FANDOM

Przepraszam, znowu wszystko zepsułam...

—W debiucie

Hagisa Ame
Uczeń Monster High
Córka Ame-Onny
Wiek Ojej... ile to już ja sobie liczę
Zabójczy Styl Nie mam po co się stroić jak i tak nie zostanę sucha, więc wybieram zwykły płaszcz przeciwdeszczowy i kalosze.
Dziwaczna wada Gdzie nie pójdę, tam zawsze sprowadzę deszcz. W Japonii nie byłam przez to zbytnio lubiana
Zwierzę Opiekuje się żółwiem sundajskim o imieniu Doroppu. Jest spokojny i powolny jak ja
Ulubione zajęcie Bez wahania mogę do tego zaliczyć spacery. Długi spacer po przyjemnym miejscu podczas ulewy pozwala mi się wyciszyć. Do tego mogę skakać w kałużach jak małe dziecko!
Najbardziej irytująca rzecz Gniewanie się na mnie tylko z powodu mojej "klątwy". Ja nie mam nad tym kontroli, a muszę też jak każdy inny chodzić do szkoły i korzystać z życia
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Historia. To niesamowite jak tyle mogło się wydarzyć przez te lata!
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Zajęcia z gotowania. Nie widzę sensu w przyrządzaniu potraw na ocenę.
Ulubiony kolor Szary. Taki sam kolor ma niebo podczas deszczu
Ulubione jedzenie Mochi, jest bardzo smaczne. Wiecie może, że według legendy mochi wyrabia królik na księżycu?
Przyjaciele Hiroko Teraneko i Hideo Roku
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Higasa Ame - Długowieczna córka japońskiego yokai, Ame-Onny. Po kobiecie odziedziczyła zdolność do sprowadzania deszczu, czy pojawiania się podczas niego. Dziewczyna jest niezwykle zaciekawiona animacjami komputerowymi z dobrze znanych bajek i filmów.

Wygląd

Higasa jest przedstawicielką typowego ideału kobiety dla Japończyków. Skóra córki Kobiety deszczu jest blada jak ta porcelanowych lalkę i bez żadnych znamion, przebarwień czy blizn. Z budowy ciała wyróżnia się swoją szczupłą, wręcz chudą sylwetką co nie raz powodowało u innych zmartwienia czy ta nie ma czasem zaburzenia odżywania. Mierzy do tego około 1,70 cm wzrostu. Oczy Kasy są bardzo zbliżone do tych Europejek co jest operacji plastycznej której się poddała. Jej oczy mają kolor mrożonej kawy, ale często zakrywa je białymi soczewkami. Włosy Hagisy mają czarny kolor i zwykle zostawia je rozpuszczone.

Osobowość

Córkę Ame-Onny Jest na ogół opanowaną dziewczyną, która nie zaprząta głowy błahostkami jak: "Co dzisiaj na siebie ubiorę". Jak sama twierdzi ma ciekawsze tematy do rozmyśleń, ale jakie? Mało kto to wie. Według tych energicznych uczniów jest uważana za leniwą, ale tak nie jest bo w końcu jednak coś zrobi, a jak sama też twierdzi, musi przyjść na to odpowiedni moment. Więc to pokazuje jak powolna jest w swoich działaniach. Powagi też nie można jej nie przyznać, nie raz ją zachowywała podczas wymiany zdań z innymi czy w czasie różnych wypadków szkolnych z serii "Kochana Toralei znowu coś wyczynia". Jednak ma także swoją dziecinną stronę która nie odmówi propozycji obejrzenia bajki czy zagrania w zabawy.

Zainteresowania 

Filmy animowane

Odkąd przyjechała do Ameryki i obejrzała jeden z nich oszalała wręcz na ich punkcie. Jest zafascynowana tym jak to możliwe, że tak płynnie klatki przechodzą między ujęciami oraz to, że animatorzy nie robią żadnych gaf (no, zazwyczaj).

Zdolności

Sprowadzanie deszczu - Umiejętność przez którą mało kto ją lubi. Gdzie Kasa nie pójdzie, tam ulewa podąży za nią. Jest dosyć uciążliwe dla innych jak i dla samej dziewczyny, bo to oznacza, że nici z pikniku w parku czy z festynu na powietrzu.

Nieśmiertelność - Nawet jakby ktoś próbował, nie da się jej zabić i również sama nie kopnie w kalendarz, że starości.

Klasyczny potwór

Ame-Onna - Yokai który pojawia się razem z deszczem. Chowają się za pokrywą wody i przeczesują wsie w poszukiwaniu nowonarodzonych dzieci. Kobiety, którym ame-onna porwą dzieci, często z rozpaczy same zamieniają się w demony i poszukują małego dziecka, aby zapełnić dziurę w swoim sercu. Współcześnie Japończycy nazywają tak czasem kobiety, które przynoszą ze sobą nieszczęście – „gdziekolwiek się pojawią, pada deszcz”.   

