FANDOM

Googie
Uczeń Monster High
250.px
Wiek 15 lat
Zabójczy Styl Wszystko to, co jest wygodne i nie w modzie... chyba, nie znam się na modzie.
Dziwaczna wada Ponoć jestem zbyt agresywna i głośna.
Zwierzę Tak w sumie sama jestem zwierzęciem...
Ulubione zajęcie W przeciwieństwie do moich przyjaciół, nie lubię biegać. Wolę porobić coś w komputerze.
Najbardziej irytująca rzecz Kiedy ktoś każe mi poznawać nowe osoby.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Informatyka, nie wiem jakim cudem, ale świetnie znam się na komputerach,
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia nieumarłych, jest taka nudna!
Ulubiony kolor Zielony i czarny, rzecz jasna.
Ulubione jedzenie Może i jestem żabą, ale nie jadam much, co to, to nie! Wolę kebab albo pizzę...
Przyjaciele Kate, Nick, Harry i Gavin.
Dolldiaryicon.jpg {{{pamiętnik}}}

STRONA W ROZBUDOWIE - PROSZĘ NIE USUWAĆ!

Googie - piętnastoletnia córka Googles z gry "Wyścig Wykrętów". Z niewiadomych powodów, klątwa matki przeszła także na nią, ale w łagodniejszy sposób.

Biografia

Googie urodziła się na Wykręcie. Dorastała w niewielkim gronie, jakie stanowiła jej siostra, czwórka rówieśników i ich rodzice. Wiedziała, kim jest, a także - kim powinna być (powiedział jej to wujek K.Ubek, matka nie lubiła gadać o swojej przeszłości).

Na swojej planecie Googie wyglądała zupełnie inaczej. Była niewielkim stworkiem, ale wyższym od matki; jej oczy osadzone były na niewielkich odnóżach(?), ale te także były stosunkowo krótkie. Tak samo jak reszta nie posiadała rąk.

Była najlogiczniejszą oraz najbardziej leniwą osobą, jako jedyna nie zawsze miała ochotę na ściganie. Dorastała w takim względnym szczęściu do 14 roku życia.

W wieku 15 lat ona i jej przyjaciele znaleźli sadzawkę pełną Wykręconej Wody. Kiedy chcieli się jej napić, sadzawka - która swoją drogą okazała się być portalem - wciągnęła ich do swojego wnętrza.

Cała piątka wylądowała w odległej przeszłości, na planecie, którą Wykręty nazywają "Starą Ziemią". Jak dotąd żadne z nich nie było pewne jej istnienia. Ich wygląd zmienił się nie do poznania, byli również odkryci jakimiś szmatami. Dokładnym miejscem ich wylądowania była sadzawka w lesie.

Po dwóch tygodniach dowiadywania się o tym miejscu wszyscy byli już na tyle ogarnięci w sprawach ziemi, że gotowi byli rozpocząć naukę w szkole. Jednakże nie mogli uczyć się w szkole dla normalsów. Tak trafili do Monster High.

Osobowość

Googie jest dziewczyną o wysokiej inteligencji, kierującą się logiką. Nie lubi poznawać nowych osób. Kreatywna i pomysłowa, ma w sobie coś z przywódcy. Dosyć odważna. Zazwyczaj poważna, przez wiele lat uczyła się nie śmiać i przez to zazwyczaj ma niewzruszoną minę. Cyniczna i sarkastyczna, czasami wredna i lubi wyśmiewać innych. 

Jeśli ktoś poznałby ją lepiej, niż znajomi z Wykrętu, to odkryłby prawdziwą Googie: ambitną, zabawną i potrzebującą kogoś, kto ją zrozumie, ale taki gość nigdy się nie znadzie, więc na ma sensu za dużo o tym pisać.

Wygląd

Googie jest posiadaczką zielonej skóry i czarnych włosów. Jej oczy są niebieskie. Kiedyś miała zeza, ale go wyleczyła. Jest wysoka. Nieco szersza od innych uczennic MH.

Zazwyczaj Googie nosi czarne legginsy i ciemnoczerwoną tunikę z podobizną swojej matki. Na nogach ma czerwone trampki z czarnymi sznurówkami.

Tak naprawdę chciałaby ubierać się w stylu half pin-up half rock, jednak uważa, że wyglądałaby dziwnie.

Miejsce Pochodzenia

Wykręt - fikcyjna planeta oraz główna lokacja z gry WW. Umieszczona jest w odległej przyszłości. Zgodnie z grą, jest ona centrum wszechświata oraz jedynym źródłem Wykręconej Wody (jest to dla Wykrętów mniej więcej to, czym dla nas jest ropa). To na niej odbywały się legendarne wyścigi, w których była ona nagrodą. Znajdowały się na niej różne portale, z czego każdy prowadził w inną, maleńką planetkę (planetoidę?), na której to odbywały się Wyścigi.

Klasyczny potwór

Googles - jedna z głównych (oraz dwóch kobiecych) postaci gry "Wyścig Wykrętów" Nazywana jest eks-księżniczka.

Niegdyś następczyni tronu Imperium Tysiąca i jednego Białego Karła, na skutek głupoty i samouwielbienia swojego ojca, księżniczka Layla stała się stworkiem o niesamowitym węchu i niezdolności mówienia. Gdy trafiła na Wykręt, dawka Wykręconej Wody złagodziła klątwę sprawiając, że Googles odzyskała mowę, ale nie zdjęła jej całkowicie - zresztą sama dziewczyna nie chciałaby, aby tak się stało.

Umiejętności

Bieg

Logiczne myślenie

Przywództwo

Relacje

Rodzina

Googie jest córką Googles. Ma starszą siostrę

Przyjaciele

Kate Ubek

Kate i Googie są przyjaciółkami. W grupie rówieśników były jedynymi dziewczynkami. Wiele je łączyło, ale także wiele różniło - na przykład Googie była bardzo leniwa, a Kate ambitna. Początkowo kłóciły się o to, która będzie przywódcą ich grupy, ale w końcu zgodziły się działać razem.

Gavin Bottle,

Gavin jest - w przeciwieństwie do Googie - wielkim optymistą i przez to czasami trudno im się dogadać, ale są przyjaciółmi i wzajemnie się wspierają. Googie lubi Gavina najbardziej ze wszystkich chłopaków.

Niuniek

Niuniek często użala się nad sobą i denerwuje tym zarówno Googie, jak i resztę grupy. Jednak pomimo tego, są przyjaciółmi.

Harry Wood

Googie uważa Harry'ego za zbyt nieśmiałego, ale bardzo się lubią.

Miłość

Googie nie wierzy w istnienie miłości, a także twierdzi, że jest za młoda na chłopaka.

Po czym ją rozpoznać?

- Ma skórę w dwóch odcieniach

- Ubiera się jak normals (tak twierdzą złośliwi)

- Strzela fajnymi tekstami jak karabin maszynowy

- Rzadko się uśmiecha

Drop Dead Diary

Ksywki: Google, Stefan

Ulubione powiedzonko: "No po prostu zaje*iście"

Najbardziej lubi: Przytulne miejsca, w których może samotnie spędzać czas

... a najmniej: poznawanie nowych osób

Ulubione kolory: Czarny i zielony

Sekrety jej pokoju: W jej pokoju znajduje się mnóstwo kompromitujących rysunków i innych rzeczy, gotowych zrujnować jej image w każdej chwili ^^'

Ciekawostki

- Jest inspirowana jej twórczynią

- Nienawidzi mody

- Chciałaby się napić Wykręconej Wody

- Ma dobry słuch*

- Lubi Stachu Jonesa

- Swoim charakterem przypomina Stevena Hyde'a

- Wiele osób nazywa ją "Google"

*Każda moja postać debiutująca w NSPT jest inspirowana innym zmysłem

(Nie)zapomniane cytaty

"Morda w kubeł, Harry"

"Co tu się odestało?!"

"Masz szczęście, że tu są małe dzieci, inaczej nie byłabym taka miła"

"Ju dont sej?"

"Otaczają mnie idioci"

"Jesteś jeszcze większym debilem niż Niuniek - a to duże osiągnięcie"

"Zaje... eee... fajnie"

"Patrzę na ciebie przez pryzmat idioty, którym zresztą jesteś"

"Zazwyczaj nie wyśmiewam się z osób chorych psychicznie... ale dla ciebie zrobię wyjątek"

Serie

New School Planet Time

  • Linia: New School Planet Time
  • Wydanie: Czerwiec 2016

W tej serii włosy Googie są rozpuszczone. Ma na sobie czerwoną tunikę z przyklejoną podobizną jej matki oraz czarne, obcisłe spodnie. Za buty służą trampki w dwóch odcieniach czerwieni i z czarnymi sznurówkami. Nie ma na sobie makijażu.

Picture Day

  • Linia: Picture Day
  • Wydanie: Czerwiec 2016

Włosy Googie są rozpuszczone, ale mają większa objętość, niż zwykle. Jej bluzka jest w kolorach czarnym i turkusowym, ma krótki rękaw. Natomiast spódnica jest z jeansu. Buty to czarne trampki i niebieskimi sznurówkami. Dodatkowo, dziewczyna ma na szyi zawieszony łańcuszek ze srebrnym znakiem nieskończoności.

Defekt zdjęcia:

Dziwaczna, kosmiczna skóra Googie sprawia, że tło staje się zielono-szare i wygląda jak murawa z nieudanym graffiti.

My Monster Parents

  • Linia: My monster parents
  • Wydanie: Czerwiec 2016

W tej serii Googie jest przebrana za swoją mamę. Na nosie ma okulary z zielonymi szkiełkami, które idą do góry, imitując czółka. Na ich czubku są także szkiełka w kolorze białym, które imitują oczy. Ma na sobie błękitny golf z rękawem 3/4. Jej spodnie mają kolor ciemnej zieleni, sięgają poniżej kolan i mają postrzępiony dół. Buty są fioletowe.

New Scaremester

  • Linia: New Scaremester
  • Wydanie: Czerwiec 2016

Włosy Googie są upięte w kitkę. Dziewczyna ma na sobie koszulkę z jednym ramiączkiem, która jest w kolorach czarnym, szarym i czerwonym. Jej spodnie są czarne i w długości 7/8. Buty to wysokie, szaro-czerwone trampki. Do lalki dołączony jest brązowy plecak.

School's Out

  • Linia: School's Out
  • Wydanie: Czerwiec 2016

Tym razem włosy Googie są ozdobione zielonymi pasemkami, a grzywka zasłania prawe oko. Jej T-shirt jest czerwony, ale niżej zmienia się w niebieski. Do tego, dziewczyna ma na sobie czarną kurtkę. Jej spodnie to szare jeansy, a buty to czerwone trampki.

Crazy Neon Colors

  • Linia: Crazy Neon Colors
  • Wydanie: Czerwiec 2016

Włosy Googie są ozdobione mnóstwem pasemek w neonowych kolorach tęczy. Makijaż oczu dziewczyny jest w kolorach czarnym i białym, a szminka jest niebieska. Jest ubrana w neonową, fioletowa tunikę z czerwonymi, czarnymi, żółtymi, pomarańczowymi i błękitnymi elementami. Spodnie są granatowe, a buty - fioletowe z żółtymi koturnami.

Galeria

Googie od lamci.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki