FANDOM

Isac Valhall - 14-letni syn ducha Wikingów, Alvara III i Amalii.

Isac Valhall
Uczeń Monster High
{{{obrazek}}}
Wiek 14 lat, licząc to w latach duchów.
Zabójczy Styl Uwielbiam lekkie, przewiewne materiały, chociażby jedwab i ciężką, nietypową biżuterię. Ogółem zwracam uwagę na moją stylizacje, podążam za modą.
Dziwaczna wada Bardzo często bywam nie pewien siebie, zwłaszcza, kiedy jakaś kłótnia wisi w powietrzu. No i jestem niepowtarzalnym perfekcjonistą, który za dużo od siebie wymaga!
Zwierzę Dzielę zdanie mojego ojca: zwierze to kłopoty i brud.
Ulubione zajęcie Poza spotkaniami z moimi przyjaciółkami, uwielbiam oglądanie pokazów mody i picie ulubionego shake'a czekoladowego w McStrachu.
Najbardziej irytująca rzecz To, kiedy jestem uważany za mało męskiego, a nawet stereotypowego homoseksualistę. To, że nie biegam cały dzień za piłką i nie jem dziesięciu kilogramów mięsa na raz, nie znaczy, że jestem gorszy.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Uwielbiam matematykę, jestem świetny z przedmiotów ścisłych.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Technika. Nie jestem dobrym architektem, a jeszcze gorzej idzie mi budowanie przedmiotów od podstaw.
Ulubiony kolor Uwielbiam ciemny, śliwkowy fiolet, zwłaszcza, kiedy kontrastuje z khaki i futurystycznym srebrem.
Ulubione jedzenie Jako iż jestem wegetarianinem, gustuję w sałatkach jarzynowych i tofu.
Przyjaciele Draculaura i Howleen Wolf.
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Osobowość

Isac jest osobą wierną, lojalną i bardzo miłą, niestety jednak równie nie pewną siebie i swoich możliwości. Jego perfekcjonizm wobec siebie narobił już mu wiele kompleksów, podobnie jak złośliwe uwagi innych chłopców o jego dość oryginalnej urodzie i delikatnej osobowości. Mimo to jednak charakteryzuje się uległością i pomocną ręką.

Wygląd

Isac jest chłopcem średniego wzrostu (1,75) o szczupłej, niewiele umięśnionej sylwetce. Jak na Norwega przystało, na czubku jego głosy błyszczy idealnie ułożona i wycieniowana szczecina w odcieniu platynowego blondu, ładnie grając z delikatną, porcelanową cerą i krystalicznie niebieskimi oczami, delikatnie zakrywanymi przez brwi. Bardziej poważnego wyrazu twarzy dodają mocno zaznaczone kości jarzmowe i wąskie, mocno zaciśnięte usta w kolorze pudrowego różu.

Potwór

240px-Time to let (her) go!
Duch
– w folklorze ludowym i według spirytystów ludzka istota, żyjąca po śmierci fizycznej ciała człowieka, bytująca w świecie pozamaterialnym. Jedno z artystycznych wyobrażeń ducha typowe dla kultury współczesnej. Zgodnie z doktryną spirytyzmu duchy żyją w świecie niewidzialnym, znajdującym się poza czasoprzestrzenią świata materialnego; w innym wymiarze bytowania są wszędzie, przesyłają komunikaty za pośrednictwem mediów lub bezpośrednio. Według tej koncepcji duch i dusza są synonimami. Duchy mają się manifestować przez osobę żyjącą (medium), zmieniając jej wygląd (transfiguracja) i wagę dzięki mieszaniu fluidów, lub przemawiając i wykonując inne czynności za pośrednictwem medium. Ponadto mają się komunikować w sposób widzialny poprzez dźwięki, dotyk, hałas, zapach, poruszanie przedmiotów, pismo, rysunek, muzykę itp. Spirytyzm i spirytualizm usiłują nadać badaniom nad kontaktami z duchami charakter naukowy, jednak współczesna nauka nie zajmuje się tym tematem, uznając go za sferę wierzeń.

Relacje

Rodzina

Isac jest synem wikinga Alvara III; za życia przywódcy klanu złodziejskiego-morskiego; aktualnie inżyniera, a także Amalii, za życia i obecnie wybitnej krawcowej. Matka Amalii pochodziła ze Szwecji, ojciec Alvara III za to z Danii. Isac urodził się w Norwegii, tak samo jak jego rodzice i rodzeństwo, do USA przeprowadził się parę miesięcy temu, ze względu na lepiej opłacalną pracę matki. Isac ma dobre, ale nie wspaniałe kontakty z rodzicami, żyje z nimi w zgodzie, ale nie spędza z nimi dużo czasu. Gorzej jednak dogaduje się z rodzeństwem: jego siostra Dennise go nie lubi, a brat Jacob nie rozumie i wyśmiewa.

Isac ma liczne kuzynostwo: Albina; Alrika; Antona; Bertila; Bosse; Calle i Caspra (ze strony ojca), Clemensa, Ebbe, Enoka, Dagnę i Filippę (ze strony matki). Isac bardzo lubi się z Bosse, Calle, Alrikiem i Dagną. Z resztą kuzynostwa nie utrzymuje jednak kontaktu.

Miłość

Isac zakochał się w koleżance z klasy - Lornie McNessie - pierwszego swojego dnia w szkole. Od tamtej pory skolekcjonował wszystkie zdjęcia, obrazy, informacje, a nawet niekiedy gadżety chociaż trochę związane z Lorną. Nigdy jednak nie miał odwagi się do niej odezwać, więc ich związek raczej tak szybko nie powstanie.

Przyjaciele

Isac, jako iż od zawsze raczej wolał być w cieniu, nie miał wielu przyjaciół. Dopiero w Straszyceum poznał swoje dwie najlepsze przyjaciółki: Draculaurę i Howleen Wolf. Z Draculaurą dzieli pasję do wegetariańskiej kuchni, a z Howleen do mody i ciuchów. Można powiedzieć, że są z sobą zżyci i oddani jak rodzeństwo. Poza nimi chłopak lubi także Frankie Stein, Mouscedes King i Robeccę Steam.

Ciekawostki

  • Nazwisko "Valhall" pochodzi od słowa "Valhalla", czyli nieba wikingów.
  • Imię "Isac" pochodzi zaś od Isaac'a Netwon'a, wybitnego matematyka i fizyka. Isac, podobnie jak kiedyś Netwon, uwielbia przedmioty ścisłe i jest z nich naprawdę dobry.
  • Jest wegetarianinem od 8 roku życia.
  • Uwielbia kupować ciuchy i chodzić do fryzjera.
  • Jego ulubiona knajpka to McStrach, a jego ulubiony smak shake'a - czekoladowy. Pije go prawie codziennie, zazwyczaj w towarzystwie Draculaury.

Meta Timeline

  • 11 kwietnia 2016: Texas Girl 123 składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Isac Valhall.
  • 20 kwietnia 2016: Na stronie Monster High Własne Postacie Wikia pojawia się pierwszy oficjalny art Isac'a.