FANDOM

Postać jest ulotna, duch pozostaje wieczny.

— - W debiucie

འཇམ་དབྱངས ကွင်းကြိုး
Uczeń Monster High
Jamyang ND ID
Wiek Chodzi o wiek mojego materialnego ciała? Bo opuściłam go już kawał czasu temu.
Zabójczy Styl Zwykle zakładam kreacje, które nie ograniczają ruchów. Jestem także fanką dziewczęcego stylu, więc nie może zabraknąć dodatków jak np. Falbanka, koronka czy wzór z motywrm kwiatów. Zawsze mam przy sobie także naszyjnik w kształcie kwiatu lotosu - pamiątkę rodzinną.
Dziwaczna wada Mimo tylu lat, nadal nie jestem w stanie przyzwyczaić się do mojej...lekkości. Jako duch, prawa fizyki mnie nie obowiązują, nie trzyma mnie żadna grawitacja ani siła ciążenia bo...mam niematerialne ciało! Często przy porywach wiatru, latam niczym jak papier na wietrze, kołysana raz w jedną raz w drugą stronę, to jest naprawdę męczące.
Zwierzę Zajączek imieniem April. To niezwykle urocze stworzonko, nic tylko tulić.
Ulubione zajęcie Chyba najbardziej lubię dokumentować minione wydarzenia w postaci np. Albumów. Przeglądanie starych zapisków czy zdjęć, może wydać się marnotrawieniem czasu ale hech. Prócz wspomnień, nic mi nie zostało z dawnego życia. Bardzo lubię róqnież...żonglować. To pozeala mi na skupienie się oraz odreagowanie złych emocji, a dzięki telekinezie jestem w tym całkiem dobra...przynajmniej umiem utrzymać przedmioty w odpowiednim miejscu.
Najbardziej irytująca rzecz Bycie zwyczajnie...wrednym! Owszem, sama święta nie jestem i również mi zdarza się mieć muchy w nosie, aczkolwiek sądzę że nigdy nie powinno się dokonywać wyborów pod wpływem emocji. Za nic w świecie, nie jestem w stanie zrozumieć także osób, kierujących się materializmem. Pieniądze odchodzą, opinia pozostaje.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Geografia. Świat od zawsze mnie fascynował! Bardzo lubię także meta-fizykę, a to akurat zostało mi z poprzedniego życia.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Potworna Ekonomia. Jeśli nie bawi mnie pogoń za dobrami materialnymi, oraz ich kosztami, to chyba oczywiste że lekcje na których uczą nas podstaw ekonomii, raczej mi się nie spodobają.
Ulubiony kolor Biały, żółty oraz orzechowy. Najlepiej - połączone w jedno.
Ulubione jedzenie Jestem fanką "Słonyczy". Absolutnie kocham np. Paluszki w sosie wasabi z dodatkiem kurkumy, czy pałeczki kukurydziane. Ze słodkościami raczej mi nie po drodze.
Przyjaciele Sunita Malone, Zyanya "Dechen" Sung, Ayano Awaidesu oraz Mun Hyeon-Jeong
Dolldiaryicon Pamiętnik Jamyang Kwin Kyaoe

Jamyang Kwin Kyaoe - Duch, pochodząca z Tybetu. Nie pamięta już ile lat jej dusza błąka się po świecie w poszukiwaniu spokoju. Swoje poprzednie życie, opuściła w górach, zginęła w męczarniach przygnieciona ogromnym kamieniem, wyzionęła ducha z wyczerpania. Po przystosowaniu się do nowej sytuacji, Jamyang chciała znaleźć nową rodzinę, wierzyła bowiem że już nigdy nie ujrzy tej biologicznej. Odkryła że po świecie chodzą podobne do niej stworzenia i tak natrafiła na Straszyceum Monater High. Od dziewczyny bije spokojna i ciepła aura, nie nie bawi ją pogoń za dobrami materialnymi. Wielką wagę przykłada do pielęgnacji swojego dobrego imienia, chociaż stroni od pomocy fizycznej, z racji tego że jej dobre chęci w większości przypadków kończą się fiaskiem. Woli wspierać słowami i prawdami z nich płynącymi, za cel obrała sobie wspierać słowem tych którzy tego potrzebują, wskazywać najlepszą ścieżkę do osiągnięcia sukcesu, przy tym kieruje się mądrościami nazbieranymi za życia.

Osobowość

Jamyang to osoba dla większości enigmatyczna. Czasem płaczliwa, czasem chodzi radosna i nierzadko na jej twarzy pojawia się wyraz zadumania. Dziewczyna ma bardzo spokojne usposobienie, jest niezwykle słaba fizycznie, Co tłumaczy sobie pożytkowaniem energii w celach umysłowych co sprawia że zawsze używa telekinezy oraz lewitacji. Bardziej zafascynowane sportem potwory, uważają przez to że duszyczka jest leniwa. Jamyang potrafi być oparciem, chętnie wesprze słowem - gorzej jest ze wsparciem czynem. Dziewczyna bardzo niechętnie pomaga fizycznie, z uwagi na to że ilekroć by nie chciała komuś pomóc czynem i jak bardzo, dobre chęci duszki nierzadko zwyzajnie spalają na panewce, dlatego osobiście woli słowem nakierować na właściwe tory.

Szarowłosa, mimo swojej opanowanej natury, bez problemowo potrafi dogadać się zarówno z towarzyskimi sangwinikami, wybuchowymi cholerykami czy spokojnymi melancholikami. Została wychowana w bardzo tradycyjnej i wielopokoleniowej rodzinie. Od dziecka wpajano jej miłość oraz równość wszelkich stworzeń, tych potworzych czy nie potworzych a także by wysłuchiwać a nie potępiać. Duszyca wartości którymi się kieruje wyniosła właśnie z rodzinnego domu.

Jamyang cechuje ogromna samodyscyplina oraz dystans do innych. Jeśli uważa że grupa postępuje źle, jest w stanie sprzeciwić się ogólnie przyjętym zasadom w imię dobra w które wierzy. Również silna wola duszki jest jej znakiem rozpoznawczym. Potrafi powiedzieć nie tylko komuś ale i sobie "Nie". Z uwagi na te dwie cechy, zdarza się że duszyca brana jest za osobę nie potrafiącą myśleć nie szablonowo oraz potrzebującą mieć zawsze jak najbardziej dopracowany plan działania czy pracy. Wśród innych osób, Jamyang stara się promować zdrowy tryb życia, zachęcając do praktykowania zdrowej diety czy (jak dotąd bezskutecznie) przekonując grono pedagogiczne jak bardzo ważne i wartościowe jest obcowanie z naturą. Dziewczyna wierzy że równie ważne co edujowanie słowem jest pokazywanie innym swoich wartości czynami, dlatego stara się postępować wg. Swojego "kręgosłupu moralnego". Wierzy że prędzej czy później zło zostanie ukarane, dobro wynagrodzone. Marzy jej się społeczeństwo w którym osoby są oceniane na podstawie czynów a nie pochodzenia.

Wbrew wszelkim pozorom melancholijnej, zamkniętej w swoim światku dziewczyny, Yang jest bardzo zafascynowana otaczającym ją światem. Szczególnie jeśli chodzi o kręgi kulturowe. z zamiłowaniem wysłuchuje wykładów nauczycieli oraz przegląda książki, w których może choć trochę poznać nową kulturę. Jednakże, największe wartości dla Tybetanki stanowią rodzina oraz przyjaciele. Jeśli tylko Jamyang znajdzie kolejną ważną dla siebie osobę, dobroduszna Jamyang z troską będzie się nią opiekować.

Wygląd

Jamyang o wiele więcej w swoim wyglądzie odziedziczyła po ojcu niż po matce. Skóra duszki jest barwy cielistej o jasnym odcieniu. Emanuje od dziewczyny żółtawa poświata co znacząco wpływa na postrzeganie jej koloru skóry. Miejsca na powiekach, dekolcie, kawałku szyi,czoła oraz dłoniach a także stopach i nóg do połowy kolan, duszyca ma wytatuowane henną ze złotawym barwnikiem. Wzory tatuaży przedstawiają orientalne ornamenty, zaś ten znajdujący się na czole dziewczyny - kwiat lotosu, co jest w jej przypadku symbolocznw. Włosy upiorki sięgają do jej ud, mają barwę głębokiej szarości. Jej twarz jest typowej dla azjatek aparycji - rysy, kształt nosa ust czy brwi ale z jednym drobniuteńkim wyjątkiem. Otóż oczy nastolatka ma niespotykanie na swoje pochodzenie duże, wydatne oraz szkliste. Tęczówki dziewczyny są barwy orzechowej a obwódka wokół źrenicy malinowej. Brwi duszki są barwy złocistego brązu. Z racji bycia duchem, kończyny nastolatki są lekko przeźroczyste, a ona sama unosi się nad ziemią kilka cwntymetrów.

