FANDOM

Haruka Haruhiro
Uczeń Monster High
HarukaBasic.jpg
Wiek 1700 lat
Zabójczy Styl Nie mam jakiegoś zabójczego stylu... Po prostu noszę tradycyjne, japońskie stroje, tylko trochę przeze mnie przerobione...
Dziwaczna wada Moje ogony często przeszkadzają mi w codziennych czynnościach. Jakby żyły własnym życiem!
Zwierzę Wydaje mi się, że ogony już są tak dzikie, że muszę się zajmować nimi.
Ulubione zajęcie Lubię przerabiać różne ubrania, by dopasować je do mnie
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy inne potwory dotykają moich ogonów. Kiedy tyka je ktoś inny niż ja, zaczynają się ekscytować...
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Szczerze mówiąc... Nie do końca jestem pewna, jaki jest mój ulubiony. Wszystkie mają swoje plusy i minusy. Oczywiście niektóre maja więcej minusów niż plusów (patrz niżej)
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Pływanie. Kiedy moje ogony są mokre, stają się nieokrzesane.
Ulubiony kolor Każdy odcień niebieskiego mi pasuje. No i jeszcze biały.
Ulubione jedzenie Mitarashi-dango - delicje!
Przyjaciele Felix Firestorm, Poppy Hokkaido
Dolldiaryicon.jpg ---
Haruka Haruhiro - 1700-letnia Kitsune. Dawniej zamieszkiwała pewien starożytny artefakt, jednak w filmie Residents of Souls została uwolniona.

Wygląd

Haruka to drobna i krucha dziewczyna. Jej skóra jest śnieżnobiała, a dłonie i stopy są błękitne, jednak Kitsune stara się to ukrywać. Jest posiadaczką długich, białych włosów z błękitnymi końcówkami. Oczy również ma niebieskie. Jej nieodłączną częścią są również 7 śnieżnobiałych ogonów z błękitnym końcem.

Charakter

Haruka to raczej opanowana upiorka. Trudno wyprowadzić ją z równowagi. Nie lubi, kiedy ktoś stara się, by inni zwrócili na nią uwagę. Jest cicha i małomówna, jednak nie nieśmiała. Nienawidzi, gdy ktoś próbuje wykonać za nią całą robotę, uważa, że jest samodzielna. Mimo tego Haruhiro jest odważna i potrafi stawić czoła wyzwaniom.

Relacje

Rodzina

Rodzina Haruki nie jest jej znana. Gdy trafiła do starożytnego wazonu straciła z nimi kontakt. Dzisiaj nawet nie wie gdzie mieszkają. Pamięta jednak, że miała młodszego brata, lecz nie jest w stanie nawet przypomnieć sobie jego imienia.

Przyjaciele

Felix Firestorm

Felix to najlepszy przyjaciel demonicy. Ta bardzo się cieszy, że chłopak nie jest na nią zły z powodu wejścia w jego ciało. Dziewczyna uwielbia spędzać z nim czas i cieszy się, kiedy jest w pobliżu. Nienawidzi jednak, kiedy ten próbuje ją wyręczać w różnych sprawach.

Poppy Hokkaido

Demonice znają się bardzo długo, w końcu mieszkały w jednym artefakcie. Poppy bardzo lubi spędzać czas z upiorką i zawsze pieszczotliwie do niej mówi "Haru-chan". Harukę czasami irytuje Noppera-Bo, lecz nie może ukryć, że bardzo często pomagała jej w trudnych chwilach.

Poppy stara się zeswatać Kitsune z Felixem. Często nazywa ich "Feruka" lub też bardzo przypominającym tą nazwę słowem - "Peruka".

Znajomi

Hatim Scythe

Hatim od jakiegoś czasu obserwował Harukę i Felixa, więc wiedział, że chłopak jest zainteresowany Kitsune na długo zanim stało się to oficjalne. Jako, że czarodziej mocno mu podpadł postanowił częściej niż zwykle chodzić za nim. Ostatecznie dużo to mu nie dało - nie zdobył nic, aby ośmieszyć go w jej oczach. Jednak chęć dokuczenia mu była na tyle silna, że wpadł na lepszy pomysł. Któregoś dnia podczas przerwy na lunch Tim wszedł do szkolnej stołówki, co raczej nie było dla niego typowe i usiadł do jeszcze samotnej o tej porze Haruki. Zaczął z nią typową, koleżeńską gadkę co jakiś czas wtrącając różne aluzje, których dziewczyna na szczęście nie zrozumiała i wzięła za komplementy. Syn Mrocznego Kosiarza ciągnąc gadkę odwrócił się w stronę drzwi, aby zorientować się czy nie ma już Felixa. Był i co więcej patrzył się na nich. Przeszedł do punktu kulminacyjnego zaczął żalić się Haruce na swoją aparycję i samotność. Poruszone dziewczę delikatnie go przytuliło. Czarodziej nie dowierzał własnym oczom. Nie wiedząc co zrobić z tym fantem wybiegł ze szkolnej stołówki. Zauważyła to jednak Haru i oderwawszy się od Hatima grzecznie przeprosiła go i pobiegła za swoim "przyjacielem", by wyjaśnić mu całą sprawę. Najwidoczniej Felix nie wtajemniczył jej w to, co usłyszał na korytarzu od Tima, bo od tamtej pory dziewczyna, ku niezadowoleniu czarodzieja utrzymuje z kosiarzem koleżeńskie stosunki.

