Na zajęciach z metalurgii tworzy rzeźby z niepotrzebnych, samochodowych części. Oprócz tego czyta gazety poświęcone jego hobby oraz przegląda fora o tej tematyce.

Gry wideo

Gotowanie

Chłopak przez wiele lat samodzielnie zajmował się swoją siostrą i okazjonalnie pomagał mamie w domu. Wtedy narodziła się jego pasja do kulinarii, zaczęło się od robienia posiłków niemal z niczego, a potem przerodziło się to w jego obowiązek. Rysiołak ma całkiem niezłe poczucie smaku, potrafi wyczarować obfity obiad z niewielkiej ilości produktów. Dużo radości sprawia mu grill oraz domowe wypieki. Mimo jego zaangażowania nie lubi spędzać w kuchni całego dnia, więc na co dzień przygotowuje proste i smaczne dania.

Zdolności i umiejętności

  • Zwinność – kotołak jest całkiem wysportowany, ma dobrą kondycję i dosyć dobrze się wspina.
  • Siła – chłopak jest całkiem silny, ale to nie jest nic wykraczającego poza jego gatunek, czy wiek.
  • Wyostrzony wzrok – Jason posiada świetny wzrok, a dodatkowo widzi w nocy i w ciemnościach.
  • Znajomość kociego języka – chłopak bez problemu może się porozumiewać z przedstawicielami kotowatych. Tyczy się to wielkich kotów jak i tych domowych.

Umiejętności

  • Znajomość sztuk walki – Jason zaczął trenować w młodym wieku, a przez ostatnie kilka lat uczęszczał do pobliskiej siłowni gdzie nauczył się boksu. Chłopak opanował:
    • Karate (podstawy)
    • Kick-boxing
    • Boks tajski

Słabości

  • ...

Wygląd

Jason to całkiem wysoki i wysportowany chłopak, który ma dosyć umięśnioną sylwetkę. Jego futro jest brązowe, ma jednak białe miejsca na brodzie i na środku ciała, wliczając w to szyję. Na brunatnych częściach jego ciała można doszukać się niewielkich, ciemnobrązowych prążków. Jak na rysiołaki przystało, jego ogon jest krótszy niż u standardowych kotołaków. Włosy chłopaka mają kruczoczarny kolor, najczęściej są zaczesane lekko do tyłu i nieco przystrzyżone po bokach. Z jego głowy wystaje para kocich uszu, które na koniuszkach mają rysie pędzelki. Jason nie lubi tego przyznawać, ale dodaje je do swojego wzrostu. Chłopak ma duże, szare oczy z okrągłą źremicą co jest naturalne w przypadku dzikich kotów. Jego nos jest prosty, natomiast usta zazwyczaj są wykrzywione w grymasie.

Po czym go rozpoznać?

  • Zazwyczaj ma narzucony czerwony kaptur na głowę.
  • Jest całkiem wysoki, wzrostu dodają mu pędzelki na końcach uszu.
  • Próbuje zamaskować swój akcent i całkiem nieźle mu to wychodzi, lecz wciąż jego angielski jest nieco szorstki.

Klasyczny potwór

Kotołak
Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form Kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Rysiołak - (ang. Werelynx) to kotołak, którego geny wskazują na duże pokrewieństwo z danym kotem, w tym przypadku rysiem. Rysiołaki cechują się charakterystycznym pędzlem na czubku uszów, a także wspaniałym słuchem. Prócz tego ich ogony są stosunkowo krótkie, nie lubią biegać, nie są aż tak sprawne fizycznie jak inne kotołaki, jednakże są niezwykle skoczne. Męscy przedstawiciele tego gatunku mają ciekawe rozmieszczenie futra przy brodzie, są to tak zwane "pazurki". Rysiołaki najczęściej są samotnikami, bardzo rzadko się zdarza, by posiadali rodzeństwo. Są najmniejszymi kotołakami w Europie.

Miejsce pochodzenia

Puszcza bialowieska01
Białowieski Park Narodowy – polski park narodowy położony w północno-wschodniej części Polski, w województwie podlaskim, utworzony z Nadleśnictwa Rezerwat jako Park Narodowy w Białowieży obowiązującym od 11 sierpnia 1932 r. Drugi po Pienińskim Parku Narodowym park narodowy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie. Znany z ochrony najlepiej zachowanego fragmentu Puszczy Białowieskiej, ostatniego w Europie fragmentu lasu pierwotnego oraz liczącej kilkaset sztuk, największej na świecie wolnościowej populacji żubra.

Obszar Ochrony Ścisłej Białowieskiego Parku Narodowego w 1979 z racji dużego znaczenia dla kultury i dziedzictwa ludzkości, wpisano na prestiżową Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO. W 1992 r. UNESCO rozszerzyło status obiektu dziedzictwa światowego na przylegający doń od wschodu fragment białoruskiego parku narodowego „Bieławieżskaja Puszcza”, podlegający ochronie ścisłej. W ten sposób powstał w Puszczy Białowieskiej jeden z siedmiu na świecie i trzech w Europie transgraniczny obiekt dziedzictwa światowego.

Niezapomniane cytaty

Drop Dead Diary

Ksywki: Jay, Red
Ulubione powiedzonko: Cytat1 Cytat2
Najbardziej lubi:
... a najmniej:
Zwierzę:
Nie rusza się z domu bez:
Ulubiony kolor:
Sekrety jego pokoju:
Ciekawostka:

Relacje

Rodzina

Rodzice

Chłopak ma całkiem poprawne relacje z rodzicami, lecz przez kilkanaście lat nawarstwiło się wiele problemów i niedomówień, które teraz powodują okazjonalne kłótnie między nimi. Matka Jasona odeszła od swojego męża wiele lat temu, gdy jej dzieci były jeszcze w bardzo młodym wieku. Niewsza miał problemy z agresją oraz wprowadzał w domu nieustającą tyranię, a to nie wróżyło rodzinie nic dobrego. Mężczyzna należał do białoruskiej mafii, która działała na granicy z Polską. Handlował wieloma nielegalnymi przedmiotami takimi jak narkotyki, czy broń. Luksusy i dostatnie życie nie były warte życia w ciągłym strachu. Aby dbać o bezpieczeństwo swoich pociech kobieta postanowiła uciec za granicę. Za oceanem miało czekać na nią nowe życie, pozbawione problemów i trosk. Stany Zjednoczone miały być świeżym startem, a okazały się kolejną gehenną.

Samboja rozwiodła się ze swoim mężem, lecz w obawie o przyszłość i ewentualną konfrontację ze swoim byłym zmieniła dane osobowe swoich dzieci oraz własne. Nie chciała, żeby Niewsza kiedykolwiek ich odnalazł. Kolejne problemy były związane ze znalezieniem zatrudnienia i utrzymania rodziny. Kobiecie nie starczało na godne warunki do życia, przez co musiała pracować znacznie więcej. Znajdowała posady głównie jako sprzątaczka lub gosposia, ale nigdy na długo, ponieważ mało kto chciał zatrudniać kogoś kto zna słabo angielski. Po kilku latach ponownie się zakochała i wyszła za mąż. Jej wybrankiem okazał się całkiem zamożny wampir-biznesmen, który znacznie poprawił standard życia rodziny.

Rodzeństwo

Dalsza rodzina

Przyjaciele

Jonathan Stew Katherine Evans Tomas Ragnar Nathair

Znajomi

Marcus Riso

Miłość

Wrogowie

Rantan Ameteru

Hiniata

Galeria

Ciekawostki

  • Rodzeństwo Coitchie zostało podarowane przez Szczygła.
  • Po przybyciu do Stanów Zjednoczonych cała rodzina zmieniła nazwisko na Coitchie. Chłopak na początku nazywał się Rajmund, jednakże jego matka zmieniła to na Jason Richky.
  • Jego imię pochodzi od germańskiego Raginmund. Ragin znaczy "rada", natomiast mund "obrońca".
  • Urodził się 7 kwietnia.
  • Jest zodiakalnym baranem.
  • Mimo młodego wieku, jest uzależniony od nikotyny. Jego ulubione papierosy to czerwone marlboro.
  • Jest dumnym posiadaczem Harley Davidsona Choppera z roku 1995.
  • Uwielbia hard rock i inne spokrewnione gatunki muzyczne. Nie stroni także od rapu.
  • Jego naturalne włosy mają rudobrązowy odcień. Chłopak od pięciu lat farbuje je na czarno.
  • Playlista inspirowana postacią znajduje się tutaj.