Relacje

Rodzina

Jamyang jest córką Taja oraz Tybetanki, rodzice duszycy swego czasu zajmowali się wypasaniem owiec oraz handlem produktami mlecznymi. Dziewczyna bardzo kochała swoich rodziców, niestety po śmierci była zmuszona zerwać z nimi kontakt. Tak samo jak ze swoim starszym bratem imieniem Sonam, który by ratować swoją siostrę, poświęcił własne życie, lecz nawet ten gest nie był w stanie zmienić jej losu. Dziewczyna, w odróżnieniu od większości duchów doskonale pamięta swój poprzedni żywot. Odkąd na nowo odnalazła brata wprost nie mogą się sobą nacieszyć.

Dalsza rodzina

O dalszej rodzinie Jamyang, wiadono jedynie tyle że w większości jej członkowie zamieszkują Tajlandię. Wszystko dlatego, że o wiele więcej członków rodziny duszki pochodzi od strony ojca.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Tybetanki jest Sunita Malone. Duszyca zaprzyjaźniła się takze z Ayano Awaidesu, obie dziewczyny łączy niezwykle podobny charakter oraz w dużej mierze podejście do świata. Przyjacielskie relacje ma także z Hyeon-Jeong Mun oraz Zyanyą Sung.

Znajomi

Choć początkowo jej relacja z Simone nie była zbyt obiecująca, dziewczyny zostały dobrymi znajomymi widującymi się na przerwach. Dobre, koleżeńskie relacje, duszyca ma także z kotołaczką - Mei Lin Lang, duszycą - Tahirą Jamil, wampirzycą - Jessamine Du Flowhidden, wróżką - Manaia Te Azarola oraz kitsune - Michiru Haną.

Wrogowie

Dziewczyna z wzajemnością nie przepada za Kim Ahn Liêu. Również Mun Dae-Jung nie przepada za towarzystwem duszki która usilnie próbuje przekonać go do tego by pogodził się ze swoim losem.

Miłość

Za życia, jedyną miłością duszycy była rodzina oraz wspinaczki górskie, co zaszczepił w niej brat. Obecnie, swoją drugą połówkę dostrzegła w Susumu, z którym jest ciągle widywana.

Zwierzak

Zwierzakiem duszycy, od nie dawna jest samica zająca, którego dziewczyna nazwała angielskim imieniem żeńskim - April. Jak powtarza azjatka, to niezwykle urocze stworzenie i jej osobisty "talizman" na poprawę nastroju.

Historie relacji

Z Sunita Malone

Dziewczyny poznały się w szkole. Właściwie to Jamyang pierwsza zauważyła Sunitę, kiedy ta - korzystając z duchowej formy - przelatywała szkolnym korytarzem. Jamyang była pewna że zauważyła nową osobę w szkole. Postanowiła przez jakiś czas ją śledzić, co było łatwe - w końcu sama była duchem. Plan Tybetanki nie potrwał zbyt długo - zgubiła różowowłosą w tłumie uczniów. Zdezorientowana próbowała rozpocząć "poszukiwania", lecz wpadła na Sunitę która zdążyła wrócić do swojego ciała. Czarnowłosa, rzecz jasna nie wiedziała wtedy o zdolnościach różowowłosej, bąknęła cicho " przepraszam" i odleciała by kontynuować szukanie.

