FANDOM

ZF9CfMY.png
Ima zdobyła egzekwo pierwsze miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Luty 2017!

Jestem... hm, dobre pytanie, kim jestem?

—O sobie

Ima Wissper
Uczeń Monster High
Ima FanArt.jpg
Wiek Póki co to moje pierwsze z dwóch żyć.
Zabójczy Styl Każdy kogo napotkam mówi że jestem Emo,zwijcie to jak chcecie. Lubię długie swetry, nie przepadam za pokazywaniem ciała. Do tego mam lekką słabość do ciemnych odcieni, idealnie oddają mą osobowość.
Dziwaczna wada Być może nie potrafię dostosować się do innych, zawsze próbuję robić po swojemu, ze mną bywa różnie. Nie wiem czy to "dziwaczne" ale wadą to zdecydowanie jest.
Zwierzę Sowa Silverdust.
Ulubione zajęcie Pisanie notatek, każda linijka tekstu mnie ogromnie satysfakcjonuje.
Najbardziej irytująca rzecz Mało rzeczy mnie irytuje, szkoda mi czasu na irytacje.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia. Zwykle pracujemy na niej samodzielnie, a to duży plus.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny W-F, za dużo tam zamieszania.
Ulubiony kolor Granatowy i śliwkowy.
Ulubione jedzenie Bułeczki z powidłami.
Przyjaciele Katie Bloodeyes ,Cici Clock
Dolldiaryicon.jpg Pamiętnik Imy Wissper

Ima Wissper - córka strzygi i Człowieka-Ćmy, jest osobą enigmatyczną, o dość dziwnych i niespotykanych zainteresowaniach, nie udziela się na forum, a jeśli już to raczej głośno nie wyraża swoich poglądów, woli trzymać innych na dystans. To indywidualistka, która pomimo pozornego odpychania od siebie innych, potrafi nawiązać głęboką więź. Nie okazuje swoich emocji w sposób widoczny, dużą uwagę przywiązuje do słowności. Ceni sobie pewność siebie, honorowość oraz inteligencję. Na swój wyjątkowy sposób, jest uroczą osobą. Interesuje się religiami świata jak i zjawiskami niewyjaśnionymi.

Osobowość

Ima jest raczej wycofaną i opanowaną osobą, stara sie nie udzielać w życiu szkolnym. Jest indywidualistką oraz ma siebie za osobę samowystarczalną. Stroni od głośnych wydarzeń, popularności oraz publicznego zabierania głosu, nie przepada też za osobami ekscentrycznymi, stara się ich unikać szerokim łukiem. Dziewczyna dosyć rzadko mówi, a jeśli już, to niezbyt wiele. Ima jest także bardzo słowną osobą, dużą uwagę przywiązuje do tego co mówi, cechuje ją myślenie przyczyna-skutek, nie robi nic pochopnie i zastanawia się dwa razy, zanim cokolwiek powie czy zrobi. Hybryda jest troszkę leniwa i nie unika sytuacji, kiedy inne upiory wykonują za nią rozmaite czynności, ale to nie znaczy, że nie umie sama nic zrobić.

Wygląd

Ima jest posiadaczką różanej karnacji, długich sięgających bioder naturalnie w kolorze granatu i pofalowanych włosów, które przyciemnia oraz pełnych ust, które zazwyczaj maluje na ciemne kolory. Oczy dziewczyna ma dosyć duże, jej źrenice są czerwone, rzęsy smoliście czarne, a brwi jak włosy w kolorze granatowym. Upiorka jest raczej przeciętnego wzrostu, z jej pleców wyrastają różowe skrzydła z biało-zielonymi refleksami. Warto dodać, że Ima posiada kły, podobne do wampirzych, ale znacznie mniejsze i szpiczaste.

Relacje

Ima jest osobą wycofaną z życia szkolnego, często określana jest osobą typu Emo. Naprawdę rzadko spotkać ją w dużej grupie ludzi, nie dlatego, że jest nieśmiała, po prostu nie czuje się za dobrze w towarzystwie innych osób.

Rodzina

Ima jest córką Strzygi (mama) i Człowieka-ćmy (ojciec) z rodzicami upiorka utrzymuje chłodne relacje, również ze swoją siostrą Ami, która jest jej totalnym przeciwieństwem.

Dalsza rodzina

Ima nie wspomina nigdy o swoich krewnych, rodzina upiorki nie potrafi zaakceptować jej podejścia do (nie)życia i wyglądu. Często jest tematem ich czasem niezbyt pochlebnych rozmów. Nic dziwnego, że hybryda unika tego tematu.

Relacje z innymi uczniami

Z Katie Bloodeyes

Dziewczyny spotkały się zwyczajnie na korytarzu co raczej nie zwiastowało znajomości ale emosia do emosia ciągnie czy coś. W każdym bądź razie dziwnym zbiegiem okoliczności spotykały się często i Katie w końcu postanowiła zagadać Imę. Z początku było im ciężko znaleźć jakieś tematy ale jednak udało się. Tematem, o którym często dyskutują są religie, którymi interesuje się Ima. Katie trochę mniej ale ciekawie jej się z nią o tym rozmawia.

Z Cici Clock

Można rzec, że Ima i Cici są przyjaciółkami, mają bardzo dobre relacje, obie mają podobne zainteresowania - zjawiska niewyjaśnione, spokojne charaktery, choć Imę czasem denerwuje ciekawość Cici.

Z Mei - Lin Lang

Są dobrymi znajomymi, często razem widywanymi, ale po za opanowanymi osobowościami, praktycznie nic ich nie łączy.

Z Blair DeGhoul

Ima i Blair mają dobry kontakt, gargulica jako jedna z nielicznych jest osobą często widywaną obok Imy.

Z San-Hee Yumehą

Ima stara się unikać duszycy, z uwagi na jej głośną osobowość, mimo tego podziwia w niej to, że ma swoją pasję i ciągle chce się doskonalić.

Z Ally "Octo" Pus

Również jak w przypadku San-Hee, hybryda raczej unika Ally, aczkolwiek Imie imponuje jej upór oraz to, że mimo iż wiele osób mówi Ally, że nie ma za grosz talentu, ona nadal usiłuje się doskonalić w swoim największym hobby i nie poddaje się zniechęceniu.

Z Leah Snowchains

Ima lubi Leah, jest jedną z nielicznych osób, którym nie przeszkadza jej marudzenie, ba! Hybryda uważa, że z (nie)życiowych mądrości Leah można się wiele nauczyć.

Z Poppy Hokkaido

Stara się jej unikać z uwagi na szaleńcze usposobienie Japonki. Ima nie przyznaje się do tego, ale zdarza się, że Poppy przywraca uśmiech na jej często zamyślonej i pochmurnej twarzy.

Z Trinette

Mimo lekkich różnic, bardzo dobrze się dogadują. Ima uwaza że Trina jest uroczą osobą, traktuje ją jak swoją własną młodszą siostrę (choć tak naprawdę Ima jest od Triny młodsza, bardziej chodzi o to że strzyga jest od Trinette znacznie wyższa).

Miłość

Serce Imy jest praktycznie nie do zdobycia, dziewczynie nie w głowie randki, motylki i inne. Nie jest romantyczką, dobrze czuje się w swoim towarzystwie. Żaden chłopak nie jest jej do szczęścia potrzebny.

Zwierzak

Pupilem Imy jest samica sowy śnieżnej imieniem Silverdust (z ang. Silver - srebrny, Dust - pył) "srebrny pył"). Upiorka przygarnęła ją tuż po rozpoczęciu nauki w MH, kiedy 1 nocy w nowej szkole udała się na nocny spacer i wypatrzyła sowę, która siedziała samotnie na gałęzi. Zwierzak uczepił się upiorki i wielokrotnie przylatywał do jej dormitorium, aż Ima wreszcie otoczyła ją swoją opieką i uwagą.

Zainteresowania

  • Zjawiska niewyjaśnione - Imę bardzo ciekawią wszelkiej maści zagadki.
  • Religie świata - Hybryda już za młodu była zafascynowana religiami świata, po dni dzisiejsze ją to niezmiennie interesuje.
  • Mitologie - Drugie po religiach świata, największe hobby Imy. Niezwykle fascynują ją mitologie wszelkiej maści, aztecka, nordycka, japońska,germańska....

 Zdolności 

  • Latanie - Dzięki swoim skrzydłom, Ima może latać.
  • Instynkt - Kiedy dziewczyna ujrzy mocne światło, kompletnie odbiera jej rozum. Ima nienawidzi tej "zdolności".
  • Doskonały wzrok - Dziewczyna potrafi widzieć w ciemnościach oraz posiada zdolność podobną do działania lupy.

Po czym ją rozpoznać?

  • Po podejściu do życia.
  • Po skrzydłach.
  • Po ozdobach.
  • Po makijażu, oraz jej oczach, które bardzo z nim kontrastują

Wystąpienia

Drop Dead Diary

  • Ksywki Inna
  • Ulubione powiedzonko "Co mnie to"
  • Ulubiony przedmiot szkolny Historia
  • A najmniej W-F
  • Sekrety jej pokoju Urządzony wedle gustu upiorki,na suficie ma wielki mural z fazami księżyca.
  • Nie rusza się bez Notatnika
  • Zwierzak Sowa imieniem Silverdust

Miejsce Pochodzenia

Monako, Księstwo Monako – niewielkie miasto-państwo położone w Europie Południowej

Monako.jpg
nad Morzem Śródziemnym w obrębie Riwiery Francuskiej. Po Watykanie jest to drugie najmniejsze pod względem powierzchni niezależne państwo świata.Od 1865 jest w unii celnej z Francją, a od 1918 Francja uzyskała prawo do stacjonowania wojsk na terenie Monako i zatwierdzania zawieranych przez to państwo umów międzynarodowych. Spośród blisko 37 tysięcy mieszkańców jedynie 8 837 (23,9%) stanowią Monegaskowie (obywatele księstwa); pozostali to imigranci, głównie z Francji i Włoch.

Klasyczny potwór

Strzyga - była istotą nieco podobną do wampira. Strzygami zostawali ludzie, którzy urodzili się z dwiema duszami, dwoma sercami i podwójnym szeregiem zębów, z czego ten drugi był słabo zauważalny. Uważano także, że strzygą jest noworodek, który urodził się z wykształconymi zębami. Gdy już rozpoznano strzygę za pierwszego życia, wypędzano ja z ludzkich siedzib. Strzygi ginęły zazwyczaj w młodym wieku, gdy jednak jedna dusza odchodziła, druga żyła dalej i aby przetrwać musiała polować. Strzyga wysysała krew, wyżerała wnętrzności i latała pod postacią sowy po nocach. Zazwyczaj poza polowaniem chodziło o zemstę za krzywdy wyrządzone podczas pierwszego życia. Strzygi potrafiły też przez jakiś czas zadowolić się krwią zwierząt. Podobnie jak inne stwory tego typu, strzyge należało trwale unieruchomić poprzez spalenie lub powbijanie gwoździ albo pali w różne części ciała.

Człowiek-ćma (Mothman) - zagadkowe stworzenie, które według zeznań licznych świadków rzekomo pojawiało się w Wirginii Zachodniej, w szczególności w Point Pleasant i okolicach rzeki Ohio jesienią 1966 i na początku 1967 roku (John Keel podaje, że ponad 100 osób utrzymuje,iż widziało stworzenie w tym czasie). Nazwa dotyczy też podobnych istot widzianych w innych miejscachJego rzekomym wizytom miały towarzyszyć dźwięki przypominające pisk myszy, krzyk kobiety lub zgrzyt płyty muzycznej obracanej w przyspieszonym tempie.

Niezapomniane cytaty

To że milczę, pijaweczko nie oznacza że nie mam nic do powiedzenia.

—- Do Cassidy PurrMeow

Buzię również masz po pra-pra babci?

—- do Sechmet kiedy mówiła że odziedziczyła po pra-pra babci fortunę.

Cięty język idzie w parze z wredotą,? hmm?
Jest w Tobie coś, co sprawia że nie mam ochoty od Ciebie uciekać, świruję?

—- do Trinette

Nie rozumiem, czemu normalsi boją się śmierci? przecież śmierć, jest uwolnieniem.

—- o normalsach

Czas...dla jednych go za mało, inni sądzą że za dużo. Czas jest darem, darem a my go marnujemy.

—- w filmie BHWC

Szary. Granat. Indygo. Czerń.

—- na pytanie, jaki kolor wyraża jej nastrój.

Ciekawostki

  • Jej nazwisko pochodzi od słowa "Whisp" (ang.Szept).
  • Jej (nie)życiowe motto to "Praca u podstaw".
  • Mówi bardzo powoli wyraźnie akcentując samogłoski.
  • Nie znosi powieści młodzieżowych i rapu.
  • Największa fobia Imy to centra handlowe, wszystko dlatego, że jako mała dziewczynka była z rodzicami w takim jednym centrum, odłączyła się od rodziców i zgubiła się w budynku. Dziewczyna nie przepada też za komunikacją miejską i metrami.
  • Ulubiony fast food Imy to Hot Dogi z podwójną cebulką.
  • Ma awersję do puchu, panicznie boi się rzeczy puchatych i włochatych.
  • Ulubione seriale Imy to Kości, Czynnik PSI oraz z Archiwum X, jest także fanką Doktora Who.

Galeria

W różnych seriach

Galeria od innych

Meta timeline

  • Sierpień 2016 - "wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Ima.
  • Wrzesień 2016 - art Imy zostaje ujawniony.
  • Listopad 2016 - ujawnione zostaje Bio Imy.
  • 23 Listopad 2016 - pojawia się strona Imy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki