FANDOM

Howl in Weresaw
Cztery żywioły
{{{obrazek}}}
Sezon Filmy Pełnometrażowe
Poprzedni: Horror Game
Następny: Elemental Masters
Howl in Weresaw - film pełnometrażowy, którego premiera miała miejsce 1 marca 2016. Został wymyślony przez NickieID. Piosenką przewodnią filmu jest Wilkoszawa wita!.

Streszczenie

Cloudia wraz z "Tarantulami" kwalifikuje się do mistrzostw. Finał ma się odbyć w Europie, a dokładnej w stolicy Polski, Wilkoszawie. Czarownica jest zachwycona, że pojecie do nowego miasta. Oczywiście poza "Tarantulami" zabiera swoje najlepsze i mniej lepsze przyjaciółki! Każdej bardzo się podoba czas spędzony w Wilkoszawie. Poznają przy okazji nowych przyjaciół. Jednak nie mają pojęcia, że mistrzotwa są na celowniku znanej polskiej grupy przestępczej! Zamierzają oni ukraść nagrody, ponieważ są warte miliony! Przyjaciele zamierzają ich powstrzymać. Czy im się uda? Na to musicie poczekać!

Fabuła

Zabawa dopiero się zaczyna!

Cloudia i reszta "Tarantul" rozgrywają ważny mecz, który zdecyduje o ich kwalifikacji do mistrzostw. Wreszcie po długiej i zaciętej walce drużyna Cloudii wygrywa! W końcu dyrektorka szkoły oraz prezydent miasta z dumą oświadczają, że dziewczyny zakwalifikowały się mistrzostw i pojadą do Wilkoszawy na finał w najbliższym miesiącu. Po niekrótkim świętowaniu, wszystkie się rozchodzą. W końcu Cloudia spotyka swoją siostrę i przyjaciółki. Mówi im, że ma dwie wiadomości - dobrą i świetną! Dobra jest taka, że wygrały, natomiast świetna jest taka, że jadą do Wilkoszawy - wszystkie! Oczywiście każda się cieszy.

INTRO

Podróż, jak zwykle, najlepsza

Podczas podróży wszystkie dziewczyny są podekscytowane. Jednak jedna z nich nie tryska entuzjazmem tak jak się można spodziewać.

Miasto jest przepiękne!

Dziewczyny docierają do Wilkoszawy! Miasto samo w sobie jest niezwykłe! Przy okazji dziewczyny poznają nową przyjaciółkę.

Przygotowania do mistrzostw

Przyjaciółki razem z nowo poznaną zajmują się przygotowaniami. Nadzoruje ich pewien całkiem miły chłopak, który jednak skrywa pewien sekret.

Po zmroku nic nie jest takie samo...

W nocy, jedna z dziewczyn, Olimpia, podsłuchuje, że jakiś niebezpieczny gang o nazwie Czarne Pantery zamierza ukraść nagrody do mistrzostw!

Czas zmienić strony

Kiedy Olimpia opowiada wszystkim, co usłyszała, Cloudia mobilizuje wszystkich do pracy. Zastaną stróżami prawa! W dodatku Sylvia wpada na ciekawy pomysł.

Lekcja stanowczości

Sylvia zaprowadza wszystkich do pewnej wiedźminki - Karen z Wilkoszawy. Ta uczy wszystkie dziewczyny jacy powinni być stróże prawa.

Nagła zmiana planu

Pomimo przygotowań, bandyci dowiadują się o planie dziewczyn. I wtedy dzieje się coś, co całkowicie zmienia postać rzeczy...

Tracenie nadziei

Niemalże cały plan legł w gruzach. Niemalże żadna z dziewczyn nie ma pojęcia, co powinni zrobić. Jednak nawet w najciemniejszym pomieszczeniu jest szczelina, przez którą pada światło.

"Czy napewno tego chcę...?"

Spitfire naczyna się zastanawiać, czy to co robi faktycznie zmieni jego życie na lepsze.

"Sposobów jest kilka, ale wybiorę ten najlepszy!"

Smok postanawia jednak pomóc dziewczynom. W tym celu zaprowadza wszystkich do kanałów pod miastem, gdzie przyjaciółki zapoznają się z kimś wyjątkowym.

"Zrobimy to szybko i po cichu!"

Nowo poznana - Amber Duck, razem z Spitfirem układają nowy plan, który ma gwarancję na sukces. Przynajmniej taką mają nadzieję....

Feralny dzień

Wreszcie nadeszły mistrzostwa! Cloudia i "Tarantule" są podekscytowane, ale jednocześnie zestresowane, czy plan się powiedzie...

Postacie

Ciekawostki

  • Jest to drugi film stworzony przez NickieID
  • Miejsca, które zwiedzały dziewczyny podczas pobytu w Wilkoszawie to m.in. Pałac Kultury, Zamek Królewski oraz Liceum nr.13 im. profesora Stefana Kuszmińskiego (tam właśnie poznają nowych bohaterów)(tak, kolejne odwołanie do Felix, Net i Nika - ja po prostu je uwielbiam!!!)
  • Swój debiut zaliczają tu Sylvia Vistula, Spitfire Wavel, Karen z Wilkoszawy i Amber Duck

Galeria