Jamyang jeszcze kilka razy miała okazję spotkać nieznajomego ducha o różowych włosach - lecz za każdym razem próba odkrycia tożsamości nowej znajomej kończyła się fiaskiem. Jamyang nie wiedziała czemu, ale gdzieś w głębi siebie czuła że musi ją odnaleźć. Różowowłosy duch niewątpliwie ją fascynował. (...) Jakież było zdziwienie czarnowłosej jak zobaczyła, że różowowłosa duszka, którą śledzi od jakiegoś czasu bez skrępowania wchodzi sobie do leżącego w koncie kantorku ciała młodej dziewczyny. Kiedy otworzyła oczy, Jamyang aż krzyknęła. Wtedy różowowłosa dostrzegła Jamyang i nie miała innego wyjścia jak wyjaśnienie sytuacji. Sunita - bo tak przedstawiła się różowowłosa - streściła Jamyang swoją historię, ku jej zdziwieniu Jamyang nie wyśmiała jej ani nie uciekła ze strachem co więcej - zdolności Sunity do opuszczenia ciała tylko pogłębiły fascynację jej osób, jaką Jamyang odczuła ju pierwszego spotkania. Duszyca która jeszcze za czasów życia interesowała się mistycyzmem i zjawiskami parapsychicznymi była po prostu podekscytowana. Jej zdaniem - poznały się nie bez powodu. Obecnie, dziewczyny są bardzo często razem widywane, można wręcz rzec że są dla siebie najlepszymi przyjaciółkami, a niektórzy nawet je ze sobą swatają.

Zainteresowania

Mistycyzm

Dziewczyna urodziła się w rodzinie mistyków, toteż od bardzo małego miała styczność z różnymi zjawiskami, czy terminami związanymi z pojęciami mistycyzmu. Dodatkowo, babka Jamyang interesowała się ezoteryką, i często opowiadała wnuczce o swoich "doświadczeniach" z siłami nadnaturalnymi. Dziewczynę za życia mistycyzm czy ezoteryka pasjonowały ogromnie, obecnie, pomimo bycia duchem, te terminy nadal fascynują Jamyang.

Tatuaże

Jamyang interesuje się także tatuażami - zwłaszcza tymi, wykonanymi z henny. W wolnych chwilach szkicuje nowe projekty, a swoje zdolności bardzo lubi testować na swoich koleżankach. Tak jqk mistycyzm - tatuaże zostały dziewczynie jeszcze za czasów życia, a ozdoby które pokrywają jej osobę wykonała samodzielnie.

Zdolności

  • Telekineza - Jako duch, dziewczyna przy pomocy siły swej woli jest w stanie przenosić ciała stałe czy płyny.
  • Lewitacja - Jamyang potrafi unosić się do kilkunastu centrymetrów nad ziemią. Tak najczęściej się przemieszcza.
  • Nieśmiertelność - Będąc duchem, Jamyang zyskała nieśmiertelność.
  • Nawiedzanie i opętanie - Jamyang zyskała zdolność do opętywania danej osoby czy rzeczy (wyjątek stanowią duchy).

Niezapomniane cytaty

Śmierć to jedyna droga prowadząca do narodzin.
Gniewem niszczysz jedynie sam siebie.

—Do Dae-Junga.

Czas to tylko iluzja.

—Do Cici.

Co Cię nie zabije to Cię wzmocni.

—Jedna z ulubionych sentencji

Owoc upada kiedy dojrzeje. Człowiek czasem musi upaść by dojrzeć.

—Kolejna z ulubionych sentencji.

Nie mam tu nic więcej do dodania. Żegnaj.

—Jamyang bardzo często na odchodzne używa słowa "Żegnaj"

Z przeciwieństw może powstać ład.
Niektóre osoby pojawiają się w naszym życiu tylko po to, by nauczyć nas kochać i jak to jest być kochanym.
Teraz myślę że jestem o wiele lepszą osobą jako duch, niżli kiedy byłam człowiekiem.

— - do Sunity

Jestem oazą spokoju, kwiatem lotosu dryfującym na tafli jeziora.

— - próbując się uspokoić, nawet Jamyang ma gorszy humor.

Nie drażnić mnie, proszę.

— - jak wyżej.

Nie jesteś już odosobnionym bytem wędrującym w nicości. Jesteś częścią całości.

—- w debiucie do jakiegoś innego duszka.

Musisz od siebie wymagać, nawet gdyby inni nie wymagali od Ciebie

— - w debiucie

Coś jest odmienne jedynie wtedy, kiedy przekonamy samych siebie że tak jest.

—w debiucie.

Mamy tu karton...w kolejnym kartonie?

— - kiedy otwierała prezent

Pokój, Miłość i chrupki kukurydziane.

— - i nie trzeba nic dodawać.

Doskonałość to ciągły rozwój. Dlatego nie poprzestawaj na laurach i pracuj nad sobą.
To najwyższy czas byśmy poznali nasze własne ograniczenia.

— - słówko o lekcji WFu

Jesteście czymś więcej niż kupą mięśni zaprogramowaną na bijatykę.

— - Kiedy trafiła w sam śtodek jakiejś bijatyki wilkołaków

Twoje groźby nie mają pokrycia. Jestem duchem. Nie można zabić mnie ponownie.

— - kiedy ktoś jej grozi.

Naucz się nad sobą panować.

— - do Dae

Po czym ją rozpoznać?

  • Delikatnych tatuażach z henny, które okrywają dłonie, kolana, stopy, dekolt oraz fragment szyji a także skronia dziewczyny.
  • Naszyjniku w kształcie kwiatu lotosu.
  • Bursztynowej "duchowej aurze".

Wystąpienia

Osiągnięcia

Medal3
Jamyang Kwin Kyaoe zdobyła trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Kwiecień 2018!
Model3
Jamyang Kwin Kyaoe zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Wrzesień 2018!

Drop Dead Diary

Ksywki: - Yang, Jam, Jamja.
Ulubione powiedzonka: - "Nie ma tęczy bez deszczu", "Szukaj a będzie Ci dane".
Najbardziej lubi: - Szkicować nowe projekty tatuaży, górskie krajobrazy, zapachowe świece, żye kolory, żonglerkę, geometrię oraz spędzać czas ze swoim zwierzakiem w przepięknych okolicznościach natury.
...a najmniej: - Matrialistów, głośnej muzyki, reality show, kłótni i burzy.
Zwierzak: - Zajęczyca imieniem April.
Nie rusza się z domu bez: - Czegoś ciężkiego, by w razie czego, móc utrzymać w miarę stabilną formę oraz bez rodzinnej pamiątki - naszyjnika w kształcie kwiatu lotosu.
Ulubiony kolor: - Biały oraz orzechowy, choć i szarym duszka nie pogardzi.
Sekrety jej pokoju: - Obecnie duszyca błąka się po Katakumbach Straszyceum.
Ciekawostka: - Pierwszy tatuaż z henny, nastolatka otrzymała jako "prezent" od brata na piętnaste urodziny, a za czasow mieszkania w Tybecie rzadko kiedy nosiła obuwie.

Ciekawostki

  • Kwiat lotosu ma dla Jamyang ogromne, symboliczne znaczenie, dlatego tak często pojawia się jako ozdoba na szyji duszycy i również miejsce wytatuwania go na czole nie jest przypadkowe. Kwiat lotosu symbolizuje bowiem podróż przez ciężkie chwile oraz trudy w życiu aż do osiągnięcia doskonałości, dokładnie tak jak kwiat lotosu przebija się przez taflę wody by rozwinąć płatki.
  • W swoim życiu miała okazję zwiedzić pobliskie Tybetowi miejsca, między innymi południowe Chiny czy Nepal.
  • Dziewczyna bardzo lubi zamieszczać w swoich pracach rysunki symetryczne, gdyż wtedy ma poczucie większego porządku i ładu na rysunku.
  • Po śmierci zyskała możliwość rozumienia innych języków co ułatwiło jej adaptację w Ameryce. Za życia rozumiała jedynie język ojczysty, tybetański.
  • Drugi strój do serii SDCCI vave. 2 został zainspirowany jedną z krracji gry MissFashion.
  • Jej imię w j. Tybetańskim oznacza "pojedyńcza piosenka" lub "Miękki głos".
  • Nazwisko natomiast, z j. Birmańskiego oznacza "łańcuch", postać zawdzięcza je Amity.Galii. Również termin "Słonycze" zawdzięcza Amity.
  • Drugie imię, duszyca dzieli ze swoją mamą.
  • Imię zwierzaka postaci można przetłumaczyć jako "kwiecień".
  • Urodziny obchodzi Siedemnastego września.
  • Jeden z cytatów pochodzi od jednej z wypowiedzi papieża Jana Pawła II.
  • Zwierzaka zawdzięcza Liściowi.
  • Idea z bronią oraz jej wyglądem w serii "Defenders of Light" Która bardziej przypomina mandale niż kule ale o to chodziło została zaczerpnięta z filmu "Doktor Strange".
  • Jeden z cytatów w sekcji "niezapomniane cytaty" pochodzi od Fenghuangów z gry " Eldarya", zaś główny cytat to lekko zmienione (naprawdę lekko, jeden wyraz) słowa Zenyatty z gry "Overwatch".
  • Strój do serii "Gods Among Monsters" jest inspirowany skórką pt. "Bogini" należącą do Symmetry z wyżej wspomnianej gry.

Biografia skrócona

Jamyang narodziła się w Tybecie, jako drugie już dziecko pewnego małżeństwa hodowców i handlowców. Jako drugie, gdyż dobre trzy lata wcześniej, urodził się jej brat. Rodzina dziewczyny może i biedna, ale w zwyczaju miała cotygodniowe wypady w góry. Jamyang dorastała w bardzo ciepłym gronie rodzinnym. Dziewczyna ze swojego domu rodzinnego wyniosła naprawdę wiele cennych wartości. Pewnego dnia, dziewczyna wraz z bratem postanowiła wybrać się w góry. Mimo lekkich chmur na niebie, brat przekonywał Jamyang że pogoda im sprzyja. Niestety. Jak bardzo się mylił. Kiedy rodzeństwo znalazło się już na dobrej wysokości, zaskoczyła ich lawina. Brat nastolatki w przypływie impulsu zepchnął siostrę w dół, licząc na uratowanie jej życia, sam zginął pod śniegiem. Jakby tego było mało, Jjmyang może i była bezpieczna ale...nie całkiem. Je prawą nogę przygniótł ogromny kamień. Pkakała i krzyczała, domyślając się że brat poświęcił swoje życie. Próbowała wyciągnąć swoją nogę z pod ciężaru dwu tonowego kamienia, lecz je wysiłki były bezskuteczne. Po kilku dniach, i wielu godzin męczarni oraz bólu Jamyang sama wyzionęła ducha z wyczerpania. (Nie)życie jako duch początkowo nie było dla Jamyang łaskawe a jej płacze i wrzaski na nic się zdawały. Wiele czasu minęło, zanim dziewczyna pogodziła się z nową sytuacją lecz kiedy to nastąpiło, dziewczyna zrozumiała że sama chciałaby pomagać innym w szukaniu miejsca na świecie. Jamyang za cel obrała aobie odnalezienie rodziny, lecz nie było jej to dane. Jakiś czas później, podczas błąkania się po górach duch trafił na CDN

Serie

Basic

  • Numer asortymentu -
  • Numer modelu -
  • Data wydania - Marzec 2018.
    • Oficjalny art

Jamyang ubrana jest w zwiewną, sięgającą końca ud, biało - różowo - żółtą sukienkę, w pasie spiętą orzecowym paseczkiem, z złotymi zakończeniami. W miejscu dekoltu, oraz na rękawkach, sukienka wyszyta jest falbankami. Szyję dziewczyny zdobi srebtny naszyjnik przedstawiający kwiat lotosu. Na nogach upiorka ma białe skarpety, a jej buty to czarno - brzowe japonki. Lewą dłoń duszki zdobi szara bransoletka. Włosy nastolatki są rozpuszczone, sięgają jej ud a fryzura ozdobiona została spinkamiwyszytymi białym tiulem. Makijaż Jamyang to szare cienie i różowa szminka. Dodatkowo, dołączono do niej małą torebeczkę barwy orzechu.

True Tarot

  • Numer asortymentu -
  • Numer modelu -
  • Data wydania - Marzec 2018.
  • Karta - XXI (Świat).
    • Oficjalny art

Jamyang ubrana jest w delikatą nieco kusą tunikę białej barwy. Włosy dziewczyny zostały zaczesane na jej lewe ramię, a we fryzurze ma granatową opaskę z liczbą "XXI" (Rzymskie 21). Zarówno prawą jak i lewą dłoń upiorki zdobią bransoletki z perełek, buty dussycy to białe balerinki. Na makijaż Jamyang składają się szare cienie oraz różana pomadka. Dodatkowo, dołączono do niej ogromną na całą wysokość postaci, okrągłą "ramkę" w barwach granatu, czerwieni oraz żółci. Fakturą "ramka" przypomina wieniec laurowy, lub warkocz.

Gaudlilicious

  • Numer asortymentu -
  • Numer modelu -
  • Data wydania - Marzec 2018.
    • Oficjalny art

Włosy duszycy zostały skrócone do jej ramion i mocno pofalowane. Głowę dziewczyny zdobi biały kapelusz, przepasany żółtą wstęgą. Ubrana jest w sięgającą połowy ud, bogato zdobioną, kolorową białą sukienkę, bez ramiączek. Wzory na kreacji to kolorowe koła, w pasie dziewczyna ma związany kawałek białego materiału, a dół sukienki jest obszyty biało - czarnymi falbankami. Buty Jamyang to orzechowe baletinki, na liliowo - miętowej podeszwie. Na makijaż upiorki składają się: żółte cienie oraz czarna pomadka.

Geek Chic

  • Numer asortymentu -
  • Numer modelu -
  • Data wydania - Marzec 2018.
    • Oficjalny art

Dziewczyna ubrana jest w krótką, sięgającą pępka, przy dekolcie ozdobioną czarną muchą granatową bluskę ze wzorem przedstawiającym niebiesko - zielone klocki niczym w grze "Tetris" oraz sięgającą do połowy ud dopasowaną do bluski spódniczkę. Buty dziewczyny, dopasowane do kreacji są wiązane, a ich język ma białą barwę. Na twarzy Jamyang znajdują się okulary w lekkiej, prostokątnej czarnej oprawce. Włosy dziewczyny zostały rozpuszczone i sięgają do ud.

...

  • Numer asortymentu -
  • Numer modelu -
  • Data wydania - Kwiecień 2018.
    • Oficjalny art

Włosy Jamyang zostały spięte w dwa warkocze, a grzywka zaczesana na czoło. Fryzurę oraz fragment twarzy zakrywa szary kaptur, zawiązany na szyji duszycy. Ubrana jest w długą do ziemii, szarą sukienkę z brązowym gorsetem, oraz ciemno czerwonym materiałem wystającym z pod gorsteu. Białe rękawy sukienki sięgają aż do dłonii dziewczyny. Butów upiorki nie widać, lecz są to zdarte czarne półbuty. Jej makijaż to tylko delikatne szare cienie do powiek.

Defenders of Light

  • Numer asortymentu -
  • Numer modelu -
  • Data wydania - Kwiecień 2018.
  • Kolor - Złoty.
  • Broń - kule energii.
  • Towarzysz - Dawa.

Włosy Jamyang zostały wyprostowane na końcach i ozdobione złotym ombre. Dziewczyna ma na sobie krótką do połowy ud, mleczno białą sukienkę z dekoltem, do której został przyszyty "pas" bordowego materiału pokryty wzorami podobnymi do tych z jej tatuaży. Wokół bioder ma przewiazany pół przeźroczysty pas materiału, który utrzymuje materiał okrywający sukienkę. Buty duszycy są na bardzo cieńkiej, czarnej podeszwie, przypominają trochę japonki. Na jej makijaż składają się: beżowe cienie i brzoskwiniono-brązowa szminka.

Game monsters

  • Postać - Zenyatta
  • Gra - "Overwatch"
  • Data wydania - Lipiec 2018.
    • Oficjalny art

Włosy Jamyang zostały całkowicie wyprostowanie i schowane tak, by było widać jak najmniejszą ilość kosmyków. Jej twarz w 2/3 pokrywa "maska" na wzór twarzy robota. Ozdobiona jest pojedyńczymi, szmaragdowymi okręgami, przypominającymi światełka. Dziewczyna ma na sobie fragmenty "zbroi", mające na celu upodobnić ją do mechanizmu. Pokrywają one 1/3 szyji, nogi (bez stóp) oraz ręce i dłonie w całości. Prócz tego, Jamyang ubrana jest w czerwono-brązową szatę przewiązaną wokół klatki piersiowej, odsłaniającą nieco tors szerokie, luźniejsze na dole spodnie a wokół bioder ma związany długi pas czerwonego materiału. Nie posiada butów a jedyny makijaż dziewczyny to szara szminka. Wokół szyi Jamyang krąży sześc szaro-zielonych kul na wzór "kul harmonii" - broni Zenyatty.

San Diego Comic Coon International

  • Numer asortymentu -
  • Numer modelu -
  • Data wydania - Lipiec 2018.
    • Oficjalny art
    • Rysunek a la lalka z poprawioną kreacją i płaszczem.

Scary in The Rain

  • Linia: Scary in The rain
  • Wydanie:
  • Numer asortymentu:
  • Numer modelu:
    • Oficjalny art

Włosy Jamyang są rozpuszczone i opadają na jej ramiona. Dziewczyna ma na sobie zwiewna, biała sukienkę z falbankami i kwiecistym motywem o rubinowej barwie. Sukienka sięga delikatnie za kolana dziewczyny. Na kreację ma założoną narzutkę przeciwdeszczową. Obuwie Tybetanki to sięgające kolan pastelowo niebieskie kalosze. Na jej makijaż składają się - jasna, przeźroczysta pomadka oraz szare cienie do powiek.

W dwu paku z Susumu Ishikawą.

Gods Among Monsters

  • Data wydania - Październik 2018.
  • Bóg - Kali.

Włosy Jamyang są proste, siegają do jej pasa. Na głowie Jamyang ma fantazyjną złotą, wysadzaną klejnotami ozdobę na wzór korony. Dziewczyna ma na sobie czerwono-różowo- złoty biustonosz odsłaniający brzuch oraz dopasowaną kolorystyczne krótką spódniczkę. W pasie Jamyang ma spięty łańcuch wykonany z czasek, a wokół szyji ma związany naszyjnik wykonany z kości i złota. Dziewczyna nie posiada obuwia, jedynie wokół koatek ma spiete złote, masywne bransolety z łańcuszkiem. Nie posiada także makijażu. W tle postaci widać ręce wykonane ze złotego pyłu i ułożone symetrycznie na wzór płatków kwiatu lotosu.

Miejsce pochodzenia

Tybet
Tybet – Kraina historyczna w Azji obejmująca Wyżynę Tybetańską i jej przyległości, obecnie w większości w granicach Chin. Tybet dawniej składał się z trzech prowincji (Amdo, Kham, Ü-Cang) i miał powierzchnię około 2,5 mln km². Tybet położony jest na średniej wysokości około 4000-5000 metrów nad poziomem morza. Od południa i zachodu jest ograniczony przez Himalaje, Karakorum oraz masyw Pamiru, od północy przez Kunlun, Ałtyn-tag oraz Qilian Shan. Rozciągłość równoleżnikowa Tybetu wynosi około 2500 km. Na jego terenie biorą początek takie wielkie rzeki jak Jangcy, Brahmaputra, Indus, Mekong, Irawadi oraz mniejsze – Saluin, Satledź, Kali Gandaki, Trisuli, Manas-czʽu, Subansuri. Stolicą Tybetu jest Lhasa. Tybetańczycy posługują się językiem tybetańskim, w większości są buddystami, mają wielowiekową kulturę i tradycję.

Klasyczny potwór

Duch
Duch
– w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym.

Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami.

Duchy mają się manifestować przez osobę żyjącą (medium), zmieniając jej wygląd (transfiguracja) i wagę dzięki mieszaniu fluidów, lub przemawiając i wykonując inne czynności za pośrednictwem medium. Ponadto mają się komunikować w sposób widzialny poprzez dźwięki, dotyk, hałas, zapach, poruszanie przedmiotów, pismo, rysunek, muzykę itp.

Galeria

W różnych seriach

Od innych

Meta timeline

  • 2016 (?) - Rochi Po naoglądaniu się reklamy Totka o dolinie Katmandu, która tak naprawdę jest w Nepalu, czego głupia nie wiedziała ale ćśś i Doktora Strange'a Marvela pragnie stworzyć OC, pochodzącą z tybetu, obfitującą w zdobione tatuaże z henny.
  • 16.03.18 - wnioski Rochi'Octaviji o zastrzeżenie znaków dla Jamyang Kwin Kyaoe, ujawniony zostaje wygląd oraz rasa postaci.
  • Ten sam dzień marca - Rochi zastrzega grafikę związaną z Jamyang oraz tekst swojego autorstwa.
  • 21.03.18 - Jamyang zostaje opublikowana jako strona.