FANDOM

Hatim Scythe
Uczeń Monster High
Hatim Basic by Pixie
Wiek Przestałem liczyć po połowie tysiąclecia.
Zabójczy Styl Nie mam określonego stylu. Ważne jest dla mnie, aby wyglądać mrocznie i groźnie; tak, że od razu wiadomo z kim masz do czynienia.
Dziwaczna wada Zawsze muszę walnąć jakimś przykrym tekstem, nawet w obecności tych, których lubię i nie potrafię nad tym zapanować. Chyba mam to we krwi.
Zwierzę Nietoperz-zombie żywiący się krwią. Nazwałem go Butcher.
Ulubione zajęcie Jestem bardzo ciekawski, więc chętnie zbieram informacje o potworach ze szkoły. Lubię też przebywać wśród ładnych kobiet.
Najbardziej irytująca rzecz Nieszczególnie wiele rzeczy mnie irytuję, a nawet jak się coś takiego znajdzie to potrafię sobie z tym poradzić…
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny W-M. Szczególnie jak nie muszę ćwiczyć i z ławki mogę każdego obserwować.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia nieumarłych i ge-ogr-fia. Niemal wszystko mogłem oglądać na własne oczy, więc nieszczególnie mnie to kręci.
Ulubiony kolor Czarny.
Ulubione jedzenie Nie potrzebuję jedzenia, ale bardzo lubię danie o nazwie "widower".
Przyjaciele Virgo - mam swoje powody, żeby ją lubić…
Dolldiaryicon Brak
Hatim Skullette

Hatim Scythe - syn Mrocznego Kosiarza. Jest jedynakiem, ale nie można powiedzieć, że życie go rozpieszczało. O swoim dzieciństwie praktycznie bez rodziców wolałby szybko zapomnieć. Postanowił wybyć z rodzinnego gniazdka i zapisać się do Straszyceum, aby tam zacząć na nowo pisać swoją historię.

Osobowość

Hatim jest bardzo pociesznym i rozmarzonym chłopakiem, ale mało kto ma szansę się o tym przekonać, gdyż odpycha innych swoją niezbyt urodziwą aparycją, którą dodatkowo podkreśla oraz niemiłym pierwszym wrażeniem. Zawsze musi walnąć jakimś dołującym innych tekstem i nie może nad tym zapanować a w przypadku kobiet dodatkowo nie jest w stanie odmówić sobie uwag na temat ich walorów i ich dotykania. Lubi też wzbudzać niepokój wśród innych z pomocą swoich zdolności. Chłopak zwykle stara się wiedzieć wszystko o wszystkich i fotografować innych w krępujących sytuacjach by móc później ich szantażować. Spowodowane jest to tym, że jego rodzice mieli przed nim masę tajemnic i tylko groźbą mógł sprawić, że dostanie od nich trochę uwagi i to, czego potrzebuje. Ci, którzy przekonali się o tym wszystkim w większości przypadków nie dają mu nawet cienia szansy na pokazanie swojej drugiej strony. Mimo swoich wad, gdyby dało się mu więcej czasu można by się przekonać, że Hatim jest bardzo sympatyczny z przerwami na docinki i towarzyski, lubiący otaczać się gromadką przyjaciół, którzy go zrozumieją. Z takimi istotami potrafi rozmawiać prawie o wszystkim i odsłonić przed nimi swoją naturę romantyka, którą zaskarbia sobie jeszcze większą sympatię i szacunek. Często myśli o niebieskich migdałach, choć postronnym nigdy by się do tego nie przyznał. Niewiele potworów ma pojęcie o jego „życiu prywatnym”, o którym nie lubi opowiadać. Jeśli ktoś chce się o nim dowiedzieć więcej musi stać się jego przyjacielem. W innym wypadku szybko sobie porazi ze zbyt ciekawskimi… Dla swoich wrogów jest bezwzględny i potrafi realizować zemstę bardzo długo i nawet posunąć się do kłamstw wobec ich najbliższych, aby tylko im zaszkodzić.

Wygląd

Hatim jest chłopakiem o jasnej, niebiesko-szaro-zielonej skórze i oczach, które posiadają jedynie białko. Jest raczej szczupłej budowy, ale jego ręce są niesymetrycznie większe w stosunku do reszty ciała. Na klatce piersiowej ma czarny tatuaż w kształcie krzyża. Chłopak jest łysy; nie posiada też rzęs, brwi czy innego owłosienia. Swoje śnieżnobiałe paznokcie ścina w szpic.

Miejsce pochodzenia

Zaświaty

Zaświaty – w wierzeniach religijnych oznacza świat (lub światy) istniejący poza przestrzenią dostępną bezpośredniej percepcji wyznaczony najczęściej poprzez konkretny model kosmosu dla różnych ludów lub obszarów świata.

Zaświaty mają charakter wieczny niezniszczalny (Raj) i zniszczalny (boskie lata w mitologii indyjskiej). Krainy zaświatów mają swoje granice przestrzenne i można je opisać i nadać konkretne cechy. Ich opis często jest symboliczny jednakże bogaty w szczegóły topograficzne lub w opisy funkcjonalności krainy. Zaświaty o cechach wzorowanych na realnych obszarach geograficznych określane są jako krainy mityczne (np. miasta, ogrody, osady). Zaświaty, gdzie w opisie kładzie się nacisk na funkcjonalność krainy, są pojmowane jako stan a nie jako miejsce.

Klasyczny potwór

Grimm-reaper

Mroczny kosiarz (Śmierć) - nadanie biologicznemu zjawisku śmierci cech ludzkich, nierzadko również antropomorficznej postaci. Śmierć jako pojęcie abstrakcyjne była personifikowana przez twórców wielu epok.

Najpopularniejsze, a mające swe źródło w średniowieczu, wyobrażenia śmierci opisuje ją jako zakapturzoną postać kobiecą lub męską. Jej atrybutem jest kosa, choć niekiedy przypisywano jej posiadanie sztyletu. Jej twarz jest w kompletnym cieniu, a cała jej postać przypomina ducha.

W starożytnej Grecji miała postać przystojnego Tanatosa. W wyobrażeniach ludowych często jako personifikacja śmierci pojawiał się Charon. Wyobrażenie śmierci jako mężczyzny ma źródło w języku – po grecku śmierć jest rodzaju męskiego.

W kulturze japońskiej określany jest mianem shinigami.

Zdolności

  • Nieśmiertelność - Hatim jest nieśmiertelny. Upływ czasu i choroby nie mają na niego wpływu, jednak można go zabić.
  • Znikanie - Hatim potrafi niespodziewanie znikać aby następnie, równie nieoczekiwanie pojawić się w innym miejscu przez co często straszy innych. Jest to swojego rodzaju teleportacja, lecz na bardzo niewielkie odległości.
  • Otwieranie portali - Hatim potrafi tworzyć bramy wymiarowe pomiędzy zaświatami a światem materii.
  • Zastraszanie - Hatim jako potomek Mrocznego Kosiarza mało, że niepokoi swoim wyglądem to jest w stanie wzbudzić u kogoś paniczny i irracjonalny strach tylko przez patrzenie się na ofiarę. Może w ten sposób doprowadzić kogoś nawet do omdlenia.

Umiejętności

  • Fotografia - Hatim jest świetny w robieniu zdjęć, lecz ten talent wykorzystuje dla własnych celów.
  • Kamuflaż - Hatim potrafi świetnie maskować się w terenie i pozostać niezauważonym.
  • Gra na gitarze - Hatim potrafi wykonać niesamowite riffy na gitarze elektrycznej.

Relacje

Rodzina

Tim jest jedynakiem. Jego rodzice są bardzo zapracowani, więc rzadko ich widuje i z nimi rozmawia. Z tego względu ma z nimi napięte relacje. Jest też dalekim krewnym Pana Śmierć i River Styxx. O ile z pedagogiem jest w stanie się dogadać tak do River woli się nie przyznawać.

Przyjaciele

Ze względu na jego styl bycia Hatim nie ma za wielu przyjaciół. Dokładniej mówiąc ma jedną przyjaciółkę, którą jest Virgo.

Znajomi

Znajomą chłopaka jest Teddy Honney, która bardzo lubi się przytulać, co często wykorzystuje. Jego koleżanką jest też Haruka Haruhiro.

Wrogowie

Hatim ma pełno wrogów. Jednymi z nich są Fang Zi oraz Louriza Pandie i Felix Firestorm. Nie lubi Carola Bodmin, Justina i Ende. Padma, Hinata Shimizu i Blair też za nim nie przepadają. On sam poza wyżej wymienionymi nienawidzi Neomi Cay, Agnes Middle i Natashy.

Miłość

Chłopak sprawia wrażenie niezainteresowanego związkiem, ale widać, że z Virgo częściej spędza czas niż z innymi dziewczynami częściej ją też dotyka.

Zwierzak

Zwierzakiem chłopaka jest zombie nietoperz-wampir o imieniu Butcher.

Historie poznania

Virgo

Kotka natknęła się na niego przypadkiem... a właściwie to on natknął się na nią. Virgo szła sobie spokojnie na lekcję kiedy to Hatim podszedł ją od tyłu i przywitał się z nieznajomą w swoim typowym stylu - wkładając ręce idealnie w wycięcia w tunice i na spodniach. Vir była tym tak zszokowana, że wypuściła z rąk swoje książki. Wyjęła jego dłonie i schyliła się po książki a Tim pochwalił jej walory w paru niewybrednych słowach jednocześnie mówiąc, że nie powinna ubierać się w średniowieczne łachmany. To speszyło i zawstydziło ją dodatkowo. Odwróciła wzrok w jego stronę i zapytała się, czy zawsze jest taki "milutki". Hatim momentalnie się skrzywił i cicho ją przeprosił. Nic więcej nie mówiąc pomógł jej zebrać książki i korzystając z okazji położył rękę znów nie tam gdzie powinien. Tym razem Vir nie wytrzymała i zamachnęła się na niego pazurami, lecz ten szybko odskoczył. Śmiejąc się pod nosem pomógł jej wstać, a że mieli lekcje w tej samej klasie co chwila ją zagadywał. Virgo przekonała się, że mimo nie najlepszego pierwszego wrażenia jest bardzo miły i dała mu szansę. Dzięki temu oboje zyskali w sobie przyjaciół... a może nawet kogoś więcej.

Teddy Honney

Potwory spotkały się po raz pierwszy... w "kozie". Hatim trafił tam za "teksty" jakimi rzucał na lekcji biologii i za kłótnię z nauczycielem tego przedmiotu a Teddy za przeszkadzanie uczennicy podczas zajęć szalonej nauki, na której okropnie jej się nudziło i po prostu chciała z nią porozmawiać co widocznie ją zirytowało. Gdy wchodziła do pomieszczenia prowadzona przez szkolnego strażnika chłopak już tam był. Niedźwiadka usiadła skrępowana w rogu sali i obserwowała na zmianę zadumanego i lekko wkurzonego Tima i tarczę zegara. Czas mijał niemiłosiernie długo, więc postanowiła zagadać syna Mrocznego Kosiarza. Ten początkowo zbywał dziewczynę i w ogóle się do niej nie odzywał, lecz gdy zapytała go za co tu trafił nie wytrzymał i olewatorskim tonem opowiedział jej co się wydarzyło na lekcji. Dziewczę słysząc riposty jakie kierował w stronę belfra zaczęła chichotać, przysiadła się do niego bliżej i zaczęła mówić co ją tu sprowadziło. Od słowa do słowa wywiązała się niezła dyskusja, jednak Hatim nie byłby sobą, gdyby wstrzymał się od swoich zaczepek. Kiedy Teddy była pochłonięta opowiadaniem ze szczegółami o uczniach z jej klasy położył jej dłoń przy szyi i zaczął przesuwać ją w stronę bluzki. Zorientowała się, że coś jest nie tak dopiero, gdy poczuła jego dłoń na swoim odsłoniętym biuście. Delikatnie odtrąciła jego rękę i mocno się zawstydziła, jednak po krótkiej chwili pomyślała, że po raz pierwszy tak mocno przykuła zainteresowanie jakiegoś chłopaka i to starszego od niej. Nie do końca pewna siebie zapytała go, czy może go przytulić. Chłopak chętnie na to przystał, lecz pewnie nie przewidział, że "przytulenie" będzie czułym objęciem misia, który usiądzie na jego kolanach. Timowi zrobiło się bardzo miło, ale gdy tylko Teddy się od niego oderwała do "kozy" wszedł strażnik, który poinformował ich o skończeniu kary. Wyszli i pożegnawszy się rozeszli w swoje strony. Od tamtej pory utrzymują ze sobą koleżeńskie stosunki, gdyż niedźwiadka dowiedziała się, że nieformalnie chłopak jest już zajęty.

Haruka Haruhiro

Hatim od jakiegoś czasu obserwował Harukę i Felixa, więc wiedział, że chłopak jest zainteresowany Kitsune na długo zanim stało się to oficjalne. Jako, że czarodziej mocno mu podpadł postanowił częściej niż zwykle chodzić za nim. Ostatecznie dużo to mu nie dało - nie zdobył nic, aby ośmieszyć go w jej oczach. Jednak chęć dokuczenia mu była na tyle silna, że wpadł na lepszy pomysł. Któregoś dnia podczas przerwy na lunch Tim wszedł do szkolnej stołówki, co raczej nie było dla niego typowe i usiadł do jeszcze samotnej o tej porze Haruki. Zaczął z nią typową, koleżeńską gadkę co jakiś czas wtrącając różne aluzje, których dziewczyna na szczęście nie zrozumiała i wzięła za komplementy. Syn Mrocznego Kosiarza ciągnąc gadkę odwrócił się w stronę drzwi, aby zorientować się czy nie ma już Felixa. Był i co więcej patrzył się na nich. W tym wypadku Tim przeszedł do punktu kulminacyjnego - zaczął żalić się Haruce na swoją aparycję i samotność. Poruszone dziewczę delikatnie go przytuliło. Czarodziej nie dowierzał własnym oczom. Nie wiedząc co zrobić z tym fantem wybiegł ze szkolnej stołówki. Zauważyła to jednak Haru i oderwawszy się od Hatima grzecznie przeprosiła go i pobiegła za swoim "przyjacielem", by wyjaśnić mu całą sprawę. Najwidoczniej Felix nie wtajemniczył jej w to, co usłyszał na korytarzu od Tima, bo od tamtej pory dziewczyna, ku niezadowoleniu czarodzieja utrzymuje z kosiarzem koleżeńskie stosunki.

Louriza Pandie i Fang Zi

Hatim spotkał dziewczynę na szkolnym korytarzu. Najwidoczniej na kogoś czekała, bo stała zwrócona twarzą do pobliskich drzwi a plecami do niego. Chłopak postanowił wykorzystać sytuację i złapać ją za pośladki. Pewnie dokonałby swego, gdyby nie Fang, który wyszedł wtedy z sali i zobaczył, co knuje Tim. Schował Lour za siebie i zamierzał rozprawić się z niepokornym potomkiem Mrocznego Kosiarza. Hatim nie chcąc ryzykować wpier... ciężkiego uszczerbku na zdrowiu postanowił rozpłynąć się w powietrzu.

Carol Bodmin

Carol przechadzał sobie spokojnie szkolnym korytarzem i nic nie zwiastowało, że zaraz na jego drodze pojawi się kolejny, nieznośny kot. Niestety Virgo na prośbę Hatima zaczęła wykonywać popisowe układy i robiąc kolejne salto w tył nadepnęła na nowe buty Carola. Bestia od razu mocno ją odepchnął i gdyby nie Tim to kotka przez potknięcie się o ogon upadłaby na podłogę. Carol od razu zaczął po niej jechać, ale Hatim stanął w obronie dziewczyny. Doszło między nimi do rękoczynów a do tego wszystkiego włączyła się także Virgo, która też nie szczędziła Carolowi przykrych słów. Ostatecznie Bestia z Bodmin został zmuszony do ewakuacji, ale poprzysiągł, że tak tego nie zostawi.

Felix Firestorm

Zaznajomili się przypadkiem w filmie Residents of Souls. Czarodziej spotkał syna Mrocznego Kosiarza, gdy ten zwijał się z bólu po tym, jak zaatakował go Fang Zi. Felix ledwo powstrzymał się od śmiechu, co mimo wszystko nie umknęło uwadze Hatima. Jak tylko doszedł do siebie złapał płomiennego chłopaka na korytarzu i przygwoździł go do ściany. Felix, choć próbował się wyrwać a nawet go zranić to Tima nie wzruszała jego magia ognia. Zagroził mu, że jeśli kiedykolwiek ośmieli się z niego nabijać to jego dziewczyna skończy w jego rękach. Po tych słowach puścił oszołomionego i wkurzonego do granic możliwości czarodzieja i poszedł w swoją stronę.

Padma Mokel'mbemb

Chłopak poznał ją na jednym z pikników przy Straszyceum, gdzie brała udział. Zajmowała się malowaniem dziecięcych twarzyczek. Jako że tego dnia Tim miał bardzo zły dzień postanowił „odreagować” go właśnie na niej. Wyłonił się wśród zgromadzonej przy niej bandy młodzików. W połączeniu z jego wyglądem wystraszyło je to tak bardzo, że z krzykiem zaczęły uciekać gdzie popadnie, nie zważając na różne przeszkody po drodze. Padma była mocno zdenerwowana, choć wiedziała, że to nie wina Hatima, że ma taką aparycję a nie inną. Chciała go grzecznie poprosić o pomoc w sprzątaniu bałaganu po dzieciach, ale nie zdążyła odezwać się słowem, kiedy to potomek Mrocznego Kosiarza rzucił się na nią całując ją w usta i przygwoździł do siebie tak, że nie mogła wykonać żadnego ruchu co wykorzystał kładąc dłonie w miejscu, gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę. Jednak Padmie udało się w końcu wyswobodzić i z całej siły uderzyła go z pięści w klatkę piersiową trafiając go w żebra. Hatim zgiął się w pół, ale nie został jej dłużny. Zniknął i wyłonił się za nią, ponownie ścisnął tym razem unosząc ją nad ziemię i złapał ją bardzo mocno za biust. Dziewczyna aż pisnęła. Zaraz po tym chłopak zaczął się śmiać i zniknął, lecz niechcący upuścił Padmę tak niefortunnie, że upadając skręciła sobie nogę w kostce. Od tamtej pory Hatim ma z nią na pieńku.

Endeneiderdele Coyolxauhqui

Hatim i Endeneiderdele zaznajomili się na szkolnym korytarzu. Endenei szła sobie spokojnie i skręcając przypadkiem wpadła na Hatima, który stał pod ścianą tak, że nie dało się go zauważyć. Dziewczyna mocno speszyła się tym faktem, zaczęła go przepraszać przy czym robiła się coraz bardziej czerwona i zdenerwowana. Ten początkowo chciał olać dziewczynę, ale widząc jej narastające skrępowanie pomyślał, że to pretekst do tego, aby trochę "wyprostować" Ende z jej aseksualności. Położył palec na ustach dziewczyny a drugą rękę położył jej na talii. Dziewczyna odepchnęła jego rękę, ale wtedy chłopak złapał ją i zaczął coraz mocniej "przytulać" głupio się przy tym śmiejąc. Ende się zdenerwowała, walnęła go z liścia w twarz, rzuciła dosyć bolesnym tekstem po czym z wściekłością wymalowaną na twarzy odeszła. Obecnie szczerze za sobą nie przepadają, Endenei jest zniesmaczona jego zachowaniem, natomiast Hatim ma jej za złe, że tak mocno go potraktowała.

Neomi Cay

Hatim był zainteresowany syreną, od kiedy tylko przybyła do Straszyceum. Chcąc się o niej czegoś dowiedzieć postanowił ją śledzić. Szybko się przekonał, że pod cukrową otoczką kryje się podstępna manipulantka, która robi wszystko by to inni brudzili sobie za nią ręce. Zrezygnował ze zbliżania się do niej nie chcąc stać się jej kolejną zabawką, lecz o dziwo Neomi sama zaczęła go zaczepiać: poprawiała przy nim włosy, robiła maślane oczy, obsypywała komplementami a nawet jawnie z nim flirtowała, ale gdy tylko pozwalał sobie na zbyt wiele albo odjeżdżała albo odtrącała jego dłonie. Chłopak nie wiedział o co jej chodzi, aż do pewnego dnia kiedy to zapłakana Virgo przyleciała do niego żaląc się na złe traktowanie przez Neomi i powiedziała, że chce go od niej odciągnąć. Tim obiecał kotce, że się tym zajmie. Od tamtej chwili kiedy tylko syrena się napatoczyła siadał jej na ogonie, dotykał tu i ówdzie oraz rzucał najbardziej sprośne aluzje. Neo nie mogła nic z tym zrobić - Żniwiarz nie reagował na jej histerie i krzyki, wykręcał jej ręce kiedy chciała go odepchnąć a jeśli próbowała uciec łapał ją za wózek. Bawił się nią tak długo dopóki mu się nie znudziło. Syrena uciekała w siną dal jak tylko go widziała, aby uniknąć niechcianych zaczepek. Przy okazji wyżywała się też za to na Virgo mówiąc jej jak świetnie idzie jej podrywanie Hatima. Nie wiedziała, że to wszystko było ukartowane i Vir doskonale wiedziała o planach chłopaka. Wreszcie nadszedł gwóźdź programu - na apelu, na którym miała przemawiać Neomi ktoś na komórki uczniów i nauczycieli porozsyłał filmik jak syrena dokucza Vir. Żniwiarz wchodząc na scenę zmusił ją do przyznania się co robiła jego kumpeli i publicznych przeprosin. Upokorzona syrena od tamtego momentu unika Tima jak ognia.

Blair DeGhoul i Justin Saina

Hatim poznał Blair i Justina podczas lekcji sztuki. Każdy miał się do kogoś dosiąść, aby stworzyć parę. Niestety, choć hybryda początkowo miała zamiar podejść do swojego chłopaka to uprzedziła ją jego siostra. Jedyne wolne miejsce znajdowało się koło Hatima, który z niezadowoleniem patrzył w stronę Virgo, do której przysiadła się Agnes. Chcąc nie chcąc to on był jej partnerem przy pracy. Początkowo wszystko przebiegało bez zakłóceń mimo, że całą robotę właściwie odwalała Blair, bo Hatim za bardzo zajął się „wysyłaniem sygnałów” swojej przyjaciółce. W końcu jednak ich zaczepki przerwała robotka, która zażądała od kotki większego skupienia przy projekcie. Ta, choć niechętnie zajęła się pracą. Zirytowany tym faktem żniwiarz postanowił jakoś zwrócić na siebie jej uwagę. Jako że już na niego nie patrzyła a nauczyciel był zbyt blisko, aby mógł się odezwać postanowił zacząć rzucać do niej wiadomości na kartce. Niestety grzebiąc w plecaku okazało się, że nie wziął ze sobą zeszytów, w których z reguły i tak nic nie notował, więc zaczął odrywać kawałki papieru z pracy, którą tworzyła hybryda. Początkowo się nie zorientowała, ale gdy nadszarpnął jeden kawałek zbyt mocno i przerwał on fragment rysunku dziewczyna wkurzyła się i zaczęła na niego kwękać. Hatim zaproponował przycięcie papieru i oddanie do oceny tego, co narysowała, jednak dziewczyna wkurzyła się, że chce dostać ocenę za projekt, w który tylko ona się angażowała i zaczęła go wyzywać. W takim przypadku żniwiarz nie został jej dłużny i zaczął naśmiewać się z jej wyglądu szydząc, że tylko ślepy chciałby z nią chodzić. Wtedy to do akcji wkroczył Justin, który słyszał całą sprzeczkę. Wytknął mu, że traktuje dziewczyny jak „tani towar” i współczując Vir, której się uczepił. Wyraźnie wkurzony Tim miał ochotę przemówić do niego argumentem siły, ale wtedy to zadzwonił dzwonek informujący o zakończeniu lekcji. Justin zgarnął Blair i gdy podeszli do nauczyciela wyjaśnili mu czemu jej praca wygląda tak fatalnie. Belfer zawołał do siebie żniwiarza, któremu w ramach ugody pozwolił dostarczyć pracę następnego dnia, jednak ocena za nią miała być automatycznie obniżona o połowę. Para od tamtej chwili stara się nie mieć do czynienia z chłopakiem, gdyż chowają do niego uraz. Sam Hatim czasem się na nich odgrywa za felerny dzień.

Natasha Markov

Mimo że nie zamienili ze sobą nawet słowa to wzajemnie się nienawidzą. Hatim korzystając z krótkiej przerwy przed WM'em podszedł do okna szatni dziewczyn, aby podglądać te, co szykują się na lekcję. Niektórym robił nawet zdjęcia, ale żadna go nie zauważyła. Kiedy Virgo, która jako ostatnia weszła i się przebrała już to zrobiła miał zamiar udać się na salę, ale wtedy do szatni wparowała spóźniona Natasha. Kotka zostawiła jej klucze i poszła na lekcję a hybryda zaczęła się przebierać. Chłopak nie potrafił sobie odmówić okazji zostania przy oknie nieco dłużej. Zdążył jej nawet zrobić zdjęcie, ale wtedy Nat nieoczekiwanie odwróciła się w jego stronę. Timowi wydawało się, że udało mu się uciec w porę i spokojnie zmierzał w kierunku sali, ale hybryda widziała kawałek jego odzienia a ubiera się na tyle charakterystycznie, że wiedziała kim był jej podglądacz. Postanowiła odwdzięczyć się mu podczas zajęć. Dziewczyny grały w siatkówkę a chłopak był zajęty przeglądaniem zdjęć na telefonie. W pewnym momencie Natasha "przypadkowo" odbiła piłkę tak, że z całej siły trafiła go w twarz. Zaskoczony wypuścił telefon z ręki. Na jego nieszczęście rozbił się z wysokości o posadzkę a karta pamięci gdzieś przepadła. Zwrócił się wkurzony w stronę dziewczyny, która była wyraźnie zadowolona z tego, co zrobiła. Postanowił odegrać się na niej swoim darem zastraszania. Nie mogąc oderwać oczu od jego ślepi Nat nie rozumiejąc czemu zaczęła odczuwać lęk i zapewne, gdyby nie Virgo, która chcąc sprawdzić czy Hatim jest cały i tym samym odwracając jego uwagę mogłoby się to źle skończyć. Obecnie starają się nie wchodzić sobie w paradę, ale widać, że jakby mogli to by się pozabijali.

Hinata Shimizu

Agnes Middle

Początkowo łączyły ich neutralne stosunki. Jako, że robotka jest przyjaciółką Virgo a on często zaczepiał kotkę to mimochodem wpadał też na jej kumpelę. O ile najpierw zwyczajnie dołączał się do rozmowy tak z czasem zaczął zabierać Vir "na stronę" aż później niemal za każdym razem, gdy Agnes była w pobliżu pojawiał się przy kotołaczce i wyłączał robotkę z dyskusji. Średniowieczna machina starała się to tolerować mając na uwadze, że Virgo jest zauroczona w Hatimie, lecz po czasie doszło do tego, że nie rozmawiały ze sobą całymi dniami a po szkole w ogóle się nie spotykały, bo Tim stale gdzieś kotkę zapraszał. Agnes zazdrosna o jego kontakt z Vir najpierw próbowała z nim porozmawiać, ale on z niej zadrwił śmiejąc się, że Virgo woli jego towarzystwo i nic z tym nie może zrobić. Teraz jak tylko ma okazję stara się odwrócić jej uwagę od chłopaka na co ten z reguły albo sam stara się przyciągnąć uwagę Włoszki albo drażni się z robotką.

Zainteresowania

  • Religie świata - Hatima zaintrygowała różnorodność wierzeń świata zewnętrznego. Stale dowiaduje się o nowych bogach i ich krainach, jednak najbardziej intryguje go motyw śmierci.
  • Muzyka - Hatim lubi słuchać różnego rodzaju utworów, choć najbardziej ceni sobie metal.
  • Filmy - Hatim często chodzi do kina na różne seanse. Jego ulubionymi gatunkami są horror, thriller i filmy psychologiczne.

Niezapomniane cytaty

Nie bój się zmarłych, tylko żywych.
River... Błagam... Przestań...

—gdy jego kuzynka przywitała go kolorowym confetti

Szkoda, że nie jesteśmy u mnie w domu, bo pod bluzką masz takie cudeńka, że nawet nie wiesz jak chętnie bym się pobawił nimi w nieco inny sposób.

—do Virgo

Półmetrowe czoło i ciało kaszalota. Chyba tylko ślepy by cię chciał.

—do Blair

Przytoczył bym teraz słynne powiedzenie o bezsensowności istnienia syren, ale chyba wszyscy znają je na pamięć.

—o Neomi

Po czym go rozpoznać?

  • Posiada dość nietypowy wygląd.
  • Ma specyficzny styl bycia.
  • Praktycznie zawsze "zaczepia" jakąś uczennicę.
  • Mimo groźnego wyglądu ma sympatyczne usposobienie... a przynajmniej się stara.

Wystąpienia

Filmy

Serie

Drop Dead Diary

Ksywki: Tim
Ulubione powiedzonko: Tylko nie padnij trupem
Najbardziej lubi: Zbierać informacje o potworach i molestować dziewczyny.
...a najmniej: Potwory, które chcą o nim wiedzieć za dużo.
Zwierzak: Butcher - zombie-nietoperz-wampir.
Nie rusza się z domu bez: Aparatu fotograficznego, komórki i lornetki.
Ulubiony kolor: Czarny.
Sekrety jego pokoju: Ma w nim tablicę korkową powypełnianą zdjęciami jego ofiar.

Serie

Basic

  • Oficjalny art

Hatim ubrany jest w ciemnoturkusową bluzę z kapturem, z kremowymi sznurkami i gumką, czarny, poszarpany na dole płaszcz do kolan ozdobiony na ramionach kolcami oraz podarte dżinsy. Jego buty to ciemnoszare trepy. Jako dodatek ma nieśmiertelnik.

Horristmas

  • Oficjalny art

Na głowie Hatima spoczywa czarna szpiczasta czapka wykończona ćwiekami, która zamiast pomponika na czubku ma srebrny łańcuch z doczepioną głową korbacza. Chłopak ubrany jest w czarny, poszarpany płaszcz do pasa z nieco jaśniejszymi guzikami, czarny pasek ze srebrną kwadratową klamrą i łańcuchem po boku oraz czarne spodnie. Na stopach ma założone glany. Dołączono do niego pudełko z prezentem oraz srebrny łańcuch na szyję.

Fangtastic Passage/Freaky Field Trip

Budooooooowaaaaaaaaa

Demonic Inspiration

Budooooooowaaaaaaaaa

Gypsy Night

  • Oficjalny art

Głowa Hatima osłonięta jest bladozieloną chustą, której końce ciągną się do jego klatki piersiowej. Chłopak ubrany jest w czarny płaszcz do ud ze zdobionymi w srebrne zawijasy mankietami, zielono-niebieską koszulę w romby zapinaną na złote guziki, z szerokim kołnierzem wykończonym złotymi nićmi, ciemny pasek ze srebrną klamrą w kształcie półksiężyca, z którego końca spływa kropla krwi oraz czarne, proste spodnie. Jego buty sięgają nieco poniżej kolan. Są ciemnoszare, z wywijaną cholewką i dwoma paskami utrzymywanymi przez ciemnosrebrne klamry.

Bloody Little Secrets

Budooooooowaaaaaaaaa

Game Monsters

  • Postać - Sędzia Death
  • Gra - Judge Dredd: Dredd vs Death

Budooooooowaaaaaaaaa

Osiągnięcia

Cmt1rg8
Hatim Scythe zdobył trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Sierpień 2017!

Meta timeline

  • koniec września 2016 - PixieGiggler adoptuje pomysł od Melody76.
  • styczeń 2017 - PixieGiggler usuwa stronę.
  • 26 maj 2017 - Strona Hatima zostaje przywrócona do brudnopisu.
  • 6 lipca 2017 - Strona Hatima i jego Basic zostają opublikowane.

Ciekawostki

  • Postać adoptowana od Melody76.
  • Jego imię pochodzi z arabskiego i oznacza "sędzia".
  • Imię zwierzaka pochodzi z angielskiego i oznacza "rzeźnik".
  • Ulubione danie Hatima jest znane jako najostrzejsze danie na świecie.
  • Odczuwa ból tylko w przypadku zranień kości.
  • Jego Basic został zainspirowany ubiorem Nomak'a - wampira z filmu Blade - Wieczny Łowca II.
  • Z kolei umieszczenie prezentu w serii Horristmas jest nawiązaniem do teledysku piosenki Dick In A Box.

Galeria

Own

Od innych