FANDOM

Szkoła jest OTWARTA!

—Słowa wypowiedziane przez dyrektorkę podczas otwarcia

Logo Glassesum

Glassesum - szkoła została wymyślona przez Esterwę, a adoptowana przez Czikoritę08. Same technikum zostało stworzone z myślą osobnego miejsca dla wampirów, jednak mogą tam się dostać inne osoby, które niezwykle dobrze się uczą. Szkoła ta uważana jest za prestiżową.

Strona w rozbudowie. Proszę nie edytować!

Wygląd Budynku

Na zewnątrz Technikum

Glassesum to wielki budynek, który wygląda, jakby był zrobiony ze szkła. Przez cały dzień widać jakby czerwoną poświatę, a w nocy jest widoczna niebieska. Dach wygląda, jakby był zrobiony z kryształu. Sam budynek z lotu ptaka wygląda jak okrąg z dziurą w środku. W tej "dziurze" znajduje się dziedziniec podzielony na dwie części. Pierwsza to boisko, a druga jest przeznaczona na różne apele. Przed wejściem są kryształowe schody. Same drzwi przypominają kształtem kroplę wody. Okna również mają taki kształt.

Wewnątrz Technikum

Szkoła wewnątrz jest równie zachwycająca, co na zewnątrz. Ściany są zrobione z tajemniczej rudy, która przypomina szkło. Podłoga zawsze jest błyszcząca, lecz nie jest szklana. Posiada ona 3 piętra, na które prowadzą kryształowe schody. Na każdym piętrze jest ekran, który wyświetla różne zdjęcia z wycieczek. W szkole jest wiele sal lekcyjnych, a na parterze można znaleźć 2 sale gimnastyczne.

Mundurki

  • Żeński mundurek pokazany na wiceprzewodniczącej samorządu - Lonnie

W szkole uczniowie mają obowiązek noszenia mundurków szkolnych.

Żeński mundurek składa się z białej sukienki przepasanej czarnym pasem z dekoracyjną "bryłką" szkła. Nie jest ono jednak prawdziwe, by uczniowie się nie pokaleczyli. Dziewczęta mają także na sobie białe bolerka z czarnymi paskami i widocznym logiem Glassesum oraz dodatkowo - błękitne krawaty. Zazwyczaj noszą także błękitne podkolanówki, rajstopy, bądź zakolanówki oraz czarne kozaki.

Historia

Ciekawostki

  • Uczniowie leworęczni mają tam większe przywileje jak i tacy z większą zdolnością obserwacji
  • Technikum zostało wymyślone przez Anglika, który był wampirem. Zginął jednak pod pierwszym projektem i szkłem. Jego córką była Loonie, następna dyrektorka szkoły.
  • Tabela postaci jest pod nazwą 'Tabela Glassesum'. Wszyscy uczniowie muszą ją posiadać.

Nauczyciele i ważni uczniowie

Nauczyciele

Uczniowie

  • Licht McBennach - przewodniczący szkolnego samorządu. Uważany za ważną osobistość szkolną, uczniowie jak i nawet nauczyciele traktują go z ogromnym szacunkiem.
  • Lonnie Von Vamps- jest zastępcą przewodniczącego szkolnego samorządu. Została wybrana przez samą dyrektorkę za pośrednictwem obecnego przewodniczącego. Czeka na nią prowadzenie szkoły.

Uczniowie

Puchary Szkoły

Szklane Marzenie

Szkoła zyskała owy puchar za najbardziej szklany budynek jak i szkołę świata o naprawdę wysokim poziomie. Dzięki owej nagrodzie zbudowano salę komputerową

Galeria Szkoły