Miłość

Haruka jest zadurzona w Felixie. Nie umie ona jednak wyjawić mu, co do niego czuje.

Wrogowie

Zdolności

  • Transformacja - Haruka jest w stanie przybrać wygląd zwykłego człowieka a potem wrócić do swej pierwotnej formy.
  • Opętywanie - dziewczyna jest w stanie przejąć kontrolę nad niektórymi istotami.
  • Długowieczność - Haruka żyje długo dłużej od przeciętnego potwora.
  • Wpływ wieku - nastolatka wraz z wiekiem otrzymuje dodatkowy ogon oraz większą zdolność magiczną i umysłową.
  • Zwiększona wiedza - Kitsune posiada większy zakres wiedzy bez dodatkowego uczenia się

Klasyczny potwór

NineTailsFox.jpg

Kitsune (jap. 狐 kitsune?) - japońskie określenie lisa, używane w języku polskim w znaczeniu bajkowej postaci z dawnych mitów i podań.

Lisy są bohaterami japońskiego folkloru, o cechach podobnych do europejskich skrzatów. W mitologii japońskiejprzedstawiane są jako istoty rozumne i posiadające magiczne zdolności, które zwiększają się wraz z wiekiem i zdobytą wiedzą. Przede wszystkim mają one zdolność przyjmowania ludzkiej postaci. Niektóre legendy opisują kitsune wykorzystujące te zdolności do oszukiwania i omamiania. Inne historie ukazują je jako wiernych, opiekunów, przyjaciół, kochanków i żony.

Miejsce pochodzenia

Japonia05.jpg

Japonia (jap. 日本 Nihon lub Nippon) oficjalnie Państwo Japonia (jap. 日本国 Nihon-koku lub Nippon-koku, posłuchaj po japońsku ) – państwo usytuowane na wąskim łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji, o długości 3,3 tys. km. Archipelag rozciąga się niemal południkowo (Japończycy utrzymują, że ich kraj ma kształt „trzydniowego Księżyca”) pomiędzy 45°33′ a 20°25′ stopniem szerokości północnej, od Morza Ochockiego na północy do Morza Wschodniochińskiego i Tajwanu na południu. Stolica Tokio jest usytuowana prawie dokładnie na tej samej szerokości geograficznej co Ateny, Pekin, Teheran i Waszyngton.

Niezapomniane cytaty

Ugh... Felix! Ja potrafię! Dam radę! Oddaj te pudła!

—do Felixa

Głodna jestem... Feliiiiiix

Drop Dead Diary

Ksywki: Haru-chan, Chmurka, Lisiątko

Ulubione powiedzonko: Przynajmniej nie masz 7 nieokrzesanych ogonów, które zachowują się, jakby miały własną osobowość.

Najbardziej lubi: Przerabiać ubrania, czytać i słuchać muzyki

...a najmniej: Dotykania jej ogonów

Zwierzak: Nie posiada

Nie rusza się z domu bez: Nożyczek

Ulubiony kolor: Niebieski i biały

Sekrety jej pokoju: Posiada dwa biurka - przy jednym odrabia lekcje i przygotowuje różne prace, a przy drugim przerabia swoje ubrania

Ciekawostka: Nie cierpi swoich dłoni i stóp w barwie błękitu, dlatego stara się je ukrywać poprzez rękawiczki, podkolanówki, zakolanówki itp.

Po czym ją rozpoznać?

  • Po siedmiu puchatych ogonach
  • Po długich, białych włosach
  • Po ubraniach - nikt nie ma takich samych co ona

Linie

Basic

  • Oficjalny art

Kitsune ma w tej serii rozpuszczone włosy. Jest deliktnie umalowana. Ma na sobie zwyką, białą koszulkę. Do tego zakłada granatową sukienkę a'la kimono, która ledwo dosięga kolana. Na nogach ma szare zakolanówki oraz błękitne trampki na koturnie. Ich podeszwa jest biała. Do lalki dołączono błękitny stojak, szczotkę i pamiętnik

Horristmas

  • Oficjalny art
  • Inspiracja - Świąteczny pudding

W tej serii Kitsune ma włosy związane w luźny warkocz. Grzywkę ma spiętą spinką w kształcie jemioły. Ma na sobie sukienkę z długim rękawem w kolorze brązowym. Przy dekolcie ma wzór spływającego sosiku w barwie kremowej. Ma również jasnobrązowy pasek z klamrą-jemiołą. a nogach ma długie, kremowo-brązowe kozaki ze szpilką również ze wzorem spływającego sosu. Do lalki dołączono talerzyk ze świątecznym puddingiem.

Ciekawostki

  • Nie lubi, gdy koś jest ubrany tak jak ona - dlatego przerabia swoje ubrania
  • Nie potrafi jeździć na rowerze - uważa jednak, że nie jest to jej potrzebne.
  • Całkiem dobrze potrafi jeździć na łyżwach
  • Jej ulubioną pora roku jest lato i zima
  • Każdy z jej ogonów odzwierciedla część jej charakteru - tą mniej lub tą bardziej widoczną.

Galeria

Moje prace

Prace innych

Osiągnięcia

TINuhhi.png
Haruka Haruhiro zdobyła drugie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Luty 2017!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki