FANDOM

Hatim Scythe
Uczeń Monster High
Hatim Basic by Pixie.PNG
Wiek Przestałem liczyć po 317 latach.
Zabójczy Styl Nie mam określonego stylu. Ważne jest dla mnie, aby wyglądać mrocznie i groźnie; tak, że od razu wiadomo z kim masz do czynienia.
Dziwaczna wada Zawsze muszę walnąć jakimś przykrym tekstem, nawet w obecności tych, których lubię i nie potrafię nad tym zapanować. Chyba mam to we krwi.
Zwierzę Nietoperz-zombie żywiący się krwią. Nazwałem go Butcher.
Ulubione zajęcie Jestem bardzo ciekawski, więc chętnie zbieram informacje o potworach ze szkoły. Lubię też przebywać wśród ładnych kobiet.
Najbardziej irytująca rzecz Nieszczególnie wiele rzeczy mnie irytuję, a nawet jak się coś takiego znajdzie to potrafię sobie z tym poradzić…
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny W-M. Szczególnie jak nie muszę ćwiczyć i z ławki mogę każdego obserwować.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia nieumarłych i ge-ogr-fia. Niemal wszystko mogłem oglądać na własne oczy, więc nieszczególnie mnie to kręci.
Ulubiony kolor Czarny.
Ulubione jedzenie Nie potrzebuję jedzenia, ale bardzo lubię danie o nazwie "widower".
Przyjaciele Virgo - mam swoje powody, żeby ją lubić...
Dolldiaryicon.jpg Brak
Hatim Skullette.png

Hatim Scythe - syn Mrocznego Kosiarza. Jest jedynakiem, ale nie można powiedzieć, że życie go rozpieszczało. O swoim dzieciństwie praktycznie bez rodziców wolałby szybko zapomnieć. Postanowił wybyć z rodzinnego gniazdka i zapisać się do Straszyceum, aby tam zacząć na nowo pisać swoją historię.

Osobowość

Hatim jest bardzo pociesznym i rozmarzonym chłopakiem, ale mało kto ma szansę się o tym przekonać, gdyż odpycha innych swoją niezbyt urodziwą aparycją, którą dodatkowo podkreśla oraz niemiłym pierwszym wrażeniem. Zawsze musi walnąć jakimś dołującym innych tekstem i nie może nad tym zapanować a w przypadku kobiet dodatkowo nie jest w stanie odmówić sobie uwag na temat ich walorów i ich dotykania. Chłopak zwykle stara się wiedzieć wszystko o wszystkich i fotografować innych w krępujących sytuacjach by móc później ich szantażować. Spowodowane jest to tym, że jego rodzice mieli przed nim masę tajemnic i tylko groźbą mógł sprawić, że dostanie od nich trochę uwagi i to, czego potrzebuje. Ci, którzy przekonali się o tym wszystkim w większości przypadków nie dają mu nawet cienia szansy na pokazanie swojej drugiej strony. Mimo swoich wad, gdyby dało się mu więcej czasu można by się przekonać, że Hatim jest bardzo sympatyczny z przerwami na docinki i towarzyski, lubiący otaczać się gromadką przyjaciół, którzy go zrozumieją. Z takimi istotami potrafi rozmawiać prawie o wszystkim i odsłonić przed nimi swoją naturę romantyka, którą zaskarbia sobie jeszcze większą sympatię i szacunek. Często myśli o niebieskich migdałach, choć postronnym nigdy by się do tego nie przyznał. Niewiele potworów ma pojęcie o jego „życiu prywatnym”, o którym nie lubi opowiadać. Jeśli ktoś chce się o nim dowiedzieć więcej musi stać się jego przyjacielem. W innym wypadku szybko sobie porazi ze zbyt ciekawskimi… Dla swoich wrogów jest bezwzględny i potrafi realizować zemstę bardzo długo i nawet posunąć się do kłamstw wobec ich najbliższych, aby tylko im zaszkodzić.

Wygląd

Hatim jest chłopakiem o jasnej, szarozielonej skórze i oczach, które posiadają jedynie białko. Jest raczej szczupłej budowy, ale jego ręce są niesymetrycznie większe w stosunku do reszty ciała. Na klatce piersiowej ma czarny tatuaż w kształcie krzyża. Chłopak jest łysy; nie posiada też rzęs, brwi czy innego owłosienia. Swoje śnieżnobiałe paznokcie ścina w szpic.

Miejsce pochodzenia

Zaświaty.jpg

Zaświaty – w wierzeniach religijnych oznacza świat (lub światy) istniejący poza przestrzenią dostępną bezpośredniej percepcji wyznaczony najczęściej poprzez konkretny model kosmosu dla różnych ludów lub obszarów świata.

Zaświaty mają charakter wieczny niezniszczalny (Raj) i zniszczalny (boskie lata w mitologii indyjskiej). Krainy zaświatów mają swoje granice przestrzenne i można je opisać i nadać konkretne cechy. Ich opis często jest symboliczny jednakże bogaty w szczegóły topograficzne lub w opisy funkcjonalności krainy. Zaświaty o cechach wzorowanych na realnych obszarach geograficznych określane są jako krainy mityczne (np. miasta, ogrody, osady). Zaświaty, gdzie w opisie kładzie się nacisk na funkcjonalność krainy, są pojmowane jako stan a nie jako miejsce.

Klasyczny potwór

Grimm-reaper.jpg

Mroczny kosiarz (Śmierć) - nadanie biologicznemu zjawisku śmierci cech ludzkich, nierzadko również antropomorficznej postaci. Śmierć jako pojęcie abstrakcyjne była personifikowana przez twórców wielu epok.

Najpopularniejsze, a mające swe źródło w średniowieczu, wyobrażenia śmierci opisuje ją jako zakapturzoną postać kobiecą lub męską. Jej atrybutem jest kosa, choć niekiedy przypisywano jej posiadanie sztyletu. Jej twarz jest w kompletnym cieniu, a cała jej postać przypomina ducha.

W starożytnej Grecji miała postać przystojnego Tanatosa. W wyobrażeniach ludowych często jako personifikacja śmierci pojawiał się Charon. Wyobrażenie śmierci jako mężczyzny ma źródło w języku – po grecku śmierć jest rodzaju męskiego.

W kulturze japońskiej określany jest mianem shinigami.

Zdolności

  • Przenikalność - Hatim potrafi przenikać przez różne przedmioty oraz przez podłogę czy ściany.
  • Lewitacja - Hatim potrafi latać i unosić się w powietrzu.
  • Nieśmiertelność - Hatim jest nieśmiertelny.
  • Znikanie - Hatim potrafi niespodziewanie znikać aby następnie, równie nieoczekiwanie pojawić się w innym miejscu przez co często straszy innych.
  • Otwieranie portali - Hatim potrafi tworzyć bramy wymiarowe pomiędzy światem duchów a światem materii.

Umiejętności

  • Fotografia - Hatim jest świetny w robieniu zdjęć, lecz ten talent wykorzystuje dla własnych celów.
  • Kamuflaż - Hatim potrafi świetnie maskować się w terenie i pozostać niezauważonym.
  • Gra na gitarze - Hatim potrafi wykonać niesamowite riffy na gitarze elektrycznej.

Relacje

Rodzina

Tim jest jedynakiem. Jego rodzice są bardzo zapracowani, więc rzadko ich widuje i z nimi rozmawia. Z tego względu ma z nimi napięte relacje. Jest też dalekim krewnym Pana Śmierć i River Styxx. O ile z pedagogiem jest w stanie się dogadać tak do River woli się nie przyznawać.

Przyjaciele

Ze względu na jego styl bycia Hatim nie ma za wielu przyjaciół. Dokładniej mówiąc ma jedną przyjaciółkę, którą jest Virgo.

Znajomi

Znajomą chłopaka jest Teddy Honney, która bardzo lubi się przytulać, co często wykorzystuje. Jego koleżanką jest też Haruka Haruhiro.

Wrogowie

Hatim ma pełno wrogów. Jednymi z nich są Fang Zi oraz Louriza Pandie. Po wydarzeniach z filmu Residents of Souls, jego stosunki z Fangiem uległy dodatkowemu pogorszeniu. Zyskał wtedy też wroga w Felixie. Nie lubi Carola Bodmin i Endeneiderdele Coyolxauhqui. Padma też za nim nie przepada.

Miłość

Chłopak sprawia wrażenie niezainteresowanego związkiem, ale widać, że z Virgo częściej spędza czas niż z innymi dziewczynami częściej ją też dotyka.

Zwierzak

Zwierzakiem chłopaka jest zombie nietoperz-wampir o imieniu Butcher.

Historie poznania

Virgo

Kotka natknęła się na niego przypadkiem... a właściwie to on natknął się na nią. Virgo szła sobie spokojnie na lekcję kiedy to Hatim podszedł ją od tyłu i przywitał się z nieznajomą w swoim typowym stylu - wkładając ręce idealnie w wycięcia w tunice i na spodniach. Vir była tym tak zszokowana, że wypuściła z rąk swoje książki. Wyjęła jego dłonie i schyliła się po książki a Tim pochwalił jej walory w paru niewybrednych słowach jednocześnie mówiąc, że nie powinna ubierać się w średniowieczne łachmany. To speszyło i zawstydziło ją dodatkowo. Odwróciła wzrok w jego stronę i zapytała się, czy zawsze jest taki "milutki". Hatim momentalnie się skrzywił i cicho ją przeprosił. Nic więcej nie mówiąc pomógł jej zebrać książki i korzystając z okazji położył rękę znów nie tam gdzie powinien. Tym razem Vir nie wytrzymała i zamachnęła się na niego pazurami, lecz ten szybko odskoczył. Śmiejąc się pod nosem pomógł jej wstać, a że mieli lekcje w tej samej klasie co chwila ją zagadywał. Virgo przekonała się, że mimo nie najlepszego pierwszego wrażenia jest bardzo miły i dała mu szansę. Dzięki temu oboje zyskali w sobie przyjaciół... a może nawet kogoś więcej.

Teddy Honney

Potwory spotkały się po raz pierwszy... w "kozie". Hatim trafił tam za "teksty" jakimi rzucał na lekcji biologii i za kłótnię z nauczycielem tego przedmiotu a Teddy za przeszkadzanie uczennicy podczas zajęć szalonej nauki, na której okropnie jej się nudziło i po prostu chciała z nią porozmawiać co widocznie ją zirytowało. Gdy wchodziła do pomieszczenia prowadzona przez szkolnego strażnika chłopak już tam był. Niedźwiadka usiadła skrępowana w rogu sali i obserwowała na zmianę zadumanego i lekko wkurzonego Tima i tarczę zegara. Czas mijał niemiłosiernie długo, więc postanowiła zagadać syna Mrocznego Kosiarza. Ten początkowo zbywał dziewczynę i w ogóle się do niej nie odzywał, lecz gdy zapytała go za co tu trafił nie wytrzymał i olewatorskim tonem opowiedział jej co się wydarzyło na lekcji. Dziewczę słysząc riposty jakie kierował w stronę belfra zaczęła chichotać, przysiadła się do niego bliżej i zaczęła mówić co ją tu sprowadziło. Od słowa do słowa wywiązała się niezła dyskusja, jednak Hatim nie byłby sobą, gdyby wstrzymał się od swoich zaczepek. Kiedy Teddy była pochłonięta opowiadaniem ze szczegółami o uczniach z jej klasy położył jej dłoń przy szyi i zaczął przesuwać ją w stronę bluzki. Zorientowała się, że coś jest nie tak dopiero, gdy poczuła jego dłoń na swoim odsłoniętym biuście. Delikatnie odtrąciła jego rękę i mocno się zawstydziła, jednak po krótkiej chwili pomyślała, że po raz pierwszy tak mocno przykuła zainteresowanie jakiegoś chłopaka i to starszego od niej. Nie do końca pewna siebie zapytała go, czy może go przytulić. Chłopak chętnie na to przystał, lecz pewnie nie przewidział, że "przytulenie" będzie czułym objęciem misia, który usiądzie na jego kolanach. Timowi zrobiło się bardzo miło, ale gdy tylko Teddy się od niego oderwała do "kozy" wszedł strażnik, który poinformował ich o skończeniu kary. Wyszli i pożegnawszy się rozeszli w swoje strony. Od tamtej pory utrzymują ze sobą koleżeńskie stosunki, gdyż niedźwiadka dowiedziała się, że nieformalnie chłopak jest już zajęty.

Haruka Haruhiro

Hatim od jakiegoś czasu obserwował Harukę i Felixa, więc wiedział, że chłopak jest zainteresowany Kitsune na długo zanim stało się to oficjalne. Jako, że czarodziej mocno mu podpadł postanowił częściej niż zwykle chodzić za nim. Ostatecznie dużo to mu nie dało - nie zdobył nic, aby ośmieszyć go w jej oczach. Jednak chęć dokuczenia mu była na tyle silna, że wpadł na lepszy pomysł. Któregoś dnia podczas przerwy na lunch Tim wszedł do szkolnej stołówki, co raczej nie było dla niego typowe i usiadł do jeszcze samotnej o tej porze Haruki. Zaczął z nią typową, koleżeńską gadkę co jakiś czas wtrącając różne aluzje, których dziewczyna na szczęście nie zrozumiała i wzięła za komplementy. Syn Mrocznego Kosiarza ciągnąc gadkę odwrócił się w stronę drzwi, aby zorientować się czy nie ma już Felixa. Był i co więcej patrzył się na nich. W tym wypadku Tim przeszedł do punktu kulminacyjnego - zaczął żalić się Haruce na swoją aparycję i samotność. Poruszone dziewczę delikatnie go przytuliło. Czarodziej nie dowierzał własnym oczom. Nie wiedząc co zrobić z tym fantem wybiegł ze szkolnej stołówki. Zauważyła to jednak Haru i oderwawszy się od Hatima grzecznie przeprosiła go i pobiegła za swoim "przyjacielem", by wyjaśnić mu całą sprawę. Najwidoczniej Felix nie wtajemniczył jej w to, co usłyszał na korytarzu od Tima, bo od tamtej pory dziewczyna, ku niezadowoleniu czarodzieja utrzymuje z kosiarzem koleżeńskie stosunki.

Louriza Pandie i Fang Zi

Hatim spotkał dziewczynę na szkolnym korytarzu. Najwidoczniej na kogoś czekała, bo stała zwrócona twarzą do pobliskich drzwi a plecami do niego. Chłopak postanowił wykorzystać sytuację i złapać ją za pośladki. Pewnie dokonałby swego, gdyby nie Fang, który wyszedł wtedy z sali i zobaczył, co knuje Tim. Schował Lour za siebie i zamierzał rozprawić się z niepokornym potomkiem Mrocznego Kosiarza. Hatim nie chcąc ryzykować wpier... ciężkiego uszczerbku na zdrowiu postanowił rozpłynąć się w powietrzu.

Carol Bodmin

Carol przechadzał sobie spokojnie szkolnym korytarzem i nic nie zwiastowało, że zaraz na jego drodze pojawi się kolejny, nieznośny kot. Niestety kotka na prośbę Hatima zaczęła wykonywać popisowe układy i robiąc kolejne salto w tył nadepnęła na nowe buty Carola. Bestia od razu mocno ją odepchnął i gdyby nie Tim to kotka przez potknięcie się o ogon upadłaby na podłogę. Carol od razu zaczął po niej jechać, ale Hatim stanął w obronie dziewczyny. Doszło między nimi do rękoczynów a do tego wszystkiego włączyła się także Virgo, która też nie szczędziła Carolowi przykrych słów. Ostatecznie Bestia z Bodmin został zmuszony do ewakuacji, ale poprzysiągł, że tak tego nie zostawi.

Felix Firestorm

Zaznajomili się przypadkiem w filmie Residents of Souls. Czarodziej spotkał syna Mrocznego Kosiarza, gdy ten zwijał się z bólu po tym, jak zaatakował go Fang Zi. Felix ledwo powstrzymał się od śmiechu, co mimo wszystko nie umknęło uwadze Hatima. Jak tylko doszedł do siebie złapał płomiennego chłopaka na korytarzu i przygwoździł go do ściany. Felix, choć próbował się wyrwać a nawet go zranić to Tima nie wzruszała jego magia ognia. Zagroził mu, że jeśli kiedykolwiek ośmieli się z niego nabijać to jego dziewczyna skończy w jego rękach. Po tych słowach puścił oszołomionego i wkurzonego do granic możliwości czarodzieja i poszedł w swoją stronę.

Padma Mokel'mbemb

Chłopak poznał ją na jednym z pikników przy Straszyceum, gdzie brała udział. Zajmowała się malowaniem dziecięcych twarzyczek. Jako że tego dnia Tim miał bardzo zły dzień postanowił „odreagować” go właśnie na niej. Wyłonił się wśród zgromadzonej przy niej bandy młodzików. W połączeniu z jego wyglądem wystraszyło je to tak bardzo, że z krzykiem zaczęły uciekać gdzie popadnie, nie zważając na różne przeszkody po drodze. Padma była mocno zdenerwowana, choć wiedziała, że to nie wina Hatima, że ma taką aparycję a nie inną. Chciała go grzecznie poprosić o pomoc w sprzątaniu bałaganu po dzieciach, ale nie zdążyła odezwać się słowem, kiedy to potomek Mrocznego Kosiarza rzucił się na nią całując ją w usta i przygwoździł do siebie tak, że nie mogła wykonać żadnego ruchu co wykorzystał kładąc dłonie w miejscu, gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę. Jednak Padmie udało się w końcu wyswobodzić i z całej siły uderzyła go z pięści w klatkę piersiową trafiając go w żebra. Hatim zgiął się w pół, ale nie został jej dłużny. Zniknął i wyłonił się za nią, ponownie ścisnął tym razem unosząc ją nad ziemię i złapał ją bardzo mocno za biust. Dziewczyna aż pisnęła. Zaraz po tym chłopak zaczął się śmiać i zniknął, lecz niechcący upuścił Padmę tak niefortunnie, że upadając skręciła sobie nogę w kostce. Od tamtej pory Hatim ma z nią na pieńku.

Endeneiderdele Coyolxauhqui

Hatim i Endeneiderdele zaznajomili się na szkolnym korytarzu. Endenei szła sobie spokojnie i skręcając przypadkiem wpadła na Hatima, który stał pod ścianą tak, że nie dało się go zauważyć. Dziewczyna mocno speszyła się tym faktem, zaczęła go przepraszać przy czym robiła się coraz bardziej czerwona i zdenerwowana. Ten początkowo chciał olać dziewczynę, ale widząc jej narastające skrępowanie pomyślał, że to pretekst do tego, aby trochę "wyprostować" Ende z jej aseksualności. Położył palec na ustach dziewczyny a drugą rękę położył jej na talii. Dziewczyna odepchnęła jego rękę, ale wtedy chłopak złapał ją i zaczął coraz mocniej "przytulać" głupio się przy tym śmiejąc. Ende się zdenerwowała, walnęła go z liścia w twarz, rzuciła dosyć bolesnym tekstem po czym z wściekłością wymalowaną na twarzy odeszła. Obecnie szczerze za sobą nie przepadają, Endenei jest zniesmaczona jego zachowaniem, natomiast Hatim ma jej za złe, że tak mocno go potraktowała.

Zainteresowania

  • Religie świata - Hatima zaintrygowała różnorodność wierzeń świata zewnętrznego. Stale dowiaduje się o nowych bogach i ich krainach, jednak najbardziej intryguje go motyw śmierci.
  • Muzyka - Hatim lubi słuchać różnego rodzaju utworów, choć najbardziej ceni sobie metal.
  • Filmy - Hatim często chodzi do kina na różne seanse. Jego ulubionymi gatunkami są horror, thriller i filmy psychologiczne.

Niezapomniane cytaty

River... Błagam... Przestań...

—gdy jego kuzynka przywitała go kolorowym confetti

Nie bój się zmarłych, tylko żywych.
Szkoda, że nie jesteśmy u mnie w domu, bo pod bluzką masz takie cudeńka, że nawet nie wiesz jak chętnie bym się pobawił nimi w nieco inny sposób.

—do Virgo

Po czym go rozpoznać?

  • Posiada dość nietypowy wygląd.
  • Ma specyficzny styl bycia.
  • Praktycznie zawsze "zaczepia" jakąś uczennicę.
  • Mimo groźnego wyglądu ma sympatyczne usposobienie... a przynajmniej się stara.

Wystąpienia

Filmy

Serie

Drop Dead Diary

Ksywki: Tim
Ulubione powiedzonko: Tylko nie padnij trupem
Najbardziej lubi: Zbierać informacje o potworach i molestować dziewczyny.
...a najmniej: Przytyki wobec swojej osoby i potwory, które chcą o nim wiedzieć za dużo.
Zwierzak: Butcher - zombie-nietoperz-wampir.
Nie rusza się z domu bez: Aparatu fotograficznego i lornetki.
Ulubiony kolor: Czarny.
Sekrety jego pokoju: Ma w nim tablicę korkową powypełnianą zdjęciami jego ofiar.

Serie

Basic

  • Oficjalny art

Hatim ubrany jest w ciemnoturkusową bluzę z kapturem, z kremowymi sznurkami i gumką, czarny, poszarpany na dole płaszcz do kolan ozdobiony na ramionach kolcami oraz podarte dżinsy. Jego buty to ciemnoszare trepy. Jako dodatek ma nieśmiertelnik.

Horristmas

  • Oficjalny art

Na głowie Hatima spoczywa czarna szpiczasta czapka wykończona ćwiekami, która zamiast pomponika na czubku ma srebrny łańcuch z doczepioną głową korbacza. Chłopak ubrany jest w czarny, poszarpany płaszcz do pasa z nieco jaśniejszymi guzikami, czarny pasek ze srebrną kwadratową klamrą i łańcuchem po boku oraz czarne spodnie. Na stopach ma założone glany. Dołączono do niego pudełko z prezentem oraz srebrny łańcuch na szyję.

Fangtastic Passage/Freaky Field Trip

Budooooooowaaaaaaaaa

Demonic Inspiration

Budooooooowaaaaaaaaa

Gypsy Night

Budooooooowaaaaaaaaa

Bloody Little Secrets

Budooooooowaaaaaaaaa

Osiągnięcia

Meta timeline

  • koniec września 2016 - PixieGiggler adoptuje pomysł od Melody76.
  • styczeń 2017 - PixieGiggler usuwa stronę.
  • 26 maj 2017 - Strona Hatima zostaje przywrócona do brudnopisu.
  • 6 lipca 2017 - Strona Hatima i jego Basic zostają opublikowane.

Ciekawostki

  • Postać adoptowana od Melody76.
  • Jego imię pochodzi z arabskiego i oznacza "sędzia".
  • Imię zwierzaka pochodzi z angielskiego i oznacza "rzeźnik".
  • Ulubione danie Hatima jest znane jako najostrzejsze danie na świecie.
  • Odczuwa ból tylko w przypadku zranień kości.
  • Jego Basic został zainspirowany ubiorem Nomak'a - wampira z filmu Blade - Wieczny Łowca II.
  • Z kolei umieszczenie prezentu w serii Horristmas jest nawiązaniem do teledysku piosenki Dick In A Box autorstwa zespołu The Lonely Island.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki