FANDOM

Cmt1rg8
Hanako zdobyła egzekwo trzecie miejsce w głosowaniu na postać miesiąca Lipiec 2016!
Hanako
Uczeń Monster High
 :^(
Wiek Póty co liczę sobie dopiero 16 lat, zważając na moją nieśmiertelność to młody wiek
Zabójczy Styl Nie mam zbytnio wyznaczonego stylu, jednakże lubię coś kojarzącego się ze szkolną modą. Ubieram się w zwykłe, wykonane z delikatnego materiału koszule oraz czerwone spódniczki na szelkach. Do tego zakładam tradycyjne, czerwone pantofelki. Wszystko jest bardzo wygodne, na czym najbardziej mi zależy
Dziwaczna wada Słyszę głosy zmarłych tragicznie dzieci. Są to przeważnie dziewczynki z podstawówki, ubrane w podobne do mojego mundurki. Często żalą mi się ze swojej śmierci, a niekiedy o niej dokładnie opowiadają. Często proszą mnie, ażebym narysowała ich śmierć, żeby mogły odejść w zaświaty pod warunkiem, że zabiorę rysunek w miejsce ich śmierci. Czasem naprawdę przeraża mnie fakt w jakich okolicznościach umarły te dzieci.
Zwierzę Pewnego razu zakupiłam u pewnej tajemniczej futakuchi-onny motyla o nazwie papilio ulysses. Dziewczyna podała mi kilka wskazówek jak się nim opiekować, bo jeżeli mam być szczera nigdy nie wiedziałam jak zajmować się takim zwierzęciem. Szkoda tylko, że krótko żyją. Mam zamiar kupić ich więcej, ale nie aż tyle, ażeby otwierać hodowlę. Zbyt łatwo się przywiązuje
Ulubione zajęcie Malowanie. Moim zdaniem jest to bardzo uspokajające i pozwala mi to wkroczyć w stan skupienia jak. Dzięki temu czuję się niczym artysta na wolności. Najbardziej kocham rysować czerwoną farbą,która zdaniem niektórych, wyglądem przypomina krew.
Najbardziej irytująca rzecz Osoby, które zdradzają czyjeś tajemnice są kimś zbędnym na naszej planecie. Uważam, że przez takie osoby ciężko jest komuś zaufać i porozmawiać otwarcie o naszych problemach. Szkoda, że nie da się takich osób powstrzymać
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Plastyka. Wiąże się ona z tym, co kocham, czyli malowanie. Na niej ukazuje swoją duszę artysty i nie zważam na żadne słowa. Czasem jednak kiedy nie mam weny, nie mam także ochoty na owy przedmiot.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Wf. Często są to ćwiczenia, które nie mają na celu podniesienia naszej kondycji, a jedynie na zapewnieniu nam rozrywki. Poza tym podczas gry w jakąkolwiek grę zespołową jestem wybierana ostatnia i to na ławkę rezerwowych.
Ulubiony kolor Czerwony i biały
Ulubione jedzenie Mimo małego apetytu uwielbiam ryż z jabłkiem i cynamonem. Często jadam to na święta
Przyjaciele Eri Utamaro, Bloodie Marie
Dolldiaryicon ??
Słucham?

—Hanako do Eri

Hanako- Duch z popularnej w Japonii legendy o Hanako-san, a dokładniej zjawy dziewczny, która najczęściej znajdowała się w szkolnych, Japońskich toaletach. Liczy sobie 16 lat i tak jak swoja 'poprzedniczka' urodziła się w Japonii. Po matce odziedziczyła 'zamiłowanie' do przesiadywania w toaletach szkolnych jak i trzeciej kabinie. Nie posiada dużo przyjaciół, z resztą znajomych także, ze względu na nieśmiałość dziewczyny. Spokojna dusza jednak skrywa skazę, jaką jest zamiłowanie do uwieczniania śmierci różnych osób w każdej postaci- od dzieł sztuki po rzeźby. Hanako nie posiada rodzeństwa, a wychowała się w rodzinie zastępczej gdzie miała jedyne przyszwane rodzeństwo, gdyż rodzice porzucili ją zważając na tajemniczy i niepokojący wygląd dziewczyny. W ten sposób została wychowana przez parę normalsów. Nigdy nie sprawiała im kłopotów. Marzyła, ażeby być dla nich kimś, komu mogą zaufać. Robiła więc to, co kazali. Uczyła się więc w domu. Mimo pewnej dziwnej urody jest obiektem westchnień wielu, jednakże nie jest ona nikim zainteresowana. Chociaż to duch, często towarzyszą jej myśli samobójcze.

Osobowość

Hanako to osoba schludna, nie lubiąca wulgarnych osób. Cechuje ją również nieśmiałe zachowanie jak i przeciętne nastawienie do życia. Trudno znaleźć w niej iskrę optymizmu, gdyż większość młodości przeżyła w samotności i niezrozumieniu. Jedyne co potrafiło oderwać ją od kującej rzeczywistości to zabawa, którą Uwielbiała. Jednak nawet to nie uchronił jej przed złą samooceną. Hanako to osoba, która nienawidzi własnego bytu. Czasem nawet uważa, że jest on zbędny. Nie jest wstanie oderwać się od samobójczych myśli. Ukrywa to za nieśmiałością którą każdy jest wstanie dostrzec. Trudno jest jej rozmawiać otwarcie. Zawsze musi minąć trochę czasu, aż ośmieli się dopowiedzieć kilka zdań od siebie. Wiąże się to także z jej cechą samotnika. Woli przebywać sama w ciszy, przez co trudniej jest jej potem oswoić się z drugim żyjącym organizmem. Kiedy jednak Hanako oswaja się, po prostu słucha. Dzięki temu wie, czym jej rozmówca jest zainteresowany. Wszystko za sprawą cechy dobrego słuchacza. Hanako to wręcz idealna osoba do rozmów bardziej prywatnych, gdyż każdy ma pewność że nic nikomu nie powie, a na dodatek doskonale Cię wysłucha i zrozumie twój przekaz. Niektórzy mimo wszystko uważają to za cechę, przy której czują się nieswojo. Osoba, która ciagle ich nasłuchuje i zrozumie w każdym zdaniu wydaje się być taką, która prędzej czy później wykorzysta informacje. Hanako nigdy nie zdarzyło się zdradzić czyjegoś sekretu, dlatego wszystkie owe plotki są nieprawdą. Duszka nie widzi po prostu sensu opowiadania cudzych sekretów innym
Ciche zachowanie dziewczyny sprawia, że wydaje się być tajemnicza. Owszem, mało o sobie mówi, gdyż woli wpierw poznać osobę która chciałaby się zaprzyjaźnić. Ciężko jest niestety owym osobą ocenić, czy duszka jest odpowiednim materiałem na kogoś bliższego. Dlatego większość osób nie chcę zawierać z nią bliższych kontaktów, gdyż tak naprawdę nikt do końca jej nie zna. Hanako najbardziej obawia mówić się o przeszłości, gdyż uważa że wychowanie w rodzinie normalsów nie jest niczym dobrym, tym bardziej, że takową rasę straszy. Rzecz jasna dziewczyna nie wstydzi się swoich przyszywanych rodziców, wręcz jest wstanie ich bronić, jednakże ową tajemnicę powierza tylko tym, którzy tak jak ona potrafią słuchać ze zrozumieniem.
Dziewczyna ta jest również wstanie wiele wybaczać, jednak boi się tego, że zostanie to źle odebrane. Mimo to w głębi duszy wierzy, że każdy w końcu będzie sobie wybaczał. Nie chce, ażeby każdy był doskonały i nie popełniał błędów bo wie, iż to na owych błędach się uczymy i nie ma sensu tego zmieniać. Hanako może nie jest jeszcze wstanie wszystkiego do końca wybaczyć, jednakże wierzy, że kiedyś tak będzie.
W Hanako drzemie również dusza artysty, przez co zdarza jej się myśleć nieszablonowo. W większości jest wstanie wymyśleć plan w krótkim odstępie czasowym. Wydaje się że jest stworzona do sytuacji, gdzie przydaje się zdolność do szybkiego myślenia jak i myślenie lekko krzywiej niż inni. Dodatkowo z ową duszą artysty wiąże się również zdolność do wyobrażenia sobie sytuacji, przez co niektóre potwory uwarzają duszkę za marzycielkę. W rzeczywistości Hanako to realistka, która uważa że nie ma możliwości na rozmyślanie ''a co jeśli'' i tym podobne. Rzadko zdarza jej się również wierzyć. Nie ważne w co. Dla niej większość rzeczy jest nierealna i wręcz niemożliwa do wykonania. Hanako dzięki temu zyskała również opinię osoby, która nie ma uczuć co również jest nieprawdą, jak większość plotek na jej temat.
Hanako to również osoba cicha, starająca się przestrzegać ustalonych zasad. Jednakże kiedy w grę wchodzi sztuka jest wstanie zrobić dla niej wszystko. Uważa, że jedynie patrząc na cudzą sztukę można zobaczyć to, czego oczy nasze na codzień nie widzą. Duszka uważa także, że tylko artyści mają rację bytu, co może zostać odebrane bardzo brutalnie. Hanako jednak nie ma na celu zranienia osoby która ową sztuką nie jest zainteresowana. Chciałaby po prostu móc wszystkich zrozumieć. Głównym celem duszki jest odnalezienie sensu życia, gdyż ta owego nie widzi. Większość twierdzi że to rodzina, miłość, dzieci. Jednakże dziewczyna ta nie jest przekonana, czy uszczęśliwi ją na przykład założenie rodziny czy odnalezienie miłości. Dziewczyna ta bowiem mimo pozorów jest bardzo chłodna i oziębła, przez co trudno jest jej zaimponować. Wręcz jest to niemalże niemożliwe. Jeśli jednak dziewczyna dostrzeże dobrą duszę, to jest wstanie komuś zaufać. Ma z tym problem jako osoba nieufna.
Hanako to osoba również delikatna. Mimo wcześniej wspomnianych myśli samobójczych jest świadoma swojej słabości psychinczej jak i fizycznej i zdaje sobie sprawę, iż nie jest wstanie popełnić samobójstwo. Bardzo łatwo zranić tą młodą duszę nawet najmniejszym słowem. Czasem wiąże się to z tym, że jest ona wstanie odebrać czasem coś zbyt dosłownie. Jej delkatność ma również odziaływanie na jej decyzje. Trudno jest jej podjąć decyzje podczas presji. Hanako jest wtedy wstanie zemdleć. Duszka wiąże rownież z cechą delikatną fakt, iż jest bardzo płochliwa oraz płaczliwa. Dodatkowo Hanako nie jest osobą wymagającą. Jest zdolna oddać coś komuś, kiedy ten ją rozumie i także kiedyś jej coś oddał. Dziewczyna nie wymaga luksusu, gdyż na obecną chwilę sądzi iż go ma. Hanako to także 'człowiek' honoru. Nigdy nie kłamie gdyż zwyczajnie nie jest wstanie tego robić. Dla niej kłamstwo to jedno z największych grzechów. Uważa, że w ten sposób tylko ranimy osobę, która i ta w końcu odkryje prawdę.

Wygląd

Hanako nie różni się prawie niczym od oryginalnego ducha z legendy, jak jedynie oryginalnymi dodatkami.

Posiada ona bladą cerę, która na dłoniach i stopach jest lekko jaśniejsza. Dziewczyna posiada dosyć drobny nosek, jednakże szerszy niż u większości potworów. Wydaje się również bardziej zadarty. Jej oczy są stosunkowo duże. Są w kolorze szarym i posiadają czerwone przebłyski. Bardzo dobrze odbijają powierzchnię. Usta dziewczyny są drobne i również w jasnym odcieniu.

Dziewczyna ma krótko ścięte włosy w kolorze czarnym, który mocno przypomina próżnie. Grzywka zachodzi Hanako na oczy, jednakże nie zasłania ich całkowicie. We włosach posiada czerwoną opaskę. Zwykle ubiera się w zwykłą koszulę z długimi rękawami, które odkrywają tylko jej palce. Hanako ma także kołnierzyk spod którego wystaje czerwona wstążka. Dodatkowo Hanako ubiera spódniczkę w kolorze takim jak wstążka oraz szelkami w tym samym kolorze. Duszka posiada również czerwone pantofelki i białe zakolanówki.

Dodatkowo Hanako posiada na palcach, nosku jak i uszach a także policzkach naturalne, wieczne rumieńce które dodają jej swego rodzaju uroku. Niektórzy mówią, że jest jej wiecznie zimno, jednakże jest to nieprawda.

Miejsce zamieszkania

Japonia (jap. 日本 Nihon lub Nippon?) oficjalnie Państwo Japonia (jap. 日本国 Nihon-koku lub Nippon-koku?, posłuchaj po japońsku i) – państwo usytuowane na wąskim łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji, o długości 3,3 tys. km. Archipelag rozciąga się niemal południkowo (Japończycy utrzymują, że ich kraj ma kształt „trzydniowego Księżyca”) pomiędzy 45°33′ a 20°25′ stopniem szerokości północnej, od Morza Ochockiego na północy do Morza Wschodniochińskiego i Tajwanu na południu. Stolica Tokio jest usytuowana prawie dokładnie na tej samej szerokości geograficznej co Ateny, Pekin,Teheran i Waszyngton.

Klasyczny potwór

Hanako-san to młoda dziew­czyna nawiedzająca szkolne toa­lety w Japo­nii. W ostat­nich latach stała się naj­sław­niej­szym duchem w kraju.
Nie jest niczym nie­zwy­kłym, że toa­lety w szko­łach są per­ma­nent­nie zajęte przez tajem­ni­czą dziew­czynę, która w Japo­nii znana jest jako Toire no Hanako-​san (dosł. Hanako z łazienki). Czę­sto można ją spo­tkać w trze­ciej kabi­nie w łazience na trze­cim pię­trze, zazwy­czaj w dam­skiej toa­le­cie, ale nie jest to regułą. Szcze­góły jej wyglądu także się róż­nią zależ­nie od szkoły, ale naj­czę­ściej opi­sy­wana jest jako dziew­czyna ubrana w czer­woną spód­nicę, włosy krótko ścięte.

Relacje

Rodzina

Przyszywana Rodzina

Dalsza rodzina

Przyjaciele

Eri

Znajomi

Miyu

Miyu zdarzało się czasami przesiadywać na placu szkolnym i obserwować naturę. Jednego razu, gdy oglądała latające po kwiatach motyle, podeszła do niej nieśmiało bardzo blada dziewczyna. Powiedziała futakuchi-onnie, że motyle to naprawdę piękne stworzenia, po czym przedstawiła się jako Hanako. Miyu zgodziła się z nią i wzięła jedne z tych stworzeń na palec, pokazując je bliższej duszce. Oznajmiła jej, że od dłuższego czasu zajmuje się hodowlą motyli, bo choć żyją one krótko, to są wyjątkowe piękne, przez co warto w nie zainwestować. Zainteresowana dziewczyna zapytała, czy Miyu również je sprzedaje, na co oczywiście padła twierdząca odpowiedź. Takim sposobem wkrótce Hanako zakupiła od futakuchi-onny piękny okaz z gatunku papilio ulysses. W przeciwieństwie do Jinafire, duszka posłuchała się jej rad i obecnie bardzo dobrze opiekuje się swoim nowym podopiecznym. Co do relacji dziewczyn - nie rozmawiają ze sobą często, gdyż Miyu nie przepada za osobami z takim charakterem jak Hanako, jednak czasami wymienią ze sobą jedno czy dwa zdania na korytarzu.

SAD

San-hee

Ich znajomość opiera się jedynie na małym wymianie zdań na korytarzu.

Wrogowie

Hanako może posiada kilka osób, za którymi nie przepada, jednakże stara się z nowymi osobami nie kłócić. Najczęściej po prostu ich unika, ażeby nie wdać się w nieprzyjemną rozmowę.

Miłość

Sama nie czuje nic do żadnego potwora, nie licząc dzieci chorych. Je traktuje jak własne siostry/braci.

Zwierzak

Zainteresowania

Sztuka

Enfant Abandonné

Obraz 2

Obraz 3

Rzeźba 1

Rzeźba 2

Rzeźba 3

Specjalne Umiejętności Hanako

Nawiedzanie

Biografia

Dziewczyna, mimo iż nie pamięta, była narodzona w pewnym małym miasteczku niedaleko Tokio. Dokładniej działo się to w pewnej miejskiej toalecie- stało się to szybko i niespodziewanie. Jej matka, którą była Hanako-san uznała, iż nie podołatak cciężkiemu zadaniu jak macierzyństwo. Doszło więc do tego że oddała Hanako do domu dziecka. Umieściła ją jednak w świecie ludzi w którym straszył z nadzieją, że nigdy nie dowie się, że jest owym duchem.

Niezapomniane cytaty

Cytat1 tutaj wpisz cytatCytat2 - adnotacja do cytatu

Po czym ją rozpoznać?

  • Hanako często na przerwach przesiaduje w trzeciej kabinie damskiej toalety, chociaż sama nie zna powodu przebywania w owym miejscu
  • Dziewczyna ma mocno ochrypnięty głos i stara się mówić cicho.
  • Jest bardzo niska. Mierzy zaledwie 1.53 m.

Wystąpienia

Drop Dead Diary

Ksywki:Nie posiada . Przyjaciele mówią do niej po imieniu, podobnie jak znajomi. Niekiedy tylko wołają ''Hanako-san", czego dziewczyna bardzo nie lubi i stara się to tłumaczyć każdemu, kto dla powie.
Ulubione powiedzonko:
Najbardziej lubi: Malować. Uspokaja to duszę Hanako, dzięki czemu czuję się wtedy wolna. Duszka ta najbardziej uwielbia malować oddychające stworzenia bądź ssaki. Niekiedy zdarza się jej również rysować uschnięte kwiaty wiśni. Czasem maluje również śmierć, jednakże owe obrazy zachowuje jedynie dla siebie. Śmierć najczęściej przedstawia upadek z wysokości bądź utopienie się. Hanako mówi że nie ma w tym nic złego i popiera 'artystów śmierci', wręcz uważa ich za idoli. Duszka ta niekiedy nawet rzeźbi postacie umierające bądź buduje małe projekty które trzyma w szafce w domu.
...a najmniej: Krzyki. Wie, że może stanie w trzeciej kabinie toalety jest, no cóż, lekko przerażające, jednakże ogromne krzyki i wrzaski o pomoc są prawdziwą udręką, tym bardziej, że Hanako ma czuły słuch. Sama nie wie, po co tam stoi, jednakże jest to coś silniejszego od niej. Nie wyobraża sobie dnia bez stania w owej kabinie. Doskonale zna historię Hanako-san, czyli swojej matki. Niestety ponieważ jest adoptowana, nie ma jak dowiedzieć się sensu stania w damskiej toalecie. Rozpatruje pójście do psychologa, jednakże wie, że i to pewnie nic nie da. Sama próba samokontroli zakończyła się porażką. Ma nadzieję, że wkrótce dziewczyny się przyzwyczają i przestaną piszczeć. Dodatkowo nie przepada również za "zapachem" papierosów oraz smakiem alkoholu.
Nie rusza się z domu bez: Szkicownika. Uwiecznia w nim każdy pomysł w formie szkicu, ażeby to potem móc go namalować w domu dokładniej. Owy przedmiot trzyma zawsze przy sobie, gdyż gdyż na się zasady, że zawsze wielkie dzieło sztuki ma możliwość pojawienia się w każdym momencie. Nawet na lekcji Języków Martwych. Dodatkowo czasem zdarza jej się zabrać również wielokolorowy długopis do dokładniejszych szkiców. Jedna robi to sporadycznie rzadko. Dodatkowo Hanako zawsze ma przy sobie drugie śniadanie i zawsze jada je na trzeciej przerwie. Robi to dla szczęścia. O dziwo nie wierzy w przesądy, jednakże to jest jedyny taki, który szanuje i praktykuje.
Ulubiony kolor: Czerwony i biały. Czerwony dla Hanako przedstawia ból straty najbliższych i jest to element kolorystyczny, który występuje często w pracach duszki. Często go również ubiera, gdyż według badań czerwony przyciąga uwagę wielu chłopców co dziwne, gdyż Hanako za żadnym nie ma zamiaru się uganiać. Ubiera więc biały dla kontrastu, który symbolizuje dla niej spokój duszy.
Sekrety jej pokoju:Hanako mieszka w dosyć specyficznym domku sponsorowanym przez jej ciotkę. Jest on dosyć stary, jednakże praca duszki zmieniła budynek w coś pięknego. Całe zewnętrzne ściany są pomalowane na czerwono. Jedynie płot jest w kolorze białym. Drzwi są z ciemnego, pomalowanego na bordowo drewna. Okien nie jest dużo, a na każdym z nich są zasłony w rozmaite koronki. Dodatkowo dom Hanako posiada biały balkon na którym jest sztaluga i parę przyrządów do rzeźbienia. W środku jest bardzo przytulnie. Wszelakie ściany są w odcieniu czystego śniegu. Jedynie dywany są Szkarłatne i w kształcie plam krwi. Kuchnia duszki wygląda jak w klubie. Jest pełno ciemnych blatów i jedna, również drewniana lodówka jak w Japonii. Jest to również jeden z nielicznych, ciemnych pokoi. Owe pomieszczenie jest połączone z jadalnią. Jest tam jedynie leżący stół i poduszki dookoła niego, gdyż Hanako kocha ową tradycje jedzenia. Pokój dziewczyny przypomina szkolną łazienkę. Znajduje się tam ogromne lustro. Pod nim umieszczone zostały szafki w kształcie zlewów. Po drugiej stronie znajduje się łóżko ukryte za drewnianą 'zasłoną' ze wzorem zamkniętych kabin. Jedynie trzecią można otwierać, dzięki czemu Hanako ma pewną formę 'prywatności' na swoim małym łóżku.  
Ciekawostka: Ulubioną zabawą Hanako jest gra 'W chowanego'. Dziewczyna kocha tą grę gdyż zawdzięcza jej jedyne miłe wspomnienia z dzieciństwa. Co ciekawe Hanako zawsze w ową grę wygrywa. Jest to tak jakby pewna kwestia wprawy i zdolność obserwacji w życiu codziennym osób, które z nią grają. Dzięki temu jest wstanie przewidzieć położenie chowającego się. Hanako jest więc uważana za królową 'Chowanego'.

Ciekawostki

  • Dziewczyna nigdy osobiście nie poznała swojej prawdziwej matki. Widziała tylko historię i rzekome zdjęcia Hanako-san. Nie zna nikt dokładnego powodu porzucenia Hanako, jednakże był to strach przed macierzyństwem pokazany ze strony Hanako-san.
  • Hanako obawia się podróży. Słyszała o wielu wypadkach samochodowych, lotniczych i różnych tego typu, że aktualnie ma lęk przed podróżowaniem. Robi to tylko wtedy, kiedy jest to konieczne. Dodatkowo Hanako przez swój lęk omija wiele wycieczek szkolnych. Kiedy jedzie pojazdem kręci jej się w głowie i boli ją brzuch. Nie jest to związane z chorobą lokomocyjną, gdyż owej nie posiada.
  • Posiada Pareidolie, czyli dopatrywanie sylwetek bądź twarzy w przedmiotach codziennego użytku bądź w chmurach. Najczęściej przedstawia owe rysunki w formie ludzkiej, lecz czasem zdarza się jej rysować furry. Czasem Hanako przedstawia również przedmioty w formie takiej, w jakiej zostały ukazane.
  • Hanako wspiera anonimowo wszelakie akcje charytatywne. Najczęściej przekazuje pożywienie, którego sama zbyt dużo nie potrzebuje. Stara się również przekazywać wszelkiej formy datki jak na przykład pieniądze. Zarabia je poprzez dorabianie w budce z lodami. Niekiedy Hanako pisze również listy 'pocieszające' dla dzieci chorych. To jedyna rzecz dla której jeszcze ma ochotę żyć. Przynajmniej jedną z niewielu.
  • Dziewczyna nie przepada za alkoholem. Właściwie nigdy go nie piła, ale sam "zapach" przysważa ją o odruchy wymiotne. Dodatkowo nie lubi także zapachu papierosa. Nie przepada również za spożywaniem kofeiny.
  • Hanako uważa, iż nie ma ulubionej czy szczęśliwej liczby, jednakże są to mylne spostrzeżenia. Dziewczyna skrycie uwielbia liczbę 7, gdyż uważa ją za coś, co przynosi szczęście a jednocześnie pokazuje jaki świat jest naprawdę. Sama wie, że jest to tylko jej własne postrzeganie liczby więc nie mówi zbytnio o niej innym osobom
  • Duszka uwielbia wiosnę, szczególnie tą w Japonii. Kwitną wtedy drzewa wiśni. Hanako uważa to za najlepsze i najpiękniejsze zjawisko podczas Owej porze roku.
  • Hanako nie lubi Rosji. Uważa że potwory tam to prawdziwe osoby z charakterem, za którym dziewczyna nie przepada.

Galeria