Miejsce pochodzenia

Japonia, oficjalnie Państwo Japonia – państwo usytuowane na wąskim

Japonia05
łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji, o długości 3,3 tys. km. Archipelag rozciąga się niemal południkowo (Japończycy utrzymują, że ich kraj ma kształt „trzydniowego Księżyca”) pomiędzy 45°33′ a 20°25′ stopniem szerokości północnej, od Morza Ochockiego na północy do Morza Wschodniochińskiego i Tajwanu na południu. Stolica Tokio jest usytuowana prawie dokładnie na tej samej szerokości geograficznej co Ateny, Pekin, Teheran i Waszyngton.

Relacje

Rodzina

Higa jest córką japońskiego demona deszczu, Ame-Onny z którą... No cóż, ma średnie relacje. Jest zmieszana tym, że kobieta momentami porywa dzieci pomimo faktu tego że ma ją, ale zaczęło się to od momentu gdy dziewczyna wyjechała do Ameryki więc stara się ją jakoś tłumaczyć. Niestety nie znamy jej ojca. Jest jedynaczką.

Przyjaciele

Jak zostało już może wspomniane, w Japonii nie była zbytnio lubiana i obecnie też nie jest, ale na szczęście znalazły się osoby które nie patrzą na nią przez pryzmat deszczu.

Jedną z takich osób jest młoda kapłanka, Hiroko Teraneko którą poznała zaraz po jej wejściu do szkoły pierwszego dnia. Tak się niefortunnie złożyło, że obie wpadły na siebie uderzając się przy tym mocno i upadając na posadzkę. Gdy kotka ogarnęła co się stało szybko podniosła się z podłogi i wyciągnęła rękę w jej stronę, ciągle przepraszając. Kasa po chwili wahania przyjęła pomoc i masując obolałą część ciała oraz sama przeprosiła. Po krótkiej rozmowie typu "Jak się nazywasz? Skąd jesteś?" nawet się polubiły, a z biegiem czasu stały się przyjaciółkami. Córka Ame-onny czuje, że to jej pierwszy prawdziwy przyjaciel i nie chce jej stracić.

Młodej Ame-onnie udało się również zaprzyjaźnić z Hideo Roku, synem laleczki pogodowej Teru-teru-bozu.

Miłość

Kasa jeszcze nie ma tego jedynego albo tą jedyną i nie sądzi by było jej to na ten moment potrzebne.

Wrogowie

Można za jej wrogów uznać osoby które ciągle czepiają się deszczu który sprowadza, ale ona stara się nimi nie przejmować z marnym skutkiem.

Drop Dead Diary

Przezwiska: Higa, Kasa, Chodzące nieszczęście.

Ulubione powiedzonko:  

Bądź jak deszcz, olej go

Lubi: Spacery podczas deszczu i oglądanie filmów z przyjaciółmi.

Nie lubi: Wytykania jej negatywnej zdolności.

Zwierzę: Higasa zajmuje się żółwiem rasy sundajskiej. Dziewczyna stara się zajmować nim jak najlepiej może, ale miewa to swoje skutki. Czasami można zauważyć, że ceni sobie bardziej towarzystwo zwierzęcia aniżeli innych.

Nie rusza się z domu bez...: Parasolki. Pomimo tego, że uwielbia uczucie kropli deszczu na swojej skórze woli dotrzeć gdziekolwiek w miarę sucha.

Ciekawostka: Jest uzależniona od kawy, ale tylko tej zwykłej czarnej.

Sekrety pokoju: Posiada specjalną szafę w której chowa kolekcje parasolek, po te starodawne po nowoczesne.

Po czym ją rozpoznać?

  • Pachnie jak trawa po deszczu.
  • Po jej niezwykle cichym i zachrypniętym głosie.

Niezapomniane cytaty

Podobno stanie w deszczu jest romantyczne. To znaczy, że jestem romantykiem?
Hiroko: Według innych jestem z ubiegłem epoki...

Higasa: Ale przynajmniej nie niszczysz planów.

Pada, i tym razem to nie moja wina. Hah.

Ciekawostki

  • Jej imię oraz drugie przezwisko można przetłumaczyć jako "parasol", zaś nazwisko jako "deszcz".
  • Imię jej pupila oznacza "kropla".
  • Nie posiada japońskiego akcentu, co powoduje czasami zdziwienie u osób które dowiedzą się, że pochodzi z kraju kwitnącej wiśni.
  • Jej ulubionymi kwiatami są konwalie. Ubóstwia je za ich zapach i symbolikę.
  • Nie przepada za czytaniem mang, o wiele bardziej ciągnie ją do klasyków literatury japońskiej i europejskiej.
  • Jej pierwszym filmem animowanym był "Planeta skarbów" produkcji Walt Disney. Od tamtej pory zaczęła wręcz szaleć za ich filmami.
  • Kiedyś oglądała z Hiroko "Zmierzch", co skończyło się tym, że przez tydzień gadała jak to główna bohaterka mogła wybrać Edwarda.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki