FANDOM

Cała zabawa w tym, że tygrysy uwielbiają doznawać nowych wrażeń, a dżiny spełniać życzenia mogące zniszczyć cały świat. Jestem wcieleniem ryzyka związanego z eksperymentem!

—Oto dlaczego kocha Strachemię.

Skulette Ginelle.png
Ginelle Mohman
Uczeń Monster High
Ginelle ID by Masza.png
Wiek 15 lat
Zabójczy Styl Czy ja wiem? Przepadam za złotymi ozdobami, to chyba mam po dżinowskiej rodzinie. Resztę stroju komponuję prosto i na błękitno, byle by pasowało do klimatu.
Dziwaczna wada Dziwaczne WADY. W końcu jestem hybrydą, no nie? No, więc pierwsza jest taka, że dostaję odruchów wymiotnych na widok pomarańczowego, to przez zaciętą rywalizację białych i pomarańczowych tygrysołaków. Po drugie jestem sroką do złota, chciałabym je sobie całe przywłaszczyć, a to dlatego, że tak kocham moją lampę!
Zwierzę Latający Dywan, Boonie.
Ulubione zajęcie Uwielbiam wyzwania, więc... najbardziej kocham nagrywać challenge na starzytuba.
Najbardziej irytująca rzecz Nienawidzę gdy ktoś dyskryminuje mnie przez rasę, na szczęście w Straszyceum się z tym nie spostykam.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Oh, to proste. Strachemia! Eksperymenty to moja działka.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Historia Straszydziedzictwa, mam aż dwa i gubię się w tekście.
Ulubiony kolor Błękit oraz złoty.
Ulubione jedzenie Zjem wszystko! Chociaż mam lekką słabość do mordoklejek.
Przyjaciele Jinadev,
Dolldiaryicon.jpg {{{pamiętnik}}}
Ginelle Mohman - hybryda białego tygrysołaka i dżina oraz kuzynka Jinadev Sea. Pochodzi z Indi, lecz jako pasjonatka filmów akcji i początkująca, lecz ambitna aktorka-kaskadrka przeprowadziła się do Hollyduch. Nie spotkała się tam jednak z przyjemnym powitaniem, a ze względu na to iż jest hybrydą nie otrzymała roli w rzadnym z filmów. Wtedy zapisała się do Straszyceum, szkoły, którą poleciła jej kuzynka. Gdy opowiedziała koleżankom o niepowodzeniu, znalazły one napisany przez nią samą scnariusz i zrealizowały film, w którym Ginelle dostała główną rolę. Od tego czasu bierze czynny udział w kółku teatralnym oraz jest straszytuberką.

Osobowość

Charakter potworki oparto na charakterze przypisywanym chińskimu znaku zodiakalnemu, Tygrys. Jest znakomitą aktorką i potrafi skryć swą osobowość za niby-nieśmiałą pelerynką co często robi, ale tak na prawdę jest pełna energi. Kocha ryzyko i przygody, często też specjalnie pakuje się w tarapaty. Ciężko znosi porażkę w czym kolwiek, a konsekwencji nigdy nie wyciąga. Mimo iż w razie przegranej udaje twardą to wewnątrz ma złamane serducho i chociaż nigdy by się do tego nie przyznała, bardzo często potrzebuje czułości. Potrafi jednak rządać tylko okazania szacunku i podziwu, nie da rady poprosić o sympatię i szczerość, której wymaga. Los jednak wyhartował ją i z pomocą, nawet lekką, potrafi dojść do siebie w najgorszej nawet sytuacji.

Wygląd

Ginelle ma proste włosy sięgające do ud, są one biało czarne. Sierś tygrysołaczki jest biała w czarne paski, co jest typowe dla rasy. Ma po trzy pręgi na uczach, trzy na czole, po dwa na każdym policzku oraz po sidem na nogach. Na rękach, paski występują tylko w okolicach dłoni i jest ich po dwa. Dżinka jest niskiego wzrostu przez co była wyśmiewana w dżinowej szkole, do której dawniej uczęszczała.

Preferuje ona błękitne stroje, dosyć proste. Zwykle w swoim ubiorze inspiruje się Jasmine z Aladyna. Dawniej ubierała się w czernie i biele, bo to był wtedy jej styl, ale to były czasy licznych smutków, a w Straszyceum rozpromieniła się i zaczęła się stroić w rozweselające, niebieskie ciuszki.

Biografia

Miejsce pochodzenia

Indie2.jpg
Indie, Republika Indii - państwo położone w Azji Południowej, zajmujące większość subkontynentu indyjskiego. Od północy Indie są ograniczone przez łańcuchy górskie: Karakorum i Himalaje. Z Indiami graniczą: Pakistan na północnym zachodzie, Chiny, Nepal oraz Bhutan na północy, Mjanma i Bangladesz na północnym wschodzie, Sri Lanka przez zatokę Mannar i cieśninę Palk na południowym wschodzie. Od południowego zachodu kraj otaczają wody Morza Arabskiego, zaś od południowego wschodu Zatoki Bengalskiej i Morza Andamańskiego.

Historia Życia

Ginelle urodziła się córką dżinki Jinan i tygrysołaka Mohmana, ojca wszystkich białych tygrysów, które można zobaczyć w zoo. Zamieszkiwała wówczas Indie i uczęszczała do dżinowej szkoły. Nie była tam szczególnie lubiana. Zmartwieni rodzice skontaktowali się z popularaną gwiazdą muzyki pop, Jineen, która była ciotką potworki. Ta zgłosiła młodą do kilku szkół aktorskich, ale większość odrzuciła ją ze względu na rasę, jedynie jedna przyjęła ją, ale to tylko z powodu iż jej ciotka jest tak sławna. Ginellle była bardzo dobrą aktorą i nauczyciele ją lubili, wśród uczniów nie była zaś gnębiona. Wzbiła się jednak i nie potrzebowała już nauk w tamtej szkole, która miała dosyć niski poziom. Z wielką ilością dyplomów zgłosiła się do kilku castingów. Niestety uznano, że aktorka nie powinna być hybrydą, bo wprowadzi to zamieszanie na planie filmowym. Gdy hybryda wypisała się ze szkoły, straciła internat i zamieszkała z ciocią, której prawie nie znała. Dowiedziała się wtedy kim jest ta jej kuzynka, o której tak głośno. Okazało się, że również hybrydą. Jak widać obie siostry, Jinan i Jineen miały podobny gust, bo ojcem Jinadev Blue okazał się niebieski tygrysołak. Bardzo się zaprzyjaźniły, a troskliwa kuzynka zamartwiała się losem potworki. Wreszcie wpadła na znakomity pomysł, przecież mogły uczyć się razem, w Straszyceum! Pełna wątpliwości Nelle, zapisała się do nowej szkoły, ale zamknęła się przed wszystkimi. Dev stwierdziła, że trzeba jej pomóc. Znalazła scenariusz napisany przez kuzynkę i przygotowała wraz z przyjaciółkami przedstawienie, które miały nagrać. Wystarczyło tylko zwabić Ginelle do kryjówki i dać jej główną rolę, hybrydy-księżniczki, która jest za razem buntowniczką i ucieka z królestwa. Jak widać przygotowała tę rolę na wzór siebie. Potem już poznała się na nowych przyjaciółkach i została w Straszyceum, dołączyła do kółka teatralnego i została straszytuberką.

Rodzina

Rodzina

  • Jinan Jinny - Matka
  • Jineen Sea - Ciotka
  • Mohman - Ojciec
  • Jinadev Sea - kuzynka

Klasyczne potwory

Catpeople.png

Kotołak

Kotołak (w tym wypadku biały tygrysołak) -
fikcyjny gatunek, stworzony na wzór wilkołaka. Istnieją różne wyobrażenia kotołaków. Dwa główne to: Człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią. Przedstawiciel nowego gatunku, hybryda człowieka i kota. Owłosiony, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzujący się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka.

Kotołaki dzielą się na różne kotowate-łaki, lampartołaki, lwołaki czy tak jak ojciec Ginelle, tygrysołaki. Te zaś dzielą się na białe, pomarańczowe, niebieskie i czarne. Ginelle ma w sobie krew tych białych.

Dżin.jpg

Dżin -  demony i duchy powstałe z czystego ognia bez dymu (w niektórych wersjach wierzeń z czystego płomienia oraz obłoku pary), które posiadają nadnaturalną potęgę i są niewidzialne, mogą jednak przyjmować dowolną postać (człowieka, zwierzęcia lub potwora). Utożsamiały one wrogie człowiekowi siły natury. Uważano ich za mieszkańców pustyni. Wiara w dżinny stanowiła bardzo istotny składnik religii Arabów w okresie przed przyjęciem przez nich islamu.

Dżinem była matka i ciotka Ginelle, pół dżinem jest sama Ginelle oraz jej kuzynka.

Relacje

Rodzina

Rodzice Ginelle rzadko się odzywają, cerpią w milczeniu by jej nie smucić problemami między tygrysołaczą, a dżinową rodziną. Nie spotkali się od bardzo, bardzo dawna, bo odesłali Ginelle do Hollyduch, do ciotki by uczyła się w aktorskiej szkole oraz innej niż ta, w której była wyśmiewana. Hybryda ledwo zna ciotkę, bo najpierw uczęszczała do szkoły z internatem, a potem cały czas spędzała z ukochaną kuzynką, Jinadev.

Dalsza Rodzina

Upiorka nie zna dalszej rodziny, która krytykuje na każdym kroku związek ich rodziców i traktuje ich jak odrzutków. Nie jest ciekawa. Rozumie, że nie są tolerowani i nikt nie musiał jej tego objawiać, sama się domyśliła. Ma w pokoju stary album ze zdjęciami, ale za nim nie przepada. Na każdej stronie był jakiś dżin o srogiej twarzy pełnej pogardy. Gdzieś na środku walały się jakieś luźne zdjęcia różnych, radosnych tygrysołaków strojącyhc głupie miny.

Przyjaciele

Jinadev jest najbliższą kuzynką i zarazem przyjaciółką hybrydy. Po za nią Ginelle jest zaznajomiona z Rozal i Ruth. Podczas gdy z kuzynką spędza prawie cały czas i razem z nią lubią wykonywać różne trudne zadania, to dwie pozostałe przyjaciółki dołączają do nich przy spokojniejszych zajeciach i dlatego włączy ich słabsza więź. Irina również jest wspaniałą straszyciółką dziewczyny, ale bardzo rzadko mają czas na rozwijanie tej relacji.

Zwierzak

Rasa

Dywan perski.jpg
Latający Dywan - magiczny rodzaj dywanu posiadający specyficzną dla tego rodzaju tkanin umiejętność unoszenia i przemieszczania się w powietrzu. Bardzo trudno odróżnić je od tych nie posiadającyhc tej umiejętności. Trudno również dywan latający oswoić. Mogą ruszać się tak jak same chcą i są skłonne do płatania figli. Latanie na nie znanym latającym dywanie może bardzo źle się skończyć, więc nie poleca się tego praktykować.

Zwierzak

Boonie jest młodym latającym dywanem, jest zbyt mała by jej dosiadać, ale Ginelle uznaje jej latanie po pokoju za słotkie. Żywi się wełną co dodaje jej energii. Czasami transportuje dla hybrydy różne małe przedmioty. Szacuje się jej wiek na jakieś trzy lata, a płeć na żeńską.

Relacja ze zwierzęciem

Boonie to nieodłączna część życia upiorki. Nie tylko przynosi jej rzeczy, pomoga wybrać ciuchy i prowadzi w fajne miejsca. Łączy je cudowna wieź bez słów.

Zainteresowania oraz Talenty

Aktorstwo

To chyba największa pasja Ginelle. Od dziecka kocha udawać inne osoby. Uważa to za swoją prywatną barrierę, za którą nie wpuszcza nikogo oprócz swoich przyjaciół. To tylko im ukazuje swą prawdziwą naturę. Po za tym lubi również odgrywać role, takie skakanie między realem, a planem filmowym nadaje sensu jej życiu.

Pisarstwo

Długie lata w szkole aktorskiej pozwoliły wczuć się jej na tyle by pisać, scenariusze, ale i książki i komiksy (z niestety dosyć słabymi rysunkami). Rozwarzała nawet udział w gazetce szkolnej. Według jej twórczości odbyło się na kółku teatralnym mnóstwo przedstawień.

Deap Drop Diary

  • Ksywka: Ginni, Elle, Gielle, Mohi, Gimani
  • Ulubione powiedzonko: "Życzenie numer trzy, jedziemy!"
  • W szkole najbardziej lubi... przerwy, podczas których jeździ na desce
  • ...a najmniej Historię Straszydziedzictwa
  • Zwierze: Boonie, latający dywan
  • Ulubiony kolor: Błękit, ah błękit. A może złoty...
  • Nie rusza się z domu bez... swojej lampy
  • Sekrety pokoju: Boonie zna go lepiej niż ktokolwiek inny.

Wystąpienia

Chociaż upiorka w szkole jest niemal niezauważalna i nie cieszy się sławą, został jej i jej straszyciółką powieżony serial, który ma niedługo powstać.

Niezapomniane Cytaty

Dżin od świń, ot co!

—Zazdrośnica, według siebie jest najlepszą z dżinek

Lalalalalalampa

Hardcore'ołak!

Po czym ją rozpoznać?

Ginelle na prawdę potrafi zgubić się w tłumie. Ale gdy zobaczysz wyłaniającą się z dymu pozostałym po teleportacji hybrydę, możesz być absolutnie pewien, że to ona.

Linie Lalek

Basic

  • Request u Rochi <3
  • Orginal Art
  • Linia: Basic
  • Wydanie: Lato 2016
  • Powstanie artu: 30 czerwiec 2016
  • Powstanie lalki: Czerwiec 2016

Ginusia ma w tes serii włosy spięte w wysoki warkocz z prawej. Do tego nosi na głowie swój złoty diadem z błękitnym diamentem oraz złoty naszyjnik. Bluzka również jest błękitna. Nelle dobrała do niej chustę na ręcę oraz spudniczkę, oprócz której nosi błękitnawe alladynki. Chodzi boso. Do lalki dołączona jest złota lampa, błękitna torba z cekinami oraz mały, plastikowy dywan (Boonie).

Ciekawostki

  • Pomysł powstał z pomocą Lamci, dziękuję!
  • Jest spod chińskiego znaku Tygrysa, i naszej Wagi, urodziła się 16 października.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki