FANDOM

Postać w rozbudowie

Prosz NIE usuwać

HAPPY Gajendra - a właściwie Hitendra Arash Palash Pramod Yuvraj, co znaczy kolejno Dobrze życzący, Ideał, Bajecznie kolorowy kwiat, Radosny, Książe. Nazwisko jego znaczy bóg słoni. Jest szlachetny, zawsze pomocny, bardzo pozytywny, uwielbia rozmawiać z innymi i bardzo chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Jest wegetarianinem. Jest typowym śmieszkiem i świetnym kawalażem, z jego dowcipów uśmieje się każdy.

HAPPY Gajendra
Uczeń Monster High
IMG 20160915 134708
Wiek 2517 lat
Zabójczy Styl Zazwyczaj jestem ubrany w tradycyjne hinduskie szaty ze złotymi zdobieniami
Dziwaczna wada Uwielbiam słodycze. Po prostu je kocham i nie mogę się im oprzeć(na widok potworek ze słodkości cieknie mi ślinka i to ja kiedyś próbowałem zjeść SweetyJelly ubranie ale nikomu nie mówcie).
Zwierzę Mam uroczą małpkę a w sumie małpka...
Ulubione zajęcie Uwielbiam rozśmieszać ludzi... Mój dzień jest idealny tylko wtedy gdy podaruje uśmiech każdemu spotkanemu na swej drodze. ^^
Najbardziej irytująca rzecz Raczej się nie irytuję ale przykro mi się robi gdy ktoś jest tak smutny że nawet ja nie mogę nic wskórać ;(
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Uwielbiam Historię nieumarłych jest naprawdę ciekawa i wręcz porywająca.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nienawidzę anatomii. Te wnętrzności potworów i zwierząt są obrzydliwe, Fuujjj...Aż robi mi się niedobrze.
Ulubiony kolor Kocham wszystkie ciepłe i żywe kolorki.
Ulubione jedzenie Kocham Samosy, to po prostu najlepsze wegetariańskie danie na świecie.
Przyjaciele {{{przyjaciele}}}
Dolldiaryicon {{{pamiętnik}}}

Osobowość

Happy jak samo imię wskazuje jest szczęśliwym i bardzo radosnym słonikiem potrafiący poprawić humor lub rozśmieszyć każdego za wyjątkiem jego bliźniaka. Jeśli ma tylko możliwość z wielką przyjemnością pomaga każdemu znajomemu i nie znajomemu spotkanemu na drodze. Jest bardzo tolerancyjny i sympatyczny, w sumie jest niemalże idealny z wyjątkiem jednej cechy a dokładniej gdy próbuje kogoś pocieszyć robi to dopóki mu się nie uda przez co może być uważany za natrętnego i wkurzającego potworka. Łatwo sprawić mu przykrość ale równie łatwo i szybko wybacza. Ma bardzo dokładną pamięć i świetną orientację w terenie. Jest nadzwyczaj inteligentny ale woli się z tym kryć i uchodzić za śmieszka szkolnego gdyż sprawia mu to więcej radości niż bycie geniuszem. Jest gotów oddać swój ostatni grosz czy ostatni kęs aby komuś pomódz.

Wygląd

Happy jest krępej budowy potworkiem, jest on zawsze uśmiechnięty. Ma piękne bursztynowe oczy z dość dużymi źrenicami i wręcz dziewczęcymi rzęsami. Jego dłonie i stopy są podobne do słonich. Jego karnacja jest jasno szara z jaśniejszymi prześwitami w okolicy końca trąby, na uszach i na palcach rąk i stóp. Ma rozczochrane rude włosy, są one racze krótkie. Jego dłonie i stopy są podobne do słonich, ma króciutki ogonek z pędzelkiem. Na prawym policzku ma charakterystyczną lilijkę sierowaną ku gurze która naturalnie wygląda jak myszka aczkolwiek gdy używa on swoich umiejętności lśni ona na brzoskwwiniowo. 

Pochodzenie

Indie, Republika Indii – państwo położone w Azji Południowej, zajmujące większość subkontynentu indyjskiego. Od północy Indie są ograniczone przez łańcuchy górskie: Karakorum i Himalaje. Z Indiami graniczą: Pakistan na północnym zachodzie, Chiny, Nepal oraz Bhutan na północy, Mjanma i Bangladesz na północnym wschodzie, Sri Lanka przez zatokę Mannar i cieśninę Palk na południowym wschodzie. Od południowego zachodu kraj otaczają wody Morza Arabskiego, zaś od południowego wschodu Zatoki Bengalskiej i Morza Andamańskiego.

Klasyczny potwór

Slon

Ganesha

Słoniołak - postać która łączy w sobie rasę słonia i człowieka. W wyglądzie charakteryzują się krępą budową, ogromnymi uszami i trąbą taką jak u słoni zamiast nosa. Z charakteru są zdecydowanie łagodne i przyjacielskie, chociaż zdarzają się wyjątki od reguły. Pierwszym znanym i opisanym słoniołakiem był Ganesha.

Relacje

Rodzina

SAD Gajendra (brat)

Ganesha (tata)

Przyjaciele

Michelle Cake

Kitay Slon

B.U.U. Maustet

Susie Sato

Znajomi

Wrogowie

Miłość

HAPPY bardzo chciałby być z July gdyż bardzo ją kocha, lecz ona narazie traktuje go jak przyjaciela lub brata, z którym zawsze świetnie się bawi i który zawsze z nią będzie.

Zainteresowania

Komponowanie własnej muzyki inspirowanej latami 90.

Wymyślanie kawałów.

Umiejętności

Potrafi on dzięki swoim kożeniom żucić na inne potworki coś w stylu zaklęcia "łud szczęścia" dzięki któremu przez godzinę będzie się owemu potworkowi powodziło we wszystkim. Posiada on też moc ułaskawienia dobrobytem i obfitością potworków które na to naprawdę zasługują. Mimo iż wiele daje innym to potrai również odebrać. Swoje moce ma dzięki ojcu lecz gdy ich używa świeci się na brzoskwiniowo jego znaczek "ala lilijka" podobny do tego który ma jego ojciec i brat. Wszyscy mają je od urodzenia. Znaczek HAPPY'ego jest na prawym pliczku skierowany ku gurze.

Po czym go rozpoznać?

  • Zawsze ma ze sobą co najmniej dwie kieszenie cukierków.
  • Chodzi i porusza się nawet siedząc tak jakby cały czas tańczył.
  • Ma zawsze ze sobą tomiki 1000 najśmieszniejszych kawałów swojego autorstwa które rozdaje innym gdyż lubi poprawiać innym humor.
  • Jest bardzo energicznym wręcz zarażającym uśmiechem potworkiem.

Wystąpienia

Drop Dead Diary

Ksywki: śmieszek

Ulubione powiedzonko: "Śmiech to zdrowie"

Najbardziej lubię w szkole: Spędzać czas z wspaniałymi osobami.

...a najmniej: Gdy nie mogę kogoś rozweselić.

Zwierzątko: Mam śliczną małpkę, która jest naprawdę dziwna i nienawidzi bananów za to bez mango nie żyje.

Nie ruszam się z domu bez :Moich kawałów i torby lub dwóch toreb słodziutkich przekąsek.

Sekrety mojego pokoju: Mieszkam w skromnym domku urządzonym w stylu hinduskim. Pokój dzielę z bratem ale on z niewiadomych powodów zasłania się parawanem, mniejsza. Nasz pokój jest nieduży z kremowymi ścianami i dwoma okienkami ozdobionymi na około kolorową mozaiką. Część pokoju mojego brata jest ozdobiona kremowymi i popielatymi kolorami a moja jest dosłownie tęczowa. Aż zachęca do uśmiechu. Jest tu pełno kolorowych szkiełek i wazoników oraz kolekcja słoników mozaikowych które sam robię.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki